درب آکاردئونی قرچک چه ویژگی هایی دارند؟

درب آکاردئونی قرچک آنلاین حفاظ یک سازه ی ایمن است که طراحی آن به شکل تاشو می باشد و آن ها را برای ایجاد امنیت بیشتر بر در ورودی ساختمان های مسکونی و تجاری، پارکینگ های محله زیبا شهر قرچک نصب می کنند. درب های آکاردئونی از لحاظ نصب عملکرد بسیار ساده ای دارد و با چند جوش به چارچوب متصل می شوند. این نوع درب ها از مزیت های فوق العاده ای برخوردار هستند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی قرچک

قیمت درب آکاردئونی قرچک در محله شهرک نیایش تحت تاثیر چه مواردی است؟

فاکتورهای متعددی در تعیین قیمت درب آکاردئونی قرچک تاثیر دارد. اولین پارامتری که در این زمینه وجود دارد تنوع رنگ  است، مشتریان این امکان را دارند که بنا بر سلیقه ی خود نسبت به رنگ آمیزی آن اقدام کنند.

یکی دیگر از پارامترهای تاثیرگذار در قیمت درب های آکاردئونی متراژ و اندازه ی آن ها است همان طور که می دانید بیشتر درب های آکاردئونی از جنس آهن هستند قیمت این متریال بر قیمت درب ها تاثیر مستقیم دارد.

یکی دیگر از مسائل تاثیرگذار در این زمینه تراکم و شکل درب های آکاردئونی است. میزان تراکمی که در طرح ها و حفاظ های موجود در این درب ها وجود دارد بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد. هر چقدر تراکم حفاظ ها بیشتر باشد قیمت درب ها بیشتر است. نکته ی قابل توجه ای که در این زمینه وجود دارد این است که طرح های خلوت مطمئنا از لحاظ امنیتی ضریب پایینی دارند.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی قرچک

برای دسترسی به قیمت تمام شده ی این نوع درب ها باید از یک فرمول خاص پیروی کنیم به این ترتیب که عرض و ارتفاع درب را به دقت اندازه گیری می کنند و براساس قیمت هر متر مکعب آهن که در این محصولات به کار رفته است قیمت ها را محاسبه می کنند که با توجه به نوسانات بازار آهن در حال حاضر نمی توان قیمت مشخصی را گزارش کرد.

تاریخ: 1401/10/18

بررسی ویژگی های حفاظ آکاردئونی قرچک در محله شهرک طلائیه

مهم ترین ویژگی حفاظ آکاردئونی قرچک استفاده از قفل های توکار یا مخفی است. این نوع قفل باعث می شود که ساختمان مورد نظر شما از ایمنی بسیار بالایی برخوردار شود. نحوه ی قرارگیری این قفل به گونه ای است که از روبرو قابل مشاهده نیست. به همین علت است که دسترسی سارقان به آن ها دشوار است تنها با لمس آن امکان گشودن قفل وجود دارد. از دیگر ویژگی های درب آکاردئونی قرچک این است که شما می توانید به شکل همزمان از چند قفل مخفی استفاده کنید.

از دیگر ویژگی های این درب امکان نظافت بسیار راحت آن است کاربران می توانند تنها با یک دستمال نمدار این درب را تمیز کنند. از دیگر مزیت های این نوع درب ها قابلیت استفاده ی آسان است و در زمانی که نیازی به آن نیست به راحتی جمع می شود و یک فضای 15 سانتی متری اشغال می کند که بسیار مناسب فضای کم است و به سادگی در راهروهای کم عرض مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ پذیری ساده، افراد می توانند بدون هیچ محدودیتی نسبت به رنگ آمیزی آن اقدام کنند.

لینک مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=2176

لینک مطلب : https://bit.ly/3BSUw18

لینک مطلب : https://cutt.ly/nQf5vZk

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده بالکن

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید