قیمت درب آکاردئونی در ارومیه

درب آکاردئونی ارومیه مقاله ای است که به آن خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید در سالهای اخیر، ساخت و نصب آکاردئونی در ارومیه بسیار رایج شده است. دلیل این موضوع، امنیت بالای درب آکاردئونی است. در واقع حفاظ آکاردئونی، یکی از بهترین انواع محافظ های درب آپارتمان است. در این مقاله به بررسی قیمت این درب های آکاردئونی در شهر ارومیه می پردازیم.

درب آکادئونی با دسته کونیک

درب آکاردئونی چه شکلی است؟

درب آکاردئونی یک مدل محافظ آهنی است که به شکل شبکه ای ساخته می شود و شبیه به ساز آکاردئون است. درب آکاردئونی حالت ریلی دارد و به راحتی باز و بسته می شود.

  • حفاظ آکاردئونی اصلا کنده نمی شود.

بعضی از حفاظها، با میله و چکش قابل باز کردن و کنده شدن هستند. به طوری که سارقان حرفه ای می توانند در کمتر از 5 دقیقه آن را باز کنند و وارد خانه شوند. اما حفاظ آکاردئونی باکیفیت کنده نمی شود و مقاومت بسیار بالایی دارد.

  • حفاظ آکاردئونی خم و شکسته نمی شود.

سارقان برای باز کردن و خم کردن حفاظها، از ابزارهای مخصوصی استفاده می کنند تا بعد از خم کردن یا شکستن حفاظ، بتوانند وارد آن شوند. اما حفاظ آکاردئونی قابلیت خم شدن یا شکسته شدن را ندارد و بسیار مقاوم و مستحکم است.

محافظ آکاردئونی درب آپارتمان، بسیار مقاوم است و میله های آن به راحتی خم و شکسته نمی شوند. به دلیل ضریب امنیت بالای این محافظ، ورود سارقان به داخل ساختمان تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل این مدل محافظ، طرفداران زیادی دارد. برای دریافت قیمت درب آکاردئونی برای شهر ارومیه تماس بگیرید.

دکوراسیون درب ورودی با نصب درب آکاردئونی در ارومیه

مردم ارومیه، بسیار خوش سلیقه هستند و دوست دارند خانه هایی زیبا داشته باشند. یکی از مزیتهای حفاظ درب آکاردئونی این است که مدلهای زیبایی دارد و با طرحهای خاص ساخته می شود. در نتیجه نصب این محافظ ها باعث زیباتر شدن ورودی ساختمان می شود. شما می توانید رنگ درب آکاردئونی، شکل، طرح و مدل آن را خودتان انتخاب کنید. بسیاری از افراد، درب آکاردئونی را با درب ورودی و محافظ دیوار خانه ست می کنند تا هماهنگی و زیبایی بیشتری را خلق کنند.

انواع مدلهای حفاظ درب در ارومیه

مدلهای زیر، جزو انواع طرحهای حفاظ آکاردئونی هستند که از نظر ساختار و شکل ظاهری با هم تفاوت دارند.

  • حفاظ آکاردئونی طرح 3 گل 4 خم
  • حفاظ آکاردئونی طرح 3 گل پرچ مخفی
  • حفاظ آکاردئونی با طرح تمام لوزی دوجداره
  • حفاظ آکاردئونی با طرح تمام گل پرچ مخفی
  • حفاظ آکاردئونی با طرح پیچی
  • حفاظ آکاردئونی با طرح ایتالیایی
  • حفاظ آکاردئونی با طرح 3 گل سلطنتی
  • حفاظ آکاردئونی با طرح تمام گل سلطنتی

منظور از گل در حفاظ آکاردئونی، تعداد لایه های فلزی است که روی هم قرار می گیرد. هرچه تعداد این لایه ها بیشتر باشد، درب مستحکم تر و ایمن تر است. یکی از نکات مهم در ساخت درب آکاردئونی، استفاده از فلزات مناسب و آهن درجه یک است. زیرا استفاده از ضایعات فلزات باعث پایین آمدن کیفیت درب آکاردئونی در ارومیه می شود.

از میان تمام مدلهای گفته شده، درب آکاردئونی مدل سلطنتی، درب آکاردئونی مدل پیچی و درب آکاردئونی ایتالیایی جزو مدلهای جدید و پرطرفدار حفاظ آکاردئونی هستند که زیباتر هستند و قیمت بالاتری نسبت به مدلهای ساده حفاظ آکاردئونی دارند.

وقتی می خواهید برای سفارش حفاظ آکاردئونی در ارومیه اقدام کنید، توجه داشته باشید که حفاظ آکاردئونی زیر 3 گل را انتخاب نکنید. زیرا امنیتشان پایین است و نمی توانند از ورودی خانه شما به خوبی محافظت کنند. حفاظ آکاردئونی با طرح 3 گل و 4 خم بسیار پرکاربرد است و در ساختمانهای بسیاری نصب می شود.

افرادی که دغدغه قیمت درب آکاردئونی ارومیه را دارند، بهتر است به سراغ مدلهای ساده تر بروند. حفاظ درب آکاردئونی با طرح 3 گل و 4 خم از نظر قیمت نیز بسیار مناسب است و امنیت ساختمان شما را به خوبی برقرار می کند.

استفاده از درب آکاردئونی ارومیه، فقط به آپارتمانهای مسکونی و خانه ها محدود نمی شود. شما در بسیاری از مراکز تفریحی، مراکز خرید، اداره ها، شرکتها و ورودی پارکینگ مجتمع ها، این حفاظهای فلزی را مشاهده خواهید کرد.

چرا نصب حفاظ درب آکاردئونی ارومیه را به شما پیشنهاد می کنیم؟

  • درب آکاردئونی، از امن ترین و مطمئن ترین حفاظهای ضدسرقت است.

با نصب حفاظ درب آکاردئونی در ارومیه، دیگر نیازی نیست نگران سرقت از خانه و محل کارتان باشید؛ زیرا این حفاظها بسیار ایمن و مطمئن هستند و حتی سارقان حرفه ای هم نمی توانند آن را باز کنند. شما می توانید با نصب قفل های امنیتی روی درب آکاردئونی، امنیت این حفاظ ها را بیشتر کنید.

  • درب آکاردئونی را نمی توان خم کرد یا آن را شکست!

بعضی از افراد فکر می کنند که میله های درب آکاردئونی را می توان از جا درآورد یا آنها را خم کرد؛ اما این حفاظ به راحتی شکسته نمی شود و میله های آن به قدری محکم هستند که قابل خم شدن نیست. در نتیجه نمی توان آن را از بین برد و وارد ساختمان شد!

  • درب آکاردئونی ارومیه از نظر ظاهری زیبا است و ورودی خانه شما را زیباتر می کند. استعلام قیمت درب آکاردئونی ارومیه فقط تماس با +989107500509

با وجود طرحها، مدلها و رنگهای مختلف حفاظ آکاردئونی، شما می توانید نوع و مدل درب آکاردئونی دلخواهتان را پیدا کنید و سفارش دهید. ساخت درب آکاردئونی در ارومیه می تواند کاملا با نظر و سلیقه مشتری انجام شود.

  • درب آکاردئونی، کاربردهای زیادی دارد.

شما می توانید این دربهای آکاردئونی را جلوی درب منازل، مراکز اداری، شرکتها، مغازه ها، پارکینگها و… نصب کنید.

  • قیمت درب آکاردئونی ارومیه نسبت به سایر حفاظهای امنیتی، مناسب تر است!

اگر شما قیمت سایر حفاظ های امنیتی را پیدا کنید، خواهید دید که حفاظ آکاردئونی از جمله مناسب ترین و اقتصادی ترین حفاظها است و شما می توانید با بودجه خود، اقدام به خرید درب آکاردئونی در ارومیه کنید.

بهترین مدل حفاظ را از آنلاین حفاظ خریداری کنید!

اگر به دنبال مرکزی معتبر، متخصص و باتجربه هستید تا ساخت درب آکاردئونی موردنظر خود را سفارش دهید، گروه صنعتی آنلاین حفاظ، گزینه خوبی برای این کار است.

در وب سایت آنلاین حفاظ، شما می توانید از بین تمام مدلها و طرحهای حفاظ آکاردئونی، حفاظ موردنظر خود را سفارش دهید و ساخت آن را به تیم متخصص آنلاین حفاظ بسپارید.بعد از انتخاب آنلاین حفاظ هم خیالتان راحت باشد که درب آکاردئونی دلخواه شما با بهترین فلزات و آهن درجه یک ساخته می شود و با کمک دستگاه های فوق پیشرفته آماده خواهد شد.

اگر به قیمت درب آکاردئونی ارومیه و کیفیت آن اهمیت می دهید، آنلاین حفاظ را برای ساخت درب آکاردئونی خود انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

حفاظ پنجره

14 دیدگاه دربارهٔ «قیمت درب آکاردئونی در ارومیه;

  1. سلام و درود. بنده از مهاباد هستم . منظور از سه گل و دو گل و … در دربها چیه؟ ایا طرح گل داره رو در؟ و اینکه بهترین نوع دری که برامون پیشنهاد میدید چه دریه؟ دو گل خوبه یا سه گل یه چهار گل ؟ میحوام خیلی ایمن باشه و نتونن با چیزی ببرنش . ارسال به مهاباد هم دارید ؟ از چه طریقی اقدام به خرید کنم ؟ فروش اقساطی برای شهرستان هم دارید؟ ممنونم از شما

    پاسخ
    • سلام خدمت شما جناب اقاي اسدي
      اميدوارم حالتون خوب بوده باشه
      منظور از طرح دو گل و سه گل تعداد لوزي هايي است كه به صورت افقي در درب قرار مي گيرد و هر چه تعداد اين لوزي ها يا به اصطلاح گل ها بيشتر باشد حفاظ امنيت بيشتري خواهد داشت . ايمن ترين خفاظمون طرح چهار گل لوزي مي باشد كه در واقع چهار رديف لوزي دارد
      ولي اگر به دنبال دربي با قيمت مناسب و ايمني كافي مي گردين طرح سه گل لوزي چهار خم رو به شما پيشنهاد مي كنيم كه هم از كيفيت بالايي برخوردار است و هم امنيت بالايي دارد
      با استفاده از سفازش مواردي چون قفل مخفي مي توانيد تمنين درب رو بالاتر ببريد .
      براي ثبت سفارش خود با شماره تلفن +989107500509
      تماس بگيريد تا همكارانم راهنمايي كنند

      با تشكر از شما
      موفق باشيد

      پاسخ
  2. سلام روز بخیر
    من حدودا یه ماه پیش از شرکت شما درب سفارش دادم . ساکن ارومیه هستم و از طریق اینترنت با شما اشنا شدم . و مطالیتون رو خونذم و با توجه به راهنمایی هایی که کارشناس فروشتون بنده رو کردند تونستم بسن دربهاتون درب اکاردئونی رو به عنوان محافظ درب ورودی منزلم انتخاب کنم و از انتخابن الان لسیار راضی هسام . جای قفل تعبیه شده به صورت سی ان سی است که خیلی تمیز اجرا شده است که در ان یک قفل کتابی قرار میگیرد . و غلاوه بر اون دوتا قفل حلقه ای هم داره که یکی از داخل و یکیش از بیرونه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما اقاي ساماني عزيز
      ممنونم كه شركت ما رو براي خريددرب اكارديوني انتخاب كرديد و بسيار خوش حالم كه از انتخابتون راضي هستين
      ممنونم از اعتمادي كه به مجموعه ي انلاين حفاظ كردين
      در حالت عادي درب داراي دو حلقه قفل اويز است كه يكي از داخل و ديگري از بيرون درب است
      و در صورت سفارش و درخواست مشتري قفل مخفي يا همام قفل تو كار روي درب تعبيه مي شوز كه داخل ان بك دري كتابي گيرا قرار دازد كه قفل هم به صورت ضد اسيد است و خيلي كيفيت بالايي دارد
      ممنونم از همراهي شما
      موفق باشيد

      پاسخ
  3. سلام و عرض خسته نباشید
    پیشاپیش نوروز بر شما مبارک باد
    تقی پور هستم از ارومیه
    من مدت ها پیش از شرکت شما یک درب اکاردیونی سه گل لوزی چهار خم برای درب واحد مسکونی و‌ حدودا ۲۰ متر حفاظ ابشاری با تراکم‌۱۴ و‌ ارتفاع ۱۰۰ برای پور تا دور حیاط منزلمون سفارش دارم که وقتی حفاظ ها به دستم رسید پی بردم با مجموعه ی بسیار خرفه ای و‌کار بلدی همکاری کردم و سفارشاتم رو به یه مجموعه ی قوی سفارش دادم
    البته که طرز برخورد کارکنان هم بسیار عالی بود و همچین کیفیتی از شرکت سما بعید نبود
    خواستم از شما تشکر کنم بابت کیفیت خوب محصولاتتون
    امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید و تنتون سالم باشه

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما ناب اقاي تقي پور
      ممنونم از كامنتي كه براي ما گذاشتين و انرژي بسيار خوب و مثبتي كه براي ما فرستادين
      رضايت شما دوستان از مجموعه ي انلاين حفاظ باعث ميشه ما مصمم تر و قوي تر راه خود رو جلو ببريم و به فكر توليدات محصولات جديد و رفع عيب ها و ايراد ها باشيم
      زيرا نظرات شما و انتقاد هاي شما از مجموعه باعث مي شود نقاط قوت و نقاط ضعف خود را بشناسيم و تلاش خود را بيشتر كنيم
      درب سه گل و حفاظ ابشاري كه سفارش دادين از محصولات خفاظتي بسيار قوي ما مي باشد
      روزتون بهير
      ممنونم از همراهي شما دوست عزيز

      پاسخ
  4. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان چند وقت پیش از یک شرکت دیگه برای ما آمدن یک حفاظ آکاردئونی دوبل با رنگ روغنی نصب کردند که الان متاسفانه این حفاظ آکاردئونی با مشکل روبرو شده و به سختی باز و بسته میشه و کلتا گیر میکنه و سر و صدای خیلی زیادی داره تصمیم گرفتم این در رو عوض کنم ولی با شرکتی که در رو از آنها خریدم تماس می‌گیرم متاسفانه پاسخ قانع‌کننده‌ای به من نمی دهند و حتی درب و هم پس نمی‌گیرند با اینکه گفته بودند ضمانت ۶ ماهه داره خواستم بگم آیا شما کار تعمیرات درب و انجام می‌دهید که بیاید برام رگلاژ در رو انجام بدیم و هزینه هر چقدر باشه برای شما پرداخت خواهم کرد ممنون میشم جواب بدین و اینکه اگر کار تعمیرات انجام نمیدیم ممکن این درو از ما خریداری کنید و یکی از برگ های خودتون رو بهم بدید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای امیرزاده
      امیدوارم حالتون خوب باشه
      بسیار متاسفم بابت اینکه از جای نامعتبری دب خریداری کردید که این مشکل برای شما به وجود آمده است مشکل در رگلاژ درب به احتمال زیاد به وجود آمده که می توانند به راحتی آن را حل و فصل نمایند
      متاسفانه ما کار تعمیرات نداریم و تعمیرات دربهای شرکت‌های دیگر را انجام می‌دهیم و خرید هم متاسفانه نداریم و برای اینکه شما این در را به فروش برسانید باید به بازار آهن واقع در شاداباد مراجعه بفرمایید تا آن را بتوانید به فروش برسانید
      امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام و عرض ادب خدمت شما صنایع فلزی آنلاین حفاظ امیدوارم که خوب باشید و روز به روز موفقیتتون بیشتر از دیروز باشه من از شهرستان نقده در استان آذربایجان غربی تماس می گیرم و می خواستم در مورد دربهای آکاردئونی تون به من توضیح بدین و بگویید بین آکاردئونی و طرح هایی که به صورت ساده لولایی هستند کدام یک امنیت بیشتری دارد و آیا در شهرستان ما کسی رو دارید که بیان برای ما اندازه ها را بزنند و ما بتوانیم در بمون را از شرکت شما ثبت کنیم و اینکه چه در بیشتر توصیه می‌کنید انتخاب کنیم و چند روز طول میکشه که این درب به دست ما برسه و بتونیم اونو نصب کنیم چهارچوب ما به صورت چوبی می باشد آیا امکان نصب روی چهارچوب چوبی وجود دارد که بسیار متشکرم اگر من رو راهنمایی کنید که بدونم باید چیکار کنم و خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم و با اجماعی بزرگ شما در آینده همکاری خواهند کرد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای هیمن عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت شماره نمایندگی ما در استان آذربایجان غربی با شماره 28422153-021 تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان استفاده کنید و هر سوالی داشتین را از کارشناسان فروش ما بپرسید دربهای آکاردئونی که ما تولید می‌کنیم طرح‌های مختلفی داره طرح دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی جزوه درب های تولیدی ما می باشد که بهینه ترین گزینه آن طرح سه گل لوزی می‌باشد که امنیت مناسبی دارد و هم قیمت خوبی دارد درب آکاردئونی به دلیل کم جا بودن آن از اولویت بیشتری نسبت به درب لولایی برخوردار هست و خیلی محبوب تر و پر فروش تر از درب لولایی می‌باشد و در بین درب های آکاردئونی و لولایی جفت آنها از امنیت بسیار بالایی بر خوردار هستند که با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارید می توانید از آن ها انتخاب فرمایید نصب درب آکاردئونی در چارچوب چوبی مشکلی ندارد و به صورت پین با میلگرد انجام می شود و پس از آن لکه گیری انجام می‌شود و مشکلی در نصب وجود نمی‌آورد ممنونم از همراهی شما امیدوارم که تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام خسته نباشید من از ارومیه مزاحمتون میشم داشتم سایتتون رو بالا پایین میکردم که دیدم قسمتی دارید که درون نوشته سفارش درب آکاردئونی در شهر ارومیه که من خواستم سوال کنم که شرایط به چه صورت هستش و چگونه باید سفارش خود را انجام دهند آیا و در ارومیه شما نمایندگی دارید که شماره نماینده آن را به من بدین تا من باهاشون تماس بگیرم تا من رو راهنمایی کنن یا مستقیم باید از خود تهران من سفارشم رو به ثبت برسانم اگر مستقیم سفارشم را از خود شما بگیرم اون به چه صورت انجام میشه و شما آیا کسی را در ارومیه دارید که بیان برای من نصب را انجام بدهند و هزینه نصب و حمل آن به عهده چه کسی میباشد و کلاً شرایط به چه صورت می باشد من درب آکاردئونی سه گل لوزی می خواستم که دیدم شما هم تولید می خواهم تسمه های آن به صورت دوبل باشد که به آن درب دوجداره هم می‌گویند که شنیدم امنیت بسیار بالایی دارن ممنون میشم منو راهنمایی کنید و متشکرم از سایت خوبتون خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای زمانلو عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت نمایندگی ما در استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه می توانید با شماره 28422153-021 تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شماره نماینده مورد نظر رو در اختیار شما قرار بدهند امکان سفارش مستقیم از تهران هم وجود دارد که باید خودتون اندازه ها را پشت به پشت چارچوب بگیرید و یه عکس از بیرون درب هم برای ما ارسال کنید تا در نصب دچار مشکل نشوید برای نصب آن می توانید از جوشکار کمک بگیرید هزینه حمل آن به عهده خود مشتری می باشد که توسط باربری برای شما ارسال میشود درب آکاردئونی سه گل لوزی یکی از درهای بسیاری ابمن ما می باشد که بهینه ترین گزینه و پرفروش ترین و محبوب ترین این در بین دربهای آپارتمانی ما می باشد که به صورت دوبله می توانیم آنرا برای شما انجام دهیم برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید و امیدوارم تونسته باشم به خوبی شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. سلام من از مهاباد تماس می گیرم و می خواستم برای حفاظ منزلمون از حفاظ های آکاردئونی شرکت شما استفاده کنم ابعادی که داریم یک متر و ۳۰ سانت در دو متر و ۹۰ سانت است که میخواستم برای آن از درب آکاردئونی استفاده کنم خواستم ببینم آیا در مهاباد یا شهر های اطراف مهاباد نمایندگی دارید که من بتوانم از طریق آن ها سفارش خود را ثبت کنم و این که حدوداً چند روز زمان میبره که حفاظ ها به دست ما برسه آیا امکان داره که سه چهار روزه این حفاظ ها را برای ما ارسال کنید در ضمن رنگی که می خواهم سفارش بدهم رنگ قهوه ای سوخته است آیا جز رنگ بندی شما می باشد و اینکه ممنون میشم در این مورد منو راهنمایی کنید تا بتونم خریدم و از طریق شرکت شماره ثبت برسونم

    پاسخ
  8. سلام از ارومیه مزاحمتون میشم میخواستم بدونم از این درب آکاردئونی آپارتمان اگر از شما خرید کنیم و بخواهیم در را بکنیم و ببریم جای دیگه نصب کنیم آیا امکانش هست چون در بالا نوشتین که این درها از جاش کنده نمی شوند اما با توجه به اینکه من مستاجر هستم و می خواستم که اگر از این محل جا به جا شدم در رو هم با خودم ببرم و با توجه به اینکه صاحب خانه گفته برام هیچ هزینه ای نمی کنه و هزینه‌ها به عهده خودم هست
    میخواستم بدونم امکان داره که این در رو با خودم ببرم یا نه اگه امکان کندن درب آکاردئونی وجود نداره شما چه درب پیشنهاد میکنید که من بعد از اینکه بتونم نقل مکان کنم هم بتونم اون رو با خودم ببرم و جاش نذارم
    ممنون میشم اگه کمکم کن ای خدا حافظ

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید