بهترین حفاظ شاخ گوزنی همدان

حفاظ شاخ گوزنی همدان، برای برقراری امنیت در ساختمانها و مراکز مختلف از جمله حفاظ های دیواری مورد استفاده است که جلوی ورود افراد به داخل خانه و سرقت کردن را می گیرد.

تاریخ: 1401/10/18

امروزه، انواع مدلهای حفاظ روی دیوار تولید شده است که هرکدام، ویژگی خاص خودشان را دارند. ناگفته نماند که از بهترین آن ها حفاظ شاخ گوزنی است.

حفاظ شاخ گوزنی در باغ همدان

معرفی انواع حفاظ مناسب برای دیوار: حفاظ شاخ گوزنی و…

از بین مدلهای متنوع حفاظ های دیواری، مدلهای زیر پرکاربردتر از دیگر حفاظ ها هستند:

  • حفاظ سرنیزه ای: شاید بتوان گفت که حفاظ سرنیزه ای، قدیمی ترین مدل حفاظ روی دیوار است. حفاظ سرنیزه ای، شبیه به سرنیزه است. حفاظ سرنیزه ای بسیار مستحکم و مقاوم است و کاربردهای زیادی هم دارد. حفاظ سرنیزه ای برای دیوارهای پهن بسیار مناسب است.

  • حفاظ بوته ای: یکی از مدلهای زیبای حفاظ دیواری، حفاظ بوته ای است. حفاظ بوته ای، ساختار محکمی دارد و بسیار مقاوم است. حفاظ بوته ای ضد زنگ و ضد ضربه است و نصب آن سریع و راحت انجام می شود. حفاظ بوته ای در اندازه های مختلف ساخته می شود و اتصالاتش بسیار محکم هستند. حفاظ بوته ای به عنوان حفاظ و نرده دیوار در بسیاری از ساختمانها مانند ساختمانهای مسکونی، کارخانه ها، مدارس، بیمارستانها و اداره ها استفاده می شود. این حفاظ شباهت زیادی به حفاظ شاخ گوزنی دارد و به راحتی می توان برای خانه ها در شهر همدان استفاده کرد.

تاریخ: 1401/10/18

  • حفاظ آبشاری: حفاظ آبشاری از ارزان‌ترین مدلهای حفاظ دیوار است. حفاظ آبشاری، سرنیزه های تیزی دارد که مانند آبشار به پایین خم شده اند. از این مدل حفاظ بیشتر برای خانه ها و اداره ها استفاده می شود.
  • حفاظ لیلیوم: یکی از زیباترین مدلهای حفاظ روی دیوار، حفاظ لیلیوم است که شکل ظاهری آن نیز به گل لیلیوم شباهت دارد و به همین دلیل است که در سوئیتها و ویلاها زیاد استفاده می شود. حفاظ لیلیوم همراه با شاخکهای زاویه دار و متراکم تولید می شود. حفاظ لیلیوم با تراکم و ارتفاعهای مختلف تولید می شود و جنبه دکوراسیون فضای بیرونی ساختمان را نیز دارد. حفاظ ليليوم در دو مدل گلدار و بدون گل توليد می شود. البته گلهای حفاظ لیلیوم، بیشتر جنبه زیبایی دارند و کاربرد حفاظتی خاصی نخواهند داشت.

  • حفاظ شاخ گوزنی: از بهترین مدلهای حفاظ دیواری، حفاظ شاخ گوزنی همدان را می توان نام برد که در ایران نیز کاربرد زیادی دارد. این حفاظ، دقیقا شبیه به شاخ گوزن است که با تراکم زیاد در کنار هم قرار گرفته اند. سرشاخه های نرده شاخ گوزنی بسیار تیز است؛ به همین دلیل است که عبور از این حفاظ روی دیوار، تقریباً غیرممکن است.

تاریخ: 1401/10/18

در میان تمام مدلهای حفاظ دیواری، حفاظ شاخ گوزنی همدان معروف تر و شناخته شده تر است. قیمت و خصوصیات حفاظ شاخ گوزنی همدان به صورتی است که به عنوان پرکاربردترین حفاظ امنیتی در ایران شناخته شده است. نرده شاخ گوزنی از میلگردهای آهنی ساخته می شود که تمام نکات ایمنی نیز در آن رعایت می شود. به همین دلیل است که بسیاری از شهروندان و ساکنان شهر همدان، از نرده شاخ گوزنی برای افزایش امنیت دیوارهای خانه هایشان استفاده می کنند.

یکی از مزایای حفاظ شاخ گوزنی همدان این است که نه فقط برای ساختمانهای مسکونی نصب می شود؛ بلکه برای مدرسه ها، دانشگاه ها، مراکز اداری، شرکتها، باغها، ویلاها، مراکز نظامی، کارگاه ها و تولیدی ها نیز قابل نصب است. این مدل حفاظ، برای دیوارهای عریض نیز بسیار عالی است و می تواند روی هر مدل دیوار مثل دیوار سنگی، دیوار بتنی، دیوار آجری و… نصب شود.

تاریخ: 1401/10/18

مهمترین نکته ای که باید برای خرید نرده شاخ گوزنی به آن توجه داشته باشید، قیمت حفاظ شاخ گوزنی در همدان نیست؛ بلکه انتخاب درست تولیدکننده حفاظ شاخ گوزنی است. زیرا اگر مرکزی نامطمئن را برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی انتخاب کنید، حفاظ بی کیفیت و ضعیفی به شما تحویل می دهد که خیلی زود از بین می رود. پس باید به دنبال سفارش حفاظ شاخ گوزنی از مرکزی مطمئن و باتجربه در ایران باشید.

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در همدان

اگر به دنبال مرکزی معتبر برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در همدان هستید، ما به شما گروه صنعتی آنلاین حفاظ را پیشنهاد می کنیم که یکی از بهترین و باتجربه ترین مراکز ساخت حفاظ امنیتی در ایران است.

با سفارش به آنلاین حفاظ، مطمئن باشید که حفاظ موردنظر شما با کیفیت عالی و بهترین فلزات ساخته می شود. و به شما تحویل داده خواهد شد. از نظر هزینه هم، بهترین قیمت حفاظ شاخ گوزنی همدان را فقط می توانید با آنلاین حفاظ تجربه کنید.

آنلاین حفاظ از بهترین فلزات، پیشرفته ترین دستگاه ها، رنگ درجه یک و تکنولوژی روز دنیا برای ساخت حفاظ روی دیوار استفاده می کند. به همین دلیل است که تا به حال توانسته رضایت تعداد زیادی از مشتریان را به دست بیاورد.

انواع مدلها و رنگهای حفاظ شاخ گوزنی توسط گروه صنعتی آنلاین حفاظ تولید شده است. مشتریان عزیز آنلاین حفاظ می توانند رنگ، مدل و طرح نرده را خودشان انتخاب کنند و سفارش دهند. از میان تمام مدلهای حفاظ شاخ گوزنی برای همدان تولید شده توسط گروه آنلاین حفاظ، حفاظهایی که تراکم بالا دارند بسیار پرفروش هستند. در مقایسه رنگ حفاظ های روی دیوار هم می توان گفت که حفاظ شاخ گوزنی سفید، طلایی و مشکی از دیگر رنگها بسیار پرطرفدارتر هستند.

تاکنون افراد زیادی از شهروندان همدانی بوده اند که آنلاین حفاظ را برای خرید حفاظ شاخ گوزنی خود انتخاب کرده اند و از این گروه رضایت داشتند.

تاریخ: 1401/10/18

خرید اینترنتی نرده شاخ گوزنی، یک راه سریع و راحت

برای افرادی که می خواهند در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنند، خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی یک راه عالی و مطمئن است که به شما این اجازه را می دهد که از خانه خود، مدلهای مختلف حفاظ را ببینید و مدل موردنظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

در وب سایت گروه آنلاین حفاظ، امکان خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی برای شما عزیزان فراهم شده است؛ در نتیجه، در هر جای ایران که باشید، می توانید حفاظ شاخ گوزنی دلخواه خود را از گروه صنعتی آنلاین حفاظ خریداری کنید و در سریعترین زمان ممکن، آن را در شهر همدان تحویل بگیرید.

پس همین حالا به وب سایت آنلاین حفاظ بیایید و حفاظ موردنظر خود را با طرح، رنگ و مدل موردنظرتان انتخاب کنید و سفارش دهید.

 صفحات مرتبط

درب آکاردئونی

حفاظ روی دیوار

حفاظ پنجره

درب فلزی

21 دیدگاه دربارهٔ «بهترین حفاظ شاخ گوزنی همدان;

  1. سلام . من از شهر زیبای همدان این دیدگاه رو میزارم . متاسفانه افرادی سودجو در همدان با نام شرکت شما به من حفاظ رو دیوار از نوع شاخ گوزنی فروختند که بعد از تحویل متوجه شدم چیزی نبود که تو عکس بهم نشون دادند و چیزی که ازش تعریف میکردند نبود . و بسیار بی کیفیت . بد درست شده بود . کاش خودتون نمایندگی در شهرای مختلف داشتین که کسی نتونه با اسم شما از خلق خدا سو استفاده کنه .کاش قبلش با شرکت شما تماس گرفته بودم که سرم کلاه نمیرفت

    پاسخ
    • سلام جناب اقای کلی عزیز
      بله متاسفانه بعضا افرادی به قول خودتون سود جو هستند که از نام شرکت ما استفاده می کنند و‌محصولات بی کیفیت خودشون رو به مرد می فروشند این افراد دلالانی بیش نیستند که فقط به فکر جیب خود و سود خودشون هستند و هیچ عذاب وجدانی بابت بی اخلاقی ای که انجام میدند گریبان گیرشون نمیشه متاسفانه و این نوع کار هم یک نوع دزدی تلفی می شود
      از شما خواهشمندم قبل از اینکه خریدی انجام دهید نام شرکتی که مد نظرتون هست رو در گوگل سرچ کنین و اطلاعات لازم رو کسب کنین و سپس اقدام به خرید کنین تا متضرر نشوید
      ممنونم از همراهی شما عزیز
      روز خوش

      پاسخ
  2. سلام . من از شهر زیبای همدان این دیدگاه رو میزارم . متاسفانه افرادی سودجو در همدان با نام شرکت شما به من حفاظ رو دیوار از نوع شاخ گوزنی فروختند که بعد از تحویل متوجه شدم چیزی نبود که تو عکس بهم نشون دادند و چیزی که ازش تعریف میکردند نبود . و بسیار بی کیفیت . بد درست شده بود . کاش خودتون نمایندگی در شهرای مختلف داشتین که کسی نتونه با اسم شما از خلق خدا سو استفاده کنه .کاش قبلش با شرکت شما تماس گرفته بودم که سرم کلاه نمیرفت

    پاسخ
    • سلام جناب اقای کلی عزیز
      بله متاسفانه بعضا افرادی به قول خودتون سود جو هستند که از نام شرکت ما استفاده می کنند و‌محصولات بی کیفیت خودشون رو به مرد می فروشند این افراد دلالانی بیش نیستند که فقط به فکر جیب خود و سود خودشون هستند و هیچ عذاب وجدانی بابت بی اخلاقی ای که انجام میدند گریبان گیرشون نمیشه متاسفانه و این نوع کار هم یک نوع دزدی تلفی می شود
      از شما خواهشمندم قبل از اینکه خریدی انجام دهید نام شرکتی که مد نظرتون هست رو در گوگل سرچ کنین و اطلاعات لازم رو کسب کنین و سپس اقدام به خرید کنین تا متضرر نشوید
      ممنونم از همراهی شما عزیز
      روز خوش

      پاسخ
  3. سلام به همه ی آنلاین حفاظی های عزیز

    من باغی دارم واقه در همدان که میخاهم دور تا دور این باغ را حفاظ شاخ گوزنی بکشم. سفارش خودم رو باید از چه طریقی ثبت کنم ؟ و اینکه دیوارهای من بلوکی میباشد . ایا امکان نصب روی دیوار بلوکی وجود دارد ؟ یا باسد بستر خاصی رو براش اجرا کنم که بشه حفاظ نصب کرد؟
    طول دیوار ما حدودا 300 متر طول هست که نیاز به اهن کشی دارد که نصفشو الان میخام اهن کشی کنم و نصف دیگه ش رو چند ماه بعد . بهترین پیشنهادی که میتونید بدید چه حفاظیه؟

    پاسخ
    • سلام جناب اقای میرزا خانی عزیز
      برای ثبت سفارش و برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید. 28422153-021
      امکان نصب روی دیوار بلوک سیمانی وجود دارد فقط نیاز هست به انجام یک سری اهن کشی
      که هر دو متر شما پروفیل های ۴۰ در ۴۰ در دیوار قرار دهید که حدودا ۲۰ سانت ان داخل دیوار قرار بگیرد و ۱۰ سانت از ان در قسمت بیرون دیوار و ان را با ملات سفت و‌محکم کنین و پس از اینکه اینکارهارو انجام دادین و ملات گرفت اماده ی نصب حفاظ روی دیوار می شود
      و اما بهترین پیشنهاد برای شما حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۹۰ و تراکم ۱۲ یا ۱۵ میتونه باشه .
      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ
  4. سلام و عرض ادب خدمت همه ی دوستان عزیزم
    من از مدل های حفاظ های شاخ گوزنی شما خیلی خوشم اومد و فکر نمی کردم در حفاظ اپارتمانی روی دیوار این همه تنوع وجود داشته باشه
    از حفاظ مدل لیلیوم با گل های طلایی خوشم اومد
    می خواستم بدونم قیمت هر متر از این حفاظ ها چند تپمن است و وزن هر یک‌مترش چند کیلو می باسد؟
    و اینکه ما بخواهیم امنیت رو برقرار کنیم باید به چه نکاتی در خرید این حفاظ ها دقت کنیم ؟ ‌چه فاکتور هایی روی امنیت تاثیر گزار هست؟
    و ادرس نمایندگی تون رو در شهر همدان بفرمایید تا بتونیم کارهارو از نزدیک ببینیم و سفارش رو انجام‌دهیم

    پاسخ
    • سلام جناب اقای بختیاری عزیز
      ممنونم از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک‌ گذاشتین
      خوشبختانه در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و همچنین وجود طراحان قوی در این زمینه موفق به پیدایش نسل های جدیدی از حفاظ روی دیوار شده ایم که خدارو شکر هر کسی با هر سلیقه ای که دارد می تواند یکی از حفاظ ها رو انتخاب کند و مورد استفاده قرار دهد
      حفاظ های لیلیوم ما یکی از ایمن ترین حفاظی هست که ما به مشتریان عزیزمون پیشنهاد می کنیم که ارتفاع ۱۲۰ سانت ان و طرح سه گل به جرات می تونم بگم ایمن ترین حفاظ ما در انلاین حفاظ است
      برای اطلاع از قیمت و گرفتن شماره نمایندگی شهر خود و برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید. 021
      28422153-
      تا همكارانم شمارو راهنمايي كنند

      ممنونم از همراهي شما
      موفق باشيد

      پاسخ
  5. سلام
    خوبین
    عید رو پیشاپیش به شما تبریک عرض می کنم
    و امیدوارم سال خوبی داشته باشید
    من از یکی از شهرستان های استان همدان مزاحمتون میشم و می خواهم از شما حفاظ تهیه کنم
    ولی بین حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی موندم و اصلا نمی دونم فرقشون با هم چیه
    چون هر چی دقت کردم متوجه نشدم
    برای راهنمایی من با چه شماره ای تماس بگیرم
    و ایا ارسال به استان همدان هم دارید
    هزینه ی ارسال پای شماست یا پای ما
    ممنون از سایت خوب و اموزنده تون
    و از همه ی عوامل شرکت ضنایع فلزی انلاین حفاظ کمال تشکر را دارم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای یعقوبی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم هستند و تنها تفاوت آنها در تراکم عرضی آنها می باشد که تراکم عرضی حفاظ بوته ای بیشتر از تراکم عرضی شاخ‌گوزنی می باشد که باعث شده حفاظ شلوغ تر بشه و ظاهرش بهتری داشته باشه و یک مقدار امنیت بهتری نسبت به شاخ گوزنی داشته باشد هردو حفاظت از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند که شما می توانید بین آنها انتخاب کنید و حفاظ بوته ای یک مقدار هزینه‌اش بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی هستش
      ارسال به تمام نقاط کشور عزیز داریم و هزینه حمل و ارسال به عهده مشتری عزیز می باشد برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 28422153-021 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما رو راهنمایی کنند ممنونم از این که مارو انتخاب کردید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام و درود فراوان خدمت شما
    سال خوبي رو براتون ارزومندم
    من حدودا هفتاد متر حفاظ لازم دارم براي قسمت از خانه باغم
    فقط باغ ما اطرافش فنس كشيدن شده ايا امكان اجراي اين حفاظ عا روي فنس وجود داره
    و اگه نداره بهترين كار چيه كه انجام بدهم
    شماره ي نمايندگي شما در استان همدان چند است
    و چند روز زمان مي برد تا حفاظ ها به دست ما برسد
    كار نصب چقدر زمان مي برد
    و اين كه ايا امكان رنگ اميزي به رنگ سفيد وجود دارد؟
    براي ساخت اين حفاظ ها از چه ميلگردهايي استفاده مي شود؟
    ممنون مي شم از متريال كار و مشخصات ان توضييح دهيد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ایمان زاده عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه متاسفانه امکان نصب روی فنس وجود ندارد و حتماً باید شما دیوار رو دور تا دور جایی که می‌خواهید حفاظ نصب کنین بکشید و روی دیوار این حفاظ ها قرار داده بشن
      شماره نمایندگی ما در استان همدان را می توانید از همکاران من بگیرید و با شماره شرکت 28422153-021 تماس بگیرید تا شماره نمایندگی مون رو بهتون بدهند معمولاً حدود دو ساعت زمان می بره نصب این متراژ از حفاظ هاذ
      سفید جز رنگ بندی مون هستش و شما می توانید بین رنگ سفید مشکی قهوه ای مسی و کرم انتخاب داشته باشید میلگردهایی که برای این حفاظ ها استفاده میشه میلگرد نمره ده کششی هستش و جوش هامون به صورت جوش co۲ و دو طرف می باشد که از امنیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر سوالی داشتید باز هم در خدمتتون هستم و یا می توانید با کارشناسان فروش ما صحبت کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. سلام خسته نباشيد
    يه مقدار حفاظ ديوار مي خوام كه هم قيمتش مناسب باشه هم ايمني كافي رو داشته باشه و قشنگم باشه
    براي اين كه خفاظ ايمني كافي رو داشته باشه حداقل ارتفاع و تراكمش بايد چقد باشه
    بين خفاظ قديميا و حفاظ جديدا كدومو بيشتر بهمون پيشنهاد مي كنين
    بعد اهنيايي كه تو ساخت اينا استفاده ميشه نو هست ؟
    نمره ميلگرداشون چنده
    براي دريافت كاتالوگ به كدوم شماره پي ام بدم
    براي اينكه سفارشمو ثبت كنم با چه شماره اي بايد تماس بگيرم
    ممنون مي شم جوابم رو زودتر بديد تا بتونم زودتر تهيه كنم
    خدا يار و ياورتون

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای بینا امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظهای ما همگی از ایمنی بالایی برخوردار هستند که می‌توان به حفاظ شاخ گوزنی بوته ای، آبشاری و لیلیوم اشاره کرده ولی بهینه ترین گزینه به لحاظ قیمتی و هم ایمنی حفاظ شاخ گوزنی هستش که جزو پرفروش ترین و محبوبترین حفاظ های ما میباشد ارتفاع حفاظ ها معمولاً ۷۰ سانت تا ۱۲۰ تومان هستش و تراکمش ۱۸ تا ۲۵ می باشد که می تواند ارتفاع ۹۰ سانت با تراکم ۱۲ مناسب هر قسمت میباشد که شما میتوانید اون رو انتخاب کنید و میلگردهایی که استفاده می‌کنیم میلگرد نمره ۱۰ کششی هستش با رنگ کوره ای الکترواستاتیک و آهن هایی که برای ساخت این حفاظ ها استفاده میشه همگی نو هستند حفاظ های جدید بسیار ایمن تر از همه حفاظ های قدیمی هستند به خاطر عرضی که دارند و نوع ساختاری که دارند امنیت بسیار بالاتری دارند برای دریافت کاتالوگ خودتان می توانید به شماره 28422153-021 تماس بگیرید تا براتون کاتالوگ ارسال بشه و همچنین برای ثبت سفارش خودتون با شماره بالا تماس بگیرید و با کارشناس فروشمون صحبت کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  8. سلام و عرض ادب خدمت شما
    من مقداري ديوار اهني نياز دارم كه فقط جنبه ي جدا سازي حياط رو از كوچه دارند و قراره روي ديوار اجري به ارتفاع هستاد سانت نصب بشن و امنيت اصلا برامون اهميت نداره و بيشتر ظاهرش برامون اهميت داره
    طرح پيشنهادي رو فايل اتوكد رو داريم و مي خواهيم براتون ارسال كنيم تا براورد هزينه انجام بديد و اين كه ايا امكان اجراي طرح براي شركت شما مقدوره يا خير
    و اين كه چه مدت طول مي كشه تا طرح رو اجرا كنين و برامون بياريد
    كار نصب رو هم تيم خودتون انجام ميده

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای روح الامین
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دیوار آهنی هم میتونید از حفاظ های روی دیوار ما استفاده کنید و هم می توانید از حفاظ های دیگر شرکت استفاده کنید که مخصوص جداسازی فضاهای از یکدیگر هستند و یا به صورت دیواره‌های محافظ و جداکننده مورد استفاده قرار می گیرند برای دریافت کاتالوگ محصولات شرکت ما می توانید با شماره 28422153-021 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو محبت کنید که کارشناسان فروش آن برای شما ارسال کنند و همچنین می توانید فایل و طرح خودتون رو برای ما بفرستین که اگر امکان اجراش باشه برای شما این کار را انجام بدهیم برای برآورد هزینه باید کارشناسان خدمتتون برسم که اندازه ها رو بردارن و طبق طرحی که دارین و متراژ شما برای تان پیش فاکتور ارسال بشه
      بازدیدمون برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه که برای رزرو وقت بازی با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که براتون وقت بازدید بگذارد و اینکه زمان تحویل کار ها معمولاً ۷ روز کاری هست که با توجه به حجم پروژه این کار می تواند افزایش یا کاهش یابد کار نصب رو هم خودمون انجام می‌دهیم و هر سوالی داشتین در خدمتتون هستیم روز خوبی داشته باشید

      پاسخ
  9. سلام 🙋🏻
    سال نو مبارك
    براي يكي از ارگان هاي دولتي واقع در شهرستان نمدان مقداري حفاظ لازم داريم كه طبق مشخصاتي كه بهمون در نقشه دادند بايد اجرا و ساخته بشه
    نمره مياگردها تماما بابد نمره ده بلسه و شاسي زير ان پروفيل چهل در هستاد و رنگي كه روي ان زده ميشه رنگ طوسي باشه
    متراژ كار حدودا پانسد متر طول است مه دو سه مرحله بايد نصب گردد كه مرحله ي ابتدايي ان حدودا دويست متر مي باشد
    ايا براي نصب اين مقدار خودتون از شركت تيم نصب مي فرستين يا نه
    و ايا براي همدان هم نمايندگي فروش داريد كه بريم از نزديك كار شركت شمارو ببينيم ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سرلک عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت محصولات ما میتوانید با شماره 28422153-021 تماس بگیرید و همچنین مشخصاتی که مد نظرتون هست رو با نقشه و طرحی که داریم برای همکاران بفرستین تا شما را راهنمایی کنند و میلگردهایی که ما در ساخت حفاظ های روی دیوار استفاده می‌کنیم میلگرد نمره ۱۰ هستش و همچنین می توان برای زیر آن از شاسی پروفیل استفاده کرد و هیچ مشکلی نداره و همچنین برای متراژهای بالا هر نوع رنگی که مد نظرشان باشد می‌توانیم ما بزنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با شماره که در بالا گفتن تماس بگیرید کار نصب توسط شرکت خودمان انجام میشه و همچنین میتونید برای اخذ شماره نمایندگی مون با همکارانم تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند و این که برید کارها را از نزدیک ببینید و کیفیت کار رو بسنجید و سفارش خودتون رو ثبت بفرمایید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  10. سلام و عرض خسته نباشيد خدمت شما
    منزلي دارم كه براي قيمت جلو و سر درب ان حفاظ روي ديوار مي خواهم متراژ حدودي شش متر مي باشد
    براي اينكه روي درب پاركينگ قرار نگيرد خفاظ و باز و بسته شدن درب را مختل نكند چه راهكاري داريد ؟
    و اينكه چه حفاظي با چه ارتفاعي براي ديوار ما مناسب مي باشد ؟
    اتفاوت رنگ كوره اي و رنگ روغني در چيست؟
    كدام يك بهتر است و دوام بالا تري دارد
    براي هماهنگي وقت بازديد با چه كسي مي توانم هماهنگ كنم
    ممنون مي شم بنده رو كمك بفرماييد
    با تشكر
    ياوري

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای یاوری
      امیدوارم که حالتون خوب باشه می‌توانید برای روی در بتون از شاسی کشی استفاده کنیم از شاسی ۶۰ در ۴٩ یا ۴۰ در ۸۰ استفاده میشه تا برای باز و بسته شدن درب پارکینگ تون خللی ایجاد نشه
      همکارم باید بیان حتما ببینن و نظر قطعی شون رو در رابطه با سایز شاسی کشی بدهند استاندارد ارتفاع حفاظ هایی که تولید میکنیم ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت میباشد با تراکم ۸ تا ۲۵ که می توانید بین آنها انتخاب کنید ولی بهینه ترین گزینه می‌تواند ارتفاع ۹۰ سانت با تراکم ۱۲ یا ۱۵ و ۱۹ باشد که ایمنی بسیار بالایی دارد رنگ کوره ای از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و با توجه به این که داخل کوره پخته میشه سال ها برای شما کار می کنه و در برابر نور خورشید و بارش باران مقاومت بسیار بالایی داره و برای هماهنگی وقت بازدید می توانید با شماره 28422153-021 تماس بگیرید و آدرس خودتان را محبت کنید که کارشناسان خدمتتون برسند و شما را راهنمایی کنند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  11. سلام خسته نباشید من از شهرستان فامنین استان همدان با شما تماس بگیرم و میخواستم از شما مشاوره بگیرم که چه حفاظی برای دیوارهای به ارتفاع یک و نیم متر مناسب می باشد این دیوارها دو تا دور یک باغ شخصی کشیده شده است که می‌خواهیم برای ارتقاء امنیت آن از می حفاظ های ضد سرقت استفاده کنیم
    آیا در فامنیت هم ث کسی رو دارید که بیاد منو راهنمایی کنه که به ما بگه چه حفاظی مناسب دیوارمون هستش و خودتون چی پیشنهاد میکنید
    اگر نمایندگی ندارید چه جوری میشه این اندازه های حفاظ ها را برداریم چه کسی میتونه کمک کنه که اندازه های دقیق و برداریم و سفارش بدیم که کم و زیاد نشه و تسویه برای شهرهای دیگه به چه صورت هستش آیا بعد از اینکه حفاظ دست ما رسید باید انجام بدیم
    ممنون میشم اگه توضیح بدین تا روشن بشم و میتونم سفارش مراقبت کنم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید