حفاظ شاخ گوزنی مشهد همراه با مشاوره رایگان

حفاظ شاخ گوزنی مشهد، یکی از بهترین حفاظهای امنیتی است که روی دیوار ساختمانها نصب می شود. از آنجایی که بیشتر سرقتهایی که از منزل انجام می شود، به دلیل امنیت پایین محوطه اطراف خانه و ورودی های خانه است. باید به فکر راهی برای ایمن تر کردن دیوارهای ساختمان خود باشید تا به کسی اجازه ورود بدون اجازه را ندهید. حفاظ شاخ گوزنی برای ساختمانهای مسکونی، اداری، ویلاها، مراکز تفریحی، شرکتها و… قابل استفاده است.

حفاظ شاخ گوزنی برای آپارتمان در مشهد

تاریخ: 1401/10/18

نصب حفاظ شاخ گوزنی در مشهد به شما کمک می کند تا بتوانید راه های ورود دزد به خانه را ببندید و بهتر بتوانید امینت محل زندگیتان را حفظ کنید.

افزایش امنیت خانه با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی مشهد

حفاظ شاخ گوزنی یکی از راه های عالی برای افزایش امنیت ساختمان شماست، شما می توانید در مشهد این حفاظ ایمن را پشت پنجره یا دور تا دور دیوارهای خانه را نصب کنید و تمام مرزهای خانه را بپوشانید.

شکل نرده شاخ گوزنی

شاید بپرسید که چرا اسم این نرده، حفاظ شاخ گوزنی است؟ دلیل این نام گذاری، شکل آن است که به شکل شاخ گوزن ساخته می شوند و نوک آنها کاملا تیز است. همچنین این حفاظ، تراکم بالایی هم دارد و تعداد زیادی از این نرده ها در جهت های مختلف کنار هم متصل می شوند. در نتیجه هیچ فردی نمی تواند از آن عبور کند و از دیوار یا پنجره وارد خانه شما شود.

شاخ گوزنی، از جمله حفاظ های فلزی هستند که تراکم بالایی دارند. نرده های این حفاظ، به داخل و بیرون حصار خم شده اند. بنابراین اگر کسی بخواهد از روی حفاظ شاخ گوزنی عبور کند، حرکتش از روی حفاظ با ایجاد زخم و آسیب همراه خواهد بود!

تاریخ: 1401/10/18

قیمت حفاظ شاخ گوزنی مشهد

یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین مدلهای حفاظ ساختمان، حفاظ شاخ گوزنی است.

حفاظ شاخ گوزنی انواع مختلفی دارد و به همین دلیل است که قیمت حفاظ شاخ گوزنی متغیر است. اما با نصب این حفاظ ها، مطمئن باشید که احتمال سرقت و ورود غریبه ها به خانه خود را در مشهد به صفر می رسانید. در نتیجه شاید برای نصب این حفاظ در ساختمان خود پول خرج کنید؛ اما مطمئن باشید که از خطر سرقت و خسارتهای جانی و مالی جلوگیری می کنید که واقعا ارزشش را دارد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به کیفیت ساخت آن، میلگرد استفاده شده، نوع جوش میله ها، رنگ به کار رفته، ارتفاع نرده و تراکم میله های فلزی بستگی دارد. مثلا قیمت نرده حفاظ روی دیوار در ارتفاع حدود 1 متر، بیشتر از قیمت حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 70 سانتی متر است.

بعضی از افراد به خاطر پایین آمدن هزینه حفاظ شاخ گوزنی، کیفیت ساخت حفاظ را پایین‌تر می آورند و حفاظهایی با عنوان حفاظ شاخ گوزنی درجه 2 می سازند. یادتان باشد به هیچ عنوان از حفاظ های بی کیفیت که با عنوان حفاظ درجه 2 عرضه می شود، به عنوان حفاظ روی دیوار باغ، ویلا و ساختمان خود در مشهد استفاده نکنید؛ زیرا هیچ دوام و مقاومتی ندارند و امنیت ساختمان را به خطر می اندازند.

اگر می خواهید حفاظ شاخ گوزنی شما امنیت و استحکام بالایی داشته باشد، به دنبال حفاظ شاخ گوزنی درجه یک با نوع جوش باکیفیت و رنگ کوره ای عالی باشید. (قابلیت ارسال حفاظ شاخ گوزنی به مشهد)

انواع مدلهای نرده شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی مدلهای متنوع و زیبایی دارد. شما می توانید مدل حفاظ شاخ گوزنی و حتی رنگ آن را خودتان انتخاب کنید و سفارش دهید.

حفاظ شاخ گوزنی چگونه ساخته می شود؟

برای ساختن حفاظ شاخ گوزنی، ابتدا میلگرد به وسیله برشکاری برش زده می شود. ارتفاع این میله های برش خورده یکسان است. شکل این میله ها هم راست و کوچک است. در مرحله بعدی، با کمک خم کاری میله های بریده شده خم می شوند. نوک میله های خم شده به وسیله سمباده تیز و برنده می شود. حالا وقت آن رسیده که میله های کوچک خم شده به وسیله جوشکاری روی شاخه ها قرار بگیرند. در آخر نیز اضافه های فلز از بین می رود و حفاظ شاخ گوزنی به شکل اولیه اش برمی گردد. حالا زمان رنگ آمیزی نرده حفاظ شاخ گوزنی است که با رنگ کوره ای رنگ آمیزی می شود و به شکل نهایی اش در می آید.

سفارش نرده شاخ گوزنی در مشهد

مردم شهر مشهد، از حفاظ شاخ گوزنی برای پوشش دیوارهای ساختمان بسیار استفاده می کنند. در سطح شهر، ساختمانهای زیادی را با حفاظ شاخ گوزنی مشاهده خواهید کرد.

اگر شما نیز به فکر سفارش حفاظ شاخ گوزنی در مشهد هستید، پیشنهاد می کنیم که حفاظ شاخ گوزنی موردنظرتان را از مرکزی معتبر و باتجربه خریداری کنید؛ زیرا بعضی از سازندگان حفاظ شاخ گوزنی از آهن بی کیفیت و ضعیف برای ساختن این حفاظها استفاده می کنند و همین موضوع باعث می شود امنیت حفاظ پایین بیاید و به راحتی قابل سرقت شود.

تاریخ: 1401/10/18

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در مشهد

اگر به فکر سفارش حفاظ شاخ گوزنی در مشهد هستید و می خواهید یک حفاظ عالی و باکیفیت را خریداری کنید، ما به شما گروه صنعتی آنلاین حفاظ را پیشنهاد می کنیم.

آنلاین حفاظ، یک گروه صنعتی باتجربه و متخصص است که سالها سابقه ساخت انواع حفاظ امنیتی و درب ضدسرقت را دارد. حفاظ های شاخ گوزنی آنلاین حفاظ، با جوش CO2 و میلگردهای مقاوم ساخته می شود و سپس با رنگ کوره ای رنگ آمیزی می شود.

حفاظ شاخ گوزنی مناسب برای شهر مشهد، اصلا نباید جوشکاری معمولی و رنگ معمولی داشته باشد؛ زیرا خیلی زود در آب و هوای مشهد از بین می رود و دچار زنگ زدگی می شود. در نتیجه بهتر است یک بار هزینه کنید و حفاظ شاخ گوزنی درجه یک را خریداری کنید تا برای سالها بتوانید از آن استفاده کنید و خیال خود را از امنیت ساختمانتان راحت کنید.

همین حالا به وب سایت گروه صنعتی آنلاین حفاظ بیایید و حفاظ شاخ گوزنی دلخواه خود را با طرح، مدل و رنگ دلخواهتان انتخاب کنید.

بعد از ثبت سفارش، مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی موردنظر شما آغاز می شود و در سریعترین زمان ممکن، حفاظ شاخ گوزنی شما با کیفیت مناسب و رنگ زیبا آماده خواهد شد.

تاریخ: 1401/10/18

 صفحات مرتبط

درب آکاردئونی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

15 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی مشهد همراه با مشاوره رایگان;

  1. سلام و عرض ادب خدمت دستندرکاران شرکت صنایع فلزی آنلاین
    ممنونم از اطلاعات و مطالب خوبی که با ما به اشتراک گذاشتید و اطلاعات مارو در این زمینه افزایش دادید . ممنون از سایت خوبتون و مطالب مفید. بسیار ساده و روان در مورد این مبحث توضییخ دادید حتی بنده که اطلاعی در این زمینه نداشتم اطلاعات خوبی کسب کردم . انشاالله در کار خود موفق و پیروز باشید . اگر روزی حفاظ خواستم حتما از آنلاین حفاظ سفارش میدم . برقرار باشید . خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام جناب اقای عزیزی گرامی
      امیدوارم‌ حالتون خوب و خوش باشه و در تمام مراحل زندگی پیروز و موفق باشید
      ممنونم از همراهی گرم‌و صمیمانه ی شما
      که مطالب رو خوندین و نظر خودتون رو در این باره عرض کردید
      خوشحالم از اینکه همراهانی نظیر شما مطالب سایت مارو دنبال می کنند
      و این باعث افتخار مجموعه ی ماست که همراهانی چون شما داریم
      در خدمتتون هستم دوست عزیز
      ممنون از نگاه زیباتون و ممنون از انرژی مثبتی که برای ما فرستادین
      شاد و سربلند باشید

      پاسخ
  2. سلام و درود
    ایا در مشهد یا خراسان رضوی نماینده فروش هم دارید که ما بریم ازش اینارو تهیه کنیم؟ من خودم ساکن مشهد هستم و برای منزلم دنبال حفاظ میگشتم در مشهد هم چند جا پرس و جو کردم اما کیفیت حفاظ ها به دلم ننشست و که با جست و جو در گوگل با سایت خوب شما اشنا شدم . اگر از تهران این حفاظهارو سفارش بدم هزینه ی حمل به عهده ی شما می باشد یا من ؟ حمن حدودا 8 متر طول حفاظ نیاز دارم ؟ ایا میشود به عنوان خرده بار ان را برایم ارسال کنین؟

    پاسخ
    • سلام جناب اقای اجر لو عزیز
      ممنون از همراهی شما
      برای اخذ شماره نمایندگی ما و همچنین
      برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید. 28422153-021
      تا دوستانم در بخش فروش بتوانند شما رو به نحو احسن راهنمایی کنند و پاسخ گوی همه ی سوالات شما خواهند بود .
      حفاظ به متراژ ۸ متر را بله می توان به صورت خرده بار از طریق باربری هم ارسال نمود
      و کار نصب رو خودتون در شهرتون به یک جوش کار بسپارید
      ممنونم از کامنت شما
      امیدوارم سالم و سلامت و شاد باشید
      با تشکر

      پاسخ
  3. سلام
    نيازمند ٤٠ متر شاخ گوزني هستم كه به نظر خودم ارتفاع ٣٠ سانت و تراكم ٨ براي اين كار مناسب است
    سوال من اينه كه ايا ارتفاع ٣٠ سانت بر روي ديواري كه سه و‌ نیم متر ارتفاع دارد مناسب است
    ایا ایمنی لازم رو برقرار می کنه؟ یا نزنم بهتره

    پیشنهاد شما برای ایجاد امنیت‌ چه ارتفاعی با چه تراکمی است؟
    و اینکه حمل این ها با چه ماشینی صورت می گیرد
    من خودم‌ماشین سنگین دارم امکانش هست خودم ماسین بفرستم برای حمل حفاظ ها؟

    پاسخ
    • سلام جناب اقای قشونی عزیز
      در مورد ارتفاع حفاظ ها بهتره تجدید نظر کنین زیرا حفاظ با ارتفاع سی سانت کارایی چندانی ندارد و ایمنی لازم رو ایجاد نمی کنه
      بهتر است ارتفاع کنتر از هفتاد انتخاب نکنین چون به لحاظ امنیت تقریبا هیچ ایمنی ندارد
      برای امنیت هر چقدر ارتفاع بیشتر باشد ایمنی بیشتری حفاظ دارد می توانید از ارتفاع ۷۰ با تراکم ۸ استفاده بفرمایید
      چهل متر حفاظ شاخ گوزنی در یک نیستن قابل حمل و بارگیری می باشد
      بله اگر خودتون ماشین دارید می توانید ماشین خودتون رو برای بارگیری و حمل درب کارخونه بفرستین . از نظر ما مشکلی نداره.

      ممنونم از همراهی شما
      شاد باشید

      پاسخ
  4. سلام و صد درود خدمت شما
    برای زمینی که دور تا دور ان دیوار بلوک سیمانی کشیده شده ایت دنبال حفاظ روی دیوار می گردم
    بهترین گزینه ی شما چه حفاظی می تونه باشه
    چه ارتفاعی برای خفاظ روی دیپار مثبا چه ارتفاعی مناسب هست
    بی زحمت حداقل ارتفاع و حداکثر ارتفاعی که قابل سفارش هست رو به من بگین تا بتونم خوب تصمیم بگیرم
    برای اطلاع از اخرین قیمت ها با کجا تکاس بگیرم
    ایا امکان ارسال قیمت ها برای من وجود داره
    که من بررسی کنم و بعد عید سفارش خودم رو‌ثبت کنم
    چند روز زمان می بره تا حفاظ ها رو برای من بفرستین

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای میوندی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دیوارهای بلوک سیمانی باید بستری آماده بشه که بتونید حفاظ روی دیوار نصب کنید برای اینکار باید ابتدا پروفیلی به اندازه به ۴۰ در ۴۰ به ارتفاع ۴۰ در رو روی دیوار قرار دهید که ۳۰ سانت از آن داخل دیوار باشه و ۱۰ سانت از اون بیرون دیوار و روی ان ملات بکشید تا کاملا سفت شه و پس از اینکه این کار را انجام بدهید دیوار آماده میشه برای اجرای حفاظ روی آن
      حفاظ هابی که ما تولید می‌کنیم حفاظ شاخ گوزنی بوته ای آبشاری لیلیوم و سرنیزه ای می باشد که بهترین و بهینه ترین گزینه به لحاظ قیمت و همچنین یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین حفاظ های حفاظ روی دیوار از نوع شاخ گوزنی می باشد که ارتفاع آن بین ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت تولید می‌شود از تراکم ۸ تا تراکم ٢۵
      ارتفاع ۹۰ با تراکم ۱۲ و یا ۱۵ می‌تواند حفاظ مناسبی باشد و می توانید برای اطلاع از آخرین قیمتها با شماره 28422153-021 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو محبت کنید که کارشناس فروش مون برای شما لیست قیمت را ارسال کنند و در خدمتتون باشیم زمان تحویل حفاظ ها معمولاً هفت روزه کاری می باشد که به شما تحویل داده می شود ممنونم از لطف شما روز خوبی داشته باشید

      پاسخ
  5. سلام و خسته نباشيد
    اميدوارم سال خوبي رو شروع كرده باشيد
    من ساكن شهر تهران عستم ولي در مشهد هم واحدي دارم كه مي خوام براش حفاظ روي ديوار بزنم
    بهترين و مقرون به صرفه ترين حفاظي كه داريد كدوم حفاظ هست
    و ايا مي شه براي حملش من خودم ماشين بفرستم ؟

    براي ديذم نمونه كار ها و عقد قرار داد به كجا بيام؟ و در مورد نحوه ي پرداخت نقدي ايا شامل تخفيف مي شه ؟
    فروش اقساطي تون به چه صورت و چند ماهه است ؟
    قيمت نقد و أقساط شما يكيه يا فرق داره؟
    با تشكر از شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای آزاد
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بهترین و مقرون به صرفه ترین حفاظی که داریم حفاظ شاخ گوزنی هستش که ارتفاع آن ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانته و بهینه ترین گزینه می‌تواند ارتفاع ۹۰ سال با تراکم ۱۲ یا ۱۵ و یا به بالا باشد و هزینه حمل آن به عهده مشتری می باشد که اگر خودتون ماشین داشته باشید می‌توانید بفرستید در کارخانه و حفاظ ها را تحویل بگیرید
      برای دیدن نمونه کارها و همچنین عقد قرار داد می توانید با شماره 28422153-021 تماس بگیرید و آدرس دقیق شرکت را بگیرید و تشریف بیارید تا در خدمتتون باشیم فروش اقساطی ما به صورت شش ماه هستش که اولش مبلغی را به پرداخت کنید و مابقی مبلغ برای شما قسط بندی می شود و می توانید از خدماتی که شرکت در اختیار شما قرار داده استفاده لازم رو بفرمایید هر سوالی که داشتین بنده و همکارانم در خدمتتون هستیم امیدوارم که روز خوبی داشته باشید ممنون از همراهی شما خدانگهدار

      پاسخ
  6. ايا امكان نصب اين حفاظ ها روي ديوار بلوك سيماني است
    من هر دو متر داخل ديوار اهن كشي انجام دادم و الان مي خوام حفاظ تصب كنم
    يك مقدار شرايط پروژه متفاوته و يكم پيچيده س
    براي اينكه كارشناس بفرستين با چه شماره اي تماس بگيرم
    منزل ما در بجنورد استان خراسان مي باشد
    اگه عكس ديوار ها رو بفرستم مي شه راهنمايي كنين
    و ايا نصاب خيلي حرفه اي در اين جا داريد

    رنگ كوره اي با رنگ روغني چه فرقي دارد و قيمت ان با هم چقدر متفاوت است
    شاسي زير حفاظ ها چيه
    در اخر از سايت خوبتون تشكر مي كنم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای پنداری عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه با توجه به دیواری که شما آهن کشی انجام دادین امکان نصب حفاظ روی دیوار را فراهم کرده‌اید و برای نصب هیچ مشکلی وجود نداره ولی برای اینکه از کارتون بازدید بشه و یا اینکه نظر قطعی در موردش داده بشه باید عکس برای شماره تلگرام و یا واتساپ شرکت بفرستین برای دریافت شماره واتساپ برا تلگرام با شماره شرکت 28422153-021 تماس بگیرید تا کارشناس فروشمون برای شما شماره را بدهند تا بتونید عکس ها و البته عکس دیوار تون رو برای همکاران بفرستین که بتونن شما را راهنمایی کنند در شهر بجنورد نصاب داریم که می‌توانند بیاید و برای شما نصب را انجام بدهند
      رنگ کوره ای یکی از رنگ های با کیفیت موجود در بازار هستش که مقاومت آن بیشتر از ۲۰ ساله را که دچار زنگ زدگی نمی شود و همچنین از بین نمیره چون بر اثر حرارت پخته میشه و در کوره پخته می‌شود و شاسی زیره حفاظ ها از دوتا میلگرد است ولی اگر مشتری بخواد می توانیم از پروفیل هم استفاده کنیم که قیمتش کمی متفاوت می باشد برای اطلاع دقیق از قیمتها با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشیم خدانگهدار

      پاسخ
  7. با سلام خدمت تمامي عوامل صنايع فلزي انلاين حفاظ
    اميدوارم حالتون خوب باشه
    و سال جديد براتون پر از موفقيت باشه
    من حدودا شش ماه پيش از شركت شما حفاظ روي ديوار از نوع ابشاري خريداري كردم كه ارتفاعس حدودا صد سانت بوز و تراكمش چهارده بود
    همكار شما در بخش فروش بسيار خوب منو راهنمايي كردند و از ايشان كمال تشكر و قدر داني رو دارم
    حفاظ ها حدودا يك هفته طول كشيد دستم برسند ولي بعد از اينكه دستم زسيد خيلي از كيفيتشون راضي بودم
    و مجدد مي خوام براي باغم هم سفارش بدم
    ممنونم از اين كه من رو خيلي خوب راهنمايي كرديد و ممنون بابت كيفيت كار بالاي شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای منتظری عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنونم از اینکه شرکت ما را برای ثبت سفارش خودتون انتخاب کردیم
      حفاظ آبشاری یکی از حفاظ های تولیدی شرکت ما می باشد که از ایمن ترین حفاظ های ما می باشد و ارتفاع آن از ارتفاع ۷۰ تا ۱۲۰ هستش که ارتفاع صد سانت آن یکی از گزینه‌های ایمن می باشد بسیار خوشحالم که از خرید خود راضی بودید و رضایت کامل را داشتید و همکاران ما در بخش فروش و همچنین در بخش فنی تونستن خواسته های شما را برآورده کنند ممنون از اینکه ث نظر خود را با اشتراک گذاشتین و ممنونم بابت انرژی مثبت و خوبی که به مجموعه و انتقال دادین
      امیدواریم بتونیم همه کاستی ها رو از بین ببریم و خدمات بسیار بهتری را به مشتریان خودمون ارائه بدین ممنونم از شما روزتون بخیر خدانگهدار

      پاسخ
  8. سلام خسته نباشید من از شهر مقدس مشهد با شما در ارتباط هستم و می‌خواستم شماره نمایندگی شرکتتون رو در مشهد محبت کنید تا بتونم سفارش خودمون را از طریق نمایندگی شما به ثبت برسانم و میخواستم بدونم آیا مستقیم از کارخانه سفارش بدیم برای ما مقرون به صرفه تر می آید و اینکه از نماینده شما خرید کنیم و قیمت در نمایندگی و در کارخانه یکی هستش و اینکه آیا در مشهد هم بازدید به صورت رایگان انجام میشه و کارشناس اینجا دارید که برای ما بازدید کنند و متراژ دقیق کار ما را بردارند که بتونیم از بین حفاظ ها انتخاب کنیم و اینکه ایمن‌ترین حفاظی که تولید می‌کنید چه حفاظی هستش که بتوانیم از این خرید کنیم چه ارتفاعی شما پیشنهاد می کنید و معمولاً مشتریان تون چه حفاظی انتخاب می کنند ممنون میشم راهنمایی کنید
    امیدوارم روز خوبی داشته باشید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید