حفاظ شاخ گوزنی کرج با مشاوره رایگان

حفاظ شاخ گوزنی کرج موضوع مقاله امروز ماست. کرج، یکی از شهرهای مهم ایران است که در سالهای گذشته، رشد چشمگیری داشته است. کرج به خاطر آب و هوای مطبوعی که دارد، فرصتهای شغلی و نزدیکی اش به تهران، جمعیت زیادی دارد. این موضوع باعث شده است که ساختمانهای زیادی در کرج ساخته شوند.

تاریخ: 1401/10/18

این ساختمانها نیاز به مرزبندی و افزایش ایمنی دارند تا خطر سرقت از ساختمانها از بین برود. به دلیل آب و هوای اطراف کرج، ویلاهای زیادی در کردان، کندر، برغان و واریان ساخته شده است. در این نوشته با یکی از بهترین راه ها برای افزایش امنیت ساختمانهای کرج آشنا خواهید شد. پس از شما دعوت می کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

نرده شاخ گوزنی در باغ

نصب حفاظ شاخ گوزنی در کرج، یک راه عالی برای افزایش امنیت

مطمئن ترین و مناسب ترین راه برای افزایش امنیت دیوارهای ساختمان، نصب حفاظ شاخ گوزنی در کرج است. با نصب این حفاظ روی دیوار، هیچ سارقی نمی تواند وارد خانه شما شود و اموال باارزشتان را سرقت کند.

نصب حفاظ شاخ گوزنی نه فقط برای ساختمانهای مسکونی؛ بلکه برای ویلاها، باغها، مراکز اداری، شرکتها، بیمارستانها، مدارس، پادگانها و… نیز انجام می شود و به همین دلیل یکی از پرکاربردترین حفاظهای امنیتی در ایران است.

حفاظ شاخ گوزنی، شبیه به شاخ گوزن است که سرنیزه های بسیار تیزی دارد. هیچ جایی برای قرار دادن دست و پا در حفاظ شاخ گوزنی وجود ندارد. کسی که می خواهد از روی حفاظ شاخ گوزنی رد شود، باید مطمئن باشد که عبورش با زخمهای عمیق، پاره شدن لباس و جراحت همراه است! به همین دلیل حتی دزدان حرفه ای هم هوس رد شدن از حفاظ شاخ گوزنی را نمی کنند!

نصب حفاظ شاخ گوزنی در ویلاهای کرج

یکی از مکانهایی که سارقان به آن وارد می شوند و وسایلش را به سرقت می برند، ویلاها و باغهای شخصی است.

با نصب حفاظ شاخ گوزنی در کرج، شما میتوانید ورودی های خانه را غیرقابل نفوذ کنید و دور تا دور دیوارهای ملک خود را مرزبندی کنید تا کسی نتواند بدون اجازه وارد شود.

یکی از مزایای حفاظ شاخ گوزنی این است که با طرحها و مدلهای متنوع ساخته می شود. شما می توانید طرح و رنگ حفاظ دیواری موردنظرتان را شخصاً انتخاب کنید. بعضی از افراد، رنگ و مدل حفاظ شاخ گوزنی دیوار را با حفاظ بالکن، حفاظ پنجره، درب فلزی ساختمان و درب آکاردئونی ورودی خانه خود ست می کنند تا هماهنگی بیشتری در محیط زندگیشان برقرار شود.

تاریخ: 1401/10/18

اندازه نرده شاخ گوزنی استاندارد

عرض مناسب حفاظ های شاخ گوزنی استاندارد، بین 50 تا 90 سانتی‌متر است. یعنی حفاظ شاخ گوزنی می تواند با عرضهای مختلف تولید شود و دیوارهای عریض و باریک را پوشش دهد.

ارتفاع مناسب برای حفاظ های شاخ گوزنی، بین 70 تا 120 سانتی‌متر است. حفاظ شاخ گوزنی برای دیوارهای کوتاه و دیوار ساختمانهای قدیمی بسیار مناسب است؛ زیرا می تواند ارتفاعشان را بیشتر کند.

یکی دیگر از خصوصیات حفاظ شاخ گوزنی استاندارد، تراکم میله های حفاظ شاخ گوزنی است. تراکم به معنای تعداد میله های آن یا تعداد شاخک های اصلی و فرعی موجود در حفاظ است. تراکم حفاظ های شاخ گوزنی، 8، 10، 12 یا 16 است. بهتر است تراکم شاخه های پایینی و فرعی حفاظ از عدد 16 کمتر نباشد. زیرا هرچه تراکم میله ها کمتر می شود، امنیت حفاظ نیز کمتر خواهد شد.

برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد شماره 8 یا 10 استفاده می شود. البته بهترین نوع میلگرد برای ساخت این حفاظ، میلگرد شماره 10 است.

بعد از برش زدن میله های حفاظ، باید آنها را روی بستر کار جوش داد. بستر کار حفاظ شاخ گوزنی، پروفیل یا میلگرد است. پروفیل باعث می شود که میلگرد ساخته شده امنیت و دوام بیشتری داشته باشد. برای جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی نیز از روش جوش 2 طرفه استفاده می شود که روش مطمئنی برای جوشکاری است. بعد از ساخت حفاظ شاخ گوزنی هم آن را برای رنگ آمیزی آماده می کنند. بهترین نوع رنگ برای رنگ کردن حفاظ شاخ گوزنی، رنگ الکترواستاتیک کوره ای است که مقاومت و ماندگاری بالایی دارد. این رنگ در برابر زنگ زدگی، ضربه، خراشیدگی و رطوبت دوام بالایی دارد.

تاریخ: 1401/10/18

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج

عوامل زیادی روی قیمت نهایی حفاظ شاخ گوزنی تاثیر دارند که از جمله آنها می توان به ارتفاع حفاظ دیوار، عرض حفاظ، نوع جوشکاری میله ها، بستر کار، تراکم شاخه ها و جنس رنگ استفاده شده در حفاظ اشاره کرد.

بعضی از تولیدکنندگان حفاظ شاخ گوزنی، این حفاظ دیواری را با استفاده از میلگردهای بی کیفیت و ضعیف می سازند و همین موضوع باعث می شود قیمت حفاظ را پایین بیاورند و حفاظی بی کیفیت و غیر ایمن را به مردم ارائه کنند.

مشخصات نرده شاخ گوزنی بی کیفیت و ارزان قیمت!

در حفاظ های بی کیفیت، از میلگردهای 8 و 9 برای ساخت حفاظ استفاده می شود که دوام زیادی ندارد. بعد از ساخت حفاظ دیواری هم آن را با رنگ روغنی ارزان قیمت رنگ می کنند که سریع از بین می رود. همین موضوع باعث می شود که قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی، حدود 10 هزار تومان ارزان تر شود.

در حفاظ های قدرتمند و بادوام از جوش دوطرفه برای جوشکاری میله ها استفاده می شود؛ اما برای ارزان تر شدن هزینه ساخت حفاظ، از گل برای جوشکاری استفاده می شود. ایراد این روش، ضعیف بودن نوع جوش است؛ زیرا بعد از مدتی، این گلها می ریزد و حفاظ شاخ گوزنی زنگ می زند!

شاید فکر کنید که قیمت حفاظ شاخ گوزنی در کرج از کیفیت آن مهم تر است؛ اما با خرید یک حفاظ شاخ گوزنی بی کیفیت، خواهید دید که به زودی کارآیی این حفاظها از بین می رود و حفاظ شاخ گوزنی زنگ می زند. مقاومت این حفاظهای ارزان قیمت شاخ گوزنی هم پایین است و نمی تواند به خوبی امنیت ساختمان شما را حفظ کند؛ در نتیجه پول و سرمایه شما از بین رفته است و دوباره باید برای خرید حفاظ شاخ گوزنی مقاوم و درجه یک اقدام کنید. حالا اگر شما قصد خرید حفاظ شاخ گوزنی دارید، بهتر است برای سفارش حفاظ، به مرکزی مراجعه کنید که متخصص، مطمئن، با سابقه و معتبر است.

شرایط فروش حفاظ شاخ گوزنی در کرج

فروش حفاظ شاخ گوزنی در کرج و بصورت وسیع تر استان البرز به دلیل وجود باغات و زمین های ویلایی زیادی که دارد بیشتر انجام میشود و مشتریان بیشتری مایل به نصب نرده شاخ گوزنی بر روی دیوار های حیاط و ویلای خود هستند.

تولید کنندگان زیادی داخل استان البرز از این میزان بالای فروش حفاظ شاخ گوزنی در کرج استقبال کرده و میزان تولید خود را افزایش داده اند و اگر هم در سایر استان ها بوده اند ارسال خود را به این منطقه نیز ایجاد کرده اند. همچنین مجموعه آنلاین حفاظ برای مشتریان کرج خود بازدید و مشاوره رایگان از پروژه قبل از خرید را بصورت آفر قرار داده است.

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش نرده شاخ گوزنی در کرج

برای سفارش بهترین و باکیفیت ترین مدل حفاظ شاخ گوزنی، به شما پیشنهاد می کنیم به وب سایت گروه صنعتی آنلاین حفاظ مراجعه کنید و از بین انواع طرحها و مدلهای حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ موردنظر خود را با طرح و رنگ دلخواهتان سفارش دهید.

 صفحات مرتبط

درب آکاردئونی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

16 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی کرج با مشاوره رایگان;

  1. با سلام من یه ویلا دارم تو محمد شهر کرج. حدودا مساحت باغم 4000 متره . به خاطر اینکه دیوارای دورش متراژ بالایی میشه و میخام مقرون به صرفه در بیاد . شما چه حفاظی با چه ارتفاع و تراکمی بهم پیشنهار میدبن؟ بنظر خودم ارتفاع 50 سانت با تراکم 12 مناسب باشه . ولی میخام نظر شمارو هم بدونم. برای اعزام کارشناس باید چیکار کنم ؟ راستی تو کرجم نمایندگی دارید؟کجا کیتونم بیام کارارو از نزدیک ببینم و خرید کنم ؟

    پاسخ
    • با سلام‌خدمت جناب فروغی عزیز
      روزتون بخیر
      ما خدماتمون رو در استان تهران و استان البرز خودمون انجام‌میدیم و بازدید ما و اعزام کارشناس فنی به کرج و تهران کاملا رایگان انجام می شود
      برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید. 28422153-021
      و وقت بازدید برای خود رزرو‌کنین تا کارشناسمون بیان و با توجه به شرایط پروژه بهترین پیشنهاد رو به شما بدهند
      پیشنهاد ما برای نصب حفاظ روی دیوار ارتفاع حداقل ۷۰ سانت با تراکم ۱۰ می باشد که هم ایمنی مناسبی دارد و هم ظاهر خوبی دارد ولی حفاظ با ارتفاع ۵۰ سانت را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی کنیم چون به لحاظ ایمنی از امنیت کمی برقرار است .

      با تشکر از همراهی شما
      موفف باشید

      پاسخ
  2. زمینی دارم اطراف کرج که زراغی است و در ان کشاورزی انجام میدهم . اطراف زمین رو میخواهم حفاظ کشی . نرده کشی انجام دهم . ولی نمیدونم این حفاظها تا ارتفاع 2.5 متر هم امکان اجرا دارند . و طریقه ی اتصال انها به زمین با چه چیزی انجام میشود ؟ باید بستر خاصی را برای اینگار اماده سازی کنم ؟ یا اینکه دیوار کشی کنم و روی دیوار از این حفاظها بزارم بهتر است ؟
    یه سری از دوستان هم پیشنهاد فنس میدهند .لی من نمیدانم کدام یک بهتیرن کارایی رو دارد و کدام مناسب زمین زراعی می باسد . ممنون میسم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام‌و‌عرض ادب جناب اقای اذری عزیز
      ممنونم از سوالتون
      سوال بسیار خوبی بود
      ببینین برای زمین های کشاورزی که خاکشون نرم هست ما حفاظ های شاخ گوزنی را اصلا پیشنهاد نمی کنیم‌
      همچنین حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع ۲.۵ متر اصلا قابل اجرا نمی باشد و به دلیل ایستایی کم مشکلاتی را پیش رو دارد
      بهترین کار به نظر ما این است که شما دور تا دور فضای باغتون رو به اندازه ی ۸۰ یا ۱۰۰ سانتی متر دیوار کشی کنین و روی دیوار ها از حفاظ های شاخ گوزنی تا ارتفاع ۱۵۰ سانتی متر استفاده کنین . با تراکم دوازده شاخه .
      ولی اینکه از همون ابتدا و روی زمین کشاورزی بخواهین این خفاظ هارو نصب کنین متاسفانه این کار شدنی نیست و تیاز به بستر سازی دارد .
      با تشکر از همراهی شما
      پیروز باشید

      پاسخ
  3. زمینی دارم اطراف کرج که زراغی است و در ان کشاورزی انجام میدهم . اطراف زمین رو میخواهم حفاظ کشی . نرده کشی انجام دهم . ولی نمیدونم این حفاظها تا ارتفاع 2.5 متر هم امکان اجرا دارند . و طریقه ی اتصال انها به زمین با چه چیزی انجام میشود ؟ باید بستر خاصی را برای اینگار اماده سازی کنم ؟ یا اینکه دیوار کشی کنم و روی دیوار از این حفاظها بزارم بهتر است ؟
    یه سری از دوستان هم پیشنهاد فنس میدهند .لی من نمیدانم کدام یک بهتیرن کارایی رو دارد و کدام مناسب زمین زراعی می باسد . ممنون میسم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • سلام‌و‌عرض ادب جناب اقای اذری عزیز
      ممنونم از سوالتون
      سوال بسیار خوبی بود
      ببینین برای زمین های کشاورزی که خاکشون نرم هست ما حفاظ های شاخ گوزنی را اصلا پیشنهاد نمی کنیم‌
      همچنین حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع ۲.۵ متر اصلا قابل اجرا نمی باشد و به دلیل ایستایی کم مشکلاتی را پیش رو دارد
      بهترین کار به نظر ما این است که شما دور تا دور فضای باغتون رو به اندازه ی ۸۰ یا ۱۰۰ سانتی متر دیوار کشی کنین و روی دیوار ها از حفاظ های شاخ گوزنی تا ارتفاع ۱۵۰ سانتی متر استفاده کنین . با تراکم دوازده شاخه .
      ولی اینکه از همون ابتدا و روی زمین کشاورزی بخواهین این خفاظ هارو نصب کنین متاسفانه این کار شدنی نیست و تیاز به بستر سازی دارد .
      با تشکر از همراهی شما
      پیروز باشید

      پاسخ
  4. سلام بر شما
    من خانه باغي در طالقان دارم كه مي خواهم اطراف ان را حفاظ بزنم با شركت شما تماس گرفتم و حفاظ شاخ گوزني رو به من پيشنهاد كردند
    طولي كه من نياز دارم حدودا ٣٠٠ متر طول است ولي الان قسمتي از اين ٣٠٠ متر را يعني در حدود ١٠٠ مترش رو ميخواهيم حفاظ بزنيم
    ديوارهايي كه دور تا دور خانه باغ من رو احاطه كرده از جنس بلوك سيماني مي باشد و روش هيچ اهن كشي اي انجام نشده است
    سوال بنده اينه كه ايا امكان نصب روي ديوار بلوك سيماني وجود دارد؟
    ممنونم اگر جواب منو زودتر بديد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما اقای تاری عزیز
      روزتون بخیر باشه
      بله حفاظ شاخ وزنی یکی از ایمن ترین و در عین حال خوش قیمت ترین حفاظ های ما می باسد که در سال های اخیر جز پر طرفدار تربن و محبوب ترین حفاظ های ما قرار گرفت
      امکان نصب روی دیوار بلوک سیمانی وجود دارد فقط نیاز هست به انجام یک سری اهن کشی
      که هر دو متر شما پروفیل های ۴۰ در ۴۰ در دیوار قرار دهید که حدودا ۲۰ سانت ان داخل دیوار قرار بگیرد و ۱۰ سانت از ان در قسمت بیرون دیوار و ان را با ملات سفت و‌محکم کنین و پس از اینکه اینکارهارو انجام دادین و ملات گرفت اماده ی نصب حفاظ روی دیوار می شود

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ
  5. سلام و عرض احترام دارم خدمت مجموعه ی خوب صنایع فلزی انلاین حفاظ
    برای من حدود سه هفته پیش حفاظ روی دیوار برای قسمتی از دیوار های حیاط واقع در کرج نصب کردید که قسمت دیگر دیوار موند به دلیل بنایی
    و من الان می خوام برای قسمت دیگه ی دیوار هم‌ حفاظ نصب کنم
    الان دوباره اقای کاظمی کارشناستون باید بیان از محل بازدید کنن؟ یا همون اندازه هایی که دفه ی قبل برداشتن کافیه ؟
    برای بازدید مجدد با شرکت تماس بگیرم یا خود اقای مهندس کاظمی؟
    اگه امروز بیان برای بازدید ایا دو سه روزه اماده میشه که بیان برام‌ نصب رو انجام بدن ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای کشاورز عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای این کار باید با آقای کاظمی کارشناس ما تماس بگیرید تا اگر اندازه ها را بر داشته باشند که طبق اون اندازه ها شما می تونید پرداخت را انجام بدهید تا حفاظ ها و برای تولید بره و آماده که شد بیان براتون نصب انجام بدهند و اگر که هنوز بازدید از این قسمت انجام نشده و اندازه ها برداشته نشده آقای کاظمی مجدداً خدمتتون برسم و با بازدید را برای شما انجام بدهند
      همونطور که می دونید معمولاً ۷ روز کاری زمان میبره که حفاظت آماده بشه و گروه نسبی آن نصبش رو براتون انجام بدهند لطفاً برای بازدید مجدد با شماره شرکت تماس بگیرید تا وقت بازدید به شما بدهند
      ممنون که ما را انتخاب کردیم و متشکرم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام
    سال نو مبارك
    اميدوارم سال خوبي داشته باشيد
    من سال قبل از شما حفاظ روي ديوار مدل ليليوم سفارش دادم كه براي ويلام در محمد شهر كرج نصب كرديد و بعد از اين كه سفارشم رو ثبت كردم حدودا سه چهار روز بعدش اومدين و كار نصب رو انجام داديد
    از كيفيت حفاظ ها و نوع رنگ ان خيلي راضي بودم و هر كسي كه ازم سوال كرده شركت شما رو بهش پيشنهاد كردم
    بسيار شركت با نظمي هستين و از ابتدا تا انتهاي كار كنار مشتري هستين و به نياز هاي مشتري توجه مي كنين
    تشكر بابت مجموعه ي منظم و خوب شما
    موفق و مويد باشيد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سردار عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنون از اینکه شرکت ما را انتخاب کردید حفاظ لیلیوم یکی از ایمن ترین و زیباترین حفاظ هایی هستش که در مجموعه صنایع فلزی آنلاین حفاظ تولید میشه که تراکم ۳ گل آن تولیدی شرکت خودمون هست که توسط شرکت ما به ثبت رسیده بسیار خوشحالم از اینکه از کارم راضی بودیم و رضایت کامل را داشتین و ما را انتخاب کردیم و بسیار سپاسگزارم که نظر خودتون رو با مخاطبان ما در میان گذاشتین رنگ هایی که استفاده می کنیم رنگهای کوره ای الکترواستاتیک بودند و همچنین سعی کردیم که بهترین کیفیت رو در ساخت محصولات مون داشته باشیم تا بتوانیم رضایت مشتری را جلب کنیم ممنون از همراهی گرم و صمیمانه شما شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. درود
    خسته نباشيد
    به تعدادي حفاظ روي دبيوار و شش. درب اكارديوني براي ساختمان خود نياز داريم
    ايا براي تعداد درب و متراژ هاي بالا تخفيفي در نظر گرفته ايد يا خير ؟؟
    هزينه ي حمل و نصب به عهده ي چه كسي مي باشد ؟
    و ايا براي انديشه ي كرج هم خودتون انجام مي ديد يا در كرج نمايندگي فروش داريد،؟
    ايا همكارتون براي اندازه گيري به كرج هم اعزام مي شه و براي اعزام كارشناس چند تومان بايد پرداخت بشه
    ميخواهم يك پيش فاكتور از شركت شما داشته بام و قيمت ها رو در جلسه ي ساختمان عنوان كنم تا بتونيم با همسايگان در مورد خريد تصميم بگيريم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شالچی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت کاتالوگ محصولات حفاظ روی دیوار ما میتوانید با شماره 28422153-021 تماس بگیرید و همچنین برای دریافت انواع طرح های درب آپارتمانی و همچنین لیست قیمت انها با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید و کارشناس فروش مون شما را راهنمایی کند برای متراژهای بالا شرکت تخفیفاتی در نظر گرفته و طرح هایی دارد که می توانید از آنها استفاده کنید که برای اطلاع از آن میتوانید با کارشناس فروش صحبن کنید هزینه حمل به عهده مشتری می باشد و همچنین هزینه نصب هم به صورت متری انجام می‌شود که آن هم به عهده مشتری عزیز می باشد برای تهران و اطراف تهران بازدید به صورت کاملاً رایگان هستش که کارشناس اعزامی می‌کنیم برای برداشت اندازه ها و بعد از اون پیش فاکتور ارسال میشه که شما بتوانید تصمیم بگیرید در رابطه با خرید و اینکه به عنوان پیش پرداخت باید ۴۰ درصد به عنوان مبلغ پرداخت بشه و مابقی آن هم در اتمام کار باید پرداخت بشه برای دریافت پیش فاکتور با شماره شرکت تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناس خدمتتون برسند و بازدید و انجام بدهند روز خوبی داشته باشید خداحافظ

      پاسخ
  8. سلام ساکن شهر کرجم و می خوام برای دیوارهای خودمان از حفاظ های روی دیوار شما استفاده کننم که از آبشاری شما خوشم اومد میخواستم بدونم که بهترین و مناسب ترین ارتفاع از نظر شما چه ارتفاعی هستش و همچنین رنگ بندی تون به چه صورت هست بین چه رنگ هایی میتونیم انتخاب کنیم و آیا امکان این هست که شما اول حفاظ ها رو بیارید برامون نصب کنید و وقتی که نصب انجام دادین و به پایان رسید تسویه حساب رو انجام بدیم و کلاً مبلغ رو بعد از اینکه آوردین نصب کردید براتون واریز کنیم و پیش پرداخت و به صورت خیلی جزئی واریز کنیم ممنون میشم در این باره به من توضیح بدین که شرایط پرداخت به چه صورت هست که بتونم با همسایه ها صحبت کنند و پول رو جمع کنم که بتونیم از شما خرید داشته باشیم همچنین می خوام کارشناس تونم بیام برای ما بازدید انجام بدن که برامون پیش فاکتور ارسال بشه ممنون از شما خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نقیبی امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ هایی که ما تولید می‌کنیم به حفاظ های آبشاری لیلیوم و شاخ گوزنی و بوته می باشد که حفاظ آبشاری یکی از ایمن‌ترین حفاظهای می باشد که ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۱۴ ارتفاع بسیار مناسب و ایمنی می باشد رنگ بندی بین رنگ سفید مشکی قهوه‌ای و مسی و کرم رنگ هستش که میتونید انتخاب فرمایید و شرایط پرداختن به این صورت هست که ۴۰ درصد به عنوان پیش پرداخت واریز بفرمایید و مابقی رو قبل اینکه بیارن براتون نصب کنند تسویه را باید انجام بدید بعد اینکه بازدید برای تهران به صورت رایگان انجام میشه که میتونید با شماره +989107500509 تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان در زودترین زمان بیان و براتون بازدید انجام بدم و شما را راهنمایی کند ممنونم از اینکه اما را دنبال می‌کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید