حفاظ شاخ گوزنی زنجان

پرکاربردترین مدل حفاظ دیوار در شهر زنجان، حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزنی زنجان به دلیل امنیت بالا و قیمت مناسب، یکی از گزینه های عالی برای امن تر کردن محیط ساختمانهای شهر زنجان است.

تاریخ: 1401/10/18

یکی از مزیتهای حفاظ شاخ گوزنی این است که با نمای ساختمانهای مختلف هماهنگ است و به خوبی با نمای ساختمان هماهنگ می شود. این موضوع باعث می شود محیط بیرونی خانه زیباتر دیده شود.

حفاظ شاخ گوزنی زنجان

افرادی که قصد محصور کردن فضای ساختمان خود را دارند و به دنبال یک گزینه مناسب برای این کار هستند، با نصب حفاظ شاخ گوزنی در زنجان می توانند امنیت حیاط و ورودی ساختمانشان را چندین برابر کنند.

حفاظ شاخ گوزنی، شبیه به شاخ گوزن است که سرنیزه های بسیار تیزی دارد. هیچ جایی برای قرار دادن دست و پا در حفاظ شاخ گوزنی وجود ندارد. کسی که می خواهد از روی حفاظ شاخ گوزنی رد شود، باید مطمئن باشد که عبورش با زخمهای عمیق، پاره شدن لباس و جراحت همراه است! به همین دلیل حتی دزدان حرفه ای هم به فکر رد شدن از حفاظ شاخ گوزنی را نمی کنند!

تاریخ: 1401/10/18

مزایای نصب حفاظ شاخ گوزنی در زنجان

به دلیل مزایای زیر است که نصب حفاظ شاخ گوزنی در زنجان انقدر رایج است:

  • نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار، هم امنیت ساختمان را بیشتر می کند و هم زیبایی ظاهری ساختمان شما را افزایش می دهد.
  • حفاظ شاخ گوزنی را می توان روی دیوار، بلکن یا پشت پنجره نصب کرد.
  • با نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار یا بالکن خانه، هیچ فرد غریبه ای اجازه ندارد وارد ساختمان شما شود.
  • یکی از اقتصادی ترین و بهترین روشها برای برقراری امنیت در ساختمانهای زنجان، نصب حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزنی از جمله حفاظهایی است که کیفیت بالایی دارد؛ اما قیمتش خیلی بالا نیست.
  • نصب حفاظ شاخ گوزنی در ساختمان، سریع انجام می شود و در عرض مدت کوتاهی می توان نصب آن را به پایان رساند.
  • هزینه نگهداری حفاظ شاخ گوزنی پایین است و تا سالها دوام و مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. معمولا هیچ مشکلی برای حفاظ های شاخ گوزنی به وجود نخواهد آمد و تا سالیان متعدد سالم می مانند.
  • حفاظ شاخ گوزنی با مدلها و طرح های متنوعی تولید شده است و این موضوع به مشتریان عزیز این امکان را می دهد تا از میان مدلهای مختلف، طرح دلخواه حفاظ شاخ گوزنی و رنگ آن را خودشان انتخاب کنند.
  • تعویض حفاظ شاخ گوزنی و رنگ آمیزی آن باعث می شود که ظاهر حفاظ کاملا نو به نظر برسد.
  • با اینکهخیلی ها فکر می کنند که نصب حفاظ شاخ گوزنی فقط در ساختمانهای مسکونی انجام می شود؛ اما در ویلاها، باغها، مدارس، دفاتر اداری، شرکتهای دولتی و خصوصی، مراکز نظامی مانند زندان و پادگان، پایگاه های نظامی، هتل ها، درمانگاه ها و بیمارستانها نیز می توان از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کرد. در واقع این حفاظ شاخ گوزنی، از پرکاربردترین مدلهای حفاظ روی دیوار است که موارد استفاده زیادی دارد.

آیا قیمت حفاظ شاخ گوزنی بالا است؟

اگر از جمله کسانی هستید که دغدغه قیمت حفاظ شاخ گوزنی در زنجان را دارید، باید بدانید که هزینه خرید حفاظ شاخ گوزنی برای تمام ساختمانها با هم برابر نیست و قیمت حفاظ شاخ گوزنی به مولفه های متعددی مانند ارتفاع حفاظ، عرض حفاظ؛ نوع جوش میله های فلزی، بستر کار، تراکم شاخه های نرده حفاظ و جنس رنگ استفاده شده در آن بستگی دارد.

معمولا به این صورت است که شما اندازه و مشخصات حفاظ شاخ گوزنی را می دهید و با توجه به اندازه ها و مدل ساخت حفاظ، از حدود قیمت آن مطلع خواهید شد.

بعضی از مراکز تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی هستند که برای پایین تر آوردن قیمت نهایی حفاظ شاخ گوزنی، آن را با ضایعات آهن و فلزات می سازند که طول عمر بالایی ندارد و خیلی سریع از بین می رود و زنگ می زند. به جای اینکه به دلیل ارزان تر بودن حفاظ شاخ گوزنی، آن را از مراکز نامعتبر خریداری کنید و با این کار امنیت ساختمان خود را به خطر بیندازید، بهتر است یک بار هزینه کنید و حفاظ شاخ گوزنی درجه یک را خریداری کنید تا برای سالها بتوانید از آن استفاده کنید و خیال خود را از امنیت ساختمانتان راحت کنید.

اگر بتوانید حفاظ شاخ گوزنی را از تولیدکننده های معتبر ایرانی خریداری کنید، هم در هزینه خرید حفاظ شاخ گوزنی صرفه جویی کرده اید و هم با بودجه کمتر، یک حفاظ فلزی باکیفیت و مطمئن را خریداری کرده اید. برای افرادی که قصد خرید حفاظ شاخ گوزنی در زنجان را دارند و به دنبال یک مرکز مطمئن هستند، ما گروه صنعتی آنلاین حفاظ را پیشنهاد می کنیم.

تاریخ: 1401/10/18

با آنلاین حفاظ، بیشتر آشنا شوید!

آنلاین حفاظ، یک گروه صنعتی باتجربه و متخصص است که سالها سابقه ساخت انواع حفاظ امنیتی و درب ضدسرقت را دارد. حفاظ های شاخ گوزنی آنلاین حفاظ، با جوش CO2 و میلگردهای مقاوم ساخته می شود و سپس با رنگ کوره ای رنگ آمیزی می شود.

با سفارش به آنلاین حفاظ، مطمئن باشید که حفاظ موردنظر شما با کیفیت عالی و بهترین فلزات ساخته می شود و به شما تحویل داده خواهد شد.

در آنلاین حفاظ ، امکان خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی برای شما عزیزان فراهم شده است؛ در نتیجه، اگر در شهر زنجان ساکن هستید و می خواهید سریع خرید خود را انجام دهید، می توانید حفاظ شاخ گوزنی دلخواه خود را از گروه صنعتی آنلاین حفاظ خریداری کنید و در سریعترین زمان ممکن، آن را تحویل بگیرید.

 صفحات مرتبط

https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%ac/
https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/
https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%d9%87%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86/
https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d8%b1%db%8c/
https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%da%a9/
https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/

3 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی زنجان;

  1. سلام و عرض ادب خدمت همه هم وطنان عزیزم حدود شش هفت ماه پیش بود که از شرکت شما حفاظ آبشاری سفارش دادند که به پیشنهاد خودتون ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۱۴ رو انتخاب کردم برای قسمتی از حیاطمون این حفازها را می خواستم که حدوداً ۲۵ متر بوده و کارشناس فروش شما بنده را بسیار عالی راهنمایی کردند تا بتونم بهترین انتخاب رو بین حفازهای شما داشته باشند پس از گذشت چند ماه حفازها دقیقا مثل روز اولش آن هستند رنگ آنها تغییر نکرده زنگ نزده و و مهمتر از همه اینکه امنیت رو برای ما برقرار کرده که این مهمترین مسئله بود که ما به دنبالش میگشتیم چون بارها از خانه ما دزدی شده بود و ما همیشه ترس داشتیم و از موقعی که حفازهای شما رو نصب کردیم خاطرمان جمع شده و فعلاً کسی نتونسته وارد حریم خصوصی ما بشه میخواستم تشکر کنم از مجموعه خوبتون و آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما و همه همکاران شما دارم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ابهری عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۱۴ و از نوع آبشار یکی از ایمن ترین حفاظ هایی هستش که در صنایع آنلاین حفاظ تولید می‌شود و بسیار امنیت بالایی دارد و همین که ظاهر بسیار خوبی دارد و می‌تواند امنیت را برای قسمتهای مختلف ساختمان به ارمغان بیاورد ممنونم از اینکه ما را انتخاب کردید و بسیار خوشحالم از اینکه باعث رضایت شما شدیم و از کار راضی بودین و همین برای ما کافیه که مشتریان مون از ما رضایت کامل داشته باشند و ممنونم بابت انرژی مثبتی که برای ما فرستادید
      امیدوارم که تونسته باشیم شما را راضی کرده باشیم و بسیار سپاسگزارم از اینکه ما را همراهی می کنید و برای ما نظراتتون رو به اشتراک می گذارید بسیار متشکرم از شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  2. سلام خسته نباشید من از دانشگاه آزاد ابهر با شما در ارتباط هستند و می‌خواستم برای قسمتی از دانشگاه که بسیار نا ایمن هستش و از اونجا شبانه خیلی ها وارد دانشگاه می‌شوند حفاظ روی دیوار نصب کنم
    میخواستم بدونم شماره نمایندگی آنلاین حفاظ در زنجان چند است که من بهشون زنگ بزنم صحبت کنم که بیان برای ما اندازه را بردارند و پیشنهاد بدن که چی مناسبه
    چون هم ارتفاع پایینی داره و هم دیوار به صورت پله پله ایه که می‌خواهیم روی این قسمت حفاظ نصب کنیم حدود ۱۰۰ متر هستش که بسیار امنیت اونجا رو به خطر انداخته ممنون میشم راهنمایی بفرمایید برای مراکز آموزشی چه حفاظی مناسب است که مقرون به صرفه باشه و ارزون و هم امنیت بالا را برای ما به ارمغان بیاره و اینکه چند روز زمان می بره که حفاظ ها آماده بشه و بیایید و برای ما نصب را انجام بدین و آیا خودتان گروه نصب دارید که بیاد برامون نصب کنند یا اینکه باید خودمون جوش کار بیاریم که نصب برام انجام بده روز خوبی داشته باشید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید