درب آکاردئونی سه گل چهار خم ایتالیایی و روش نصب آن

نصب درب آکاردئونی سه گل چهار خم ایتالیایی از جمله پر طرفدارترین حفاظ های موجود در بازار است. به طور کلی این نوع از حفاظ ها در ساختار خود از تسمه های فلزی و پرچ استفاده می کنند. وجود تسمه ها در سازه های فلزی سبب می شود تا به طور قابل توجهی میزان استحکام و مقاومت این درب ها افزایش پیدا کند.

تاریخ : 1401/10/18

به این ترتیب میتوان گفت که استفاده از این دربها در ساختمان سبب ارتقای امنیت خانه و فروشگاه میشود. به طور کلی به کار گیری پرچ ها در حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم ایتالیایی سبب می شود تا امکان خم شدن و یا تا شدن برای درب وجود داشته باشد. اما درب آکاردئونی سه گل چهار خم ایتالیایی چه ویژگی هایی دارد؟ به منظور نصب این درب ها باید چه اقداماتی را انجام داد؟

درب آکاردئونی سه گل ایتالیایی

ویژگی های درب آکاردئونی سه گل چهار خم ایتالیایی

پیش از آنکه به بررسی نحوه نصب درب آکاردئونی سه گل چهار خم ایتالیایی بپردازیم، بهتر است در وهله اول با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شدیم. از جمله ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیبایی در طراحی : از جمله ویژگی های بسیار مهم درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم می توان به زیبایی آن اشاره کرد‌. به طور کلی وجود سه ردیف لوزی مشبک به صورت موازی سبب شده تا این مدل از حفاظ های امنیتی موجود در بازار جزو زیباترین و بهترین حفاظ های موجود در بازار قرار کیرند.
  • استحکام بسیار بالا : از دیگر ویژگی های درب آکاردئونی سه گل چهار خم ایتالیایی می توان به استحکام بسیار بالای آن اشاره کرد. همانطور که گفته شد، عمدتا در ساختار این مدل از حفاظ های موجود در بازار از تسمه های فلزی استفاده شده است. قرار گیری این تسمه ها در شرایط مناسب سبب میشود تا درب مورد نظر بیشترین آستانه تحمل بار را داشته باشد. به طور کلی شرکت آنلاین حفاظ با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا و نیز استفاده از تسمه هایی با ضخامت بیشتر توانسته تا حد قابل توجهی میزان استحکام درب را افزایش دهد.

تاریخ : 1401/10/18

  • اشغال فضای بسیار کم : از دیگر ویژگی های حفاظ آکاردئونی سه لوزی چهار خم ایتالیایی می توان به اشغال فضای بسیار کم آن اشاره کرد. به طور کلی در فرآیند تولید این مدل از دربها تسمه ها به واسطه پرچ ها به یکدیگر متصل می شوند‌. به این ترتیب تسمه ها می توانند به یکدیگر لوله شده و باز بسته شوند‌. به طور کلی تا شدن درب آکاردئونی سه گل چهار خم ایتالیایی سبب می شود تا حجم فضای اشغال به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند.
حفاظ آکاردئونی ایتالیایی

تاریخ : 1401/10/18

راهنمای نصب حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم ایتالیایی

به طور کلی به منظور نصب درب آکاردئونی سه گل چهار خم ایتالیایی باید مراحل متعددی را طی نمود. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • اندازه گیری درب اصلی
  • برش کاری ریل ها و پروفیل ها
  • نصب ریل ها در محل خود
  • جوشکاری درب بر روی پروفیل ها
  • نصب درب اصلی بر روی شاسی ساخته شده

لینک کوتاه مطلب :

https://onlinehefaz.ir/?p=1490

https://tinyurl.com/3ke8ekb9

https://cutt.ly/PmDBNV6

مطالب مرتبط :

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده بالکن

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید