بررسی قیمت درب آکاردئونی قم

یکی از راه های مطمئن برای افزایش امنیت در خانه، نصب درب آکاردئونی در مجتمع یا آپارتمان است. شهروندانی که در شهر قم زندگی می کنند، می توانند با نصب درب آکاردئونی قم، امنیت خانه یا شرکت خود را بیشتر کنند و آسوده‌خاطر به کار و زندگی بپردازند، برای دریافت لیست قیمت تماس بگیرید.

تاریخ : 1401/10/18

در این نوشته می خواهیم درباره درب آکاردئونی قم با شما صحبت کنیم و به شما توضیح دهیم که مزایای نصب درب آکاردئونی چیست؟ پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

درب آکاردئونی قم
                           درب آکاردئونی قم

حفاظ درب آکاردئونی چیست؟ چرا در قم از آن استفاده کنیم؟

درب آکاردئونی، حفاظی فلزی و مشبک است که پشت درب ورودی خانه و در لولای درب اصلی نصب می شود. در هنگام ورود به خانه، حفاظ آکاردئونی جمع می شود و در گوشه در قرار می گیرد و در هنگام خروج از خانه، این حفاظ باز می شود و سپس با کمک قفل امنیتی، قفل می شود.

این مدل دربها، شبیه به ساز آکاردئون هستند و به همین دلیل است که به درب آکاردئونی معروف شده اند. درب آکاردئونی، با طرحها و مدلهای مختلف تولید می شود و به رنگهای مختلف در می آید. به دلیل زیبایی و امنیت بالای درب آکاردئونی، این مدل حفاظ از جمله پرفروش ترین محصولات امنیتی در ساختمانهای سراسر ایران هستند.

تاریخ : 1401/10/18

نکته جالب این است که نصب درب آکاردئونی در قم، فقط برای آپارتمانهای مسکونی انجام نمی شود؛ بلکه این مدل حفاظ برای کارگاه های تولیدی، مراکز اداری، شرکتها، پاساژها، مغازه ها و پارکینگ ها نیز به شدت پرکاربرد است.

یکی از مزایای حفاظ درب آکاردئونی این است که این مدل دربها به راحتی باز و بسته می شوند و حرکت ریلی آنها بسیار روان و سریع انجام می شود. در نتیجه به راحتی قابل استفاده هستند. مزیت بعدی این است که حفاظ آکاردئونی پشت درب ورودی ساختمان نصب می شود و به همین دلیل فضای کمی را اشغال می کند. در مجتمع های مسکونی، کارگاهی و مراکز خرید که فضای کوچکی دارند، این مدل حفاظ ها بسیار مناسب هستند.

جهت اطلاع از قیمت های درب آکاردئونی و نحوه ارسال به شهر قم با شماره +989107500509 تماس بگیرید.

حفاظ درب آکاردئونی قم، جایگزین مناسب برای کرکره های مغازه ای

در سالهای اخیر، بسیاری از افراد دیگر به نصب کرکره های فلزی برای مغازه خود علاقه مند نبوده اند و به همین دلیل، شاهد نصب درب آکاردئونی برای فروشگاه ها و مغازه های زیادی در سطح شهر بوده ایم.

یکی از دلایل این موضوع، دشوار بودن کار با کرکره های مغازه ای بوده است که بسیار پرسروصدا هستند و هنگام باز و بسته کردن، صدای دلخراشی دارند.

دلیل دوم این موضوع این است که امنیت کرکره های آهنی هم چندان بالا نیست و قابلیت خم شدن و ذوب شدن و در نتیجه سرقت را دارند.

دلیل سوم این است که در صورت استفاده از انرژی برق برای بالا و پایین رفتن این کرکره ها، باید هزینه زیادی پرداخت؛ زیرا مصرف برق در این کرکره ها بالا است.

اما حفاظ آکاردئونی این مشکلات را ندارد؛ زیرا خیلی راحت و با فشار دست باز و بسته می شود. حرکت افقی و ریلی این حفاظ راحت و سریع انجام می شود؛ زیرا بسیار سبک است. امنیت درب آکاردئونی نیز از کرکره های مغازه ای بالاتر است و شکستن و عبور از آن تقریبا محال است. هنگام باز و بسته کردن این حفاظ، هیچ سروصدای آزاردهنده ای شنیده نمی شود. به همین دلیل است که درب آکاردئونی در قم برای ساختمانهای تجاری و فروشگاه ها انقدر رایج شده است.

برای اطلاع از قیمت های درب آکاردئونی شهر قم با شماره +989107500509 تماس بگیرید.

درب آکاردئونی کارگاهی و فروشگاهی در قم

در هر فروشگاهی، سرمایه ها و وسایل ارزشمند زیادی وجود دارد. از طلافروشی و فروشگاه پوشاک و لوکس فروشی گرفته تا فروشگاه های موادغذایی و لوازم خورو، هر کدام به نوعی وسایل ارزشمند را در خود جای داده اند. از طرفی همه فروشگاه ها، قابل سرقت و دستبرد زدن هستند؛ به همین دلیل است که حفظ امنیت یک ساختمان، این روزها به یک ضرورت تبدیل شده است. هر کسب و کاری، نیاز دارد که با نصب سامانه های امنیتی و حفاظتی و حفاظ آکاردئونی، امنیت کسب و کارش را حفظ کند و مراقب سرمایه و پولش باشد.

با نصب درب آکاردئونی فروشگاهی یا کارگاهی، شما آرامش بیشتری خواهید داشت و می توانید با خیال راحت فروشگاه یا کارگاه خود را ببندید و به خانه بروید.

انواع مدلهای درب آکاردئونی در قم

اگر به دنبال انتخاب طرح و مدل درب آکاردئونی هستید، باید بدانید که حفاظ آکاردئونی شکلهای مختلفی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظ آکاردئونی طرح 3 گل ساده
  • حفاظ آکاردئونی طرح 3 گل 4 خم
  • حفاظ آکاردئونی طرح 3 گل پرچ مخفی
  • حفاظ آکاردئونی با طرح تمام لوزی دوجداره
  • حفاظ آکاردئونی با طرح تمام گل پرچ مخفی
  • حفاظ آکاردئونی با طرح پیچی
  • حفاظ آکاردئونی با طرح ایتالیایی
  • حفاظ آکاردئونی با طرح 3 گل سلطنتی
  • حفاظ آکاردئونی با طرح تمام گل سلطنتی

حفاظ آکاردئونی با طرح 3 گل و 4 خم بسیار پرکاربرد است. منظور از گل در درب آکاردئونی، تعداد لایه های فلزی است که روی هم قرار می گیرد. هرچه تعداد این لایه ها بیشتر باشد، درب مستحکم تر و ایمن تر است.

قیمت درب آکاردئونی در قم

اگر به فکر قیمت درب آکاردئونی در قم هستید و می خواهید با هزینه ای مناسب برای سفارش درب آکاردئونی اقدام کنید، باید بدانید که قیمت این حفاظ ها به طرح و مدل آن بستگی دارد. اگر درب آکاردئونی ساده را انتخاب کنید، هزینه کمتری دارد؛ اما مدلهای پیچیده‌تر حفاظ آکاردئونی مانند مدل سلطنتی و ایتالیایی، نسبت به مدلهای ساده گران‌تر هستند.

معرفی یک مرکز عالی برای خرید حفاظ

اگر به دنبال مرکزی معتبر و باتجربه هستید تا حفاظ درب آکاردئونی را خریداری کنید، باید بگوییم که آنلاین حفاظ، یک گروه مطمئن و متخصص است که سالها سابقه کار در زمینه تولید و ساخت انواع درب آکاردئونی و حفاظ های امنیتی مثل حفاظ شاخ گوزنی را دارد.

در آنلاین حفاظ، دیگر نیازی نیست دغدغه قیمت درب آکاردئونی قم را داشته باشید؛ زیرا قیمت حفاظهای آنلاین باش بسیار مناسب و منطقی است و شما می توانید با هزینه مناسب، صاحب یک درب آکاردئونی باکیفیت و زیبا شوید.

بعد از خرید درب آکاردئونی از وب سایت آنلاین حفاظ، مراحل ساخت آن با توجه به طرح و مدل موردنظر شما شروع می شود و سپس برای نصب در ساختمان شما آماده خواهد شد.

پس همین حالا به آنلاین حفاظ اعتماد کنید و با خرید درب آکاردئونی در قم، ساختمان خود را ایمن تر کنید.

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

16 دیدگاه دربارهٔ «بررسی قیمت درب آکاردئونی قم;

  1. سلام
    شب شما بخير
    يك ساختمان پنج طبقه داريم كه هر طبقه داراي دو تا واحد مي باشد و مي خواهيم براي هر واحد يك درب اكارديوني ضد سرقت از شركت شما تهيه كنيم
    ايا در قم هم نمايندگي داريد و اينكه تعداد درب ها كه بالا است تخفيف هم مي دهيد يا خير
    مي خواهيم روي درب ها قفل مخفي هم اضافه كنين
    هزينه ي هر قفل مخفي چند تومان مي باشد
    و هزينه ي حمل ان تا شهر قم چند تومان است ؟
    أيا نصب رو هم خودتون انجام مي دهيد يا فقط ساختش با شماست
    ممنون مي شوم حواب دهيد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما جناب آقای کرمانی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت شماره نمایندگی ما در شهر قم با شماره تماس +989107500509 تماس بگیرید و اینکه برای درب هایی که تعدادشان بالا هست تخفیف هم لحاظ می‌شود که شما باید در رابطه با این موضوع می توانید با کارشناسان فروش ما صحبت بکنید
      قفل هم امکانش هست که روی در نصب بشه که هزینه ی ان به صورت جدا محاسبه می شود
      هزینه حمل آن تا شهر قم بستگی به تعرفه ‌های باربری دارد که شما می توانید هزینه آن را از طریق باربری بپرسید برای نصب در شهر قم نماینده مون خدمتتون میرسم برای نصب و یا اینکه خودتون می تونین جوشکار بیارید تا براتون کار نصب رو انجام بدهد ممنون از راه همکاری شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار دارم

      پاسخ
  2. با سلام خدمت شما
    يك واحد اپارتماني دارم كه مي خواهم براش درب اكارديوتي نصب كنم با حاهاي متفاوتي تماس گرفتم كه گفتند طرح هاي مختلفي دارن درب هاي اكارديوني
    من دنبال يك خفاظ خيلي ايمن مي گردم
    بهترين خفاظ اكارديوني چه حفاظي مي تونه باشه
    طرح سه گل يا چهار گل؟ و تفاوتشون در چي هست ؟
    طريقه ي نصب درب ها به چه صورته
    چهار چوب درب من به صورت چوبي مي باشد ايا امكان نصب روي چهار چوب چوبي وحود دارد ؟
    و چه رنگ هايي موجود مي باشد
    حاي جوش بعد از نصب رنگ مي شود؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای اقدام عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      بله همانطور که به اطلاعتون رسوندن دربهای آکاردئونی دارای طرح های متفاوتی می باشد که به صورت دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی تولید می‌شود طرح چهار گل لوزی از ایمن ترین درب های تولیدی شرکت ما می باشد که دارای سه درجه بندی است که درجه یک ان از امنیت بسیار بالایی برخوردار میباشد در انتخاب دوم شما می توانید طرح سه گل لوزی ۴ خم را داشته باشید که این درب هم به لحاظ ایمنی امنیت بالایی داره و همچنین قیمت مناسبی دارد طریقه نصب در به این صورت که یا در روی درب و چهارچوب شما جوش می دهند یا اینکه با استفاده از میلگرد به دیوار پین می شود مشکلی وجود ندارد برای نصب درب آکاردئونی روی درب های چوبی و همکاران ما این کار را برای شما انجام می دهند
      رنگ‌هایی که در صنایع فلزی آنلاین حفاظ موجود میباشد رنگ مشکی قهوه ای سفید نقره ای و مسی چکشی است که شما می توانید بین اینها انتخاب داشته باشید
      ممنون از همراهی شما دوست عزیز روزتون بخیر

      پاسخ
  3. سلام و درود
    نيازكند يك عدد درب اكارديوني هستم كه ابعاد ان استاندارد نيست خدودا ابعادش هشتاد و پنج در يك و نيم مي باشد كه براي درب حاي پمپ مي باشد كه در زير پله قرار دارد
    ايا امكان نصب درب اكارديوني در قسمت زير پله وجود دارد
    براي مشاوره و راهنمايي با چه شماره اي تناس بگيرم
    و ايا خودتون نفرتون رو ني فرستين براي اندازه گيري يا خودمون بايد اندازه ها را به شما بدهيم
    طريقه ي ثبت سفارش به چه صورت مي باشد
    و اين كه قيمت ابعادي مه به اين صورته متري حساب مي شه يا لنگه أي

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای دده بالا امیدوارم که حالتون خوب باشه درب آکاردئونی در هر ابعادی قابل ساخت می باشد برای اینکه کارشناسان بیاد و از محل بازدید کنند تا ببیند امکان نصب در زیر پله وجود دارد یا نه با شماره زیر تماس بگیرید
      +989107500509
      بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و حتماً باید کارشناس خودمون خدمتتون برسن تا در نصب در به مشکل بر نخوریم پس از این که کارشناسان خدمتتون رسیدن کارشناس فروش برای شما پیش فاکتور درب رو ارسال میکنه که شما می توانید سفارشتون رو ثبت بفرمایید ابعادی که فرمودین چون به لحاظ استاندارد جز ابعاد نامتعارف می باشد قیمت آن به صورت متر مربع محاسبه می شود روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  4. سلام می خوام برای واحد منزلمون یک درب آکاردئونی از نوع سه گل روزی چهار خم انتخاب کنم و روی اون دوتا قفل مخفی داشته باشه و اینکه قفل ها رو خودم بزارم و دو تا جای قفل آویز داشته باشه که یکی از جای قفل ها از داخل باشه که وقتی ما خونه هستیم بتوانیم از داخل درب قفل کنیم تا دچار ترس و دلهره نشیم خون هم واقع در جاده ساوه شهرستان بهارستان هستش میخواستم ببینم آیا خدمات تون برای این قسمت از شهر هم انجام می‌پذیرد چند تومان هزینه حمل میشخ و شرایطتون به چه صورت هستش
    در آخر از سایت خوب و مفیدتون تشکر می کنم و امیدوارم که موفق و پیروز و سربلند باشید دوستدار شما نائبی

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نایبی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      درب سه گل لوزی ۴ خم یکی از درهای بسیاری ایمن مجموعه ما می باشد که محبوب ترین درب هم در سال ۹۹ شناخته شده امکان نصب دوتا قفل مخفی روی در وجود دارد و اگر بخواهید خودتان قفل ها رو تهیه کنید باید با کارشناس فروش شرکت صحبت کنید تا ابعاد قفل رو به شما بدهند تا بتوانید با توجه به آن ابعاد قفل را تهیه کنید به صورت پیش‌فرض دو تا جای قفل آویز روی در قرار دارد که یکی در بالا و دیگری در قسمت پایین در است که قفل بالایی برای قفل کردن از داخل منزل می باشد زیرا از داخل کار شده است خدمات برای تهران و اطراف تهران و همچنین اسلامشهر به صورت کاملا رایگان انجام می شود
      ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام خسته نباشید ببخشید منظورتون از پرچ مخفی که در بالا نوشتیم چیه یعنی چه جوری پرچ ‌های در میتونه مخفی باشه و برای چی هست و چرا باید مخفی باشه چه کمکی به درد میکنه آیا باعث امنیت بیشتر میشه یا فقط صرفا ظاهر در تغییر میکنه ساکن شهر قم هستم که برای در مغازه می خوام یکی از این درب های شما رو تهیه کنم آیا در قم عامل فروش دارید ممنون میشم اگر شمارش رو بدین که بتونم سفارشم رو ثبت کنم و امنیت را برای مغازه به ارمغان بیارم و سوال اینکه برای مغازه ای که حدوداً ارز در ٣ متر هستش و ارتفاع حدود ۲ متر و ۹۰ سانت هستش چه نوع دربی پیشنهاد می کنید که زیاد هم سنگین باشه که بتونیم راحت باز و بسته کنیم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای محمودی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشد
      ورچ مخفی باعث افزایش امنیت درب می شود که به صورت مخفی کار شده‌اند و باعث می‌شود که نشه با استفاده از دیلم و یا ابزار دیگر آنها را از در جدا کردن درب های آکاردئونی ما در سه مدل دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی تولید می‌شوند که درب چهار گل لوزی از ایمن ترین درب های ما می باشد و سپس درب سه گل لوزی جزوه درب های بسیار پرفروش و ایمن با قیمت بسیار عالی می باشد برای اینکه شماره نمایندگی مادر قم را داشته باشید با شماره
      +989107500509 تماس بگیرید تا همکارم شماره نماینده رو در اختیار شما قرار دهند برای عرض ۳ در ارتفاع ۲ متر و ۹۰ بین دربهای سه گل و همچنین چهار گل لوزی می توانید انتخاب داشته باشید
      روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام من ساکن شهر قم هستم که چند وقت پیش از شرکت شما برای درب منزل مون حفاظ آکاردئونی سفارش دادم و چون تحویل درب ، درب کارخانه بود من خودم اومدم درب کارخونتون در اسلامشهر و در رو تحویل گرفتم در بسیار با کیفیت بالای ساخته شده بود و رنگ آن بسیار باکیفیت بود و من از در بسیار راضی بودم ایمنی کافی را برای درب ما به ارمغان آورده و خواستم از شما تشکر کنم و ممنون هستم بابت کیفیت بالایی که به ما ارائه می‌دهید من یک در اکاردیونی دیگر نیز نیاز دارم که دوباره می خواهم مثل همون مدل رو برای ما بزنید و این بار می خوام با همکار شما یا نمایندگی شما در شهر قم خریدم رو انجام بدم آیا می شود شماره نمایندگی تون در قم را به من بدین که باهاشون تماس بگیرم و بگویم که بیان برای بازدید و اندازه گیری انجام بدهند با چه کسی باید صحبت کنم و ممنون میشم منو راهنمایی کنید روز خوبی داشته باشید خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شامی
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      ممنونم از اینکه مجددا شرکت ما را برای سفارش خود انتخاب کردید و خیلی خوشحالم از اینکه رضایت کامل از درب داشتین
      و ممنون و سپاسگزارم از همراهی شما
      برای اخذ شماره نمایندگی ما در شهر قم میتوانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا کارشناس فروش مون شماره نماینده را به شما بدهند و و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت کاتالوگ و قیمت جدید محصولات می توانید با شماره ای که گفتم خدمتتون تماس بگیرید تا کارشناس فروش آنها را از طریق تلگرام و واتساپ برای شما ارسال کنند همچنین از طرح تخفیفاتی که برای مشتریان قدیمی گذاشتیم استفاده بکنید و برای اطلاع آنها با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید امیدوارم توانسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. سلام خسته نباشید من از قم مزاحمتون میشم و می‌خواستم برای پنجره های خودمون از حفاظ های آکاردئونی شما استفاده کنم خواستم بپرسم آیا میشه برای پنجره هم از این حفاظ ها استفاده کرد و آیا ایرادی نداره و یا سنگین میشه آیا به راحتی میشه در بازو بسته بشه چون می‌خواهم خانمم هم این در رو به راحتی بتونه باز و بسته کنه و براس سنگین نباشه شما چه پیشنهادی می‌کنید چه مدل برای پنجره به ابعاد یک و نیم در یک و نیم مناسب هستش سه عدد پنجره به این ابعاد داریم که همه را می‌خواهیم از این حفاظ ها بزنیم گفتیم اولش از شما مشورت بگیریم که چه چیزی برای این پنجره ها مناسب می باشد تا آن را سفارش بدهیم و به چه صورت هست من اندازه ها رو باید چجوری بگیرم به شما بدم تا برایم بسازید و آنها را از طریق باربری ارسال بفرمایید ممنون از شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قریه عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه و درب های اکاردیونی محدودیت اندازه ای ندارند و برای در و پنجره از آنها میتوانید استفاده کنید و خیلی کم جا هستند که همین باعث شده که طرفداران بسیاری داشته باشد و همچنین از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین می توانید از حفاظ های ثابت پنجره استفاده بکنید که در طرح ها و مدل های متنوع تولید می‌شود ولی در رابطه با حفاظ آکاردئونی هیچ محدودیتی برای اندازه وجود ندارد و قابلیت ساخت در هر ابعادی رو دارد برای اطلاع از قیمت ها و همچنین کاتالوگ محصولات با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا کارشناس فروش براتون آن ها رو ارسال کنند و همچنین عکس بیرون از پنجره تون رو از طریق تلگرام و واتساپ برای ما ارسال کنید تا کارشناس من شما را راهنمایی کنند که چگونه اندازه بزنید که در نصب دچار مشکل نشویم پس از اینکه اندازه اندازه هارو دادین درب حفازها ساخته می‌شوند و حدوداً ۷ روز کاری زمان می‌برد که آماده بشه و از طریق باربری ارسال بشه ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  8. سلام در حال حاضر دربی محافظ روی درب ورودی آپارتمان نصب شده و می‌خواستم این دردو که عملا کارایی نداره بردارم و به جای آن درب آکاردئونی نصب کنم میخواستم شماره عامل فروش شما در شهرستان قم رو بدونم و سفارش خودمون رو ثبت کنم و اینکه آیا کارشناسی دارید در قم که بیان برای بازدید و انجام بدن و اندازه های دقیق رو بر دارند و کاتالوگ و لیست قیمت آن را برای من ارسال کنند تا ببینم که طبق بودجه ای که دارم بدونم کدوم در مناسب درب ما می باشد و اینکه خودتون چه پیشنهادی به ما می کنید امنیت کدوم یکی از در هایی که تولید می‌کنید امنیت بیشتری داره و کدوم یکی رو بیشتر از شما میخرند و پر طرفدار است ممنون از شما خداحافظ

    پاسخ
  9. سلام خسته نباشید امیدوارم که شبتون بخیر باشه در مورد درب آکاردئونی اتوماتیک سوال داشتم
    میخواستم راهنمایی درباره این که اکاردیونی را می‌توانیم به صورت اتوماتیک سفارش بدیم یا همشون به صورت دستی اند و ممنون میشم در مورد جنس حفاظ های اکاردیونی و نوع جنس آهن هایی که استفاده می کنید به ما توضیح بدهید و همچنین در مورد قفل و نوع رنگ آنها توضیح بدین و بفرمایید که چقدر زمان میبره که حفاظ آماده بشه و به دستم برسه و اما من ساکن قم هستم کسی رو اینجا دارید که بیاد برای من نصبش رو انجام بده سفارش باید به چه صورت انجام بگیرد برای ما که در شهرهای دیگر هستیم توضیحاتی در این راستا به ما بدهید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید