کاربرد های درب آکاردئونی سه گل دو خم سفارشی

درب آکاردئونی سه گل دو خم سفارشی یکی از مرسوم‌ترین مدل‌های درب‌های آکاردئونی است. این درب دارای ویژگی‌های متفاوتی است که سبب تمایز آن با سایر مدل‌های دیگر حفاط‌های آکاردئونی می‌شود. این مدل حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم سفارشی کاملا مطابق با خواسته‌های مشتری طراحی و تولید می‌شود و تمامی نیازهای مشتری در آن رعایت می‌شود.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

درب آکاردئونی سه گل دو خم سفارشی

این نوع درب آکاردئونی سه لوزی دو خم سفارشی برخلاف مدل‌های آماده بسیار پرفروش‌تر است. چرا که افراد تمایل دارند درب منحصر به فرد خود را داشته باشند. شکل ظاهری این حفاظ آکاردئونی سه لوزی دو خم سفارشی به گونه‌ای است که درب دارای سه ردیف لوزی شکل همراه با تسمه‌های عمودی است. این تسمه به سهولت قرار گیری درب در ریل‌ها کمک می‌کند. همچنین این کار باعث می‌شود تا امنیت درب چند برابر شود و سارقان نتوانند وارد خانه شوند.

تنوع رنگ درب آکاردئونی سه گل دو خم سفارشی

درب آکاردئونی سه گل دو خم سفارشی دارای رنگ‌های متفاوتی است اما همانطور که می‌دانید این نوع از درب‌ها سفارشی هستند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان یکی از رنگ‌ها را متناسب با فضا و محیط آپارتمان خود انتخاب کنید. درب آکاردئونی سه لوزی دو خم سفارشی دارای رنگ‌های مشکی، مسی، سفید، شیری، قهوه‌ای و … است.

همچنین شما می توانید از رنگ‌های مختلف دیگری برای رنگ کردن ردیف‌های لوزی حفاظ آکاردئونی سه لوزی دو خم سفارشی خود استفاده کنید. بهتر است هنگام انتخاب رنگ به رنگ‌های نرده‌های کنار پله، درب آپارتمان و درب ورودی توجه بسیاری داشته باشید. همچنین علاوه بر رنگ به کیفیت آن نیز اهمیت زیادی بدهید تا بتوانید رنگ مناسبی را برای درب خود انتخاب کنید.

ویژگی‌های درب آکاردئونی سه لوزی دو خم سفارشی

درب آکاردئونی سه گل دو خم سفارشی همانند دیگر مدل‌های درب‌های آکاردئونی داری ویژگی‌ها و کاربردهای مختلفی است. که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم. اما قبل از هر چیز لازم است بدانید از درب آکاردئونی سه لوزی دو خم سفارشی برای حفاظت درب ورودی آپارتمان‌ها استفاده می شود چرا که این نوع از درب‌ها دارای امنیت بیشتری هستند و با توجه به سفارش مشتری نیز می‌توان برای افزایش امنیت بیشتر بر تعداد قفل‌های آن نیز افزود.

  • حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم سفارشی دارای تیغه‌هایی عمودی از جنس تسمه است.
  • بسیاری از مشتریان تمایل دارند در آستانه درب در کنار تسمه از پروفیل استفاده کنند که این کار باعث افزایش امنیت می‌شود.
  • استفاده از رنگ‌های کوره‌ای برای رنگ کردن این نوع درب‌های سفارشی
  • استفاده از پروفیل در ریل‌های پایینی برای استقامت درب

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=2767

لینک کوتاه مطلب : https://bit.ly/3xMrbSW

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/IQH2tS1

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید