حفاظ شاخ گوزنی رشت

رشت، یکی از شهرهای زیبای ایران است که از نظر گردشگری و جاذبه های طبیعی، اهمیت زیادی دارد. به دلیل طبیعت سرسبز و آب و هوای مطبوع شهر رشت، ساخت آپارتمان و ویلا در شهر رشت در چند سال گذشته رشد زیادی داشته است. یکی از بهترین راه ها برای افزایش امنیت دیوارهای ساختمانهای شهر رشت و اطرافش، نصب حفاظ شاخ گوزنی رشت است.

تاریخ: 1401/10/18

با نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار، شما تمام مرزهای ورودی خانه خود را می بندید و به کسی اجازه نمی دهید که از دیوار ساختمان شما عبور کند و وارد فضای شخصی شما شود. این موضوع برای باغها، ویلاها، سوئیتها و خانه های شخصی بسیار حائز اهمیت است. نصب حفاظ شاخ گوزنی در رشت، یکی از بهترین راه های افزایش امنیت در ساختمان است. شما می توانید از حفاظ شاخ گوزنی به عنوان حفاظ بالکن، حفاظ تراس و حفاظ پنجره نیز استفاده کنید.

حفاظ شاخ گوزنی رشت

حفاظ شاخ گوزنی در گیلان چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی در گیلان، یکی از جدیدترین و مطمئن ترین حفاظهای امنیتی است که در سالهای گذشته، کاربرد زیادی داشته است و بسیاری از ساختمان سازان و مهندسان، نصب حفاظ شاخ گوزنی را برای امن تر کردن دیوارهای ساختمان پیشنهاد می دهند.

حفاظ شاخ گوزنی گیلان و رشت از میلگردهای آهنی شماره 8 یا 10 ساخته می شود. ابتدا این میلگردها را به میله های کوچک با اندازه مساوی برش می زنند. سپس سر این میله ها با برشکاری تیز و برنده می شود. در نهایت هم این میله ها در جهتهای مختلف به یک میله اصلی با جنس پروفیل آهنی جوشکاری می شود. تراکم میله ها در حفاظ شاخ گوزنی بسیار بالا است و تعداد زیادی میله در جهتهای مختلف در کنار هم قرار می گیرند. در نتیجه هیچ جایی برای قرار دادن دست و پا در این حفاظ امنیتی وجود ندارد. هر شخصی که بخواهد از حفاظ شاخ گوزنی عبور کند، دچار زخم و جراحت می شود. به همین دلیل است که ورود سارقان حرفه ای و عبورشان از روی حفاظ شاخ گوزنی غیرممکن است.

بعد از ساخت حفاظ شاخ گوزنی، آن را با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی می کنند تا مقاومتر شود. سپس آماده حمل و نصب در مکان موردنظر خواهد شد.

مزایای نصب نرده شاخ گوزنی در رشت چیست؟

گفتیم که یکی از بهترین راهکارها برای افزایش امنیت یک ساختمان یا ویلا، نصب حفاظ شاخ گوزنی در رشت است. نصب حفاظ شاخ گوزنی در رشت، مزایای زیر را دارد:

  • حفاظ شاخ گوزنی، یکی از امن ترین حفاظها برای افزایش امنیت ساختمان شما است.
  • با نصب حفاظ شاخ گوزنی در دیوارهای خانه یا ویلایتان، خیالتان راحت باشد که هیچ کس نمی تواند وارد مرزهای خانه شما شود.
  • حفاظ شاخ گوزنی نسبت به رطوبت و گرما بسیار مقاوم است و دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد؛ بنابراین برای آب و هوای شهر رشت بسیار مناسب است.
  • حفاظ شاخ گوزنی با رنگهای متنوع و زیبا ساخته می شود و شما می توانید رنگ حفاظ شاخ گوزنی موردنظر خود را انتخاب کنید.
  • نصب حفاظ شاخ گوزنی در شهر رشت، سریع و راحت انجام می شود و شما می توانید به سرعت این حفاظ را در ساختمانتان داشته باشید.
  • هزینه نگهداری حفاظ شاخ گوزنی پایین است و طول عمر بالایی دارد؛ در نتیجه سالها می توانید از آن استفاده کنید؛ بدون اینکه خراب شود یا آسیبی ببیند.
  • نصب دوربین و درب ضدسرقت به همراه حفاظ شاخ گوزنی در ساختمانهای شهر رشت، فضای ساختمان را به یک قلعه غیرقابل نفوذ تبدیل می کند که هیچ کس نمی تواند واردش شود و از آن سرقت کند.

به دلیل زیبایی، دوام و طول عمر بالای حفاظ شاخ گوزنی، بسیاری از افراد از این مدل حفاظ فلزی در ساختمانهایشان استفاده می کنند تا خیالشان، بابت امنیت حریم شخصیشان راحت شود و بتوانند از دارایی هایشان بهتر محافظت کنند.

تاریخ: 1401/10/18

اما اگر قصد تهیه و سفارش حفاظ شاخ گوزنی را دارید، به شما توصیه می کنیم که حفاظ شاخ گوزنی را از بهترین و معتبرترین مراکز تهیه کنید.

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی رشت

یکی از بهترین سازنده های حفاظ شاخ گوزنی در ایران، گروه صنعتی آنلاین حفاظ است که انواع مدلهای حفاظهای فلزی مانند حفاظ بوته ای، حفاظ آبشاری، حفاظ لیلیوم و حفاظ شاخ گوزنی را با استفاده از بهترین فلزات می سازد و به شما مشتریان محترم تحویل می دهد.

تمام حفاظهای ساخته شده توسط گروه صنعتی آنلاین حفاظ، مطابق با تکنولوژی روز دنیا و به کمک دستگاه های پیشرفته ساخته می شوند و کیفیت فوق‌العاده بالایی دارند. حفاظ شاخ گوزنی سفید، حفاظ مشکی و حفاظ شاخ گوزنی طلایی از پرطرفدارترین مدلهای حفاظ است.

شما هم می توانید رنگ و مدل حفاظ شاخ گوزنی را انتخاب کنید و سپس سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش در گروه صنعتی آنلاین حفاظ، فرآیند ساخت حفاظ امنیتی شما شروع می شود و در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل داده خواهد شد.

از آنجایی که تمام مراحل طراحی، ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی به دست افراد باتجربه و متخصص انجام می شود، می توانید با خیال راحت از این حفاظها برای افزایش امنیت ساختمان خود استفاده کنید.

گروه صنعتی آنلاین حفاظ، از نظر قیمت حفاظ شاخ گوزنی در رشت بی رقیب است. یعنی در عین حال که حفاظ شاخ گوزنی موردنظر شما با بهترین مدل فلزات و ابزارها ساخته می شود؛ اما قیمت خیلی بالایی ندارد و شما می توانید با بودجه مناسب خود، برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در رشت اقدام کنید و نگران هزینه حفاظ شاخ گوزنی در رشت نباشید.

 صفحات مرتبط

درب آکاردئونی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

12 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی رشت;

  1. سلام خسته نباشید
    ساکن شهر رشت هستم و به دنبال حفاظ برای حیاط خانه می گشتم که به سایت شما بر خوردم
    بهترین حفاظ که هم به لحاظ ایمنی مناسب باشد و امنیت خانه را برقرار سازد و هم قیمت مناسبی داشته باشد چه حفاظی هست
    حفاظ روی دیواری که بنده لازم دارم به طول هجده متر است و سوال بعدی اینکه برای زید حفاظ ها از چه شاسی ای استفاده می شود
    من می خواهم زیرش پروفیل قرار بگیرد
    در مورد رنگ بندی حفاظ هم بی زحمت توضییح بدید
    ممنونم از سایت خوبتان
    سال خوبی داشته باشید
    خدا حافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سیدی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      ما حفاظ های مختلفی تولید می کنیم ولی مقرون به صرفه ترین حفاظ و همچنین یکی از ایمن‌ترین حفاظهای که داریم حفاظ شاخ گوزنی می باشد که ارتفاع آن بین ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت با تراکم بین ۸ تا ۲۵ می باشد که می توانید بین آنها انتخاب فرمایید که ارتفاع ۹۰ با تراکم ۱۵ و ۱۹ می‌تواند بسیار مناسب باشد حفاظ هایی که مت میسازیم شاسی زیرشون از دوتا میلگرد هستش و در صورت درخواست مشتری می توانیم از پروفیل هم استفاده کنیم و مشکلی نداره رنگ هایی که داریم رنگ کوره ای الکترواستاتیک است که بین رنگ سفید کرم مشکی قهوه‌ای و مسی می توانید انتخاب داشته و باشید برای اطلاعات بیشتر با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا کارشناس فروشمون به شما مشاوره بدهند و شما را بیشتر راهنمایی کنند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  2. سلام
    من ساکن شهر رشتم
    بی زحمت شماره نمایندگیتون رو بدید تا من سفارشم رو ثبت کنم
    و ایا قیمت نمایندگی با قیمت شما یکی است
    به متراژ ۵۱ متر حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع هفتاد تراکم ده نیاز دارم
    که برای دور تا دور ویلای خود می خواهم
    برای سفارش از خود شما سفارش بدم بهتر است یا از نمایندگی شما
    ایا در رشت پروژه ای اجرا کرده اید که من برم از نزدیک حفاظ ها رو ببینم و با کیفیت کار شما اشنا شوم و سپس اقدام به خرید کنم
    در این باره با چه کسی می توانم صحبت کنم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای رشیدی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای اخذ شماره نمایندگی مون در شهر زیبای رشت می توانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید و شماره نمایندگی در رشت و اخذ بفرمایید قیمت حفاظ ها در نمایندگی ما و خود کارخونه یکی هستش و فقط فکر می کنم هزینه نصبش متفاوت باشه
      ارتفاع ۷۰ سانت با تراکم ده می‌تونه انتخاب مناسبی برای شما باشه و حفاظ شاخ گوزنی یکی از حفاظ های پرفروش ما در سال گذشته بوده و هم می توانید از طریق نماینده ما اقدام به خرید کنید و هم مستقیم می توانید از کارخانه خرید را داشته باشید
      برای دریافت آدرس های اجرا شده در رشت با شماره+989107500509 تماس بگیرید تا همکارم براتون نمونه های پروژه های اجرا شده را ارسال کنند تا بتونید برید از نزدیک ببینید و بهتر تصمیم بگیرید ممنونم از اینکه ما رو انتخاب کردین روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  3. با سلام
    ویلایی دارم در ماسال که می خواهم برای ان حفاظ روی دیوار از نوع شاخ گوزنی نصب کنم
    سما در ماسال یا اطراف یا استان گیلان نمایندگی دارید که کارهای ما رو انجام بده
    یا فقط برای تهران کار می کنین
    نحوه ی سفارش به چه صورت است
    چند درصد باید به عنوان پیش پرداخت به شما داده شود
    ایا هزینه ی حمل به عهده ی شرکت است یا مشتری
    خودتون کار نصب رو انجام می دهید
    رنگ هایی که دارید چه رنگ هایی هستند ‌من رنگ سبز می خواهم ایا شما می زنین
    ممنون از سایتتون
    موفق باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت نمایندگی استان گیلان ما میتوانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید و از این طریق اقدام به خرید بفرمایید حفاظ شاخ گوزنی یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین حفاظ های ما می باشد که هم ایمنی بسیار بالایی ث دارد و هم ظاهر مناسبی دارد و بسیار مقرون به صرفه هستش
      برای هر کجا از ایران عزیز که بخواهید ما کار انجام می‌دهیم و نحوه سفارش به این صورت هستش که ابعاد و متراژ مورد نظرتون رو می فرمایید براتون پیش فاکتور ارسال میشه پس از اینکه مبلغ پیش پرداخت واریز کردین سفارشتون ثبت میشه و حدوداً ۷ روز کاری زمان میبره که حفاط به دست شما برسه هزینه حمل هم به عهده مشتری میباشد و برای نصب هم کسانی را داریم که بیان براتون انجام بدهند رنگی که استفاده می کنیم رنگ کوره ای الکترواستاتیک است که می‌توانید بین رنگ‌های سفید مشکی قهوه ای و مسی انتخاب فرمایید و رنگ سبز هم اگر بخواهید می‌توانیم برای شما استفاده کنیم برای اطلاعات بیشتر با شماره +989107500509 تماس بگیرید و با کارشناس فروش ما صحبت بکنید ممنون از اینکه ما را انتخاب کردیم روزتون بخیر

      پاسخ
  4. سلام حسینی هستم از شهر رشت که می خوام برای خانه خودم که حدوداً متراژ ۵۰ متر حفاظ شاخ گوزنی تهیه کنم که با سایت شما آشنا شدم و البته یکی از دوستانم هم شما را به من معرفی کرد که قبلا از شما خرید کرده بودن بین حفاظ های شاخ گوزنی که شما تولید می کنید کدوم حفاظ بهترین امنیت رو داره و مسئله بعدی که وجود داره اینه که دیوار ما به صورت دیوار بلوکی هستش که روی آن اهن کشی انجام نشده میخواستم ببینم که باید چه بستری را فراهم کنم تا آماده حفاظ کشی و نرده کشی بشه و بتونم از محصولات شما استفاده بکنم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای حسینی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظ شاخ گوزنی یکی از حفاظ های بسیار ایمن می باشد که ارتفاع استاندارد آن ۷۰ سانتیمتر تا ۱۲۰ سانتیمتر می باشد که بهترین گزینه بین آن می تواند ارتفاع ۹۰ با تراکم ١٢،١۵و ١٩ باشد
      برای نصب حفاظ روی دیوار های بلوکی باید اول بستری آماده شود که آماده نصب حفاظ روی دیوار بشه که باید هر دو متر پروفیل ۴۰ در ۴۰ استفاده کنید که ۳۰ سانت از آن داخل دیوار باشد و ۱۰ سانت آن بیرون از دیوار باشه و روی اون ملات بکشید و سفت کنید و پس از اینکه این کارها را انجام دهید دیوار آماده میشه برای گذاشتن حفاظ
      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا همکارانم شما رو راهنمایی کنند روز خوبی داشته باشید

      پاسخ
  5. سلام حدوداً قبل از عید یعنی یک ماه پیش برای منزل خودم حفاظ از شرکت شما تهیه کردم که بسیار خوش قول بودین و در برخورد اولیه با کارشناس توان متوجه شدم که شرکت توان بسیار با نظم هستش ممنون از کادر و پرسنل شما که بسیار کارشون رو حرفه‌ای و دقیق انجام دادند و باعث شدند که ما یقین پیدا کنیم که باید از شرکت شما خرید کنیم از این نظر خیلی خوشحالم که با شرکت شما آشنا شدم و کارشناس تو اون موقعی که اومدن یک گیفت به ما دادند که خیلی زیبا بود ممنونم از شما اگر بخواهم به شرکت شما نمره بدم از ۱ تا ۱۰ نمره بدم قطعا اون نمره نمره ده خواهد بود و همیشه شما را به کسانی که نیاز به حفاظت و یا کارهای حفاظتی دارند معرفی خواهند کرد ممنون از خاطره خوبی که از شرکت خودتون برای ما به جا گذاشتیم و در ذهن ما ثبت کردین

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای پروری عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنونم از اینکه ما را صمیمانه همراهی می کنید و برای ما کامنت پر محبت خود را می گذارید خیلی خوشحالم از اینکه از سفارشی که به شرکت ما دادین راضی بودین و بسیار خوشحالم که تونستیم لبخند رضایت را روی لبهای مشتری بیاریم و ممنونم از این انرژی خوبی که برای ما بفرستین انرژی های خوب باعث میشه که ما مصمم تر به کار خودمون ادامه بدهیم و تمام کاستی ها را رفع کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مشتریان عزیزمان ارائه بدهیم تشکر می کنم از وجود مشتریان با وفا و خوبی مثل شما امیدوارم که موفق و پیروز باشید و روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام خسته نباشید من ساکن خیابان گلسعر شهر رشت هستم که خانه‌ای دارم به صورت ویلایی که میخواستم برای روی دیوارهای خانه از حفاظ های صنایع فلزی آنلاین حفاظ استفاده کنم و فقط قبلش می خواستم شما مشخصات حفاظ ها را برای من ارسال کنید و به من بگید اگه بخوام مستقیم از کارخانه سفارش بدم باید با کجا تماس بگیرم و با چه کسی صحبت کنم و به چه صورته حفاظ ها را برای شهرستان ارسال می کنید آیا برای متراژ ۷۵ متر تخفیف هم لحاظ می کنید ممنون میشم توضیحاتی بدهید و اینکه کاتالوگ و لیست قیمت محصولات را برای من ارسال کنید تا بتوانند زودتر تصمیم بگیرند و خرید را از شرکت شما انجام بدهم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای صابر امیدوارم که حالتون خوب باشه مشخصات حفاظ‌های ما به این صورت هستش که از میلگردهای نمره ۱۰ ساخته شده است رنگش به صورت کوره ای الکترواستاتیک می باشد و همچنین جوششون به صورت دو طرفه و co2 می باشد در انواع مختلفی ساخته می شود لیلیوم آبشاری شاخ گوزنی و بوته ای که با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته می توانید بین آنها انتخاب فرمایید سفارش به این صورت هست که خودتون اندازه ها را باید بدید و ما طبق اندازه ها حفاظ رو بسازیم و از طریق باربری براتون ارسال کنیم برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت با شماره +989107500509 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو بدین که همکارانم براتون آنها را ارسال کنند برای اطلاع از تخفیفات هم با کارشناس فروش ما صحبت بفرمایید امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید