حفاظ شاخ گوزنی ساری

ساری، یکی از شهرهای زیبا، شلوغ و پرجمعیت ایران است. شهرهای شمالی ایران،از نظر گردشگری و جاذبه های طبیعی، اهمیت زیادی دارند و ساری نیز یکی از این شهرهای جذاب به حساب می آید. به دلیل طبیعت سرسبز و آب و هوای مطبوع شهر ساری، ساخت آپارتمان و ویلا در شهر ساری، رشد زیادی داشته است.

تاریخ: 1401/10/18

یکی از بهترین راه ها برای افزایش امنیت دیوارهای ساختمانهای این شهر و مناطق اطرافش، نصب حفاظ شاخ گوزنی ساری است.این کار هم باعث امن تر شدن فضای ساختمان می شود و هم محیط را زیباتر می کند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مازندران که یکی از شهر های مهم ساری محسوب میشود، بستگی به شرایطی دارد که قصد توضیح آنها را داریم.

شما با وارد شدن به لینکی که در متن بالا مشخص شده است میتوانید قیمت دقیق و کاملی از هر متر طولی جفاظ شاخ گوزنی را ببینید یا با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید. اما باید بدانید که این قیمت بسته به تراکمی که مد نظر دارید و یا قطر میلگردی که میخواهید برای کار شما مورد استفاده قرار گرفته شود متفاوت خواهد بود.

تاریخ: 1401/10/18

البته که سایر موارد از جمله حجم طولی کار شما و همچنین مواد اولیه به کار برده شده و یا رنگ و جوش مورد استفاده نیز در تعیین قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود.

مزیت نصب حفاظ شاخ گوزنی ساری

نصب حفاظ شاخ گوزنی، هم برای آپارتمانها و هم برای مجتمع های مسکونی، یک گزینه عالی است که باعث بسته شدن مرزهای ورودی خانه روی سارقان می شود. با نصب حفاظ شاخ گوزنی ساری، شما دیگر به کسی اجازه نمی دهید که از دیوار ساختمان شما عبور کند و وارد فضای شخصی شما شود.

حفاظ شاخ گوزنی برای باغها، ویلاها، سوئیتها و خانه های شخصی گزینه بسیار مناسبی است که امنیت فضای خانه را چندین برابر می کند. حفاظ شاخ گوزنی به عنوان حفاظ بالکن، حفاظ تراس و حفاظ پنجره نیز کاربرد دارد.

تاریخ: 1401/10/18

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی در ساری، از جمله جدیدترین و مطمئن ترین حفاظهای امنیتی است که در طی سالهای گذشته، تعداد زیادی از افراد از آن استفاده کرده اند.

نصب حفاظ شاخ گوزنی از نظر مهندسان نیز تایید شده است. بسیاری از ساختمان سازان و مهندسان، نصب حفاظ شاخ گوزنی را برای امن تر کردن دیوارهای ساختمان پیشنهاد می دهند.

دوست دارید بدانید حفاظ شاخ گوزنی چطور ساخته می شود؟

حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای آهنی شماره 10 ساخته می شود که از جمله مقاوم ترین میلگردهای آهنی است. برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی، ابتدا میلگردها را به میله های کوچک با اندازه مساوی برش می زنند. سپس سر این میله ها با برشکاری تیز و برنده می شود. میزان برندگی سر میله های حفاظ شاخ گوزنی بسیار زیاد است و در صورت برخورد، قطعا زخم و جراحت به وجود می آورد. دلیل امنیت حفاظ شاخ گوزنی هم به این میله های برنده برمیگردد.

در نهایت میله های برش خورده در جهت های مختلف به یک میله اصلی با جنس پروفیل آهنی جوشکاری می شوند. تراکم میله ها در حفاظ شاخ گوزنی بسیار بالا است و تعداد زیادی میله در کنار هم قرار می گیرند. در نتیجه هیچ جایی برای قرار دادن دست و پا در این حفاظ امنیتی وجود ندارد. هر شخصی که بخواهد از حفاظ شاخ گوزنی عبور کند، دچار زخم و آسیب می شود. به همین دلیل است که ورود سارقان حرفه ای از روی حفاظ شاخ گوزنی غیرممکن است.

قبل از اینکه حفاظ رنگ زده شود، قسمتهای اضافی فلزی روی آن حذف می شود تا کار نهایی تمیز دربیاید.

آخرین مرحله از ساخت حفاظ شاخ گوزنی، رنگ کردن حفاظ فلزی است که آن را با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی می کنند تا مقاوم تر شود. بعد از خشک شدن رنگ حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ آماده حمل و نصب در مکان موردنظر خواهد شد.

تاریخ: 1401/10/18

چرا حفاظ شاخ گوزنی مازندران، بهترین حفاظ روی دیوار ساری است؟

  1. حفاظ شاخ گوزنی مازندران امنیت بسیار بالایی دارد.
  2. قیمت حفاظ شاخ گوزنی از سایر حفاظهای فلزی مانند حفاظ لیلیوم و حفاظ بوته ای کمتر است.
  3. موارد کاربرد حفاظ شاخ گوزنی زیاد است و در ساختمانهای مسکونی، مراکز اداری، ساختمانهای تجاری و… می توان از این حفاظ استفاده کرد.
  4. حفاظ شاخ گوزنی نسبت به رطوبت و گرما بسیار مقاوم است و دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نخواهد شد؛ بنابراین برای آب و هوای شهر ساری بسیار مناسب است.
  5. حفاظ شاخ گوزنی با رنگهای متنوع و زیبا ساخته می شود و افراد می توانند رنگ و مدل حفاظ شاخ گوزنی موردنظر خود را انتخاب کنند.
  6. نصب حفاظ شاخ گوزنی بسیار راحت و سریع انجام می شود و پروسه سخت و زمانبری نیست.
  7. هزینه نگهداری حفاظ شاخ گوزنی پایین است و طول عمر بالایی دارد؛ در نتیجه سالها می توانید از آن استفاده کنید؛ بدون اینکه خراب شود یا آسیبی ببیند.

به همین دلیل است که حفاظ شاخ گوزنی، از پرطرفدارترین حفاظها در ایران است. بسیاری از شهروندان ساری نیز از این مدل حفاظ برای افزایش امنیت خانه هایشان استفاده کرده اند که می توانید نمونه هایش را در سطح شهر ساری مشاهده کنید.

افرادی که در شهر ساری زندگی می کنند و صاحب باغ، زمین، ویلا، ساختمان یا خانه شخصی در این شهر هستند، می توانند از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنند و امنیت خانه خود را چندین برابر کنند.

انتخاب محل سفارش حفاظ شاخ گوزنی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا باید حفاظ شاخ گوزنی مطمئن و مقاومی به شما تحویل دهد.

اگر قصد تهیه و سفارش حفاظ شاخ گوزنی را دارید، به شما توصیه می کنیم که حفاظ شاخ گوزنی را از بهترین و معتبرترین مراکز تهیه کنید.

تاریخ: 1401/10/18

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در ساری

یکی از بهترین سازنده های حفاظ شاخ گوزنی در ایران، گروه صنعتی آنلاین حفاظ است که انواع مدلهای حفاظهای فلزی از جمله حفاظ شاخ گوزنی را با استفاده از بهترین فلزات می سازد و به مشتریان محترم تحویل می دهد.

تمام حفاظهای ساخته شده توسط گروه صنعتی آنلاین حفاظ، مطابق با تکنولوژی روز دنیا و به کمک دستگاه های پیشرفته ساخته می شوند و کیفیت فوق العاده بالایی دارند. شما می توانید به وب سایت گروه آنلاین حفاظ سر بزنید و انواع مدلها و رنگهای حفاظ شاخ گوزنی تولید شده در این گروه را مشاهده کنید.

شما هم می توانید رنگ و مدل حفاظ شاخ گوزنی را انتخاب کنید و سپس سفارش دهید. بعد از ثبت سفارش در گروه صنعتی آنلاین حفاظ، فرآیند ساخت حفاظ امنیتی شما شروع می شود و در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل داده خواهد شد.

از آنجایی که تمام مراحل طراحی، ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی به دست افراد باتجربه و متخصص انجام می شود، می توانید با خیال راحت از این حفاظها برای افزایش امنیت ساختمان خود استفاده کنید.

بدون دغدغه، خرید کنید!

گروه صنعتی آنلاین حفاظ، از نظر قیمت حفاظ شاخ گوزنی در ساری بی رقیب است؛ مطمئن باشید که حفاظ شاخ گوزنی موردنظر شما با بهترین مدل فلزات و ابزارها ساخته می شود و قیمت مناسبی هم دارد. در نتیجه، شما می توانید با بودجه خود، برای سفارش حفاظ شاخ گوزنی در ساری اقدام کنید و نگران هزینه حفاظ شاخ گوزنی در ساری هم نباشید.

اگر دوست دارید سریعتر مرزهای خانه خود را به روی دیگران ببندید و از اموال و جانتان محافظت کنید، همین حالا به وب سایت گروه صنعتی آنلاین حفاظ سر بزنید و حفاظ شاخ گوزنی موردنظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.

 صفحات مرتبط

https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%da%a9%d8%b1%d8%ac/
https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/
https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%d9%87%d9%85%d8%af%d8%a7%d9%86/
https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d8%a7%da%a9/
https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%86/
https://onlinehefaz.ir/%d8%ad%d9%81%d8%a7%d8%b8-%d8%b4%d8%a7%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b2%d9%86%db%8c-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/

15 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی ساری;

  1. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    بنده منزلی دارم که حدودا 30 متر حفاظ نیاز دارد و منزل بنده در اطراف شهر ساری میباشد. برای اندازه گیری باید با چه کسی تماس بگیرم؟ اندازه هایی که خود گرفته ام شاید اشتباه باشد. آیا نمایندگی دارید در ساری که بتوانم اقدام کنم؟یا کارشناس فنی در ساری؟
    در مورد نحوه ی سفارش در ساری بی زحمت یه توضیحی بدهید . برای خرید در شهر ساری چگونه باید اقدام کنم ؟ ممنونم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما اقای مومی وند عزیز
      برای دریافت شماره نمایندگی ما در شهر ساری می توانید با شماره شرکت +989107500509 تماس بگیرید و شماره ی نمایندگی ما در شهر زیبای ساری را بگیرید و برای خدمات بازدید و اندازه گیری درخواست کارشناس فنی بکنید .

      سپس با نمایندگی ما در شهر خود تماس بگیرید و از راهنمایی های ایشون استفاده کرده خرید خود را انجام دهید
      امیدوارم تونسته باشم راهنماییتان کنم
      ممنون از همراهی شما
      موفق و‌ پیروز باشید

      پاسخ
  2. سلام از شهر زاهدان مزاحمتون میشم . من خودم اینجا کار جوشگاری انجام میدم و تولیدی درب و پنجره و درب اکاردئونی هم دارم . مشتریام هستن که از من در خواست حفاظ بوته ای و حفاظ دیوار و حفاظ بالکن می کنند و متاسفانه چون من فروششون رو ندارم نمیتونم خدماتی بهشون ارائه بدم . میخام بدونم شما نمایندگی هم به شهرهای دیگه میدید؟ شرایط گرفتن نمایندگیتون به چه صورته ؟ ممنون میشم توضییح بدین تا همشهریای من هم بتونن از طریق بنده از محصولات شما استفاده ی لازم رو ببرند .در اخر هم از شما و سایت خوبتون و مطالب مفیدتون تشکر و قدردانی می کنم . مچکرم از شما

    پاسخ
    • سلام‌ و عرض ادب خدمت اقای نامجو عزیز

      متاسفانه به دلیل درخواست کم از شهر زاهدان در انجا نمایندگی رسمی نداریم
      ولی چند نفر عامل فروش داریم‌که‌ محصولات ما رو در سطح شهر ارايه می دهند و از همکارانتون هستند
      اگر تمایل به همکاری در شهر خودتون با ما دارید ما خیلی خوش حال می شیم‌که بتونم به تمامی هم وطنان عزیزمون در جای جای ایران عزیز خدمات ارايه بدیم تا بتونن از محصولات ما استفاده کنند
      برای مشاوره رایگان و جهت اطلاع از چگونگی اخذ نمایندگی با این شماره تماس بگیرید. 28422153-021

      ممنونم از هم اهی شما
      موفق و پیرپز باشید

      پاسخ
  3. سلام به دوستان
    ساكن شهر ساري هستم و خانه اي با صفا دارم كه من ماه پيش از شركت انلاين حقاظ براي ديوار هاي حياط حفاظ شاخ گوزني به متراژ حدودي ٤٨ متر سفارش دادم كه كارشناس فروش محترمتون به بنده ارتفاع ٩٠ با تراكم ١٢ رو پيشنهاد دادند
    بعد از اينكه حفاظ ها به دستم رسيد و در اينجا جوشكاري را آوردم و برايم مار نصب را انجام داد براي امتحان يكي رو فرستادم تا ببينم مي تونه از اين حفاظ ها رد بشه و ايا جنبه ي تزيين فقط دارند

    خيلي جالبه كه با اين كه من يه تراكم متوسط سفارش دادم ولي اون فرد به هي عنوان نتونست از رو حفاظ رد بشه
    و من بعد از انجام اين ازمايش به امنيت محصولات شما پي بردم
    در مورد كيفبت هم كه هم كيفيت رنگ اميزي هم جوش كاري در حد عالي بود
    تشكر ويژه دارم از تيم شما

    پاسخ
    • با سلام خدمت شما اقای بکتاش عزیز
      خیلی خیلی خوشحالم از اینکه نظرتون در مورد محصولات شرکت ما مثبت بوده و ممنونم از شما که نظر خودتون رو در مورد محصولات ما به اشتراک ‌گذاشتین
      حفاظ شاخ گوزنی تراکم ۱۲ با ارتفاع ۹۰ یکی از بهینه ترین محصولاتمون در زمینه ی محافظتی هست که پر طرفدارترین و پر فروش ترین حفاظ مون در سال های اخیر بوده .
      این حفاظ ها به احاظ ایمنی مورد ازمایش های متفاوتی قرار گرفتند و خوشبختانه از همه ی ازمایش ها موفق بیرون امدند .
      ممنونم از خرید شما جناب بکتاش
      موفق و پیروز باشید

      پاسخ
  4. سلام
    ایشالا که حالتون خوب باشه
    برای دریافت جدید ترین قیمت های حفاظ روی دیوار شرکت انلاین حفاظ باید با چه شماره ای تماس بگیرم؟
    اگر از شرکت شما ثبت سفارش انجام دهم ایا اماده حفاظ چیزی دارید که من خودم‌ماشین بفرستم‌ و برام بار گیری کنین که این ور سال به دستم برسه و بتونم رو دیوار هام نصبش کنم
    شرکتتون تا کی فعالیت خودشو داره
    و بعد عید چندم شروع به کار می کنه
    شما خودتون به عنوان راهما بیشتر چه حفاظی رو به ما پیشنهاد می کنیم که امنیت کافی رو داشته باشه
    مرسی از سایت خوب و مطالب مفیدتون

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای حشمت امیدوارم که حالتون خوب باشه برای اطلاع از آخرین قیمت های ما و همچنین کاتالوگ محصولات می توانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو بفرمایید که کارشناسان فروش ما براتون از طریق تلگرام و واتساپ فایل ها را ارسال کنند در کارخانه مقداری حفاظ موجود میباشد که میتوانید برای اطلاع از آنها و موجودی کارخانه با کارشناس فروش ما صحبت کنید و اگر این ارتفاع و تراکم مدنظرتون به سفارشتون رو بفرمایید امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام
    ایشالا که خوب باشید و سال خوبی هم داشته باشید
    مقداری خفاظ لازم دارم برای قسمت از پشت بام‌مه طول ان خدودا هفده متر می باشد
    ملک‌واقع در شهر ساری است
    ایا برای شهر ساری هم خودتون کار انجام میدهید
    یا این که اینجا نمایندگی دارید
    بی زحمت شماره ی نمایندگی ساری رو به بنده بدید تا باهاشون هماهنگ کنم برای اندازه گیری دقیق
    لطفا در مورد این که چه حفاظی به درد من می خوره که امنیت بالایی داشته باشه هم توضییح بدهید
    بهترین حفاظ کدوم حفاطه با چه ارتفاعی
    ممنونم از مطالب خوب سایت و ادمین محترم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قدمی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه شما سفارشتون رو هم میتونید مستقیم از کارخانه بدهید و هم می توانید با نماینده ما تماس بگیرید و ایشان شما راهنمایی بفرمایند برای دریافت نمایندگی ما در شهر ساری می توانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شماره نمایندگی مورد نظر را به شما بدهند حفاظ هایی که در آن لاین حفاظ تولید می‌شود و انواع مختلفی دارند که به آبشاری لیلیوم و شاخ گوزنی می‌توان اشاره کرد که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید بین آنها انتخاب فرمایید همه حفاظ ها از ایمنی بالایی برخوردار هستند و این بسته به سلیقه و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید می توانند انتخاب شما را تغییر دهد برای اطلاع از لیست قیمت و همچنین کاتالوگ محصولات می توانید با کارشناسان فروش ما در تماس باشید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام و صد درود خدمت شما عزیزان
    اول این‌که بابت سایت و مطالب خوبی که گذاشتین خیلی سپاس گزارم بسیار مفید بودند
    دو این که من حدوا بیست متر حفاظ روی دیوار نیاز دارم و منزل من واقع در شهرستان ساری می باشد
    برای سفارش با کجا تماس بگیرم
    و اینکه حدودا چند روز زمان می بره تا حفاظ ها به دست من برسه ؟
    نحوه ی پرداخت به چه صورت می باشد ؟
    و این که ایا برای متراژ بیست متر هم کار انجام می دهید
    و سفید جز رنگ بندی شما هست؟
    ممنون می شم پاسخ بدهید
    خداحافظ شما

    پاسخ
  7. سلام و صد درود خدمت شما عزیزان
    اول این‌که بابت سایت و مطالب خوبی که گذاشتین خیلی سپاس گزارم بسیار مفید بودند
    دو این که من حدوا بیست متر حفاظ روی دیوار نیاز دارم و منزل من واقع در شهرستان ساری می باشد
    برای سفارش با کجا تماس بگیرم
    و اینکه حدودا چند روز زمان می بره تا حفاظ ها به دست من برسه ؟
    نحوه ی پرداخت به چه صورت می باشد ؟
    و این که ایا برای متراژ بیست متر هم کار انجام می دهید
    و سفید جز رنگ بندی شما هست؟
    ممنون می شم پاسخ بدهید
    خداحافظ شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شقاق امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت نمایندگی ما در شهرستان ساری می توانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید و یا اگر بخواهید مستقیم از کارخانه سفارش بدید باید متراژ حدودی خودتون رو بفرمایید البته همکاران شما را در اندازه‌گیری راهنمایی می‌کنند و بهتون میگن که باید از کجا اندازه گیری را بردارید
      حدود ۷ روز کاری زمان میبره تا حفاظ آماده بشه و به دست شما برسه و نحوه پرداخت به این صورت که ۴۰ درصد به عنوان پیش‌پرداخت باید واریز بشه و مابقی قبل از حمل و بارگیری باید تسویه بشه تا حفاظ ها برای شما ارسال بشه رنگ بندی ما رنگ سفید مشکی قهوه ای مسی و کرم رنگ که سفید هم جزو آنها می باشد که می توانید انتخاب کنید و رنگ ما رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش فام درجه یک می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن +989107500509 تماس بگیرید و کارشناس فروشمون شما را راهنمایی کنند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  8. سلام خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه من ساکن اطراف ساری هستم و می خواستم برای باغ خودم از این حفاظ های شما استفاده کنم فقط میخواستم بدونم که برای اینکه نماینده شما بیاید و برای ما بازدید را انجام بدهند باید با چه شماره ای تماس بگیرم و آیا اصلا در ساری نمایندگی دارید که من بتونم از ایشان کمک بگیرم یا باید به چه صورتی اندازه رو خودم بزنم که به شما اعلام کنم برام سفارش را ثبت کنید و اینکه دیوار من به صورت بلوکی هستش و امکان نصب حفاظ روی بلوک وجود داره و برای آب و هوای شما که به صورت مرطوب هست چه رنگی پیشنهاد میکنید رنگ روغنی یا رنگ کوره ای و اینکه رنگ کورهای مزایاش نسبت به رنگ روغنی چی است ممنون میشم توضیحاتی که این رابطه به من بدید روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای بابایی امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت شماره نمایندگی ما میتوانید با شماره تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شماره نمایندگی مورد نظرتون رو در اختیارتون قرار بدهند کارشناسان می‌توانند در شهر ساری بیان و برای شما اندازه ها را بردارد که سفارش خودتون رو ثبت بفرمایید همچنین می توانید خودتان اندازه های مورد نظر رو با استفاده از راهنمایی های کارشناسان ما بردارید و مستقیم از کارخانه سفارش بدین امکان نصب حفاظ روی دیوار های بلوکی وجود دارد به شرط اینکه هر دو متر پروفیل ۴۰ در ۴۰ بذارید که ۳۰ سانت از آن به داخل دیوار باشه و ۱۰ سانت بیرون از دیوار باشه برای حملات بکشید و وقتی که سفت شد آماده میشه برای حفاظ گذاری و برای آب و هوای مرطوب رنگ کوره ای بسیار مناسب می باشد و در برابر بارش باران و رطوبت و همچنین نور خورشید دوام بالایی دارد و زنگ زدگی این نمی‌شود که ما در محصولاتمون از رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده می کنیم امیدوارم تونسته باشم راهنماییتون کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید