همه چیز درباره درب آکاردئونی سه گل چهار خم

عمده دربهایی که برای محافظت و امنیت منازل مورد استفاده قرار می گیرند، درب آکاردئونی سه گل چهار خم هستند. این نوع حفاظ با توجه به طراحی و سطح امنیتی که دارد مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد. نام دیگر این درب، حفاظ آکاردئونی سه لوزی چهار خم است.

تاریخ : 1401/10/18

28 اسفند 1401

قیمت درب آکاردئونی سه گل چهار خم

فرقی نمی کند که اندازه درب منزل شما چقدر باشد، شرکت های تولید کننده انواع حفاظ های آکاردئونی متناسب با اندازه درب منزل، حفاظ هدف را می سازند و تحویل می دهند. بیشترین کاربرد این نوع درب در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری است. زیرا وجود درب آکاردئونی به عنوان محافظت کننده فضای کمی اشغال می کند.

درباره حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم چه می دانید؟

ممکن است در نگاه اول به انواع دربهای آکاردئونی، فکر کنید که این حفاظ ها طراحی و شکل یکسان دارند، اما این تصور درست نیست. حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم از انواع دربهایی است که دارای سه ردیف لوزی و چهار ردیف خم است.

تاریخ : 1401/10/18

28 اسفند 1401

در ساختار این نوع درب موادی به کار رفته که در عین حفظ زیبایی، از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. مواد  تشکیل دهنده آن ضدزنگ بوده و به راحتی فرسوده نمی شود.

نقطه مثبت این نوع حفاظ نسبت به طرح های دیگر در 4 ردیفه بودن آن است. 4 خم بودن حفاظ آکاردئونی سه لوزی چهار خم می تواند مقاومت آن را در برابر هرگونه خطر حفظ کند. وجود خم های زیاد سبب شده بوده که در صورت پیچش دیلم در میان آنها، هیچ راهی برای کج شدن تسمه های عمودی وجود نداشته باشد.

نصب حفظ آکاردئونی سه گل چهار خم

یکی از مزیت های درب آکاردئونی سه گل چهار خم نسبت به دربهای دو خم، امنیت بالای آن است. زیرا حفاظ های سه گل دو خم دارای فاصله های 5 سانتی متری در بین تسمه های عمودی است که سطح امنیت بالایی را به ارمغان نمی آورند.

زمانی که درب آکاردئونی سه گل چهار خم باز کنید، پوشش دهی آن حدود یک متر و بیست سانت است. ابن نوع درب در انواع نقش ها به بازار عرضه می شود و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب میباشد. اگر به دنبال انتخاب طرحی جمع و جور و زیبا برای محافظت از خانه هستید. پیشنهاد ما حفاظ آکاردئونی سه لوزی چهار خم است.

تاریخ : 1401/10/18

28 اسفند 1401

لینک مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=1635

لینک مطلب : https://bit.ly/3EriOPV

لینک مطلب : https://cutt.ly/aUk846i

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید