راهنمای تهیه درب آکاردئونی پنج گل نقش دار

درب آکاردئونی پنج گل نقش دار از دیگر مدل‌های بسیار پرکاربرد درب‌های آکاردئونی است. این نوع درب نیز دارای ویژگی‌ها و کاربردهای متفاوتی است. این نوع حفاظ آکاردئونی پنج لوزی نقش دار را با بهترین قیمت و کیفیت از شرکت آنلاین حفاظ خریداری کنید و در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید.

تاریخ : 1401/10/18

28 اسفند 1401

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید چرا که به ویژگی‌های اساسی و ساختار طراحی این نوع درب آکاردئونی پنج لوزی نقش دار بیشتر و دقیق تر خواهیم پرداخت.

درب آکاردئونی پنج گل نقش دار

ساختار درب آکاردئونی پنج گل نقش دار

همانطور که می‌دانید مهم‌ترین دلیل استفاده از درب آکاردئونی پنج گل نقش دار، حفاظت و جلوگیری از ورود سارقان است به همین دلیل باید ساختار این نوع درب‌ها با توجه به کاربردهای خاصی که دارند ساخته شوند. ساختار این نوع حفاظ پنج لوزی نقش دار به گونه‌ای است که این نوع درب دارای پنج ردیف لوزی شکل است که با کمک 4 پرچ مخفی یا تسمه مقاوم شده‌اند.

در بین ردیف‌های لوزی‌ها هیچ حباب و فضای خالی وجود ندارد در نتیجه این موضوع سبب استحکام درب آکاردئونی پنج لوزی نقش دار می‌شود. شما می‌توانید این نوع درب را به صورت سفارشی از طریق شرکت آنلاین حفاظ خریداری کنید.

مزایای استفاده از حفاظ آکاردئونی پنج لوزی نقش دار

همانطور که می‌دانید بزرگترین مزیت خرید درب‌های آکاردئونی حفاظت از ساختمان و خانه در برابر نفوذ و ورود سارقان است اما با این حال تفاوت‌های جزیی دیگری نیز در بین انواع مدل‌های درب‌های حفاظتی وجود دارد که در ادامه با مزیت‌های درب آکاردئونی پنج لوزی نقش دار نسبت به سایر مدل‌ها آشنا می‌شویم.

  • روان بودن تسمه‌ها
  • درب آکاردئونی پنج گل نقش دار به صورت کشویی باز و بسته می‌شود
  • عدم وجود فضای خالی
  • امنیت بالا

ویژگی‌های درب آکاردئونی پنج لوزی نقش دار

درب آکاردئونی پنج گل نقش دار از جمله زیبا‌ترین و ایمن‌ترین درب‌های حفاظتی است. این نوع درب آکاردئونی نه تنها زیبایی خاصی دارد بلکه استحکام و مقاومت بالایی نیز دارد. این مدل از درب‌ها دارای تمسه‌های چهار جداره هستند که به افزایش پیدا کردن مقاومت درب کمک زیادی می‌کنند.

لازم به ذکر است تمامی میخ پرچ‌های این نوع حفاظ آکاردئونی پنج گل نقش دار مخفی هستند در نتیجه تسمه‌هایی که بر روی پرچ‌ها قرار گرفته‌اند مشخص نمی‌شوند و دسترسی به آن‌ها نیز دشوار می‌شود. تمامی ریل‌ها و جا ریلی‌های این نوع درب نیز به صورت کاملا محکم و روان ساخته شده‌اند.

خرید درب آکاردئونی پنج گل نقش دار

درب آکاردئونی پنج گل نقش دار از ایمن‌ترین مدل‌های درب‌های آکاردئونی است. این نوع حفاظ آکاردئونی پنج گل نقش دار با توجه به ویژگی‌هایی که دارد جز بهترین درب‌های حفاظتی است. این نوع درب، در دسته درب‌های حفاظتی کشویی قرار می‌گیرد. در این نوع درب هیچ فضای خالی وجود ندارد به همین دلیل امنیت درب بسیار بالا است. این نوع حفاظ آکاردئونی پنج لوزی نقش دار به صورت سفارشی ساخته می‌شوند. به همین دلیل نیازهای مشتری در اولویت ساخت قرار دارند.

همچنین شما می‌توانید این نوع درب را با بهترین کیفیت و قیمت از شرکت آنلاین حفاظ خریداری کنید. این شرکت کیفیت و استحکام را جزو اولیه ترین اصول خود در ساخت انواع حفاظ ها قرار می دهد.

https://onlinehefaz.ir/?p=2595

https://bit.ly/2WXYDZO

https://cutt.ly/2QRIeLZ

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید