سفارش درب آکاردئونی اهواز و خوزستان و قیمت این حفاظ

آکاردئونی آنلاین حفاظ 40 min 8 اردیبهشت 1403 آنلاین حفاظ
تاریخ: 1401/10/18
درب آکاردئونی رنگ کوره ای سفید
تاریخ: 1401/10/18

این روزها، بیشتر افراد در آپارتمان زندگی می کنند و این موضوع باعث شده است که برخی افراد به دلیل کمبود جا، از امنیت محل زندگیشان غافل شوند. اگر شما هم در آپارتمان و مجتمع مسکونی زندگی می کنید، باید به دنبال راهکارهای عالی برای افزایش امنیت خانه خود باشید. نصب درب آکاردئونی، یکی از بهترین راه ها با قیمت مناسب برای محافظت از خانه و ساختمان است، در این نوشته راهنمای انتخاب بهترین مدل درب آکاردئونی در اهواز و خوزستان را می خوانید.

چرا خرید درب آکاردئونی را به شما توصیه می کنیم؟

درب آکاردئونی، نوعی درب کشویی است که از جمله وسایل پیشرفته امنیتی به حساب می آید. درب آکاردئونی، به راحتی در پشت درب ورودی آپارتمان یا فروشگاه نصب می شود و به سارقان اجازه ورود به خانه را نمی دهد.

درب آکاردئونی شبیه به ساز آکاردئون است و به همین دلیل، به درب آکاردئونی معروف شده است. این مدل دربها به راحتی باز و جمع می شود و ضریب امنیتی بسیار بالایی دارند؛ به طوری که به راحتی باز نمی شوند و خطر سرقت را بسیار کمتر می کنند.

درب های آکاردئونی در طرح ها و شکلهای متفاوت ساخته می شوند و تنوع بسیار بالایی دارند. نصب درب آکاردئونی باعث افزایش امنیت در ساختمان می شود و جلوه زیباتری به خانه شما می دهد. در نتیجه جنبه زیبایی هم دارد.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی به راحتی جمع می شود و به همین دلیل است که به آن، درب تاشو یا درب کشویی نیز گفته می شود. یکی از مزایای درب آکاردئونی، کم حجم بودن آن است که فضای کمی را اشغال می کند. در نتیجه در فضای کوچک و محدود ساختمان می توانید به راحتی آن را در جلوی خانه خود نصب کنید. هم چنین درب آکاردئونی وزن کمی دارد و فشار زیادی به ساختمان وارد نمی کند. این دربهای امنیتی، حالت ریلی و افقی دارند و به همین دلیل به راحتی باز و بسته می شوند. برای سفارش درب آکاردئونی در اهواز و خوزستان و دریافت لیست قیمت این حفاظ ها با ما تماس بگیرید.

شما می توانید درب آکاردئونی را با شکل، طرح و رنگ دلخواهتان سفارش دهید و هر زمان دوست داشتید، آن را به راحتی تغییر دهید.

موارد استفاده از درب آکاردئونی

خیلی ها فکر می کنند که درب آکاردئونی فقط برای جلوی آپارتمان قابل استفاده است؛ اما این روزها با ساخت مدلهای جدید درب آکاردئونی، می توان از آنها در موارد مختلفی استفاده کرد. از جمله موارد استفاده از درب آکاردئونی می توان به کاربردهای زیر اشاره کرد:

  • محافظ بالکن و پنجره های بزرگ
  • محافظت درب پارکینگ
  • حفاظت ورودی و خروجی مراکز تجاری
  • نصب به عنوان حفاظ امنیتی فروشگاه و پاساژ
  • محافظت ورودی پله های برقی در ساعات تعطیلی
  • حافظت از فضای داخلی ویلا و سوئیت

به طور کلی، از درب های آکاردئونی می توان در مکانهایی استفاده کرد که نیاز به نگهبانی و محافظت دارند. حفاظ آکاردئونی در برابر ورود افراد بسیار مقاوم و قابل اطمینان است و احتمال سرقت را به صفر می رساند. به علت وجود لایه های فلزی مستحکم و ساختار حفاظ آکاردئونی، هیچ دزدی نمی تواند این دربها را باز کند و وارد خانه شما شود.

راهنمای خرید بهترین درب آکاردئونی در اهواز و خوزستان

اگر تصمیم به خرید درب آکاردئونی در اهواز و خوزستان را گرفته اید، به شما توصیه می کنیم که از مرکزی معتبر اقدام به خرید درب آکاردئونی کنید. زیرا بعضی از افراد، قیمت درب آکاردئونی را کاهش می دهند و به جایش، از فلزات بی کیفیت برای ساخت حفاظ آکاردئونی استفاده می کنند؛ در نتیجه افراد می توانند راحت تر حفاظ آکاردئونی را از بین ببرند و وارد خانه شما شوند!

اگر به قیمت درب آکاردئونی در اهواز و خوزستان فکر می کنید، باید بدانید که قیمت درب آکاردئونی به عوامل مختلفی مانند شکل و طرح حفاظ آکاردئونی، مقدار فلز استفاده شده، شکل درب آکاردئونی و… بستگی دارد.

تاریخ: 1401/10/18

انواع طرحها و مدلهای درب آکاردئونی

گفتیم که درب آکاردئونی، انواع مختلف و شکلهای متنوعی دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه قیمت خود، برای سفارش درب آکاردئونی در اهواز و خوزستان اقدام کنید.

درب آکاردئون پیچی، درب آکاردئونی سلطنتی و درب آکاردئون ایتالیایی از جمله طرحهای فانتزی دربهای آکاردئونی هستند که از نظر قیمت حفاظ آکاردئونی گران‌تر از مدلهای ساده درب آکاردئونی هستند؛ اما زیبایی و استقامت بیشتری نیز دارند.

درب 3 گل، 4 گل و 5 گل از جمله انواع دربهای آکاردئونی پرطرفدار هستند. منظور از گل، 2 ردیف لوزی افقی است که به صورت موازی روی حفاظ ساخته می شود. هرچه تعداد گلهای حفاظ آکاردئون بیشتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر است. بهترين و امن ترین مدل درب آکاردئونی، درب آکاردئونی تمام گل است که 4 لایه تسمه عمودی دارد و شما می توانید خیال خود را از بابت امنیت ساختمانتان راحت کنید.

علاوه بر افزایش امنیت، با نصب درب آکاردئونی در بیرون از ساختمان، شما می توانید نمای ورودی خانه یا فروشگاه خود را زیباتر کنید و قسمت ورودی را خاص تر کنید.

در استان خوزستان و در شهر اهواز، استفاده از درب آکاردئونی برای افزایش امنیت خانه ها و مغازه ها بسیار رایج است و بسیاری از شهروندان خوزستانی، درب آکاردئونی را برای ساختمانشان سفارش می دهند.

اگر شما هم در یکی از شهرهای استان خوزستان زندگی می کنید و به فکر نصب حفاظ آکاردئونی هستید، در ادامه با یک مرکز عالی برای سفارش درب آکاردئونی در خوزستان و اهواز آشنا خواهید شد.

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش درب آکاردئونی در اهواز و خوزستان

اگر به فکر نصب درب آکاردئونی در ساختمانتان افتاده اید، باید بگوییم که بهترین تصمیم را گرفته اید؛ زیرا این حفاظها بسیار ایمن هستند و امنیت ساختمان شما را چندین برابر می کنند. برای سفارش درب آکاردئونی با قیمت مناسب و شکل زیبا، شما می توانید به «شرکت آنلاین حفاظ» مراجعه کنید و درب آکاردئونی موردنظرتان را با طرح دلخواه سفارش دهید.

مجموعه آنلاین حفاظ، کار خود را از سال 1391 شروع کرده است و یکی از بهترین مراکز تولید حفاظهای امنیتی فلزی با متدهای روز دنیا است.

وقتی ساخت درب آکاردئونی را به مجموعه آنلاین حفاظ می سپارید، مطمئن باشید که حفاظ آکاردئونی شما با بهترین مواد اولیه و فلزات باکیفیت ساخته می شود و چندین سال می توانید از درب آکاردئونی دلخواهتان استفاده کنید.

برای سفارش درب آکاردئونی در اهواز و خوزستان، همین حالا به وب سایت گروه آنلاین حفاظ مراجعه کنید و درب آکاردئونی موردنظرتان را با قیمت عالی سفارش دهید.

مطالب مرتبط

درب آکاردئونی

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

16 دیدگاه دربارهٔ «سفارش درب آکاردئونی اهواز و خوزستان و قیمت این حفاظ;

  1. سلام . خسته نباشید . دادخواه هستم از اهواز. ممنون از مطالب مفیدتون و توضییحات خوبتون. بی زحمت آدرس نمایندگی تون رو در اهواز برام ارسال کنید تا اقدام به خرید کنم .و یا اینکه بخواهم مستقیم از تهران خرید کنم ارسالش به چه صورت است ؟ برای اندازه گیری باید کدام قسمت را اندازه بزنم ؟ نکنه اشتباه اندازه بزنم ؟ رنگ در ما قهوه ای هست ایا رنگ قهوه ای موجود دارید؟رنگ ها تون روغنیه یا کوره ای؟ یهترین پیشنهادتون چی هست؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب حناب اقاي دادخواه عزيز
      براي گرفتن شماره ي نمايندگي شهرتون و برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید. 28422153-021
      براي سفارش مستقيم از تهران ابتدا بايد اندازه هاي دربتون رو از پشت به پشت چهار چوب درب از قسمت ارتفاع و عرض بگيريد و يك عكس هم از بيرون دربتون گرفته و براي همكاران من ارسال بفرماييد تا شرايط رو ببينند و براتون پيش فاكتور ارسال كنند بعد واريز پيش پرداخت حدودا هفت روز كاري زمان ميبره تا درب اكارديوني براي شما ارسال بشه . براي نصب هم بايد از يه جوش كار كمك بگيريد .

      در مورد رنگ هم سوال كرده بوديد بله رنگ قهوه اي جز رنگ بندي ما هست . رنگ روغني رو به هيچ عنوان پيشنهاد نمي كنيم .
      بهتره از رنگ هاي كوره اي ما استفاده كنين كع كيفيت فوق العاده اي دارند
      ممنونم از همراهي شما

      پاسخ
  2. سلام خسته نباشید
    یه پنجره دارم به عرض 2.5 متر و ارتفاع 1.5 متر که میخام براش حفاظ اکاردئونی برنم و رنگش هم میخام سفید باشه .
    همین اندازه هایی که دادم رو زنگ بزنم شرکت اعلام کنم برام میسازن؟ یا باید خودتون بیاین برای اندازه گیری ؟ ممنونم اگه راهنمایی کنین . و اینکه ارسالش برای تمام نقلط تهران رایگانه ؟ ما برای پردیس این کار رو میخایم . هزینه حمل تا پردیس چقدر میشه ؟ نصب هم هزینه داره ؟ هزینه ی نصب چقدر است ؟
    و اینکه نصبش و حملش در یک روز انجام میشود ؟ زمان نصب چقدر زمان میبرد ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب اقاي عامل
      يكي از خدماتي كه شركت ما به مشتريان استان تهران ارائه مي دهد بازديد رايگان از پروژه مي باشد پيشنهاد مي كنم با شركت تماس بگيريد و يك وقت بازديد براي خود رزرو كنين تا بدون هيچ خطايي كار شما انجام شود
      در مورد رنگ هم سفيد-نقره اي جز رنگ بندي ما مي باشد كه رنگي بسيار زيبا است كه به صورت كوره اي و چكشي رنگ كاري مي شود .
      هزينه ي حمل تا پرديس بين ١٠٠ تا ١٥٠ هزار تومان مي باشد
      باز براي اطلاع از هزينه ها و برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید. 28422153-021

      ممنونم از همراهي شما
      موفق باشيد

      پاسخ
  3. سلام و خسته نباشید خدمت شما سروران گرامی

    من در اهواز یک‌کارگاه جوشکاری دارم که درب و‌ محصولات فلزی و آهنی تولید می کنم
    چون در خواست درب اکاردیونی اخیرا در شهر اهواز زیاد شده می خواهم نمایندگی محصولات شما رو داشته باشم
    سوالم اینه شرایط مربوط به داشتن نماینگی یا تابلوی شمت چیست؟ و قیمت ها برای نماینده هاتون به چه صورت می باشد
    و تسویه برای نماینده ها به چه صورت است؟ ایا تخفیفی برای ما قائل هستین و همچنین چکی کار می کنید یا به صورت نقدی کار می کنین؟
    ممنون می شم جواب سوالات منو بدید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت جناب اقاي كانوني عزيز
      اميدوارم حالتون خوب باشه
      از اينكه مي خواهيد با ما همكاري داشته باشيد بسيار خوش حاليم
      براي اطلاعات و چگونگي گرفتن نمايندگي و ارتباط با همكارانم در اون بخش با این شماره تماس بگیرید. 28422153-021
      براي دادن نمايندگي و همچنين نمايندگان عزيزمون يك سري شرايط خوب و ويژه در نظر گرفتيم كه براي اطلاع از اين شرايط با شماره اي كه در بالا خدممتون گفتم تماس بگيريد تا كاملا شما رو راهنمايي كنند
      ممنونم از همواهي شما
      موفق باشيد

      پاسخ
  4. سلام‌
    روزگارتون بخیر
    من ساکن شهر دزفول هیتم و نیازمند سه تا درب اکاردیونی برای تراس منزل در ورودی و پنجره ی خانه ام هستم که از طریق گوگل با سایت شما اسنا شدم و پس از تحقیق متوجه شدم یکی از با سابقه ترین و‌معروف ترین شرکت ها در این زمینه هستین و تصمیم گرفتم سفارشم رو به خودتون بسپارم
    برای اندازه گیری باید کجای در رو اندازه بزنم
    چه کسی می تونه به من مشاوره بده تا بتونم اندازه ها رو دقیق برای شما ارسال کنم
    چقدر زمان می بره تا این سه تا حفاظ اکاردیونی دست من برسه و برای نصب باید چه کسی بیاد نصب انجام بده

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای روحانی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه و بسیار سپاسگزارم از لطف و محبتی که به مجموعه صنایع فلزی آنلاین حفاظ دارید برای اندازه گیری دربهای آکاردئونی باید که پشت به پشت چهارچوب در را از قسمت بیرون در اندازه‌گیری بفرمایید و همچنین یک عکس از بیرون در برای ما ارسال کنید تا اگر شرایطی داشتن به شما بگویم و در نصب دچارمشکل نشوید
      با شماره زیر براي اطلاع از هزينه ها و برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید.
      28422153-021
      معمولاً ساخت دربهای آپارتمانی ۷ روز کاری زمان می‌برد که برای شما ارسال شود و اگر اندازه های درب شما در کارخانه موجود باشد ۴۸ ساعت در برای شما ارسال میشود ممنونم از این که مارو انتخاب کردین روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه دوتاپنجره دارم که ابعاد شون حدوداً دو در دو نیم هستش که می خوام برای آنها حفاظ آکاردئونی بزنم که هر موقع می خوام جمع کنم و هر موقع که بخوام اونو سفت کنم آیا در این ابعاد امکان ساخت درب آکاردئونی چهارگل لوزی وجود داره
    و بین حفاظ آکاردئونی و حفاظ های پنجره تون کدام یک به لحاظ ایمنی مقاومت بالاتری دارد و امنیت را به طور کامل برقرار می‌کند و دزدی را به صفر می‌رساند ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید که بهترین انتخاب برای این سایز از پنجره هایی که من دارم چه انتخابی میتونه باشه و برای ثبت سفارش باید از چه طریقی اقدام کنند

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شیدا
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای حفاظت از پنجره هاتون هم می توانید از حفاظ های آکاردئونی ما استفاده کنید و هم می توانید از حفاظ های پنجره ما که به صورت ثابت می باشد استفاده کنید که حفاظ هایب در بین آنها وجود دارد که اصلاً جلوی نور خورشید را نمی‌گیرند و به لحاظ امنیت هم هر دو از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و این بستگی داره به سلیقه شما که شما چه حفاظی را برای پنجره ها تون انتخاب می‌کنید حفاظ آکاردئونی و یا حفاظ پنجره ثابت
      برای اینکه ببینیم امکان نصب حفاظ آکاردئونی روی پنجره ها وجود داره باید کارشناسان خدمتتون برسم و از این پروژه بازدید کنند و اگر امکان نصب باشه براتون این کار را انجام می دهیم که برای اینکه ببینیم امکان نصب حفاظ آکاردئونی روی درب های شما وجود داره باید از پروژه بازدید بشه که بازدید برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان انجام میشه چون در بعضی پروژه ها امکان نصب حفاظ آکاردئونی روی پنجره وجود نداره حتماً باید از کار شما بازدید و نظر قطعی توسط کارشناسان داده بشه برای رزرو وقت بازدید رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید
      28422153-021
      روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام خسته نباشید امیدوارم خوب باشید من از شهر زیبای شوش مزاحمتون میشم و می‌خواستم یکی از این دربهای آکاردئونی برای درب کارگاه هم استفاده کنم که ابعاد آن حدوداً ۳ متر در ۲ متر و ۹۰ سانت میباشد میخواستم بدونم آیا در شوش هم شما نمایندگی دارید اگر میشود شماره نمایندگی خودتون رو به من بدهید تا با اون هماهنگ کنم و بیان از محل ما دیدن کنند و نظرشان را به من بگن و اینکه چه دربی برای این ابعاد مناسب میباشد و خودتون چه پیشنهادی را به ما می کنید آیا تسمه ی دوبل هم در کار هاتون استفاده می کنید و می خواهم در به صورت دو رنگی باشه و ریل بالا و پایین آن تقویت شده باشد آیا این کارها را شما برای ما می کنید ممنون میشم جواب من را بدین

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ذبحه امیدوارم که حالتون خوب باشه دربهای آکاردئونی ما در سایزهای مختلفی ساخته میشه و مدل‌های مختلفی داره که بین درب های دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی میتونید انتخاب فرمایید که بهینه ترین گزینه آن طرح سه گل لوزی ۴ خم می باشد که از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین نسبت به سایر گزینه‌ها قیمت مناسب‌تری دارد و همچنین بهترین حفاظ ما در این سال ها می باشد برای دریافت شماره نمایندگی ما میتوانید با شماره 28422153-021 تماس بگیرید تا کارشناس فروشمون شماره نماینده شوش و یا استان خوزستان را به شما بدهند استفاده از تسمه دوبله در کارهامون انجام می دهیم و دربی با این ابعادی که فرمودین به صورت دو لنگه باشه بهتر هستش که سنگین هم نشه و بتونید از دو طرف آن را قفل کنید ریل پایین آن می‌توان تقویت بشه ولی امکان تقویت ریل بالا وجود نداره اگر سوالی داشتید می توانید با ما در میان بگذارید تا بتوانیم شما را راهنمایی کنیم روز خوبی داشته باشید خودنگهدار

      پاسخ
  7. سلام روزتون بخیر من از شهر دزفول مزاحمتون میشم میخواستم برای واحد خودم و واحد همسایه مون درب آکاردئونی بخریم که مثل هم دیگه باشه و از یک شرکت باشه چون ساختمان ما در یک طبقه روبروی همدیگر قرار داده و می‌خواهیم که با هم همخوانی داشته باشد و عین یکدیگر باشد آیا شما در اهواز و استان خوزستان نمایندگی دارید که ما تماس بگیرید و بیان برامون اندازها را بگیرند و اگر ب‌خواهیم از خود شما سفارش بدیم باید اندازه را از کجا بگیریم و شما از چه طریقی برای ما ارسال می کنید قیمت آن به چه صورت هستش آیا به صورت چکی هم کار می کنید یا به صورت اقساطی
    ممنون میشم منو راهنمایی کنید و بفرمایید برای کسب اطلاعات بیشتر با چه شماره ای تماس بگیرم تا همکاران تو منو راهنمایی کنن

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شریعت
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت شماره نمایندگی ما در استان خوزستان با شماره تلفن 28422153-021 تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد فروش برای شما شماره را بدهند و بتوانید سفارشتون رو ثبت کنید اگر بخواهید مستقیم از خود شرکت سفارش بدهیپ باید اندازه درب ها را پشت به پشت چهارچوب بگیرید و همچنین عکس از بیرون در برای ما ارسال کنید که بتوانیم شرایط پروژه را ببینیم و بتونیم شما را راهنمایی کنید که در نصبش دچار مشکل نشوید برای ارسال درب می توان از باربری اقدام کنیم و درها را از طریق باربری برای شما ارسال کنیم و نصبش رو خودتون انجام بدهیم پرداخت به صورت نقدی و اقساطی هستش که اقساط در شش ماهه انجام می شود که می توانید از آن خدمات شما بهره مند باشید برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید تا همکاران در بخش فروش شما رو راهنمایی کنن روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  8. سلام خسته نباشید من سه چهار ماه پیش بود که از طرف شرکت شما برای درهای تراس خونه از حفاظ های آکاردئونی شما سفارش دادیم که برای ما از تهران ارسال کردید و توسط جوشکاری که خودمون گرفته بودیم درها برای ما نصب شد بعد از گذشت چندین ماه حفاظ ها به کیفیت همان روز اولشون هستند و خیلی روان کار میکنه و باز و بسته شدنش خیلی خوب هستش و اصلا سر و صدا ایجاد نمیکنه و همچنین کیفیت در بسیار بالا هستش میخواستم از شما تشکر کنم و براتون آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که هر روز بهتر از دیروز باشید روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
  9. سلام عصرتون بخیر به دنبال یک درب آکاردئونی آهنی میگردم من ساکن اهواز هستم و می خواستم که بی زحمت بفرمایید برای ثبت سفارش خودم باید به کجا مراجعه کنم و یا اینکه اگر بخواهم مستقیم از کارخانه خرید کنم باید به چه صورت خریدم را انجام بدهم آیا خرید شما برای شهرستان ها هم به صورت اقساطی انجام میشه و یا باید به صورت نقدی کل هزینه را پرداخت کنیم چقدر زمان میبره که به دستم برسه و نصبش رو در اینجا باید به چه کسی بسپاریم و آیا همراه در شما اسپری هم برای ما می فرستین یا رنگی برای ما می‌فرستند که بعد از اینکه جوشکاری انجام دادند با اون رنگ که نزدیکه رنگ در هست لکه گیری انجام بشه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید