همه چیز درباره درب آکاردئونی دو گل

درب آکاردئونی دو گل به عنوان یکی از حفاظ های معتمد در زمینه حفاظت و امنیت شناخته می شود. در چند سال اخیر، نیاز مردم به استفاده از درب های ضد سرقت افزایش چشمگیری داشته است. از این رو؛ حفاظ درب آکاردئونی این امکان را به شما می دهد تا احساس امنیت بیشتری داشته باشید.

تاریخ: 1401/10/18

چند ردیف قوطی فلزی به عنوان اصلی ترین مواد سازنده درب آکاردئونی دو گل به شمار می آید. اما تمام مواد تشکیل دهنده آن فلز نیست و به همین علت، وزن کمتری به خود اختصاص داده است. این حفاظ به عنوان گزینه اقتصادی برای افرادی که قصد خرید درب ضد سرقت مطمئن دارند، محسوب می شود.

درب آکاردئونی دو گل

حفاظ آکاردئونی دو گل چیست؟

حفاظ آکاردئونی دو گل، یکی از مطمئن ترین روش ها در زمینه ایجاد امنیت و حفاظت میباشد.

حفاظ آکاردئونی دو گل با طراحی زیبایی که دارد، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا امنیت و زیبایی را به طور همزمان حفظ کنید. این درب ضد سرقت دارای دو ردیف لوزی است. طراحی شیک و ساده این نوع درب، طرفداران زیادی به سمت خود جلب کرده است.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی دو گل وزن نسبتا سنگینی ندارد؛ زیرا مواد مختلف و کاربردی در ساختار آن به کار رفته است. طراحی دو گل شامل دو ردیف لوزی بوده و وجود تسمه های عمودی نیز، امکان جایگذاری در ریل را آسان تر و راحت تر کرده است. هرچه تعداد ردیف های لوزی درب بیشتر باشد، قطعا از استحکام بیشتری برخوردار خواهد بود و در نهایت امنیت بیشتری تامین می کند.

حفاظ آکاردئونی دو گل بزرگ

درب آکاردئونی دو لوزی، نام دیگر درب آکاردئونی دو گل

حفاظ آکاردئونی دو لوزی، نام دیگر درب آکاردئونی دو گل است و شامل دو ردیف لوزی است. بیشترین کاربرد این نوع درب برای آپارتمان های مسکونی و تجاری است. لولا و جایگاه قفل ها، به صورت مخفی و معمولی، به عنوان اصلی ترین ساختار این حفاظ محسوب می شود.

جوشکاری نیز، اساسی ترین روش در ساخت این نوع درب است. فرایند جوشکاری چنان با ظرافت و دقیق انجام شده که شا هیچ ردی از آن پیدا نخواهید کرد. حفاظ آکاردئونی دو لوزی از انواع درب هایی است که از ورود سارقین و افراد سودجو به منزل یا محل کار جلوگیری می کند.

حفاظ آکاردئونی دو لوزی، شکلی شبیه به ساز آکاردئون دارد. برای استفاده از آن کافی است، درب را به یک سمت جمع کنید و دوباره باز کنید تا به شکل اولیه برگردد.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی دو لوزی دو گل

شرکت آنلاین حفاظ، با سابقه چندین ساله در زمینه تولید و فروش انواع درب آکاردئونی دو گل، آماده است تا به شما مشتریان عزیز خدمات ویژه ای ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اصلی وب سایت آنلاین حفاظ مراجعه نمایید. سپس با تحقیق درباره انواع درب ها و با توجه به نوع نیاز خود، اقدام به سفارش نمایید.

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=1372

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/3mOxEBh

لینک کوتاه مطلب : https://bit.ly/2VyYqM7

مطالب مرتبط :

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید