مهم ترین مشخصاتی که درباره درب آکاردئونی سه گل دو خم سلطنتی باید بدانید

درب آکاردئونی سه گل دو خم سلطنتی در بین مرسوم ترین مدل ها و طرح های حفاظ های آکاردئونی جای می گیرد. این نوع درب می تواند باعث به وجود آمدن امنیت بسیار بالای انواع ساختمان ها شود. هر چند طراحی در نظر گرفته شده برای این نوع درب بسیار ساده بوده ولی با این وجود بسیار مستحکم است و می تواند از ورود سارقان جلوگیری کند. از این رو می توانید با خیال راحت نسبت به خرید این محصول اقدامات لازم را به انجام برسانید.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با هم به بررسی دقیق این نوع درب آکاردئونی با امنیت بالا بپردازیم.

درب آکاردئونی سه گل دو خم سلطنتی

این درب آکاردئونی دارای سه ردیف لوزی است. همچنین برای اینکه بتوانید شاهد جایگذاری راحت ریل های عمودی باشید، دو خم موجود به ترتیب در بالا و پایین قرار داده شده اند. همین موضوع نیز به صورت مستقیم بر روی افزایش ضریب امنیت تاثیر خود را خواهد گذاشت.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

مشخصات کلی حفاظ آکاردئونی سه لوزی دو خم سلطنتی

از مهم ترین مشخصه هایی که می توانید در درب آکاردئونی سه گل دو خم سلطنتی مشاهده کنید، گزینه های زیر را شامل می شوند:

  • دارای دو نوع دستگیره فانتزی و ساده
  • دارای لولاهای سه پارچه برای بالا بردن امنیت تا 30 درصد
  • پرچ ها به صورت خزینه خرده به کار گرفته شده اند؛ از این رو به هیچ عنوان با دریل شارژی نمی توان آن ها را باز کرد.
  • جنس پرچ ها فولاد است؛ به همین علت امکان شکستگی آن ها وجود ندارد
  • دارای قفل مخفی و یا قفل توکار است؛ پس امکان شکسته شدن زبانه با کمک دیلم یا میله نیز وجود ندارد.

رنگ درب آکاردئونی سه گل دو خم سلطنتی

درب آکاردئونی سه گل دو خم سلطنتی دارای رنگ الکترواستاتیک یا کوره ای است. مناسب ترین رنگ برای حفاظ های آکاردئونی همین گزینه است. برای پاشش این رنگ ها از دستگاه پاشش رنگ بهره برده می شود که نوع رنگ نیز به صورت پودری است.

 همچنین بعد از رنگ آمیزی نیاز است تا درب سه گل دو خم در داخل کوره قرار داده شود. دمای این کوره باید 250 درجه سانتی گراد باشد. اصلی ترین مزیتی که این نوع رنگ ها دارند این بوده که در برابر انواع تغییرات آب و هوایی مقاوم هستند و می توانند استحکام بسیار بالایی را از خود به نمایش بگذارند. همچنین مشتریان می توانند به انتخاب خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شرکت آنلاین حفاظ برای رنگ آمیزی درب آکاردئونی سه گل دو خم سلطنتی به هیچ عنوان از رنگ های روغنی استفاده نمی ‌کند؛ چرا که در برابر تغییرات و شرایط آب و هوایی مختلف رنگ آن‌ ها به مرور زمان تغییر می کند.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

قیمت درب آکاردئونی سه لوزی دو خم سلطنتی

قیمت درب آکاردئونی سه لوزی دو خم سلطنتی تحت تاثیر عوامل مختلفی است که از جمله آن ها می توان به ابعاد اشاره کرد. هر چقدر متراژ بر اساس متر مربع بیشتر باشد، به همان اندازه نیز دارای قیمت بیشتری خواهد بود. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت می توانیم به مواد و متریال مورد کاربرد اشاره داشته باشیم. موادی که برای ساخت و تولید درب آکاردئونی سه گل دو خم سلطنتی استفاده می شوند، باید در بالاترین کیفیت ممکن بوده و از این طریق بتوانند امنیت را تامین کنند.

همچنین از وزن نیز می توانیم به عنوان پارامتر مهم دیگر یاد کنیم. شرکت آنلاین حفاظ از بهترین متریال در ساخت درب های آکاردئونی خود بهره می برد. به همین علت می توانید از بابت استحکام بالا خیال خود را راحت کنید.

https://cutt.ly/dQcFcbh

https://tinyurl.com/7j3h8r3s

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

نرده بالکن

دیدگاهتان را بنویسید