همه چیز درباره درب آکاردئونی چهارگل

درب آکاردئونی چهارگل، دربهایی هستند که به صورت کشویی باز و بسته می شوند. این درب ها از مجموعه میله های آهنی و آلومینیومی ساخته شده است که افراد بسته به اندازه درب منزل، سفارش می دهند. این درب ها در بیشتر خانه ها رایج اند، اما تنها تفاوت آن با درب های آکاردئونی قدیمی در طرح و رنگ آنهاست.

تاریخ : 1401/10/18

اگر قصد محافظت از خانه خود با کمترین میزان فضا را دارید، خرید حفاظ آکاردئونی چهارگل پیشنهاد می شود. این نوع درب ها جذاب، محکم و منحصر به فرد بوده که با یک حرکت سریع و دسترسی کامل باز و بسته می شود.

درب آکاردئونی چهارگل

محل نصب این نوع درب معمولا در بیرون از منزل است؛ زیرا هدف اصلی آن محافظت از خانه و محل کار است. برای افزایش امنیت خانه و جذابیت آن، هیچ گزینه ای بهتر از درب های آکاردئونی نخواهد بود.

درباره درب آکاردئونی چهارلوزی چه می دانید؟

درب آکاردئونی چهارگل به عنوان محافظ خانه شناخته می شود. نام دیگر این نوع درب ها، حفاظ آکاردئونی چهارلوزی است؛ زیرا طرح آن دارای دو ردیف تسمه عمودی و پوشش چهار ردیف لوزی است که به آن زیبایی و جذابیت خاصی می بخشد.

تاریخ : 1401/10/18

وجود چهار ردیف لوزی سبب شده است که این درب در سطح امنیتی بالایی قرار داشته باشد. تمامی حفاظ هایی که در شرکت آنلاین حفاظ ساخته می شوند دارای پرچم و اتصال دائم مرغوبی هستند که دوام عمر آنها را بیشتر می کند.

زمانی که پرچم و اتصال های درب محکم باشد، از افتادگی و سنگینی آن جلوگیری می کند. وجود پروفیل های مناسب در ساخت درب آکاردئونی چهارگل نیز اهمیت بسیار بالایی دارد که ما این نکته را مد نظر قرار داده ایم.

آهن و آلومینیوم از جمله مواد سازنده درب های آکاردئونی محسوب می شوند که از دوام و عمر بالایی برخوردارند و شما می توانید برای سالهای طولانی از آن استفاده کنید. البته وجود مواد ضد زنگ نیز سبب شده که این نوع درب به راحتی فرسوده و خراب نشود.

ویژگی های مهم برای خرید درب آکاردئونی چهارگل

یکی دیگر از ویژگی های تخصصی درب آکاردئونی چهارگل در آرام باز و بسته شدن است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز درب را به راحتی باز و بسته کنید بدون اینکه همسایه ها از سروصدا اذیت شوند. در هنگام خرید باید توجه داشت که درب سفارشی مورد نظر شما با درب اصلی همخوانی و هماهنگی داشته باشد.

حفاظ آکاردئونی چهارگل از جمله درب هایی است که مورد سلیقه بیشتر افراد است، چه از نظر امنیت بالا و چه از نظر طراحی زیبا !

شرکت آنلاین حفاظ در زمینه ساخت انواع درب های آکاردئونی سابقه دارد؛ از این جهت شما می توانید بسته به سلیقه و ویژگی های درب منزل اقدام به خرید نمایید. اگر به دنبال درب با امنیت بالا هستید، حفاظ آکاردئونی چهارلوزی می تواند گزینه خوبی باشد.

با سفارش درب مورد نظر از طریق شرکت آنلاین حفاظ می توانید درب مورد نظر را در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=2195

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/iQhFTb5

لینک کوتاه مطلب : https://bit.ly/3fl2Kp4

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید