درب آکاردئونی سه گل چهار خم دو جداره چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

درب آکاردئونی سه گل چهار خم دو جداره از جمله درب های پر طرفدار موجود در بازار است که به واسطه ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد، امروزه انتخاب مناسبی برای افزایش امنیت منازل به شمار می رود. این درب ها استحکام بسیار بالایی داشته و در برابر بار های خارجی به خوبی از خود مقاومت نشان می دهند.

تاریخ: 1401/10/18

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در خصوص خرید درب آکاردئونی از نوع سه لوزی چهار خم دو جداره که به آن دوبل نیز گفته می شود در اختیارتان قرار دهیم.

رب آکاردئونی سه گل چهار خم دو جداره

درب آکاردئونی سه گل چهار خم دو جداره چیست؟

درب آکاردئونی سه گل چهار خم دو جداره از جمله حفاظ های پر کاربرد در فروشگاه ها، منازل و حتی مغازه ها و پارکینگ ها به شمار می رود. به طور کلی این حفاظ با قرارگیری بر روی درب اصلی می توانند امنیت فوق العاده ای را برای ساکنین ایجاد کنند. به طور کلی امروز امنیت به یکی از چالش های جدی پیش روی مردم تبدیل شده است. امروزه با توجه به شرایط سخت اقتصادی روز به روز بر احتمال سرقت ها افزوده می شود. از همین رو حراست از منازل و فروشگاه ها به امری جدی تبدیل شده است.

امروزه با پیدایش درب های آکاردئونی تا حد زیادی اطمینان مردم از امنیت منزل خود افزایش پیدا کرده است. اما درب آکاردئونی سه گل چهار خم دو جداره چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ: 1401/10/18

ویژگی های درب آکاردئونی سه گل چهار خم دوبل

به طور کلی شناخت ویژگی های درب آکاردئونی سه گل چهار خم دوبل سبب می شود تا انتخاب آن با دقت بیشتری انجام بپذیرد. از جمله ویژگی های این مدل از درب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام بالای حفاظ آکاردئونی دو جداره

از جمله مشخصه های اصلی درب آکاردئونی سه گل چهار خم دو جداره می توان به استحکام بسبار بالای این درب ها اشاره کرد. به طور کلی در ساختار این مدل از درب های آکاردئونی عمدتا از تسمه های فلزی استفاده می شود‌. ضخامت این تسمه ها و نحوه قرار گیری آن ها سبب شده تا این مدل از درب ها در برابر بارهای خارجی از خود مقاومت بسیار خوبی نشان دهند. به این ترتیل احتمال شکستگی و آسیب دیدگی در این مدل از درب ها به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند.‌

زیبایی درب آکاردئونی چهار خم

از دیگر ویژگی های درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم دو جداره می توان به زیبایی آن ها اشاره کرد. به طور کلی شرکت آنلاین حفاظ در طراحی و ساخت درب های خود علاقه مندی ها و سلیقه مردم ونیز دکوراسیون منازل و محیط ها را در نظر می گیرد. به همین دلیل می توان محصولات تولید شده توسط این شرکت را در هر محیطی استفاده کرد. عمدتا این درب ها از سه ردیفه شبکه لوزی شکل تشکیل شده اند. این شبکه های لوزی شکل به نحوی قرار گرفته اند که ضمن افزایش زیبایی، استحکام بیشتری داشته باشند و امنیت را افزایش دهند.

اشغال فضای کم درب آکاردئونی سه گل

از جمله ویژگی های بسیار مهم درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم دو جداره، اشغال فضای بسیار کم این در ها است. به طور کلی تسمه های به کار رفته در حفاظ آکاردئونی سه لوزی چهار خم دو جداره به وسیله پرچ به یکدیگر متصل شده اند. این پرچ ها نقش تکیه گاه لولایی را برای تسمه ها ایفا می کنند. به این ترتیب با توجه به محل قرارگیری تسمه ها و نیز اعمال نیروی محوری، تسمه ها بر روی یکدیگر قرار گرفته و کمترین فضا را اشغال می کنند. از همین رو استفاده از این درب ها در هر مکانی با هر فضایی امکان پذیر است.

تاریخ: 1401/10/18

لینک کوتاه : https://onlinehefaz.ir/?p=2565

لینک کوتاه : https://tinyurl.com/6rh6w39j

لینک کوتاه : https://bit.ly/2VvLg2l

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید