درب آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی چه ویژگی هایی دارد؟

درب آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی، از جمله حفاظ های پرطرفدار موجود در بازار است که به واسطه استحکام بسیار بالا و نیز زیبایی منحصر به فردی که دارد، روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود. به طور کلی حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی می تواند در محیط های گوناگونی نظیر محیط های اداری، فروشگاه ها و حتی منازل مسکونی مورد استفاده قرار گیرد.

به منظور افزایش استحکام در ساختار این مدل از درب ها از تسمه هایی با ضخامت مناسب استفاده شده است. اما حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی چه ویژگی هایی دارد؟ پیش از خرید این درب ها باید به چه نکاتی توجه گردد؟

تاریخ : 1401/10/18

درب آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی

قیمت درب آکاردئونی ایتالیایی

از اساسی ترین نکاتی که پیش از خرید درب آکاردئونی باید تحت بررسی قرار داده شود، قیمت آن است. شرکت انلاین حفاظ با به کارگیری بهترین متریال موجود در بازار در فرآیند تولید حفاظ های آکاردئونی، تمام تلاش خود را به کار بسته تا درب هایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب روانه بازار کند.

تاریخ : 1401/10/18

همچنین شما میتوانید وارد لینک مشخص شده در متن شده و از به روز ترین قیمت ها اطلاع پیدا کنید. یا میتوانید با همکاران ما تماس گرفته و مشاوره رایگان بگیرید.

قیمت درب آکاردئونی ایتالیایی

ویژگی های درب آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی

پیش از آنکه به نحوه خرید درب آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی بپردازیم، بهتر است در وهله اول با ویژگی های این مدل از حفاظ ها بیشتر آشنا شویم. به طور کلی این مدل از حفاظ ها دارای ساختاری مشبک به شکل لوزی هستند. این لوزی های مشبک در سه ردیف و به صورت موازی قرار دارند. تا به این ترتیب ضمن افزایش زیبایی، امنیت درب ها نیز افزایش پیدا کند. در این مدل از حفاظ های آکاردئونی دو خم در بالا و پایینی درب در نظر گرفته شده است. این خم ها می توانند تا حد قابل توجهی امنیت درب ها را افزایش دهند.

تاریخ : 1401/10/18

عمدتا درب آکاردئونی سه لوزی دو خم ایتالیایی دارای وزنی معادل ۳۵ کیلوگرم است. به این ترتیب می توان گفت این حفاظ ها جزء سبک ترین حفاظ های موجود در بازار شناخته می شوند. به طور کلی در ساختار این مدل از درب های آکاردئونی عمدتا از تسمه هایی با ضخامت مناسب استفاده شده است. این تسمه ها ضمن کاهش وزن حفاظ می توانند امنیت درب را نیز افزایش دهند. عمدتا این تسمه ها به واسطه پرچ هایی به یکدیگر لوله می شوند. تا به این واسطه بتوانند با اعمال نیرویی در راستای ریل موجود، حفاظ آکاردئونی سه لوزی دو خم ایتالیایی را به راحتی باز و بسته کنند‌.

حفاظ آکاردئونی ایتالیایی سه گل

راهنمای خرید حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی

به طور کلی دانستن چند نکته در ارتباط با حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی می تواند به افراد در انتخاب صحیح کمک کند. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فضای موجود : از جمله نکاتی که پیش از خرید درب آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی باید در نظر گرفته شود، فضای مقابل درب است‌. اگرچه این حفاظ ها فضای زیادی را اشغال نمی کنند. باید دقت کرد که آیا برای نصب ریل ها در بالا و پایین درب فضای کافی وجود دارد یا خیر.
  • طرح مورد نظر : از آنجایی که این درب ها عمدتا در معرض دید قرار دارند باید به طرح و زیبایی آن ها توجه زیادی شود‌. حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم ایتالیایی از جمله زیباترین و پرطرفدارترین درب های موجود در بازار است و با هر فضای و دکوراسیون سازگاری دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=1474

لینک کوتاه مطلب : https://tinyurl.com/3cnb6cm6

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/0mDGca3

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده بالکن

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید