دلیل محبوبیت درب آکاردئونی چهار گل دو جداره

درب آکاردئونی چهار گل دو جداره از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر عوامل خارجی از خود مقاومت نشان می دهد. این درب ها عموما از چهار ردیف تسمه مشبک شده به شکل لوزی تشکیل شده اند. دو جداره بودن این درب ها این امکان را به آن ها می دهد که همواره از استحکام بیشتری برخوردار باشند.

درب آکاردئونی چهار گل دو جداره

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی چهار گل دو جداره چیست؟

درب آکاردئونی چهار گل دو جداره از جمله حفاظ های مستحکم موجود در بازار است که به سبب ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد، امروزه طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. به طور کلی این مدل از درب های آکاردئونی از چهار ردیف مشبک شده به شکل لوزی طراحی شده است. این لوزی ها به نحوی قرار گرفته اند که علاوه بر زیبایی اجازه دسترسی به درب اصلی را از افراد بگیرند.

به طور کلی استفاده از این مدل از درب های آکاردئونی سبب می شود تا به طور قابل توجهی امنیت ساختمان ها افزایش پیدا کند. عمدتا از درب آکاردئونی چهار گل دو جداره عمدتا در ساختمان های مسکونی، مجتمع های تجاری و اداری استفاده می شود. این در ها بسیار مستحکم بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.

عوامل موثر بر قیمت حفاظ آکاردئونی چهار گل دو جداره

به طور کلی عوامل متعددی بر قیمت حفاظ آکاردئونی چهار گل دو جداره تاثیر گذار است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن حفاظ آکاردئونی

از جمله مهمترین عواملی که بر قیمت درب آکاردئونی چهار گل دو جداره تاثیر گذار هستند می توان به وزن درب مورد نظر اشاره کرد. به طور کلی هر چه تعداد گل های درب آکاردئونی چهار لوزی دو جداره بیشتر باشد، درب مورد نظر از وزن بیشتری برخوردار بوده و در نتیجه قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

از دیگر عواملی که بر وزن درب آکاردئونی تاثیر گذار است می توان به عرض و طول در مورد نظر اشاره کرد. در صورتی که درب اصلی از عرض و طول زیادی برخوردار باشد، درب آکاردئونی نیز بزرگتر و در نتیجه سنگین تر خواهد بود.

کیفیت متریال درب

از دیگر عواملی که بر قیمت درب آکاردئونی چهار لوزی دو جداره تاثیر گذار است، کیفیت متریال به کار رفته در ساختار آن است. به طور کلی این درب ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر بارهای خارجی از خود مقاومت نشان دهند. استحکام بالای حفاظ آکاردئونی چهار لوزی دو جداره، به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله مهمترین این عوامل می توان به کیفیت و ضخامت تسمه ها اشاره کرد.

به طور کلی شرکت آنلاین حفاظ در فرآیند تولید محصولات خود از به روزترین و با کیفیت ترین تجهیزات استفاده می کند. از همین رو عمدتا درب های تولید شده توسط این شرکت از استحکام بسیار خوبی برخوردار هستند.

تاریخ: 1401/10/18

نوع طرح آکاردئونی

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت درب های آکاردئونی طرح به کار رفته در ساختار آن ها است. اگرچه درب آکاردئونی چهار گل دو جداره عموما از طرح های تقریبا ثابتی برخوردار هستند، اما برخی از این درب ها عموما از طرح و رنگ متفاوتی برخوردار بوده و کیفیت نسبتا مناسبی دارند.

هر چه تسمه های به کار رفته در این درب ها از طرح های متنوع تری برخوردار باشد، قیمت درب آکاردئونی به مراتب بالاتر خواهد بود. بر اساس آنچه که گفته شد این درب ها متناسب با نوع متریال، طرح مورد نظر و همچنین وزن آن ها قیمت گذاری می شوند.

لینک : https://onlinehefaz.ir/?p=2891

لینک : https://tinyurl.com/ytc2fj7m

لینک : https://cutt.ly/tQ4RqRx

دیدگاهتان را بنویسید