همه چیز در مورد درب آکاردئونی خرم آباد

درب آکاردئونی خرم آباد یک محافظ بی نظیر است که از محل زندگی و محل کار شما به خوبی محافظت می‌کند. خرم آباد که به عنوان مرکز استان لرستان شناخته می‌شود، یکی از شهرهای تاریخی و پرطرفدار در کشور است. استفاده از درب آکاردئونی در این منطقه  اهمیت بسیار زیادی دارد و فقط در صورت داشتن کلید مخصوص آن می‌توانید وارد منزل شوید. در غیر این صورت ورود به منزل مورد نظر غیر ممکن است و افراد غریبه و سارقان نمی‌توانند وارد منزل شوند.

تاریخ : 1401/10/18

به طور کلی می‌توان گفت که سارقان با دیدن این درب قدرتمند، به زودی تسلیم می‌شوند و از ورود به آن منزل خودداری می‌کنند.

قیمت درب آکاردئونی خرم آباد

انواع درب آکاردئونی خرم آباد

درب آکاردئونی خرم آباد در انواع مختلفی ساخته شده است که انتخاب آن‌ها بستگی به نظر شما دارد. در این قسمت شما را با انواع این درب آشنا می‌کنیم که به صورت زیر می‌باشد:

  • درب آکاردئونی خارجی : درب آکاردئونی خارجی مانند یک حفاظ آهنی می‌باشد و باز و بسته کردن آن به صورت تاشو می‌باشد و بسیار راحت است. از این نوع حفاظ آکاردئونی خرم آباد می‌توانید به عنوان دربهای اصلی استفاده کنید. معمولا در بازارچه‌ها برای جدا کردن فضاها از این نوع درب استفاده می‌شود.
    این نوع حفاظ آکاردئونی معمولا به رنگ مشکی، قهوه‌ای سوخته، سفید و سایر رنگ‌هایی که به آن‌ها نزدیک هستند، ساخته شده است. این رنگ‌ها به صورت کوره‌ای هستند و کیفیت بسیار بالایی دارند.
  • حفاظ آکاردئونی داخلی : حفاظ آکاردئونی داخلی خرم آباد مانند حفاظ عمل نمی‌کند و معمولا در ادارات و تالارهای پذیرایی برای تقسیم بندی محیط‌ها استفاده می‌شود. به این صورت که درب آکاردئونی خرم آباد مانند یک مانع عمل می‌کند و با باز کردن آن نمی‌توانید قسمت دیگر را  ببینید. این نوع حفاظ آکاردئونی تنوع رنگ بسیار بالایی دارد. به طور مثال در رنگ‌های گردویی، نسکافه‌ای، طوسی و … تولید شده است که هر کدام از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارند.
خرید حفاظ آکاردئونی در خرم آباد

حفاظ آکاردئونی خرم آباد در محله شهدا

محله شهدا یکی از محله‌های محبوب در خرم آباد می‌باشد که افراد زیادی در آن زندگی می‌کنند. با نصب کردن حفاظ آکاردئونی خرم آباد می‌توانید امنیت منزل و محیط کار خود را بالا ببرید. البته توجه داشته باشید که استفاده از این نوع درب آکاردئونی در محله‌های دیگری هم مانند: علوی، انقلاب، شریعتی و …رواج دارد.

تاریخ : 1401/10/18

نگران قیمت درب آکاردئونی خرم آباد هم نباشید. زیرا با مراجعه به شرکت معتبر آنلاین حفاظ می‌توانید این نوع حفاظ را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

https://onlinehefaz.ir/?p=1462

https://tinyurl.com/326k89ah

https://bit.ly/3yQbVVU

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید