درب آکاردئونی دو گل سلطنتی

درب آکاردئونی دو گل سلطنتی از حفاظ های پرطرفدار میباشد که در برقراری امنیت نقش مهمی را ایفا می کند. این درب دارای ویژگی های بارزی است که باعث شده است مورد توجه و محبوبیت قرار گیرد. حفاظ های درب آکاردئونی دو گل سلطنتی در مکان های زیادی کاربرد حفاظتی و امنیتی دارد.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

این نوع از حفاظ های آکاردئونی دارای ظاهری زیبا بوده و همین امر به مورد پسند واقع شدن در بین مصرف کنندگان شده است. این حفاظ دارای سیستم جمع شوندگی میباشد و همین ویژگی باعث می شود تا فضای کمتری را اشغال کند. درب آکاردئونی در انواع آهنی و همچنین ام دی اف و پی وی سی ساخت و تولید می شوند. حفاظ های آکاردئونی دارای مدل های گوناگون نیز میباشد. شرکت آنلاین حفاظ در خصوص این نوع درب ها و همچنین حفاظ در انواع مختلف به صورت گسترده فعالیت می کند.

درب آکاردئونی دو گل سلطنتی

درب آکاردئونی دو گل سلطنتی (لوزی)

این درب دارای ظاهری زیبا میباشد و با نام دیگر 2 لوزی نیز معروف است. این حفاظ از لوزی های متعدد که در داخل یک مستطیل به صورت فلزی است طراحی شده است. رنگ بکار رفته در سیستم این درب، به صورت کوره ای میباشد. این ویژگی سبب می شود که دیگر نگران زنگ زدگی و ایجاد فرسودگی در این درب ها وجود نخواهد داشت.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

درب آکاردئونی دو گل سلطنتی لوزی در رنگهای متنوع طراحی و ساخته شده است. ایمنی در درب های آکاردئونی دو گل سلطنتی لوزی را میتوان تا 90 درصد دانست. ریل های استفاده شده در این درب ها در هنگام استفاده و باز و بسته کردن، به صورت روان و بدون صدا میباشد. قیمت این حفاظ ها با وجود کیفیت بالایی که دارند، بسیار مقرون به صرفه میباشد.

حفاظ آکاردئونی دو گل سلطنتی

این حفاظ دارای امنیت و همچنین حفاظت بالایی برخوردار است. دارای ظاهری زیبا و همچنین شکیل میباشد. در این درب از قفل پنهای استفاده شده است که امنیت آن را بیشتر می کند. میتوان گفت حفاظ آکاردئونی از استحکام خوبی برخوردار است و این ویژگی حائز اهمیت میباشد.

رنگ کوره ای استفاده شده در این درب ها به صورت الکترواستاتیکی هستند که سطحی صاف و بدون هیچ تیزی دارند. در این درب ها از پرچ به صورت مخفی استفاده شده است تا دسترسی به آن برای سارقان ممکن نباشد. یکی از ویژگی های دربهای دو گل سلطنتی اضافه و کم کردن موارد با انتخاب مصرف کننده میباشد.

حفاظ آکاردئونی دو لوزی سلطنتی

این درب ها دارای ظاهری بسیار زیبا میباشند و از امنیت بالایی نیز برخوردار هستند. در این مدل از حفاظ درب آکاردئونی دو گل سلطنتی استحکام بالای آن جلب توجه ویژه ای را به خود اختصاص داده است. استفاده از تسمه های نقش دار در این درب ها به زیبایی آن افزوده است. این درب ها نیز دارای امنیت و حفاظت بالایی هستند و طرفداران خاص خود را دارند. مخفی بودن پیچ  و همچنین پرچ های مورد استفاده در این درب ها به ویژگی خاص آن می افزاید.

https://onlinehefaz.ir/?p=1358

https://tinyurl.com/sfuhbx4d

https://cutt.ly/LmOon4V

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید