درب آکاردئونی چهار گل ایتالیایی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

درب آکاردئونی چهار گل ایتالیایی از جمله حفاظ های پرطرفدار موجود در بازار است که به واسطه زیبایی و مهمتر از آن امنیتی که دارد روز به روز به طرفراران آن افزوده می شود. به طور کلی امروزه امنیت به یکی از چالش های پیش روی خانواده تبدیل شده است.
با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه می توان گفت که آمار سرقت به خصوص سرقت از منازل و حتی فروشگاه ها با افزایش چشمگیری روبرو است.
به همین دلیل نیاز به حفاظی با استحکام بالا احساس شد. حفاظ آکاردئونی چهار گل ایتالیایی یکی از حفاظ های پر طرفدار است که ویژگی های منحصر به فرد آن سبب شده تا امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کند. اما ویژگی های درب آکاردئونی چهار گل ایتالیایی چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ : 1401/10/18

درب آکاردئونی چهار گل ایتالیایی

در هنگام خرید درب آکاردئونی چهار گل ایتالیایی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

به طور کلی پیش از خرید هر وسیله ای باید به نکات متعددی توجه شود. خرید درب آکاردئونی ایتالیایی از این قاعده مستثنی نبوده و پیش از خرید باید به نکاتی توجه شود. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محکم بودن پرچ های به کار رفته در ساختار درب
  • استفاده از تسمه های مناسب
  • زیبایی منحصر به فرد
  • راحتی در باز شدن و بسته شدن
  • عدم ایجاد سر و صدا در هنگام باز و بسته کردن
  • کاهش حجم فضای اشغال شده

تاریخ : 1401/10/18

ویژگی ها و خصوصیات حفاظ آکاردئونی چهار گل ایتالیایی

به طور کلی درب آکاردئونی چهار گل ایتالیایی یا به عبارتی درب آکاردئونی چهار لوزی ایتالیایی در ساختار خود از چهار ردیف لوزی مشبک تشکیل شده است. در قسمت بالایی و پایینی این حفاظ ها عموما ریل هایی تعبیه شده اند که وظیفه باز و بسته شدن حفاظ را بر عهده دارند. از جمله ویژگی های این درب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

حفاظ آکاردئونی ایتالیایی
  • اشغال فضای بسیار کم : از جمله ویژگی های بسیار مهم حفاظ آکاردئونی چهار گل ایتالیایی می توان به حجم بسیار کم اشاره کرد. به طور کلی این درب ها به واسطه طراحی که دارند قابلیت باز شدن و جمع شدن دارند. به این ترتیب می توان گفت که این در ها کمترین فضا را اشغال کرده اند.
  • زیبایی : یکی از خصوصیات درب آکاردئونی چهار لوزی ایتالیایی زیبایی منحصر به فرد است. از آنجایی که این دربها کاملا در معرض دید قرار دارند، زیبایی یک ملاک مهم برای خرید آنها میباشد. درب آکاردئونی چهار گل به گونه ای طراحی شده است که با هر دکوراسیونی سازگاری پیدا کند.
  • استحکام بسیار مناسب : از دیگر ویژگی های بسیار مهم حفاظ آکاردئونی چهار گل ایتالیایی تولید شده توسط شرکت آنلاین حفاظ، استحکام آن است. در فرآیند تولید این مدل از درب های اکاردئونی از تسمه های فلزی با ضخامت مناسب استفاده شده است‌. ضخامت این تسمه ها به گونه ای تعیین شده است که علاوه بر افزایش استحکام و مقاومت درب در برابر نیروهای خارجی، وزن در نیز در کمتر حالت خود قرار داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=1482

لینک کوتاه مطلب : https://tinyurl.com/bpnmm3xr

لینک کوتاه مطلب :https://bit.ly/2UICldt

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

حفاظ پنجره

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید