درب آکاردئونی پنج گل دو جداره و هر آنچه که باید راجع به این حفاظ بدانید

درب آکاردئونی پنج گل دو جداره به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر داشتن استحکام بسیار بالا، با دکوراسیون محیط سازگاری داشته باشد. به طور کلی این مدل از حفاظ درب ها امنیت منازل و فروشگاه ها را افزایش می دهند. از همین رو از آن ها در ساختمان های مسکونی بزرگ و فروشگاه ها استفاده می شود.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

درب آکاردئونی پنج گل دوجداره

درب آکاردئونی پنج گل دو جداره چیست؟

درب آکاردئونی پنج گل دو جداره با دارا بودن زیبایی منحصر به فرد توانسته تا حد قابل توجهی میزان امنیت را افزایش دهد. به طور کلی امروزه به علت شرایط اقتصادی نامناسب، بسیاری از افراد به سرقت روی آورده اند. این امر سبب شده تا حراست مردم از اموال و دارایی های خود افزایش پیدا کند. تجهیزاتی مانند دوربین مدار بسته، دزدگیر و … به عنوان تجهیزاتی پیشگیرانه از سرقت شناخته می شدند.

اما باز هم مشاهده شده است که سارقین با وجود این عوامل به سرقت خود ادامه می دهند. به همین دلیل در کنار این تجهیزات، تجهیزات حفاظتی دیگری نیز برای افزایش امنیت منزل و فروشگاه ها طراحی و ساخته شد. یکی از این تجهیزات درب آکاردئونی پنج گل دو جداره است. این درب وظیفه دارد تا از سرقت جلوگیری کند و نه آنکه با تولید صدا آن ها را فراری دهد.

از همین رو امروزه استفاده از این تجهیزات به امری رایج تبدیل شده است. اما حفاظ آکاردئونی پنج گل دو جداره چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های حفاظ آکاردئونی پنج گل دو جداره

به طور کلی ویژگی های درب آکاردئونی پنج لوزی دو جداره سبب شده تا از این درب ها به وفور در ساختمان ها و فروشگاه ها استفاده شود. از جمله ویژگی های این درب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اشغال فضای کم درب آکاردئونی دو جداره

از جمله ویژگی های درب آکاردئونی پنج گل دو جداره می توان به اشغال فضای کم اشاره کرد. به طور کلی این درب ها به گونه ای طراحی شده اند که در هنگام باز و بسته شدن، فضای کمتری را اشغال کنند. عمدتا این درب ها از دو ریل در قسمت بالایی و پایینی خود تشکیل شده اند. به این ترتیب درب مورد نظر به راحتی درون این ریل ها باز و بسته می شود.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

زیبایی حفاظ آکاردئونی پنج گل

از دیگر ویژگی های درب آکاردئونی پنج لوزی دو جداره می توان به زیبایی آن اشاره کرد‌. به طور کلی در این مدل از درب های آکاردئونی پنج ردیف تسمه به شکل لوزی مشبک شده قرار داده شده است. نحوه قرار گیری این تسمه ها به نحوی است که درب مورد نظر ضمن باز و بسته شدن راحت، زیبایی مناسبی نیز داشته باشد. به منظور اتصال تسمه ها عموما از پرچ استفاده می شود.

قیمت مناسب درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی پنج گل دو جداره عمدتا به عوامل مختلفی بستگی دارد. شرکت آنلاین حفاظ با بهره گیری از تسمه هایی با ضخامت مناسب و طراحی منحصر به فرد حفاظ آکاردئونی پنج لوزی دو جداره توانسته درب هایی با قیمت مناسب را طراحی و تولید نماید.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

استحکام مناسب

به جرات می توان گفت مهمترین ویژگی درب آکاردئونی پنج گل دو جداره، استحکام آن است. همانطور که گفته شد در فرآیند طراحی و تولید این مدل از درب های آکاردئونی از تسمه هایی با ضخامت مناسب استفاده شده است. ضخامت مناسب این تسمه ها و همچنین موقعیت قرار گیری آن ها به نحوی در نظر گرفته شده است که سازه مورد نظر بیشترین استحکام را از خود نشان دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=2887

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/tQ8azqE

لینک کوتاه مطلب : https://bit.ly/3ka5eIJ

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید