درب آکاردئونی دو گل ایتالیایی و هر آنچه که باید راجع به آن‌ بدانید

درب آکاردئونی دو گل ایتالیایی از جمله پر طرفدار ترین حفاظ های موجود در بازار است. این درب به سبب ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد. امروزه روز جزء بهترین حفاظ ها به شمار می رود. به طور کلی امروزه با توجه امنیت به یک مسئله مهم برای خانواده و صاحبان کسب و کار تبدیل شده است. به همین دلیل در اکثر خانه های مسکونی و نیز فروشگاه های موجود در پاساژ ها از حفاظ آکاردئونی دو گل استفاده شده است. به طور کلی استفاده از این حفاظ ها سبب می شود تا علاوه بر افزایش امنیت، فضای بسیار کمتری اشغال شود.

تاریخ : 1401/10/18

درب آکاردئونی دو گل ایتالیایی

ویژگی های درب آکاردئونی دو گل ایتالیایی

پیش از آنکه به بررسی روش رنگ زدن درب آکاردئونی دو لوزی ایتالیایی بپردازیم، بهتر است در وهله اول با ویژگی های این نوع از حفاظ ها بیشتر آشنا شویم. از جمله ویژگی های این نوع از درب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش حجم فضای اشغال شده

از جمله مهمترین ویژگی های درب آکاردئونی دو گل ایتالیایی، می توان به کاهش فضای اشغال شده اشاره کرد. از آنجایی که این نوع دربها عمدتا به صورت تاشو طراحی می شوند، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. به همین دلیل عمدتا استفاده از این درب ها در هر فضایی امکان پذیر است.

تاریخ : 1401/10/18

زیبایی منحصر به فرد

از دیگر ویژگی های درب آکاردئونی دو لوزی ایتالیایی می توان به زیبایی منحصر به فرد آن اشاره کرد. به طور کلی استفاده از این درب ها به علت طراحی بسیار زیبایی که دارند سبب می شود تا زیبایی فضای ورودی دو چندان شود.

استحکام بسیار بالای

از جمله ویژگی های بسیار مهم حفاظ آکاردئونی دو لوزی ایتالیایی استحکام بسیار بالای آن است. ما در آنلاین حفاظ به منظور افزایش ایمنی دربهای آکاردئونی طراحی شده از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده کرده ایم. به همین دلیل عموما درب های تولید شده توسط ما می توانند امنیت ۹۰ درصدی محیط شما را فراهم کنند.

سهولت در نصب و اجرا

از دیگر ویژگی های درب آکاردئونی دو گل ایتالیایی می توان به سهولت اجرا و نصب اشاره کرد. به طور کلی این درب به گونه ای طراحی شده که به راحتی و در کمترین زمان ممکن نصب شوند.

تاریخ : 1401/10/18

نحوه رنگ آمیزی درب آکاردئونی دو گل ایتالیایی

به طور کلی نحوه رنگ آمیزی درب آکاردئونی دو گل ایتالیایی میتواند تاثیر مستقیمی بر استحکام آن داشته باشد. عمدتا به منظور رنگ امیزی این درب ها از پودر های رنگی استفاده می شود. این پودر ها درون کوره تحت درجه حرارت های بالا قرار می گیرند. به این ترتیب با افزایش دما، پودر رنگ ذوب شده و در عمق فلز موجود نفوذ می کند. به این ترتیب با رنگ موجود در شرایط بسیار بد جوی نیز می تواند پایداری خود را حفظ کند و از فلز به کار رفته در درب آکاردئونی محافظت نماید.

لینک کوتاه مقاله : https://onlinehefaz.ir/?p=1369

لینک کوتاه مقاله : https://cutt.ly/QmOk140

لینک کوتاه مقاله : https://bit.ly/36s9Kf6

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید