همه چیز درباره درب آکاردئونی سه گل دو خم

درب آکاردئونی سه گل دو خم به عنوان یکی از مرسوم ترین درب ها شناخته میشود که ساختاری بسیار محکم دارد و از ورود افراد سودجو، مانند دزد ها، جلوگیری می کند. اگر به دنبال بهترین محافظ و نگهبان برای منزل یا واحد تجاری خود هستید. حفاظ آکاردئونی سه لوزی دو خم را فراموش نکنید؛ زیرا با خرید و نصب این در میتوانید بالاترین سطح امنیت را برای منزل فراهم آورید.

تاریخ : 1401/10/18

درب آکاردئونی سه گل دو خم

درباره حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم چه می دانید؟

حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم دارای سه ردیف لوزی است. تسمه های عمودی به کار رفته در این درب نیز امکان جایگذاری در ریل را فراهم می آورد. لازم است بدانید که در ساختار این نوع حفاظ، یک خم در قسمت بالایی و یک خم در قسمت پایینی وجود دارد.

با خرید درب آکاردئونی سه گل دو خم میتوانید زیبایی و امنیت را برای خانه خود به ارمغان آورید. افرادی که منزل آنها از هیچگونه حفاظی برخوردار نیست. بهتر است از این نوع حفاظ استفاده کنند تا در آینده دچار پشیمانی نشوند.

تاریخ : 1401/10/18

حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم

تنها یک مانع میتواند جلوی ورود دزدها به منزل یا واحد تجاری را بگیرد و چه مانعی بهتر از حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم.

درب آکاردئونی سه لوزی دو خم  

درب آکاردئونی سه لوزی دو خم، دارای دو خم است. وجود دو خم در طراحی و ساختار این نوع درب ممکن است به عنوان یک ضعف نیز شناخته شود.

درب آکاردئونی سه لوزی دو خم

زمانی که تنها دو خم در ساختار درب به کار رفته باشد، فاصله زیاد بین آنها (عموما 5 سانتی متر) سبب میشود. که دیلم به راحتی در بین آنها جابجا شود و آنها را از ریل خارج کند. به همین علت؛ این نوع حفاظ به عنوان درب های امنیتی بسیار بالا توصیه نمیشوند. اگر در منطقه ای با امنیت متوسط و رو به بالا زندگی می کنید؛ خرید این نوع درب آکاردئونی سه گل دو خم میتواند گزینه خوبی باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=1627

لینک کوتاه مطلب : https://tinyurl.com/4esrb2k9

لینک کوتاه مطلب : https://bit.ly/3qoLC6K

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید