درب آکاردئونی سه گل دو خم دو جداره چه ویژگی هایی دارد؟

درب آکاردئونی سه گل دو خم دو جداره از جمله حفاظ های پر طرفدار است. این دسته از درب های آکاردئونی به واسطه ویژگی ها و خصوصیات ظاهری که دارند، به خوبی می توانند به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر هرگونه تهدید به سرقت مورد استفاده قرار گیرند. همانطور که می‌دانید امروزه با سخت شدن شرایط اقتصادی و بیکار شدن افراد جامعه میل به سرقت افزایش پیدا کرده است.

به این ترتیب در چنین شرایطی هر خانه ای می تواند به یک هدف سرقت تبدیل شود. از همین رو اکثر مردم به دنبال آن هستند که با استفاده از تجهیزات امنیتی از خود و خانه های خود حراست به عمل آورند.

یکی از این تجهیزات امنیتی، درب های آکاردئونی هستند. این درب ها با قرار گرفتن در مقابل درب ورودی منازل و یا فروشگاه ها می توانند یک حفاظ مناسب را در برابر سارقین ایجاد کنند.

درب آکاردئونی سه گل دو خم دو جداره

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با خصوصیات و ویژگی های این نوع حفاظ بیشتر آشنا شوید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت درب آکاردئونی سه گل دو خم دو جداره

به طور کلی قیمت درب آکاردئونی سه گل دو خم دو جداره به عوامل متعددی بستگی دارد. اگر بخواهیم خیلی خلاصه و مفید به تعدادی از مهمترین این عوامل اشاره کنیم باید موارد زیر را نام ببریم:

  • ضخامت تسمه مورد استفاده
  • طرح ریزی انجام شده
  • رنگ حفاظ آکاردئونی

هر کدام از این موارد میتواند به میزانی مشخص در افزایش و حتی کاهش قیمت این نوع حفاظ ها تاثیر داشته باشد. در نهایت همه چیز بستگی به خواست و سلیقه مشتری هنگام سفارش دارد.

تاریخ: 1401/10/18

ویژگی های حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم دو جداره

به طور کلی استفاده از این درب ها می تواند امنیت ساختمان ها و فروشگاه ها را به طور قابل توجهی افزایش دهد. حتی دیده شده به علت ویژگی های ظاهری و ساختاری مناسب، از این درب ها به تنهایی نیز استفاده شود.

همانطور که گفته شد، حفاظ آکاردئونی سه لوزی دو خم دو جداره از ویژگی های متعددی برخوردار است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام بالای حفاظ های دو جداره

از جمله خصوصیات حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم دو جداره می توان به استحکام بسیار بالای آن اشاره کرد. به طور کلی در ساختار این مدل از درب ها از تسمه هایی با ضخامت معین استفاده شده است‌. این تسمه ها با استفاده از پرچ ها به یکدیگر متصل شده و حفاظی مستحکم را در برابر عوامل خارجی ایجاد می کنند.

در قسمت بالایی و پایینی این مدل از درب ها عمدتا از دو خم استفاده شده است تا به این واسطه استحکام و زیبایی آن ها افزایش پیدا کند.

زیبایی درب های سه گل دو خم

از دیگر ویژگی های درب آکاردئونی سه گل دو خم دو جداره می توان به زیبایی آن اشاره کرد. به طور کلی این درب ها از سه ردیف تسمه مشبک شده به صورت لوزی ساخته شده اند. به این ترتیب استفاده از این درب ها می تواند به طور قابل توجهی در زیبایی منازل و فروشگاه ها تاثیر گذار باشد.

به علت خصوصیات ظاهری که در این مدل از درب ها وجود دارد، با نام های درب آکاردئونی سه لوزی دو خم دو جداره و یا حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم دو جداره نیز شناخته می شود.

در نهایت در صورتی که قصد خرید و سفارش این نوع درب آکاردئونی مقاوم و با کیفیت را دارید می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کرده و با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

لینک مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=2725

لینک مطلب : https://tinyurl.com/4j533y6s

لینک مطلب : https://bit.ly/3fOlWf4

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید