درباره درب آکاردئونی دو گل پیچ شکلاتی چه می‌دانید؟

درب آکاردئونی دو گل پیچ شکلاتی از مدل های محبوب انواع حفاظ های امنیتی بوده که توانسته ویژگی های مختلفی را به خود اختصاص دهد. این درب یکی از گزینه های اقتصادی برای تامین امنیت به شمار می رود. به همین علت شما میتوانید با صرف هزینه کمتر امنیت بالایی را برای خودتان رقم بزنید.

البته لازم به ذکر این نکته است که هزینه نهایی خود به عوامل مختلفی بستگی دارد ولی به طور کلی حفاظ آکاردئونی دو گل پیچ شکلاتی انتخاب مناسبی برای افرادی که به فکر هزینه ها هستند، خواهد بود.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی دو گل پیچ شکلاتی

ویژگی های درب آکاردئونی دو گل پیچ شکلاتی

درب آکاردئونی دو لوزی پیچ شکلاتی توانسته ویژگی های گوناگونی را با خود به همراه داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • از ظاهری بسیار زیبا برخوردار است
  • فضای بسیار کمی را اشغال می کند
  • برای ساخت این حفاظ از متریال درجه یک بهره برده شده است
  • می توان آن را در رنگ های مختلف سفارش داد
  • این درب میتواند حداقل تا 90 درصد ایمنی را برای شما به ارمغان بیاورد
  • هنگام باز و بسته کردن این درب میتوانید از روان بودن ریل ها نهایت بهره را ببرید
  • در نهایت باید بگوییم که درب آکاردئونی دو گل پیچ شکلاتی از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است.

قیمت درب آکاردئونی پیچ شکلاتی

قیمت درب آکادئونی بر اساس عوامل و پارامترهای مختلفی تعیین می شود که از جمله آن ها می توانیم به ارتفاع و عرض آن اشاره کنیم. هر چقدر این موارد بیشتر باشند، به همان اندازه نیز قیمت نهایی افزایش خواهد یافت. ولی به طور کلی حفاظ آکاردئونی دو گل پیچ شکلاتی یکی از گزینه هایی به شمار می رود که خرید آن برای شما صرفه اقتصادی خواهد داشت. تاریخ: 1401/10/18

رنگ حفاظ آکاردئونی دو لوزی پیچ شکلاتی

رنگی که برای این دربها استفاده می شود، کوره ای است. رنگ های کوره ای به صورت پودری بوده و در مقایسه با انواع دیگر رنگ ها میتوانند امتیازات بیشتری را به همراه داشته باشند. رنگ های کوره ای میتوانند در برابر انواع تغییرات آب و هوایی از خود مقاومت نشان دهند. از این رو همواره شاهد کیفیت بالای آنها خواهید بود.

سطح ایمنی بالای درب آکاردئونی دو گل پیچ شکلاتی

این دربها در مقایسه با بسیاری از حفاظ های آکاردئونی توانسته استحکام بیشتری را داشته باشند. اصلی ترین دلیلی که میتوانید شاهد استحکام بالا باشید این بوده که تسمه ها دارای یک سری از پیچ ها هستند. همین پیچ ها اصطلاحا تحت عنوان شکلاتی شناخته می شوند. لازم به ذکر است که برای اینکه ضریب امنیت این حفاظ ها افزایش پیدا کند، از پرچ های مخفی و همچنین لولای ضد سرقت استفاده شده است.

خرید حفاظ آکاردئونی دو گل پیچ شکلاتی

همانطور که مشاهده کردید ویژگی هایی که در رابطه با حفاظ آکاردئونی دو گل پیچ شکلاتی ذکر کردیم، باعث خواهند شد تا امنیت تا درجه بسیار بالایی افزایش پیدا کند و استفاده راحتی را از این درب داشته باشید. برای اینکه بتوانید تمامی این ویژگی ها را درب آکاردئونی مشاهده کنید، می توانید از شرکت آنلاین حفاظ خرید خودتان را انجام دهید. این مجموعه با قرار دادن کیفیت به عنوان اولین اصل خود، توانسته رضایت مشتریان خود را نیز به دست بیاورد.

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=1970

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/0QweucE

لینک کوتاه مطلب : https://bit.ly/3rGj6he

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید