هر آنچه درباره درب آکاردئونی پنج گل باید بدانید

درب آکاردئونی پنج گل یکی از ایمن ترن و مقاوم ترین انواع حفاظ ها است. امنیت و ایمنی  محل سکونت و کار همواره مهمترین دغدغه آدمی بوده و هست. انواع درب و محافظ با جنس و طرح های گوناگون  در ادوار مختلف این نیاز مهم را تامین نموده اند.

تاریخ : 1401/10/18

اما سبک زندگی امروز نیازمند درب ها و حفاظ هایی است که علاوه بر استحکام، زیبایی و غیر قابل نفوذ بودن قابلیت نصب در فضاهای محدود آپارتمانی را داشته و خیلی جاگیر نباشند و برای برخورداری از تمام این ویژگی ها درب آکاردئونی پنج گل مناسب ترین گزینه است.

درب آکاردئونی پنج گل

منظور از درب آکاردئونی پنج گل چیست

درب آکاردئونی پنج گل و یا به بیان دیگر درب آکاردئونی پنج لوزی یکی از جدید ترین، مستحکم ترین و زیباترین انواع درب آکاردئونی است که به خاطر پرچ های فولادی 60*30 نصب شده در قسمت پشت تسمه های قدی نهایت استحکام را دارد

منظور از درب آکاردئونی پنج گل در واقع وجود پنج ردیف لوزی آهنی بسیار مقاوم و در عین حال سبک است که در طراحی و ساخت این درب به کار رفته است.

با توجه به وجود تسمه سه لایه بسیار مستحکم و تسمه ها عمودی به کار رفته در این مدل، درب آکاردئونی پنج گل هیچگونه فضای خالی ندارد بنابراین امکان نفوذ به آن تقریبا صفر است.

این درب علاوه بر استحکام و نفوذ ناپذیری، در برابر آسیب های ناشی از خراشیدگی، ضربه و عوامل طبیعی نیز بسیار مقاوم است. بنابراین به شرایط نگهداری خاصی نیاز نداشته و در عین حال دوام و عمر بسیار مطلوبی دارد.

تاریخ : 1401/10/18

مزایای استفاده از حفاظ آکاردئونی پنج گل

علاوه بر درب؛ امکان طراحی و نصب حفاظ آکاردئونی پنج گل نیز به سهولت مهیاست. با نصب حفاظ آکاردئونی پنج لوزی (پنج گل) علاوه بر ایجاد حفاظ غیر قابل نفوذ و بسیار ایمن برای پنجره، تراس یا هر جای دیگری در صورت لزوم می‌توان از خاصیت تاشو بودن این درب آکاردئونی بهره جست و هر جا لازم بود از تمام فضا استفاده کرد بدون اینکه حصار و حفاظ مانع آن باشد.

امکان نصب قاب سلطنتی در بالاترین حد استاندارد که زیبایی چشم نوازی به این حفاظ داده، وجود تسمه 5 میل که استقامتی بی نظیری ایجاد نموده و امکان افزودن دو عدد قفل مخفی به آن مهمترین ویژگی های حفاظ آکاردئونی پنج گل است.

حفاظ و درب آکاردئونی پنج گل در رنگ ها متنوع نقره ای، مسی، مشکی، قهوه‌ ای سوخته و سفید موجود است به علاوه امکان ترکیب رنگهای مشکی مسی و سفید نقره ای نیز وجود دارد.

تاریخ : 1401/10/18

هزینه طراحی و نصب درب آکاردئونی پنج لوزی

مسلما امروزه با توجه به تلاطم قیمت ها امکان تعیین قیمت مقطوع نه تنهای درب آکاردئونی بلکه در مورد هیچ کالا یا خدمتی وجود ندارد اما  در مورد هزینه طراحی، ساخت و نصب درب آکاردئونی پنج گل باید گفت علاوه بر قیمت هر متر مربع که بین 600 هزار تومان تا 2 میلیون تومان برآورد می شود ارتفاع و عرض درب نیز مهم است و البته هزینه ی نصب و رنگ کوره ای نیز به آن افزوده می شود.

البته برای دریافت لیست قیمت دقیق تر می‌توانید با کارشناسان فروش تماس گرفته و با توجه به ابعاد و کیفیت کار، قیمت دقیق را دریافت نمایید.

https://onlinehefaz.ir/?p=3119

https://tinyurl.com/tn8mxtst

https://cutt.ly/JWWrQeT

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید