فاکتورهای مهم برای خرید درب آکاردئونی ورامین

پیش از اینکه اقدام به خرید درب آکاردئونی ورامین آنلاین حفاظ کنید باید فاکتورهایی را در نظر بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. حفاظ آکاردئونی ورامین یک گزینه مناسب برای حفظ ایمنی در محله پوئینک ورامین است از این رو اولین پارامتر برای افزایش ایمنی این درب ها وجود تراکم مناسب درب های آکاردئونی است. هر اندازه میزان فاصله تیغه ها در این نوع درب ها بیشتر باشد تراکم کمتری داشته و مطمئنا کارایی آن کمتر خواهد شد.

تاریخ: 1401/10/18

در صورتی که میله های عمودی در این نوع درب ها بیشتر باشد به این معنا است که از تراکم بالاتری برخوردار بوده و مطمئنا درب مورد نظر شما از امنیت بالاتری برخوردار است. تراکم بالا در میله ها نمایانگر این امر است که درب های آکاردئونی ورامین در دسته ی درب های درجه یک قرار می گیرد. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که شاخه های فرعی به عنوان تراکم محسوب نمی شوند.

درب آکاردئونی وارمین

چه عواملی بر قیمت درب آکاردئونی ورامین در محله حبیب آباد ورامین تاثیر دارد؟

مسلما اولین گزینه تاثیر گذار بر قیمت درب آکاردئونی ورامین جنس آن ها است. درب های آکاردئونی فلزی به علت استفاده از پروفیل و میلگرد از قیمت بالایی برخوردار هستند. از دیگر عوامل تاثیر گذار می توانیم به روش کار و ساخت این نوع درب ها اشاره کنیم.

تاریخ: 1401/10/18

روش جوشکاری از دیگر پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت درب های آکاردئونی می باشد. درب هایی که با استفاده از جوشکاری معمولی با الکترود ساخته شده اند نسبت به درب هایی که با روش جوشکاری تحت گاز ساخته شده اند قیمت پایین تری دارند. جوشکاری تحت گاز باعث می شود که کیفیت درب ها از لحاظ ایمنی افزایش پیدا کند.

کیفیت رنگ مصرفی و روش رنگ کاری نیز از عوامل بسیار موثر در طول عمر درب های آکاردئونی هستند رنگ های با کیفیت باعث طولانی تر شدن عمر درب ها می شوند. در صورتی که از رنگ های کوره ای استفاده شود طول عمر این درب ها افزوده شده و در نهایت قیمت بالاتری خواهند داشت. البته این مسئله در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

درب آکاردئونی وارمین

ویژگی های حفاظ آکاردئونی ورامین

حفاظ آکاردئونی ورامین یک گزینه مناسب برای بالا بردن امنیت اماکن مسکونی، تجاری و… در محله احمد آباد ورامین است. این نوع درب ها ویژگی های بی نظیری مانند موارد زیر برخوردار هستند.

امکان باز و بسته شدن ساده و بدون سر و صدا البته فراموش نکنید که این مسئله به کیفیت بالای ریل ها بستگی دارد. در صورتی که از ریل های مناسب در ساخت درب ها استفاده شود عملیات باز و بسته شدن به سادگی انجام می گیرد.

تاریخ: 1401/10/18

از دیگر ویژگی های درب های آکاردئونی ورامین امکان تعبیه قفل های مخفی و روکار است. که در صورت استفاده از قفل های مخفی ایمنی ساختمان شما بیشتر می شود. کاربران این امکان را دارند که از یک یا چند قفل استفاده کنند.

این نوع درب ها علاوه بر استحکام بالا از جوشکاری مناسبی نیز برخوردار هستند. سطح صاف و یکنواخت آن ها زیبایی و جلوه ی فوق العاده ای را به نمایش می گذارد.

https://onlinehefaz.ir/?p=2181

https://cutt.ly/YQgtAC1

https://tinyurl.com/3tnh2u7a

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید