درب آکاردئونی دو گل دو جداره چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

درب آکاردئونی دو گل دو جداره به منظور افزایش ایمنی ساختمان ها و منازل طراحی و تولید شده است. به طور کلی این مدل حفاظ ها به صورت دو جداره طراحی شده اند از همین رو استحکام بسیار بالایی در مقایسه با سایر درب های موجود در بازار دارند.

حفاظ آکاردئونی دو گل دو جداره عمدتا دارای دو ردیف لوزی مشبک است. دو ریل در قسمت بالایی و پایینی این درب ها تعبیه شده است که وظیفه حرکت و جابجایی درب ها را بر عهده دارد. به طور کلی از این درب ها می توان در مجتمع های مسکونی، پاساژ ها و ادارات به منظور افزایش ایمنی واحد مورد نظر استفاده کرد.

اما این درب ها چه ویژگی هایی دارند؟ پیش از خرید درب آکاردئونی دو گل دو جداره باید به چه نکاتی توجه کرد؟

درب آکاردئونی دو گل دو جداره

ویژگی های درب آکاردئونی دو گل دو جداره

پیش از آنکه به راهنمای خرید درب آکاردئونی دو گل دو جداره بپردازیم، بهتر است در ابتدا با ویژگی ها و قابلیت های این مدل از حفاظ ها بیشتر آشنا شویم. به طور کلی درب آکاردئونی دو لوزی دو جداره دارای ویژگی های زیر است:

  • استحکام بسیار بالا : از جمله ویژگی های بسیار مهم این مدل از درب های آکاردئونی می توان به استحکام آن ها اشاره کرد. به طور کلی در این مدل از درب ها از تسمه های فلزی با ضخامت مناسب استفاده شده است. این تسمه ها به نحوی در کنار یکدیگر پرچ شده اند که میزان مقاومت سازه را در برابر نیروهای خارجی افزایش دهد. علاوه بر این موارد به منظور افزایش ایمنی درب آکاردئونی دو لوزی، از جدار دیگری نیز استفاده شده است.
  • اشغال فضای کم : از دیگر ویژگی های درب آکاردئونی دو لوزی دو جداره می توان به اشغال فضای کم اشاره کرد. به طور کلی این درب ها به گونه ای طراحی شده اند که با باز و بسته کردن درب، تمامی تسمه ها بر روی یکدیگر قرار گرفته و فضای کمتری را اشغال کنند. به همین دلیل عمدتا از درب آکاردئونی دو گل دو جداره در تمامی ساختمان های می توان استفاده کرد.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

راهنمای خرید درب آکاردئونی دو گل دو جداره

به طور کلی پیش از خرید درب آکاردئونی دو جداره باید به نکات متعددی توجه نمود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ : یکی از مهمترین عواملی که پیش از خرید حفاظ آکاردئونی دو لوزی دو جداره باید بررسی شود، رنگ آن است. به طور کلی رنگ این درب ها بایو به گونه ای انتخاب شود که با دکوراسیون محل سازگاری داشته باشد و موجب کاهش زیبایی محل نصب نشود.
  • قفل توکار : از دیگر عواملی که پیش از خرید درب آکاردئونی دو گل دو جداره باید تحت بررسی قرار داد، قفل توکار است. به طور کلی استفاده از این قفل ها سبب می شود تا به طور قابل توجهی امنیت درب افزایش پیدا کند.
  • قیمت حفاظ : یکی از مهمترین نکات پیش از خرید حفاظ آکاردئونی دو گل دو جداره، قیمت آن است. شرکت آنلاین حفاظ با استفاده از متریال مناسب در ساختار درب ها توانسته علاوه بر کاهش وزن درب ها به طور قابل توجهی، قیمت این درب ها را نیز کاهش دهد.

لینک کوتاه : https://onlinehefaz.ir/?p=1919

لینک کوتاه : https://tinyurl.com/s2ursu5m

لینک کوتاه : https://cutt.ly/kQq3jBd

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید