نقش درب آکاردئونی بوشهر در امنیت ساختمان

با توجه به اینکه درب ورودی نقش مهمی در امنیت ساختمان ها ایجاد می کند، انتخاب یک درب مناسب از مهم ترین فاکتورهای امنیتی به شمار می رود. استفاده از درب آکاردئونی بوشهر در محله کوی فرهنگیان می تواند تا حدود زیادی امنیت را در ساختمان های این منطقه ارتقا دهد.

تاریخ: 1401/10/18

در حال حاضر درب های ضد سرقت زیادی در بازار موجود هستند که درب آکاردئونی بوشهر به عنوان یکی از نمونه های فوق العاده به شمار می رود این نوع درب ها از دوام و استحکام بالایی برخوردار هستند و باعث امنیت محل زندگی شما خواهند شد . استفاده از این نوع درب ها در مقایسه با دیگر روش های امنیتی از قیمت کمتری برخوردار هستند.

درب آکاردئونی بوشهر

فاکتورهای موثر بر قیمت درب آکاردئونی بوشهر

یکی از موارد تاثیرگذار بر قیمت درب آکاردئونی بوشهر جنس این نوع درب ها است که معمولا از فلز ساخته می شوند. با توجه به اینکه از پروفیل های آهنی برای ساخت این نوع درب ها استفاده می شود قیمت این سازه ها رابطه ی مستقیمی با قیمت پروفیل هایی دارد که به صورت عمودی و افقی در چارچوب این درب ها به کار رفته اند. هر چقدر وزن این پروفیل ها بیشتر باشد قیمت درب ها نیز تبعا بیشتر است.

از دیگر عوامل موثر برقیمت درب های آکاردئونی بوشهر استفاده از یراق آلات و تجهیزات با کیفیت است هر چقدر که این تجهیزات از کیفیت بالاتری برخوردار باشند قیمت درب ها بیشتر خواهد شد.

یکی از تجهیزاتی که بر قیمت درب ها تاثیر می گذارد استفاده از دستگیره های کونیک برای این نوع درب ها می باشد. این نوع دستگیره ها از جنس فولاد به شکل توپر ساخته شده اند که به سادگی از درب جدا نمی شود. از دیگر عوامل تاثیر گذار استفاده از پرچ های مناسب و به کارگیری روش صحیح جوشکاری است.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی بوشهر

مهم ترین فاکتوری که بر روی قیمت درب آکاردئونی اثر می گذارد استفاده از قفل های ایمنی است. این نوع درب قابلیت نصب قفل های ضد سرقت توکار و روکار را دارند. قفل های توکار به شکل ضد سرقت بوده و از ایمنی بیشتری برخوردار هستند.

دلایل استفاده از حفاظ آکاردئونی بوشهر

 استفاده از این نوع درب علاوه بر حفظ ایمنی، زیبایی زیادی نیز به محل زندگی یا کار شما می دهد. از دیگر ویژگی های درب های آکاردئونی اشغال فضای بسیار کم می باشد، این نوع درب ها در عین سبکی از استحکام بسیار زیادی برخوردار هستند و به سادگی باز و بسته می شوند. از دیگر ویژگی های درب های آکاردئونی این است که به نگهداری خاصی نیاز ندارند. با نصب درب های آکاردئونی بوشهر در محله توحید دیگر نیازی به نصب دوربین و سیستم های دزدگیر نخواهد داشت.

درب های آکاردئونی به وسیله ی رنگ های کوره ای رنگ آمیزی شده اند از همین رو از قابلیت ضد زنگ برخوردار هستند. این نوع درب های از طراحی و ساختار متفاوتی برخوردار بوده و در نمونه های گوناگونی ارائه شده اند که شامل درب های پیچی، دو جداره، ایتالیایی، ساده، دوبل و… هستند. این مدل درب ها همگی از ایمنی و امنیت بالایی برخوردار هستند اما مدل 5 گل آن نسبت به دیگر مدل ها ایمن تر است.

آکاردئونی آنلاین حفاظ 41 min 1 14 اردیبهشت 1403 آنلاین حفاظ

طراحی این مدل درب های به شکلی انجام گرفته است که فضای خالی چندانی درون آن ها وجود ندارد و همین امر باعث می شود که در برابر سرقت از مقاومت بیشتری برخوردار باشد.

https://onlinehefaz.ir/?p=2832

https://tinyurl.com/dn2a9a5j

https://bit.ly/3CUQ9n0

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید