قیمت درب آکاردئونی رامسر و تنکابن

تنکابن و رامسر، دو شهر پرجمعیت ایران هستند که تعداد زیادی ساختمان مسکونی و اداری در آن قرار دارد. یکی از بهترین گزینه ها برای افزایش امنیت ورودی ساختمان، نصب درب آکاردئونی است. از حفاظ آکاردئونی می توان برای افزایش امنیت در درب اصلی ساختمان، درب پارکینگ، ورودی پاساژ، درب بالکن و… استفاده کرد. در این نوشته با مزایای نصب درب آکاردئونی تنکابن و رامسر و عوامل موثر در قیمت این حفاظ آشنا خواهید شد.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی در ساختمان مسکونی

درب آکاردئونی چیست؟ مزیت نصب آن در شهرهای تنکابن و رامسر

درب آکاردئونی، نوعی حفاظ است که به شکل ساز آکاردئون ساخته می شود و به همین دلیل به حفاظ آکاردئونی معروف شده است. حفاظ آکاردئونی، نوعی درب مشبک فلزی است که از قرار گرفتن چندین لایه فلز روی هم ساخته می شود. درب آکاردئونی از جمله مستحکم ترین سازه های امنیتی برای جلوگیری از ورود سارقان به داخل ساختمان است. به همین دلیل است که نصب درب آکاردئونی در تنکابن، خطر سرقت و ورود بی اجازه را به صفر می رساند و امنیت ساختمان را چندین برابر می کند.

تاریخ: 1401/10/18

حفاظ آکاردئونی فضای کمی را در آپارتمان و مجتمع ها اشغال می کند و اصلا باعث مزاحمت نخواهد شد.

مزیت نصب درب آکاردئونی در تنکابن

یکی از مزیتهای حفاظ آکاردئونی در تنکابن این است که به صورت ریلی در محل نصب می شود و می توان آن را به سادگی باز و بسته کرد. وقتی این درب را جمع می کنید، در قسمت بیرونی درب ورودی ساختمان فشرده می شود. وقتی که از خانه خارج می شوید، می توانید این درب ضدسرقت را با فشار دست باز کنید. روی درب آکاردئونی، می توان قفل امنیتی نصب کرد تا امنیتش را افزایش داد.

انتخاب درب آکاردئونی در تنکابن، جنبه تزئین ساختمان را هم دارد و فضای بیرونی خانه یا ویلا را زیباتر می کند. امروزه، حفاظ های آکاردئونی با انواع طرحها و مدلهای مختلف ساخته می شوند و شما می توانید مطابق با سلیقه خود، درب آکاردئونی موردنظر خود را نصب کنید.

برای انتخاب و سفارش درب آکاردئونی در تنکابن، باید به طول و عرض درب ورودی خود دقت کنید و متناسب با اندازه درب ورودی خود سفارش دهید. قیمت درب آکاردئونی در تنکابن یا رامسر هم با توجه به طول و عرض درب ورودی، طرح و تراکم آن، مقدار فلز استفاده شده و… بستگی دارد.

نصب حفاظ آکاردئونی در رامسر

درب آکاردئونی در رامسر، برای حفاظت از درب ورودی واحدهای آپارتمانی و ورودی های مهم بسیار پرکاربرد است. درب آکاردئونی در قاب در قرار می گیرد و به صورت ریلی درون آن حرکت می کند.

حفاظ آکاردئونی با طرحها و مدلهای متنوعی ساخته می شود. شما می توانید طرح و مدل درب آکاردئونی و حتی رنگ آن را خودتان انتخاب کنید. استفاده از درب آکاردئونی در رامسر، فقط به خانه ها و آپارتمانهای مسکونی محدود نمی شود و در بسیاری از مراکز تفریحی و مراکز خرید نیز این حفاظها را مشاهده خواهید کرد. درب آکاردئونی مدل سلطنتی، درب آکاردئونی مدل پیچی، درب آکاردئونی ایتالیایی و… از جمله مدلهای جدید و پرطرفدار حفاظ آکاردئونی به حساب می آیند. برای استعلام قیمت درب آکاردئونی در شهرهای تنکابن و رامسر با شماره +989107500509 تماس بگیرید.

تاریخ: 1401/10/18

امنیت بسیار بالای درب آکاردئونی در تنکابن و رامسر

  • حفاظ آکاردئونی اصلا کنده نمی شود.

بعضی از حفاظها، با میله و چکش قابل باز کردن و کنده شدن هستند؛ به طوری که سارقان حرفه ای می توانند در کمتر از 5 دقیقه آن را باز کنند و وارد خانه شوند؛ اما حفاظ آکاردئونی باکیفیت کنده نمی شود و مقاومت بسیار بالایی دارد.

  • حفاظ آکاردئونی خم و شکسته نمی شود.

سارقان برای باز کردن و خم کردن حفاظها، از ابزارهای مخصوصی استفاده می کنند تا بعد از خم کردن یا شکستن حفاظ، بتوانند وارد آن شوند؛ اما حفاظ آکاردئونی قابلیت خم شدن یا شکسته شدن را ندارد و بسیار مقاوم و مستحکم است.

  • میله های درب آکاردئونی قابل برش خوردن نیستند.

شاید فکر کنید که میله های درب آکاردئونی بعد از برش خوردن از جا در می آیند؛ اما تنها راه برای بریدن این میله های فلزی، استفاده از دستگاه سنگ فرز است که سروصدای زیادی دارد. در نتیجه این راهکار هم برای ورود به خانه قابل اجرا نیست!

شما می توانید این دربهای آکاردئونی را جلوی درب منازل، شرکتها، مغازه ها و… نصب کنید. از بین تمام مدلها و طرحهای حفاظ آکاردئونی، حفاظ سه گل یا سه لوزی بسیار پرطرفدار است.

بنابراین اگر قصد دارید امنیت بیشتری را در فضای خانه خود برقرار کنید، همین حالا برای سفارش درب آکاردئونی در تنکابن و سفارش درب آکاردئونی در رامسر با قیمت مناسب اقدام کنید.

تاریخ: 1401/10/18

معرفی یک شرکت عالی برای سفارش درب آکاردئونی

برای افرادی که قصد خرید و سفارش درب آکاردئونی در تنکابن و رامسر را دارند، گروه صنایع فلزی آنلاین حفاظ را پیشنهاد می کنیم.

آنلاین حفاظ، گروهی معتبر و باتجربه در زمینه ساخت انواع حفاظ و درب آکاردئونی است و حفاظ درب آکاردئونی موردنظر شما را با قیمت عالی و کیفیت فوق‌العاده برایتان آماده می کند.

در وب سایت گروه صنعتی آنلاین حفاظ، شما می توانید طرح و مدل درب آکاردئونی دلخواه خود را انتخاب کنید و سفارش دهید. انواع مدلها و طرحهای جذاب درب آکاردئونی در این وب سایت وجود دارد و شما می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خودتان، برای خرید درب آکاردئونی اقدام کنید.

با انتخاب گروه صنایع فلزی آنلاین حفاظ، دیگر لازم نیست نگران قیمت درب آکاردئونی در رامسر و تنکابن باشید؛ زیرا قیمت حفاظهای این شرکت، بسیار مناسب و منطقی است و شما می توانید با بودجه مناسب، برای سفارش درب آکاردئونی در رامسر و تنکابن اقدام کنید.

گروه صنعتی آنلاین حفاظ، حفاظ درب آکاردئونی موردنظر شما را با بهترین فلزات و بهترین دستگاه های برش می سازد و سوراخکاری و پرچ CNC آن را با دقت فوق‌العاده انجام می دهد. رنگ حفاظ های آکاردئونی نیز به انتخاب مشتری انتخاب می شود و سپس با دستگاه های تمام اتوماتیک رنگ آمیزی خواهد شد.

مزایای سفارش درب آکاردئونی تن کابن و رامسر به شرکت آنلاین حفاظ چیست؟

  • بعد از ثبت سفارش در وب سایت آنلاین حفاظ، درب آکاردئونی موردنظر شما با کمترین میزان خطا آماده می شود.
  • امنیت حفاظهای تولید شده توسط این گروه بسیار بالا است.
  • حرکت ریلی درب آکاردئونی ساخته شده توسط آنلاین حفاظ خیلی راحت و روان انجام می شود.
  • هنگام باز و بسته کردن این دربهای ضدسرقت، سروصدا بسیار کم است.
  • پرچها و لایه های فلزی حفاظ آکاردئونی ساخته شده توسط گروه آنلاین حفاظ بسیار مقاوم و مستحکم هستند.
  • قیمت درب آکاردئونی در آنلاین حفاظ بسیار مناسب و اقتصادی است.
  • بعد از ساخت حفاظ آکاردئونی، این حفاظ به همراه برگه گارانتی برای شما نصب خواهد شد.

به دلیل این مزایا است که به شما پیشنهاد می کنیم همین الان به وب سایت گروه آنلاین حفاظ بیایید و برای خرید درب آکاردئونی در تنکابن و رامسر اقدام کنید.

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

نرده راه پله

درب فلزی

حفاظ پنجره

16 دیدگاه دربارهٔ «قیمت درب آکاردئونی رامسر و تنکابن;

  1. سلام علیکم
    امیدوارم سال جهارصد براتون سال خوبی باشه
    من سال قبل از نماینده ی محترم شما در چالوس یک درب اکاردیونی سفارش دادم
    که مدل ان طرح چهار گل لوزی با رنگ مسی چکشی بود که روش دوتا قفل مخفی هم نصب سده بود و دو تا قفل اویز
    از کیفیت کار بسیار بسیار راضی بودم
    و از موقه ای که درب رو‌تصب کردم خیالم خیلی راحت شده
    و احساس امنیت می کنم
    خواستم هنین حا از شما و تمامی کارکنان شما تشکر و قدر دانی کنم که باعث امنیت شهروندان می شوند
    شما رو به جند نفر از دوستان و اشنایان خودم هم معرفی کردم
    امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت مجموعه شما باشیم
    ممنون از شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای امیدوار عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه و همچنین سال ۴۰۰ برای شما سال بسیار خوب و پر از موفقیت باشه
      بسیار خوشحالیم از اینکه شرکت ما را برای ثبت سفارش درب آکاردئونی خودتو انتخاب کردین و راضی بودین و ممنون از اینکه نظر خودتون رو با ما به اشتراک گذاشتین تا مخاطبین از نظرات شما استفاده کنند و برای خرید اقدام بکند ممنون از همراهی بسیار گرم و صمیمانه شما شاد و پیروز باشید خدانگهدار

      پاسخ
  2. من دنبال یه درب اکاردیونی می گردم برای انباریمون که فرقی نمی کنه طرحش چی باشه فقط می خوام قیمتش برام‌مناسب در بیاد
    شما درب دست دوم‌هم دارید یا فقط نو تولید می کنین
    خیلی عجله دارم امکان نصب درب در بیست و‌جهار ساعته اینده وجود داره ؟
    برای اینکه سفارش خودمو بزارم با چه شماره ای تماس بگیرم
    نحوه ی پرداخت به چه صورته
    اقساطی هم می شه پرداخت کرد
    و اگه از محل الان برم جای دیگه امکانش هست دربم با خودم ببرم و اونجا نصب کنم
    در اخر از شما بابت سایت و‌مژالب خوبتون تشکر و قدر دانی می کنم
    موفق باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب نادرپور عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      مناسب ترین درب آکاردئونی ما به لحاظ قیمتی درب آکاردئونی دو گل لوزی می باشد که مناسب برای درب انباری و یا جاهایی است که به امنیت زیادی نیاز ندارد ولی بهینه ترین گزینه اینکه به لحاظ ایمنی بسیار امنیت بالایی داره و هم قیمت مناسبی داره درب ۳ گل لوزی چهار خم می باشد که پیشنهاد ما به شما این نوع در هست متاسفانه ما در دست دوم نداریم و تمام درهایی که ما تولید می‌کنیم به صورت نو می باشد امکان نصب در صورتی که در ۲۴ ساعت آینده وجود دارد که ابعاد درب شما در کارخانه موجود باشد در غیر اینصورت ۷ روز کاری زمان بر میبره تا درب آماده باشه و همکاران خدمتتون برسن برای نصب برای هماهنگی بازدید و مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید
      +989107500509
      امکان پرداخت به صورت نقد و اقساط وجود دارد که برای اطلاع از جزئیات پرداخت اقساط این می‌توانید با شماره‌ی که گفتم تماس بگیرید و از کارشناس فروشمون سوال بفرمایید بله در امکانش هست که قابل جابجایی باشه فقط اگر که در آینده دربی که دارید به اندازه های درب آکاردئونی بخوره میتونید از این در برای اونجا هم استفاده بفرمایید ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید

      پاسخ
  3. سلام
    شبتون بخیر
    امیدوارم خالتون خوب باشه
    من ویلایی دارم در تنکابن که می خواهم برای درب ورودی پیلا یک درب که از لحاظ امنیت مناسب باشه نصب کنم
    ولی بین درب لولایی از این قدیمی ها که به عنوان حفاظ استفاده می شد و درب اکاردیونی نمی دونم کدوم رو انتخاب کنم
    کدام یک امنیت بالاتری داره ؟
    شماره ی نماینده ی شما در شهر تنکابن چند است ؟
    سوالاتی دارم در مورد نحوه ی نصب درب و اینکه امکان نصب درب هست یا نه
    چون کنار درب پله قرار داره و‌همجنین یک پریز برق وجود دارد
    برای مشاوره با چه شماره ای تماس بگیرم؟

    پاسخ
    • با عرض ادب خدمت شما جناب آقای عموزاده عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای اینکه شماره نماینده ما را در تنکابن و استان مازندران داشته باشید با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا همکارانم شما راهنمایی بفرمایند درب لولایی و درب آکاردئونی جفتشون از امنیت بسیار بالایی برخوردارند و فقط درب آکاردئونی مزیتهای نسبت به درب لولایی دارد مثل کم جا بودن هر دو در از امنیت بالایی برخوردارند که با توجه به شرایط پروژه و همچنین سلیقه خودتون می توانید یکی از آنها را انتخاب فرمایید برای اینکه همکاران به شما کمک کنند که آیا میشود روی درب شما درب آکاردئونی نصب کرد عکسی از بیرون درب برای ما ارسال کنید تا همکاران در بخش فروش شما راهنمایی بکند ممنونم از اینکه ما رو همراهی میکنید روز خوبی داشته باشید موفق و پیروز باشید

      پاسخ
  4. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    نیازمند هست عدد درب اکاردیونی برای هشت واحد مسکونی در شهر چالوس می باشم که همه ی ان ها به صورت تیپ و در ابعاد ۱۱۰ در ۲۱۰ ساخته شده اند
    و همه شون می خوام رنگ شون قهوه ای سوخته باشه و یک قفل مخفی در مرکز داشته باشه و دوتا جای قفل از بیرون
    طرح اون هم سه گل لوزی باشه
    برای وبت سفارشم با چه شماره ای تماس بگیرم
    خودم جوش کار هستم و نصب درب ها رو خودم انجام می دهم
    فقط می خواهم خرید رو از شرکت شما انجام دهم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شورب عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      درب آکاردئونی سه گل لوزی ۴ خم بهترین گزینه و محبوب‌ترین در در شرکت آنلاین حفاظت می باشد
      بهترین انتخاب رو انجام دادین و اینکه رنگ قهوه ای سوخته هم جزو رنگبندی ما می باشد و قفل مخفی همان قفل سی ان سی شده هم در مرکز در قرار می‌گیرد که هزینه آن به صورت جدا محاسبه می‌شود برای سفارش شما میتوانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید و همچنین نوع لولا اینکه لولا چپ باشد یا لولا راست را اعلام بفرمایید تا همکارانم برای شما پیش فاکتور ارسال کنند و سفارشتون رو ثبت بفرمایید
      ممنونم از اینکه ما رو همراهی میکنید موفق و سربلند باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام من مدتی پیش از شرکت شما برای خانه ام که واقع در تنکابن هستش یکی از حفاظ های آکاردئونی تون رو تهیه کردم که به من هم کارتون حفاظ آکاردئونی سه گل لوزی چهار خم پیشنهاد دادم با رنگ کوره ای الکترواستاتیک که من رنگ مسی مشکی چکشی را انتخاب کردم و بعد از اینکه در به دستم رسید و نصب شد بسیاری از کیفیت در راضی بودم و مجدد می خوام برای خونم در تهران درب سفارش بدم ممنون از کیفیت بالای کارهاتون و ممنونم از خانم کرمی کارشناس فروشتون که من رو راهنمایی کردند تا بتونم بهترین انتخاب را داشته باشم تشکر ویژه دارم از مجموعه آنلاین حفاظ که بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب برادرزاده عزیز
      خیلی خوشحالم از اینکه از کیفیت در های ما راضی بودید و به صورت مجدد می خواهید از شرکت مادر سفارش بدید
      شرایط سفارش در تهران متفاوت می باشد شما باید با شماره +989107500509 تماس بگیرید و آدرس خودتان را محبت کنید تا براتون وقته بازدید هماهنگ کنند تا کارشناس مون بیان و اندازه ها رو برداشت کنند و شرایط در رو از نزدیک ببینند تا در نصب همکاران به مشکل برنخورد بازدید برای تهران و اطراف تهران کاملا رایگان انجام می‌شود همچنین هزینه حمل و نصب در تهران و اطراف آن به صورت رایگان انجام می‌شود
      ممنونم از اینکه ما رو همراهی می کنید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام من از مشتریان شما هستم که در شهسوار زیبا ویلایی دارم و چند وقت پیش از شرکت شما برای من یک درب اکاردیون نصب کردند که بسیاری از در راضی بودم درب محافظی که انتخاب کرده بودم در ب سه گل لوزی چهار خم با رنگ کوره ای به صورت درجه یک بود که برای من آوردند و بسیار در تمیز و خیلی با سلیقه ساخته شده بود بعد از اینکه درب رو نصب کردن کار لکه‌گیری رو انجام دادند و روی در ب بنده ۲ تا قفل مخفی کار شده بود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند خواستم از شما تشکر کنم و بگویم بهترین شرکت تولید کننده در این زمینه خودتون هستین که من بسیار خوشحالم از طریق شما سفارشم را به ثبت رساندم الان می خواهم برای واحدم در تهران هم یک درب سفارش بدم که تشریف بیاورید برام نصب کنید می‌خواهم در عین همین درب باشد که در شهسوار برام نصب کردیم در تهران در خیابان ظفر میشینم و و می خواستم بدونم هزینه بازدید به چه صورت هستش آیا در تهران هزینه نصب به صورت رایگان انجام میشه ممنون میشم منو راهنمایی کنید و با من تماس بگیرم و آدرس دقیق رو بدم که کارشناس تون بیان و برای ما اندازه گیری را انجام بدهند

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سردار عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنونم از اینکه مجدداً ما را برای ثبت سفارش خود انتخاب کردید
      دربهای آکاردئونی ما انواع مختلفی دارد که بهینه ترین گزینه آن طرح سه گل لوزی چهار خم می باشد که یکی از ایمن ترین درب های ما می باشد و پرفروش ترین و محبوب ترین درب ما در سال ۹۹ بوده است برای اینکه وقت بازدید برای شما هماهنگ بشه لطفاً با شماره تلفن +989107500509 تماس بگیرید و به کارشناس فروش مون آدرس دقیق تون رو محبت کنید تا کارشناسان براتون وقت بازدید بذارند
      بازدید و هزینه نصب و حمل برای تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود که شما می‌توانید از این خدمات استفاده بکنید معمولاً ۷ روز کاری در تهران زمان میبره که در به دست شما برسه و اگر اندازه هایی که در به شما داشت در کارخانه موجود باشد ۴۸ ساعته به دست شما می رسد
      ممنون از همراهی گرم و صمیمانه شما
      روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. عرض ادب خدمت شما امیدوارم که حالتون خوب باشه و طاعات و عباداتتون مقبول درگاه خداوند باشه من از شهرستان رامسر مزاحمتون میشم میخواستم شماره نمایندگی خودتون در شهر رامسر را به من بدین تا من با ایشان هماهنگ کنم و بیان اندازه درب های ما را بزنند و در رو بسازن و برای ما بیاورد و نصب کنن میخواستم بدونم آیا برای ما امکان داره در رو به صورت قسطی بدهید که من چک کارمندی بهتون بدم و چک را استعلام بگیرید و در صورت اینکه اوکی بود من به صورت چکی از شما خرید کنم و مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنم و مابقی آن را در چند قسط به شما پرداخت کنم دربی که می‌خواهم نصب کنم به پیشنهاد دوستان درب سه گل لوزی ۴ خم می باشد که گفتن از امنیت بالایی برخوردار هستش ممنون میشم منو راهنمایی کنید و به من بگید برای ثبت سفارش باید با چه شماره ای تماس بگیرم و با چه کسی صحبت کنم تا زودتر این کار را انجام بدهم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای رضا پور عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت شماره نمایندگی می توانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید و با کارشناس فروش ما در تماس باشید همچنین برای دریافت لیست قیمت و کاتالوگ محصولات من هم با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید و شماره واتساپ کانال تلگرام خودتون رو بفرمایید تا کارشناس فروش مون از طریق تلگرام یا واتساپ فایل ها رو براتون ارسال کنن
      فروشمون به صورت نقدی و اقساطی می باشد که می توانید از خدمات اقساطی ما نیز بهره مند بشید که برای اطلاع از جزئیات طرح اقساطی می توانید با شماره ای که در بالا بهتون گفتم تماس بگیرید و با واحد فروش صحبت بکنید در ب سه گل لوزی چهار خم یکی از امن‌ترین درب ها می باشد که در صنایع فلزی آنلاین حفاظ تولید می‌شود و جزو محبوبترین و پرفروشترین در های ما می باشد
      ممنون از اینکه ما رو دنبال میکنید روز خوبی داشته باشید خداحافظ

      پاسخ
  8. سلام از شهر بابل مزاحمتون میشم و می‌خواستم از دربهای آکاردئونی شما استفاده کنم که پس از پرس و جوهای فراوان فهمیدم که درب آکاردئونی سه گل لوزی درب مناسبی هستش میخواستم بدونم آیا شما این در رو تولید می کنید و تسمه های آن ضخامتش چقدر هستش و رنگی که استفاده می‌کنید و کلاف هایس که برای اطراف در استفاده می‌کنید چه ابعادی داره
    آیا میشه تسمه های آن را به صورت دوبله برای من اجرا کنید و همچنین قفل مخفی روی آن بگذارید که امنیت اون در بیشتر بشه و اینکه چقدر طول می کشه که در آماده بشه و به دست ما برسد شماره نمایندگی تورا محبت می کنید که از ایشون خریدم را انجام بدم ممنون میشم توضیح بدید متشکرم از شما خداحافظ

    پاسخ
  9. سلام نیازمند درب آکاردئونی ریموت دار برای پارکینگ مون هستم
    با توجه به اینکه ابعاد بزرگه و امکان داره که در به صورت سنگین باشه و باز و بسته کردن با دست بسیار سخت باشه می خوام که به صورت ریموت دار باشه و روی اون از جک برقی استفاده کنید
    آیا امکانش هستش برای من این کار را انجام بدهید و ممنون میشم که قیمت جک برقی تون رو بفرمایید که هزینه در چقدر میشه و هزینه جکی که روی اون قرار نصب بشه چقدر میشه و وزن دری که به ابعاد اون سه متر و ۲۰ سانت در دو متر و نیم هستش چقدر است و ممنون میشم توضیحاتی در این رابطه به من بدین که من سفارشم را سریع تر ثبت کنم و همچنین کارشناسان بیان و بازدید و انجام بدهند و ما را راهنمایی کنن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید