نکات مهم در خصوص سفارش درب آکاردئونی سه گل دو خم نقش دار

درب آکاردئونی سه گل دو خم نقش دار از جمله بهترین مدل‌های درب‌های حفاظتی است. این نوع درب با توجه به ویژگی‌هایی که دارد بهترین گزینه برای جلوگیری از سرقت در آپارتمان‌ها یا حتی شرکت‌ها است. شما می‌توانید درب مورد نظر خود را از شرکت آنلاین حفاظ یا قیمتی مناسب خریداری کنید.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی سه گل دو خم نقش دار

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا در خصوص این نوع حفاظ به شما اطلاعات تخصصی مهمی را ارائه دهیم که قبل از خرید حتما به دردتان خواهد خورد.

آشنایی با درب آکاردئونی سه گل دو خم نقش دار

درب آکاردئونی سه گل دو خم نقش دار یکی از مرسوم‌ترین مدل‌های درب و حفاظ آکاردئونی سه لوزی دو خم نقش دار است. طراحی این مدل درب به گونه‌ای است که از ورود سارقان جلوگیری می‌کند در نتیجه گزینه بسیار مناسبی برای درب خانه‌های آپارتمانی است. همانطور که می‌دانید درب سه گل دو خم نقش دار ویژگی‌های بسیاری دارد و این وسيله باعت ایجاد تمایز این مدل با سایر مدل‌های درب‌ آکاردئونی می‌شود. پس در هنگام خرید انواع درب‌های محافظتی حتما به کاربردهای درب توجه ویژه‌ای داشته باشید.

تاریخ: 1401/10/18

مشخصات ظاهری درب آکاردئونی سه لوزی دو خم نقش دار

درب آکاردئونی سه گل دو خم نقش دار همانند دیگر درب‌های آکاردئونی دارای ظاهری متفاوت است و این ویژگی باعث این تفاوت شده است. این حفاظ آکاردئونی سه لوزی دو خم نق دارد دارای سه ردیف لوزی همراه با تسمه‌های عمودی بر روی آن است. این تسمه‌ها سبب سهولت ریل‌گذاری درب می‌شوند. همچنین این نوع درب دارای یک خم در قسمت بالایی و یک خم در قسمت پایینی درب است.

این نوع درب آکاردئونی سه لوزی دو خم نقش دار اگر چه ظاهر ساده‌ای دارد اما همین ظاهر باعث استحکام درب شده که در نتیجه از ورد سارقان جلوگیری می‌کند. این درب را می‌توانید به صورت اینترنتی از شرکت آنلاین حفاظ خریداری کنید.

ویژگی‌های فنی حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم نقش دار

درب آکاردئونی سه گل نقش دو خم نقش دار از لحاظ فنی نیز دارای ویژگی‌های متفاوتی است که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم. همچنین شما می‌توانید قابلیت‌های دیگری را به صورت سفارشی بر روی درب خود اضافه کنید.

  • دارای وزنی معادل 35 کیلوگرم برای هر متر مربع
  • استفاده از قفل محفلی برای امنیت بیشتر
  • دارای دو زبانه قفل آویز
  • استفاده از ریل بلبرینگ
  • تسمه فابریک

تاریخ: 1401/10/18

از حفاظ آکاردئونی سه لوزی دو خم نقش دار کجا استفاده می‌شود؟

از درب آکاردئونی سه گل دو خم نقش دار برای حفاظت از ساختمان‌ها و آپارتمان‌ها استفاده می‌شود. همچنین از نوع حفاظ بر روی درب فروشگاه‌ها، ویلاها، درب شرکت‌ها و … استفاده می‌شود. درب آکاردئونی سه لوزی دو خم نقش دار به وسیله تسمه‌های فلزی یه یک‌دیگر وصل شده‌اند و این موضوع باعث می‌شود پین‌های فلزی در قاب اصلی درب قرار بگیرند. لازم به ذکر است این نوع درب به صورت ریلی نصب می‌شود و در نتیجه برخلاف دیگر درب‌های حفاظتی می‌توان آن را بر روی یک پایه قاب نیز جمع کرد.

شما می‌توانید انواع حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم نقش دار را از شرکت آنلاین حفاظ خریداری کنید و سفارش خود را با بهترین کیفیت و قیمت درب منزل خود تحویل بگیرید. تمامی مراحل نصب درب را تکنسین‌های این مجموعه برای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=2632

لینک کوتاه مطلب : https://tinyurl.com/4e5f4dnc

لینک کوتاه مطلب : https://bit.ly/2VsSKni

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید