درب آکاردئونی بندرعباس و بررسی قیمت این حفاظ

درب آکاردئونی بندرعباس، بندرعباس از جمله شهرهای بزرگ ایران است که در چند سال اخیر، رشد زیادی داشته است. با بیشتر شدن تعداد ساختمانها و فروشگاه ها در بندرعباس، نیاز به برقراری امنیت در این شهر بزرگ بیشتر احساس می شود. نصب درب آکاردئونی در بندرعباس با قیمت مناسب، یکی از بهترین روشها برای کاهش میزان سرقت و افزایش منی در ساختمانهای اداری و مسکونی است.

تاریخ : 1401/10/18

درب آکاردئونی بندرعباس
                        درب آکاردئونی بندرعباس

در این نوشته با ضرورت نصب درب آکاردئونی در ساختمانهای اداری، مسکونی و تجاری در شهر بندرعباس آشنا خواهید شد.

چرا درب اکاردئونی، یک گزینه عالی برای امنیت ساختمان شماست؟

درب آکاردئونی، نوعی درب تاشو است که پشت درب ساختمان نصب می شود و امنیت بیشتری را در آن برقرار می کند. با وجود درب آکاردئونی، افراد نمی توانند به راحتی وارد خانه شما شوند و همین موضوع باعث افزایش امنیت مالی و جانی شما خواهد شد.

نصب درب آکاردئونی بندرعباس، از بهترین راهکارها برای افزایش امنیت ورودی ساختمان است. ظاهر این حفاظ ها، شبیه به ساز آکاردئون است و قابلیت باز شدن و بسته شدن را دارند. درب آکاردئونی را می توان به عنوان حفاظ امنیتی در ساختمانهای تجاری، مراکز اداری و در ساختمانهای مسکونی نصب کرد. (برای دریافت لیست قیمت درب آکاردئونی و شرایط ارسال به بندرعباس تماس بگیرید.)

به دلیل ساختار شبکه ای روی درب آکاردئونی، این مدل دربها با فشار دست جابه‌جا شده و به راحتی جمع می شود. به همین دلیل است که درب آکاردئونی به عنوان درب کشویی و کرکره ای نیز شناخته شده است.

تاریخ : 1401/10/18

یکی از ویژگی های خوب حفاظ آکاردئونی این است که فضای زیادی از ساختمان شما را نمی گیرد و استفاده از آن راحت است. شما می توانید این مدل حفاظ های امنیتی را سریع پشت درب ورودی ساختمان نصب کنید.

ضریب امنیت حفاظ آکاردئونی بین 90 تا 99 درصد است؛ یعنی اینکه سارقان نمی توانند آن را باز کنند و برای باز کردن درب آکاردئونی ساختمان، باید از سنگ فرز استفاده کنند که بسیار پرسروصداست!

با اینکه نصب درب آکاردئونی بسیار رایج شده است؛ اما بعضی از افراد به دلیل نگرانی بابت قیمت درب آکاردئونی از نصب این حفاظ ها خودداری می کنند!

قیمت درب آکاردئونی

قیمت درب آکاردئونی در بندرعباس به طرح، اندازه و مدل آن بستگی دارد. درب آکاردئونی می تواند بسیار ساده باشد یا از میان طرحها و مدلهای پیچیده و فانتزی ساخته شود.

درب آکاردئونی سلطنتی، درب آکاردئونی پیچی و درب آکاردئون ایتالیایی از جمله طرحهای فانتزی این دربها هستند. این مدل دربهای فانتزی، از نظر قیمت حفاظ آکاردئونی گران‌تر از مدلهای ساده هستند؛ اما زیبایی و استقامت بیشتری نیز دارند.

همه مدلهای درب آکاردئونی بندرعباس هزینه بالایی ندارند؛ اگر شما به دنبال یک حفاظ امنیتی هستید ولی دغدغه قیمت درب آکاردئونی را دارید، باید بدانید که با انتخاب مدلهای ساده درب آکاردئونی، قیمت آن پایین‌تر می آید.

تاریخ : 1401/10/18

البته توجه داشته باشید که این کار، در طی چندین سال برای شما سودمند است. در واقع با خرید درب آکاردئونی، شما یک بار برای افزایش امنیت خانه خود هزینه می کنید و سالها خیالتان از امنیت ساختمان راحت می شود و می توانید از آن حفاظ آکاردئونی استفاده کنید.

بهترین مدل درب آکاردئونی در بندرعباس

درب 3 گل، 4 گل و 5 گل از جمله انواع دربهای آکاردئونی هستند. منظور از گل، 2 ردیف لوزی افقی است که به صورت موازی روی حفاظ ساخته می شود. هرچه تعداد گلهای حفاظ آکاردئون بیشتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر است. بهترين نوع حفاظ پشت درب آپارتمان، درب آکاردئونی تمام گل است که 4 لایه تسمه عمودی دارد و شما می توانید خیال خود را از بابت امنیت ساختمانتان راحت کنید.

این مدل درب آکاردئونی، مقاومت بالایی در برابر هوای گرم و شرجی بندرعباس دارد و دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شود. در نتیجه سالها می توانید از درب آکاردئونی در ورودی ساختمانتان استفاده کنید.

مزایای خرید حفاظ آکاردئونی

خرید درب آکاردئونی، مزایای زیر را دارد:

  • با استفاده از درب آکاردئونی، شما می توانید امنیت بیشتری را در ساختمان خود برقرار کنید.
  • حفاظ آکاردئونی، استحکام فوق‌العاده ای دارد و سالها کار می کند.
  • باز و بسته کردن درب آکاردئونی بسیار آسان است و هیچگونه سروصدایی ندارد.
  • به دلیل شکل و طرح زیبای این حفاظ امنیتی، نصب درب آکاردئونی در بندرعباس باعث زیباتر شدن قسمت ورودی خانه شما می شود.
  • قیمت درب آکاردئونی در بندرعباس، نسبت به سایر دربهای ضدسرقت مناسب تر و منطقی تر است.
  • درب آکاردئونی، روی دربهای تک جداره و دوجداره قابل نصب و اجرا است.
  • حمل و نصب درب آکاردئونی آسان و سریع است.
  • رنگ بندی های درب آکاردئونی بسیار جذاب و باکیفیت است.

به دلیل وجود این مزایا است که نصب درب آکاردئونی را به شما توصیه می کنیم. اگر ساکن بندرعباس هستید، با سفارش درب آکاردئونی در بندرعباس می توانید امنیت بیشتری در خانه خود برقرار کنید و خیال خود را راحت کنید که هیچ دزدی نمی تواند وارد فضای خانه شما شود.

آیا قصد خرید درب آکاردئونی در بندرعباس را دارید؟

اگر قصد خرید و سفارش درب آکاردئونی در بندرعباس را دارید، می توانید به گروه صنعتی آنلاین حفاظ اعتماد کنید و بهترین و باکیفیت ترین دربهای آکاردئونی را در ساختمانتان نصب کنید. گروه صنعتی آنلاین حفاظ، یکی از بهترین مراکز تولید حفاظ های امنیتی و دربهای ضدسرقت در ایران است و سابقه درخشانی در زمینه ساخت درب آکاردئونی و انواع حفاظها دارد.

در وب سایت گروه صنعتی آنلاین حفاظ، شما می توانید درب آکاردئونی موردنظر خود را با طرح و مدل دلخواهتان انتخاب کنید و سفارش دهید.

قیمت درب آکاردئونی در گروه صنایع آنلاین حفاظ بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و شما می توانید از شهر بندرعباس با هزینه منطقی، برای خرید درب آکاردئونی اقدام کنید.

یکی از مزایای شرکت آنلاین حفاظ این است که درب آکاردئونی موردنظر شما را با بهترین ابزارها و آهن آلات می سازد و سفارش شما را با ضمانت به شما تحویل می دهد.

با سفارش درب آکاردئونی به گروه آنلاین حفاظ، شما صاحب درب ضدسرقت آکاردئونی می شوید.

برای افرادی که به دنبال درب آکاردئونی در بندرعباس هستند، می توانند سفارش خود را در وب سایت آنلاین حفاظ ثبت کنند و بعد از آماده شدن حفاظ آکاردئونی، آن را در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

اگر می خواهید امنیت ساختمان خود را چندین برابر کنید و خطر سرقت را از بین ببرید، همین حالا به وب سایت آنلاین حفاظ مراجعه کنید و درب آکاردئونی موردنظر خود را با طرح، مدل و رنگ موردنظرتان سفارش دهید.

مطالب مرتبط

حفاظ روی دیوار

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ پنجره

نرده راه پله

14 دیدگاه دربارهٔ «درب آکاردئونی بندرعباس و بررسی قیمت این حفاظ;

  1. سلام و عرض احترام خدمت شما
    اميدوارم حالتون خوب باشه
    من درب اكارديوني براي مغازه ي خودم نيدخولهم كه ارتفاع اون خدودا دو و نيم متر و عرضش سه متر مي باشد ايا امكان اجراي درب اكارديوني در اين ابعاد وجود دارد
    و اينكه اگر امكان ساختش باشه امكان دارن درب به يك جا جمع بشه و مي خواستم بدونم وقتي كه حمع مي شه حدودا چه مقدار از فضا رو اشغال مي كنه
    امكان نصب قفل برقي روي اين درب ها وجود داره يا به صورت دستب بايد باز و بسته بشه
    و اين كن بايد از چه طريقي سفارش خودم رو ثبت كنم ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای صدری عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      درب آکاردئونی در هر اندازه‌ای با هر ارتفاع قابل اجرا می باشد فقط به دلیل اینکه ابعاد در بزرگ می‌شود و امکان جاسازی آن در کوره وجود ندارد و رنگ آن به صورت دستی و به صورت روغنی با بهترین کیفیت رنگ زده می شود
      بهتر است برای ابعاد بزرگتر درب آکاردئونی از وسط باز و بسته شود بر ای اینکه در بخواهد به یک طرف باز شود هم سنگین می‌شود و هم باز و بسته کردن آن بسیار دشوار خواهد بود
      حدوداً به ازای هر یک متر ۲۵ سانت حفاظ اشغال می کند امکان نصب جک برقی بر روی درب آکاردئونی وجود ندارد و باید به صورت دستی باز و بسته شود برای سفارش خود میتوانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید و سفارش خودتون رو ثبت کنید و یا اینکه بازدید هماهنگ کنید بازدید به صورت رایگان انجام میشه که کارشناس خدمتتون میرسن تت هم شرایط پروژه را ببینند و هم اندازه های دقیق و برداشت کنند تا برای شما پیش فاکتور ارسال بشه ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدا نگهدار

      پاسخ
  2. سلام و خسته نباشيد
    از جزيره ي كيش مزاحمتون مي شم مي خاستم بدونم ايا شما در حزيره ي كيش هم نمايندگي فروش يا عامل فروش داريد ؟
    كلا ثبت سفارش درب به چه صورتي انجام مي شود
    من سه عدد درب اكارديوني براي ورودي و درب تراس و يك پنجره تراس مي خاستم و براي اينكه جلوي نور رو نگيره مي خوام كه اكارديوني باشه
    ايا امكان نصب قفل مهفي روي درب هاي شما وجود داره؟
    و اين كه ايا درب رو موقه ي اثاث كشي مي تونم كلا باز كنم
    ممنون مي شم در مورد موارد فرق بهم توضييح بديد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای سهرابی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای دریافت شماره نمایندگی مون در جزیره زیبای کیش با شماره +989107500509 تماس بگیرید
      اگر بخواهید مستقیم از خود کارخانه سفارشتون رو ثبت کنید برای اندازه گیری در باید پشت به پشت چارچوب را اندازه بگیرید و همچنین یک عکس از بیرون درب برای کارشناسان ما ارسال کنید تا ببینند که شرایط درب به چه صورت هستش و شما را راهنمایی کنند
      معمولاً درب ها دارای دو تا قفل آویز روی خودشون هستند که یکی در بالا یکی در پایین قرار دارد و اگر بخواهید قفل مخفی هم روی در اجرا می شود که هزینه قفل مخفی به صورت جداگانه محاسبه می شود برای اثاث کشی هم درب آکاردئونی این قابلیت را دارد که به صورت کامل باز شود و می توانید موقع اثاث کشی از این قابلیت درب آکاردئونی استفاده کنید امیدوارم که تونسته باشم شما را راهنمایی کنم
      روز خوبی داشته باشید
      خدانگهدار

      پاسخ
  3. سلام
    خوبين
    من يه اپارتمان دارم كه درب ضد سرقت زوش نصبه ولي متاسفانه چند روز پيش يكي اومده و تونسته درب ضد سرقت رو باز كنه و از منزلمون سرقت انجام بده
    بعد از پرس و جو هاي زياد گفتند درب اكارديوني و درب هاي لولايي روي درب صد سرقت نصب كنين
    سوال من اينه كه كدوم يك از اين درب ها امنيت بهتر و بالا تري دارند و امكان تصب قفل هاي ضد سرقت روشون هست؟
    قفلي كه بشه از داخل خونه هم اونو بست
    براي اطلاع از قيمت ها با چه ماره أي مي تونم تماس بگيرم
    أيا امكان ارسال درب دو دو روز وجود داره؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای آغاسی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای اتفاقی که برای شما پیش آمده بسیار بسیار متاسفم
      دربهای آکاردئونی به لحاظ امنیت بسیار ایمنی بالایی دارند و بسیار کم جا هستند و جای بسیار کمی را اشغال می کند که شما می توانید برای درب ضد سرقت خود از این درها استفاده بفرمایید و با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا همکاران شما را راهنمایی کنند و کارشناس اعزام بشه تا اندازه‌ای درب شما را اندازه‌گیری کنند اگر اندازه هایی که درب شما داره در کارخانه موجود باشه طی ۴۸ ساعت آینده برای شما این در نصب خواهد شد در غیر اینصورت هفت روز زمان می‌برد تا درب آماده بشه و بیان برای شما نصب رو انجام دهند برای اطلاع از قیمتها با شماره که در بالا گفتم تماس بگیرید و لیست قیمت رو دریافت بفرمایید ممنون از همراهی شما
      روز خوبی داشته باشید

      پاسخ
  4. سلام به همه هم وطنان عزیز ساکن شهر بندرعباس هستم که می خواهم برای دوتا واحد از منزل هایی که دارم حفاظ آکاردئونی نصب کنم توی گوگل خیلی سرچ کردم تا اینکه با سایت شما رو به رو شدم و تصمیم گرفتم که سفارش خودمو از طریق سایت شما ثبت کنم میخواستم ببینم که منظور از دو گل سه گل و چهار گل لوزی چیه چه تفاوتی باهم دیگه دارن و کدوم یکی امنیت بهتر و بیشتری داره و اینکه من رنگب دارم زرشکیه میخواستم ببینم که زرشکی جزو رنگبندی شما هستش و اینکه آیا رنگ دربها به صورت دستی زده میشه و اینکه هزینه حمل تا بندرعباس به چه صورت آیا باربری میفرستین یا روش دیگه ای دارید برای ارسال

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قالیچی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه منظور از دو گل لوزی و ۳ گل و چهار گل لوزی تعداد لوزی هایی است که در ساخت درب آکاردئونی استفاده میشه و شما وقتی از روبرو در رو نگاه می‌کنید در دارای دو‌ ردیف لوزی و یا سه ردیف لوزی و یا چهار ردیف لوزی می باشد که ایمن‌ترین آن طرح چهار گل لوزی می باشد که از امنیت بسیار بالاتری برخوردار هست ولی محبوبترین و پرطرفدارترین طرح درب اکاردیونی حفاظ سه گل لوزی می باشد که هم امنیت بسیار مناسبی داره و هم قیمت بسیار مقرون به صرفه هستش
      رنگ بندی درب های ما مشکی ،سفید- نقره ای ،قهوه ای و مسی- چکشی است که شما می توانید بین آن ها انتخاب داشته باشید و نزدیکترین رنگ رو به درب به خودتان انتخاب فرمایید در برای تمامی شهرها از طریق باربری ارسال می شود و هزینه آن حدوداً ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان می باشد
      امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید پیروز و موفق باشید خدانگهدار

      پاسخ
  5. سلام من در بندرعباس هستم که می‌خواهم برای منزلم از درب های حفاظ آکاردئونی شما استفاده کنم ولی نمی دانم کدام مدل مناسب در های ما می باشد در های ما ۴ عدد می باشد که ابعاد آنها یک متر و ده در دو متر و ۱۵ سانت می باشد که بالای هر کدام از آن ها اندازه ۵۰ سانتیمتر هم کتیبه وجود دارد که می‌خواهیم قسمت کتیبه به صورت ثابت باشد و باز و بسته نشود می خواستم بدانم کدام یک از درب های شما برای این ابعاد مناسب می‌باشد در ها همون‌طور که گفتم ۴ عدد میباشد که تیپ هستند فقط طریقه باز و بسته شدن آنها متفاوت هستش یکی از چپ باز می شود و دیگری از راست ممنون میشم که مدل هاتون رو برای من بفرستید و بگویید با چه شماره ای تماس بگیرم که من را راهنمایی کند که بتونم از شرکت شما خرید را انجام دهم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای بابی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      در آنلاین حفاظ درب های مختلفی تولید می شود که مدل‌های آن در به دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی می باشد که ایمن ترین درب ما در حال حاضر درب چهار گل لوزی ۵ خم می باشد و از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستش اما سه گل لوزی از محبوبترین و پرفروشترین دربهای ما است که هم قیمت مناسب‌تری نسبت به چهار گل لوزی دارد و هم ایمنی قابل قبولی دارد برای قسمت کتیبه بالای درب ها هم از آکاردئونی ثابت میشه استفاده کرد و فقط اون قسمت از در که باز می شود را می توان به صورت آکاردئونی می‌ براتون کار بکنیم
      برای اطلاع از قیمت ها و همچنین مدل های مختلف و دریافت کاتالوگ و لیست قیمت ها می توانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا کارشناس فروش مونو براتون آنها را از طریق تلگرام و واتساپ ارسال کنند امیدوارم که تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خداحافظ

      پاسخ
  6. سلام و عرض ادب خدمت شما امیدوارم که حالتون خوب باشه من یکی از درهای لولایی شما را پسند کردم که می‌خواهم قیمت اون رو بدونم و سوال دارم اینکه آیا درب های لولایی امنیت بیشتری نسبت به درب های آکاردئونی دارند چون چند جا به من گفتند که درب های لولایی و ثابت ایمنی بیشتری داره و آیا مدلهای مختلفی دارید که برای من ارسال کنید که من نمونه هاش رو ببینم و از روی اون انتخاب کنم و سفارش رو ثبت کنم و قیمت آنها به چه صورت است که به صورت متری یا به صورت کیلوگرم هستش برای بندرعباس هم نمایندگی دارید که هر مدل که ما بخواهیم را برای ما اجرا کنند ممنون میشم که من رو راهنمایی بفرمایید و بهم بگید که با چه کسی در رابطه با این مسائل صحبت کنم و سفارش خودم را به ثبت برسانم
    ممنونم از شما
    موفق باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای موثق عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      دربهای لولایی و دربهای آکاردئونی هر دو از امنیت بسیار بالاتری برخوردار هستند و درب های اکاردیونی به دلیل کم جا بودنشان طرفدار بیشتری دارد
      اختلاف قیمت آنها با یکدیگر بسیار کم است فقط درب های لولایی به صورت کیلویی محاسبه می‌شوند و در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت آنها میتوانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا کارشناس فروش مونو براتون از طریق تلگرام و واتساپ آنها را ارسال کنند و به لحاظ قیمت تقریباً در یک سطح قرار دارند و شما طبق سلیقه و همچنین بودجه ای که دارید می توانید از آن ها انتخاب کنید و اینکه برای دریافت شماره نمایندگی هم می‌توان می توانید با شماره ای که در بالا بهتون گفتم زنگ بزنید تا شماره نماینده مونرو دریافت بفرمایید برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناس فروش ما در ارتباط باشید روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  7. سلام من از بندر تماس می گیرم و می خواستم از شما آدرس و شماره تماس نمایندگی تون در بندر را بگیرم که باهاشون تماس بگیرم و یکی از این دربهای آکاردئونی شما خرید کنم فقط میخواستم بدونم شرایط پرداخت به چه صورت هستش آیا به صورت قسطی هم کار انجام می دهید و اینکه آیا در هر ابعادی که بگیم درب و تولید می‌کنید چقدر طول میکشه که در آماده بشه و برای ما در را نصب کنند و قیمت‌های در به چه صورت هست ایا قیمت نمایندگی و کارخانه با هم یکیه یا نمایندگی بیشتر می گیره و اینکه چقدر زمان میبره که در با ساخته بشه و نصبش چقدر زمان میبره ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید روزتون بخیر

    پاسخ
  8. سلام و عرض ادب و خسته نباشید خدمت شما میخواستم ببینم درب آکاردئونی بهتر است یا درب ضد سرقت
    من اول می خواستم درب ضد سرقت ترک نصب کنم ولی چند نفر به من گفتند که با اینکه در ب منزلشون ضد سرقت ترک است ولی با کارت بانکی تونستن اون در را باز کنند و وارد منزل شان بشن و دزدی انجام بدن و سپس تصمیم گرفتم از در آپارتمانی اکاردیونی استفاده کنم که باز هم یکسری این درب آکاردئونی ها رو هم رد کردن میخواستم بدونم کدوم یکی بهتره
    خواستم دیگه گوش به حرف کسی نکنم و با یک شرکت وارد مذاکره بشوم و ازتون راهنمایی بخوام که آیا هر دوش رو باید بزنم و یا کدومش رو اگه بزنم بهتره ممنون میشم توضیح بدید و بفرمایید که کدام درب آکاردئونی بهترین و مقاوم ترین درب تولیدی شما هست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید