دلیل اصلی محبوبیت درب آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی

درب آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی را می توان یکی از ایمن ترین و مستحکم ترین درب ها آکاردئونی موجود در بازار دانست چرا که علاوه بر تعداد گل بالا پرچ های اصلی آن نیز به کمک تسمه دوبل کاملا پوشیده شده و از دسترس سارقان خارج شده است.

تعداد گل یا لوزی یکی از مولفه های مهم در سنجش ضریب امنیت درب آکاردئونی به شمار می رود.

درب آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی

میزان امنیت درب آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی

ضریب امنیت دربهای آکاردئونی بر مبنای مولفه های متعددی سنجیده می شود. یکی از مهمترین فاکتورهای امنیت و کیفیت این درب ها تعداد گل یا لوزی به کار رفته در آن است.  بر همین اساس درب آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی یکی از امن ترین درب های آکاردئونی موجود در بازار به شمار می رود.

وجود چهار ردیف لوزی از جنس فولاد، تسمه ها عمودی دوبل که پرچ ها اصلی را کاملا پوشش داده و همچنین استحکام فوق العاده چهارچوب، استقامت و امنیت بی نظیری به درب آکاردئونی چهار لوزي پرچ مخفی  بخشیده است.

تاریخ: 1401/10/18

تراکم گل ها و فاصله ی اندک میان تیغه ها تمام نقاط خالی را پر نموده و این نوع درب علاوه بر استقامت فوق العاده کمترین راه نفوذ را دارد اما از طرفی این تراکم بالا می تواند باعث افزایش هزینه ی طراحی و ساخت  درب آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی شود.

ولی به هر حال اصل مهم در تامین امنیت این است که هرگز نباید امنیت را فدای قیمت کرد بنابراین اگر به دنبال ضریب امنیت فوق العاده در کنار زیبایی چشم نواز هستید درب و حفاظ آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی بهترین انتخاب است.

مهمترین مزایای درب و حفاظ آکاردئونی چهار لوزي پرچ مخفی

استفاده از تسمه های مقاوم 5 میل، تراکم بالا و فاصله  اندک میان تسمه ها عمودی، قاب و چهارچوب بسیار مستحکم ،امکان  افزودن قفل های مخفی و لولای سه تکه  از مهمترین مزیت های درب آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی به شمار می رود.

علاوه بر تمام اینها امکان سفارشی سازی و طراح و پیاده سازی طرح ها چشم نواز و سلطنتی بر روی این دربی به خوبی مهیاست. البته با نصب حفاظ آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی برای  پنجره های عریض، تراس و هر جایی که احتمال سقوط و نفوذ بالایی دارد می توان نهایت ایمنی را به ویژه برای سالمندان و کودکان ایجاد کرد.

بطور کلی متخصصان مجرب طراحی و ساخت درب آکاردئونی،  حفاظ و درب آکاردئونی چهار لوزی پرچ مخفی را مناسب ترین گزینه برای ارتقا امنیت ساختمان ها و برج های مسکونی پر ازدحام و اماکن تجاری و کسب و کارها حساس می دانند.

معیار های محاسبه قیمت درب آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی

ارتفاع، عرض و نوع طراح به کار رفته در درب های آکاردئونی نقش تعیین کننده ای در قیمت تمام شده  آنها دارد. بر همین اساس هر چه عرض و ارتفاع درب آکاردئونی چهار گل پرچ مخفی بیشتر باشد مسلما درب سنگین تر و به لحاظ هزینه نیز گران تر خواهد بود علاوه بر آن پیاده سازی طرح های پیچیده نیز بر ایبن قیمت خواهد افزود.

با توجه به جمیع این موارد و البته تلاطم بازار امروز امکان ارائه قیمت مقطوع وجود ندارد اما به طور کلی هزینه  هر متر مربع درب آکاردئونی به طور میانگین بین ششصد هزار تومان تا 2 میلیون تومان برآورد می شود که قیمت نصب و البته رنگ آمیزی کوره ای نیز به آن افزوده می شود.

طراحان خلاق و متخصصان مجرب طراحی و ساخت درب آکاردئونی در شرکت آنلاین حفاظ آمادگی دارند انواع درب و حفاظ آکاردئونی از جمله درب و حفاظ آکاردئونی چهار لوزی پرچ مخفی را در نهایت استحکام امنیت و زیبایی تولید نموده و پیشکش سلیقه ی زیبا پسند شما نمایند.

لینک کوتاه : https://onlinehefaz.ir/?p=3188

لینک کوتاه : https://tinyurl.com/5fbe57pw

لینک کوتاه : https://cutt.ly/5WWmYYf

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید