احساس امنیت بیشتر با درب آکاردئونی چهارگل پیچ شکلاتی

درب آکاردئونی چهارگل پیچ شکلاتی را میتوانیم در بین محصولات برتری جای دهیم که با نصب آن احتمال سرقت به صفر درصد می رسد. این حفاظ ها با داشتن اجزای مختلف به همراه ویژگی های گوناگون، انتخاب مناسبی برای شما به شمار می رود و با کمک آن میتوانید بخشی از امنیت مکان مورد نظر خودتان را تامین کنید.

همین ویژگی های برتر نیز زمینه ساز کاربردهای گسترده و متنوع بوده اند. لازم به ذکر است حفاظ آکاردئونی چهارگل پیچ شکلاتی دارای رنگ کوره ای الکترواستاتیک بوده که از مزیتهای مختلفی بهره‌مند است. در ادامه به صورت کامل این محصول امنیتی را شرح خواهیم داد.

تاریخ : 1401/10/18

28 اسفند 1401

درب آکاردئونی چهارگل پیچ شکلاتی

رنگ درب آکاردئونی چهارگل پیچ شکلاتی

همانطور که اشاره کردیم رنگی که برای درب آکاردئونی چهارلوزی پیچ شکلاتی در نظر گرفته شده است. رنگ کوره ای الکترواستاتیک است. این رنگ باعث خواهد شد که بتوانید شاهد مقاومت بالا در برابر عوامل مختلف از جمله تغییرات آب و هوایی و رطوبت باشید. البته برخی از شرکت ها وجود دارند که دربهای آکاردئونی خود را با رنگهای روغنی عرضه می کنند.

تاریخ : 1401/10/18

28 اسفند 1401

این رنگ ها گزینه خوبی برای این امر نیستند؛ چرا که بعد از مدتی کیفیت آن ها افت خواهد کرد، رنگ از بین می رود و در برابر تغییرات آب و هوایی نیز مقاومت و استحکام بالایی ندارند. از این شرکت آنلاین حفاظ با در نظر گرفتن تمامی این ها سعی کرده است تا برای دربهای آکاردئونی خود از رنگهای کوره ای الکترواستاتیک استفاده کند تا رضایت مشتریان خود را نیز از این طریق به دست بیاورد.

لولای های درب آکاردئونی چهارلوزی

لولا از اجزا و قطعات مهم درب آکاردئونی چهارگل پیچ شکلاتی است. این لولاها نیز انواع مختلفی دارند که از آن ها میتوانیم به لولا دو پارچه و لولا سه پارچه اشاره داشته باشیم. البته استفاده از لولاهای دو پارچه به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود؛ چرا که ضریب امنیتی پایینی دارند. به همین علت به راحتی توسط سارقان شکسته می شوند. پس لولاهای سه پارچه انتخاب خوبی برای این امر به شمار میروند. این لولاها باعث می شوند تا ضریب امنیتی به شدت افزایش پیدا کند و از این طریق از ورود سارقان و شکسته شدن لولاها توسط دیلم و اجسام سخت جلوگیری کنید.

کاربردهای حفاظ آکاردئونی پیچ شکلاتی

هر جایی احساس می کنید به امنیت بالایی نیاز دارد، میتوانید از این حفاظ استفاده کنید. ولی به طور کلی اصلی ترین کاربرد درب آکاردئونی چهارگل پیچ شکلاتی، ساختمان های مسکونی است. همانطور که اشاره شد، شما میتوانید بر حسب نیاز خود از آن بهره ببرید.

تاریخ : 1401/10/18

28 اسفند 1401

خرید درب آکاردئونی چهارگل پیچ شکلاتی

در صورتی که قصد خرید این نوع از حفاظ های آکاردئونی را دارید، میتوانید به شرکت آنلاین حفاظ مراجعه کنید و سفارش خودتان را در ابعاد و اندازه های دلخواه به ثبت برسانید. قیمت های درب ها بر حسب اندازه، ابعاد و وزن خواهند بود و هر چقدر این موارد افزایش پیدا کنند. قیمت نهایی نیز با افزایش روبه رو خواهد شد. ولی این اطمینان را به شما می دهیم که قیمت ها در مقایسه با کیفیت و امنیتی که مشاهده خواهید کرد بسیار منصفانه بوده و هیچگونه نگرانی در این باره نداشته باشید.

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=1989

لینک کوتاه مطلب : https://tinyurl.com/nh6a8ect

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/9QeObnm

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید