آشنایی کامل با محصول امنیتی درب آکاردئونی سه گل چهار خم پیچ شکلاتی

درب آکاردئونی سه گل چهار خم پیچ شکلاتی از بهترین محصولات محافظتی به حساب می آید که با داشتن بهترین مشخصات فنی تامین کننده امنیت بالایی است. این حفاظ ها تشکیل شده از اجزای مختلفی هستند که از آن ها میتوان به تسمه و کلاف چارچوب اشاره کرد. برای اینکه درب های آکاردئونی امنیت بالایی داشته باشند، نیاز است تا از بهترین مواد اولیه بهره برده شود.

تاریخ : 1401/10/18

همچنین حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم پیچ شکلاتی توانسته کاربردهای متنوعی را به خود اختصاص دهد. به همین علت در ادامه به صورت کامل به بررسی این نوع از دربهای امنیتی خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب دنبال کننده ما باشید.

درب آکاردئونی سه گل چهار خم پیچ شکلاتی

ریل های درب آکاردئونی سه گل چهار خم پیچ شکلاتی

ریل ها یکی از مواردی به شمار می روند که در دربهای آکاردئونی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این حفاظ ها از دو ریل بهره مند بوده که یکی از آن ها در بالا و دیگری در پایین است. تسمه ها درون ریل به گونه قرار داده شده اند که امکان جدا کردن آن ها وجود ندارد. نتیجه این امر افزایش امنیت منزل و محل کار است. چرا که یکی از راه هایی که سارقان میتوانند نسبت به باز کردن دربهای امنیتی اقدام کنند، از طریق تسمه ها است. پس درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم پیچ شکلاتی میتواند یک انتخاب ایده آل برای تامین امنیت باشد.

همانطور که اشاره کردیم این حفاظ ها دارای دو ریل هستند. ریلی که در بالا قرار دارد، تمامی وزن درب را تحمل میکند. علاوه بر این حرکت روان حفاظ ها، به دلیل وجود این دربها است. برای اینکه ریل ها به خوبی باز و بسته شوند، از بلبرینگ های درجه یک بهره برده شده است. لازم به ذکر است که برای افزایش ضریب امنیتی ریل ها از ورق 2 میلی متری خم کاری شده، استفاده شده است.

تاریخ : 1401/10/18

پرچ های حفاظ آکاردئونی سه گل لوزی پیچ شکلاتی

یکی از راه هایی که سارقان می توانند به خانه ها نفوذ کنند، باز کردن پرچ ها است. از آنجایی که شرکت آنلاین حفاظ بر این موضوع آگاه است، سعی بر این داشته است تا از پرچ های خزینه خرده استفاده کند. به همین دلیل هیچ سارقی نمی تواند با کمک پیچ گوشتی و… این پرچ ها را از تسمه ها جدا کند و می توانید شاهد امنیت بسیار بالایی باشید.

کاربردهای درب آکاردئونی سه لوزی شکلاتی

یکی از موارد مهمی که در رابطه با درب آکاردئونی سه گل چهار خم پیچ شکلاتی باید بدانید، کاربردهای آن است. از آنجایی که ویژگی های به کار گرفته شده در این محصول گسترده بوده، می توانید شاهد جامعیت کاربردهای آن نیز باشید. اصلی ترین مکانی که از این درب ها استفاده می شود، خانه های مسکونی بوده و بعد از آن انباری ها، گاراژها و پارکینگ ها مصرف کننده اصلی هستند.

در نهایت لازم به ذکر است که اگر قصد خرید درب آکاردئونی سه گل چهار خم پیچ شکلاتی را دارید، می توانید با شرکت آنلاین حفاظ در تماس باشید تا درب مورد نظر شما در ابعاد و اندازه دلخواه به همراه کیفیت بسیار بالا تولید کند.

تاریخ : 1401/10/18

https://onlinehefaz.ir/?p=1962

https://cutt.ly/EQq7q6D

https://bit.ly/3zzGdwq

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید