انواع مختلف درب آکاردئونی بوکان

درب آکاردئونی بوکان یکی از تولیدات گروه آنلاین حفاظ است این نوع درب ها از قدمتی بسیار طولانی برخوردار هستند. به دلیل ایجاد امنیت فوق العاده درب آکاردئونی بوکان در سال های اخیر به عنوان یک گزینه ی مناسب برای اماکن مسکونی و تجاری محله میراوا بوکان شناخته شده است. این نوع درب ها را گاهی اوقات با عنوان کرکره ای و تاشو می شناسند و مهم ترین هدف از تولید آن ها ایجاد امنیت در اماکن مختلف است.

تاریخ : 1401/10/18

البته نباید ظاهر زیبای این درب ها را نادیده گرفت. از مهم ترین دلایل استفاده از این نوع درب ها سهولت در استفاده از آنها می باشد که به دلیل ساختار تاشو آن ها است.

درب آکاردئونی بوکان

فاکتورهای موثر بر قیمت درب آکاردئونی بوکان

قیمت درب آکاردئونی بوکان در محله طاهرآباد به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت. درب های آکاردئونی بسته به نوع جنسی که برای ساخت آن به کار رفته است قیمت گذاری می شود که با توجه به ساختار آن ها قیمت درب های فلزی به دلیل استفاده از پروفیل های آهن در ساختار آن ها بیشتر از سایر انواع است. از جمله پارامترهای تاثیرگذار در قیمت این درب ها تراکم و تعداد حفاظ هایی است که برای ساخت درب های آکاردئونی مورد استفاده قرار گرفته است.

تاریخ : 1401/10/18

یکی دیگر از عوامل موثر نوع رنگ آمیزی آن است. استفاده از رنگ های کوره ای برای رنگ آمیزی باعث شده که این نوع درب ها در برابر عوامل جوی از قبیل گرما و رطوبت مقاومت بالایی نشان داده و دچار زنگ زدگی و خوردگی نشوند. این امر موجب طول عمر درب های آکاردئونی فلزی می شود که نتیجه ی آن صرفه جویی در هزینه ها است.

درب آکاردئونی بجنورد

متراژ شاید مهم ترین مورد تاثیر گذار بر قیمت درب ها باشد معمولا این مسئله براساس اندازه و سایز درب های آکاردئونی محاسبه می شود. علاوه بر آن باید به استفاده از ریل ها و یراق آلات مرغوب نیز اشاره کرد. استفاده از قفل های ایمنی نیز در قیمت درب آکاردئونی بوکان تاثیر دارد.

انواع مختلف درب آکاردئونی بوکان

درب آکاردئونی بوکان با توجه به طول عمر بالایی که دارد یک گزینه مناسب برای استفاده در ساختمان های محله ناچیت بوکان است. این نوع درب ها در سه نوع PVC، mdf و فلزی عرضه می شوند. دو نوع اول به دلیل ساختار و جنسی که دارند مناسب برای استفاده در بخش داخلی ساختمان هستند. این دو نوع در مقایسه با نوع فلزی از قیمت پایین تری برخوردار هستند. علاوه براین درب های pvc،mdf از لحاظ ایمنی و طول عمر مفید در رده ای پایین تر از انواع فلزی قرار دارند.

تاریخ : 1401/10/18

درب آکاردئونی بوکان

در کل درب آکاردئونی بوکان را می توانیم به عنوان یک درب ضد سرقت معرفی کنیم که برای استفاده بهینه از فضا و جلوگیری از به هدر رفتن فضا برای درب ورودی مکان های تجاری و مسکونی استفاده می شود. البته این نوع درب ها برای مصرف داخلی هم استفاده می شوند. درب های آکاردئونی در انواع مختلفی تولید می شوند که افراد می توانند براساس نیاز خود آن ها را انتخاب و نصب کنند. در ادامه قصد داریم انواع مختلف درب های آکاردئونی بوکان را مورد بررسی قرار دهیم.

لینک مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=2788

لینک مطلب : https://tinyurl.com/3t4epup9

لینک مطلب : https://cutt.ly/5QJwgrq

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید