درب آکاردئونی پنج گل پرچ مخفی دژی مستحکم و غیرقابل نفوذ

متخصصان طراحی و تولید درب آکاردئونی ضمن بررسی نقاط نفوذ احتمالی به نکاتی دست یافته اند که رفع و ارتقا آنها منجر به طراحی و تولید درب آکاردئونی پنج گل پرچ مخفی شده است. حفاظی مستحکم که کابوس سارقان است. هر چند با افزایش تعداد گل ها و لوزیها امکان نفوذ به درب آکاردئونی کاهش یافته و ضریب امنیت نیز بالاتر می‌رود اما این تمام ماجرا نیست.

تاریخ: 1401/10/18

5.درب آکاردئونی پنج گل تمام گل پرچ مخفی 14 اردیبهشت 1403 آنلاین حفاظ

درب آکاردئونی پنج گل پرچ مخفی چیست؟

درب آکاردئونی پنج گل پرچ مخفی جدیدترین دستاورد متخصصان در حوزه ی طراحی و تولید درب و حفاظ های آکاردئونی است که بالاترین ضریب امنیت و نفوذ ناپذیری را در میان تمام درب و حفاظ های آکاردئونی  به خود اختصاص داده است.

نفوذ ناپذیری درب آکاردئونی پنج گل پرچ مخفی تنها به دلیل 5 گل بودن آن نیست بلکه در این نمونه تمام نقاط ضعف تولیدات آکاردئونی مورد بازنگری قرار گرفته و رفع نقاط ضعف و بهبود نقاط مثبت باعث تولید حفاظ و دربی شده است که  علاوه بر کیفیتی فوق العاده و استحکامی بی نظیر  تمام راههای نفوذ ر به روی سارقان حرفه ای بسته است.

تاریخ: 1401/10/18

مهمترین مزیت درب آکاردئونی پنج گل پرچ مخفی

اولین و مهمترین مزیت این درب امنیت فوق‌ العاده‌ آن است. امنیت و کیفیت درب آکاردئونی پنج لوزی پرچ مخفی به گونه ای است که حتی کارشناسان خبره‌ اداره آگاهی و بیمه ها نیز بر آن صحه گذاشته و آن را تایید می کنند.

تمام گل بودن و تراکم بالای درب آکاردئونی پنج گل پرچ مخفی موجب شده  که سارقان به هیچ کدام از روش های مرسوم از قبیل انداختن جک، چرخاندن دست و استفاده از دیلم قادر به نفوذ به این درب نباشند.

طراحی و نصب لولا سه پارچه نیز از دیگر اقداماتی است که در راستای افزایش ضریب امنیت درب آکاردئونی پنج گل پرچ مخفی صورت گرفته است در هنگام نصب درب، بالا و پایین لولا به کمک جوش کاملا مستحکم
می شود. ضمن اینکه امکان تقویت درب و نصب سه لولا نیز وجود دارد.

چرا باید حفاظ آکاردئونی پنج گل پرچ مخفی را انتخاب کرد

علاوه بر مزیت هایی که ذکر شد این درب و حفاظ به لحاظ طراحی و ساخت هم بی نظیر است.  در ساخت درب و حفاظ آکاردئونی پنج گل پرچ مخفی از تسمه های  فابریک و استاندارد 20*5 استفاده شده ضمن آنکه با به کار بردن تسمه ی دوبل در قسمت بالای درب ضخامت تسمه به یک سانتی متر رسیده و امکان بریدن آن با قیچی به هیچ عنوان وجود ندارد. تسمه های عمودی نیز به شکل 4 لایه و غیر قابل نفوذ طراحی و پیاده سازی شده است.

تاریخ: 1401/10/18

تمام پرچ های اصلی به کمک تسمه های مقاوم پوشیده شده و کاملا از دسترس سارقان و فرصت طلبان دور شده چرا که  باهیچ یک از ابزار مرسوم مانند پیچ گوشتی یا دریل شارژی نمی توان آن ها را گشود.

لینک : https://onlinehefaz.ir/?p=2932

لینک : https://cutt.ly/FQ4GfB6

لینک : https://bit.ly/3D04VbU

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید