هر آنچه باید درباره درب آکاردئونی سه گل دو خم پیچ شکلاتی بدانید

درب آکاردئونی سه گل دو خم پیچ شکلاتی با بهره مندی از ویژگی های مختلف از این قابلیت برخوردار است تا شما را به سمت امنیت بالا بکشاند. به دلیل وجود دو خم در این مدل از حفاظ های آکاردئونی میتوانید شاهد امنیت بسیار بالایی باشید. به همین دلیل است که افراد زیادی به سمت خرید آن کشیده می شوند.

تاریخ : 1401/10/18

موارد مختلفی را در رابطه با حفاظ آکاردئونی سه گل دو خم پیچ شکلاتی وجود دارند که نیازمند اهمیت و توجه بسیار بالایی هستند. ریل های روان و بی صدا، نمونه ای از این موارد به شمار میروند. همچنین وجود این ریل ها باعث خواهد شد که به راحتی درب را باز کنید و برای این کار انرژی زیادی را صرف نکنید. لازم به ذکر است که علاوه بر قفل های معمولی می توانید شاهد یک قفل مخفی نیز باشید. این قفل، حفاظ آکاردئونی را در برابر سارقان نفوذ ناپذیر میکند.

درب آکاردئونی سه گل دو خم پیچ شکلاتی

کلاف چهارچوب و تسمه های درب آکاردئونی سه گل دو خم پیچ شکلاتی

بدون شک از مهم ترین اجزای این درب ها می توانیم به کلاف چهارچوب و تسمه ها اشاره کنیم که باید در ساخت آنها از بهترین مواد اولیه بهره برده شود. به همین علت پروفیل بهترین پیشنهاد برای این امر است. همچنین با افزایش ضخامت هر کدام از آنها میتوان شاهد افزایش امنیت نیز بود. البته این امر به صورت غیر مستقیم بر روی قیمت نهایی درب آکاردئونی نیز تاثیر خود را خواهد گذاشت. استفاده از پروفیل نه تنها باعث امنیت شده، بلکه همراه با خود روان بود حفاظ را نیز به همراه دارد.

تاریخ : 1401/10/18

همچنین برای تسمه های درب آکاردئونی سه لوزی دو خم پیچ شکلاتی از انواع استاندارد بهره برده شده است. استفاده از تسمه های فابریک باعث می شوند تا امنیت درب بسیار زیاد شود؛ چرا که وزن آنها سنگین بوده و سارقان با کمک دیلم و یا هر اهرم دیگری نمیتوانند آن ها را خم کنند. جنس درب آکاردئونی سه گل دو خم پیچ شکلاتی نیز از آهن درجه یک و پروفیل است. به همین علت وزن بسیار بالایی را به خود اختصاص خواهد داد. همین ویژگی نیز سبب افزایش ضریب امنیت و ایمنی می شود.

رنگ حفاظ آکاردئونی پیچ شکلاتی

از دیگر مشخصات برتر این حفاظ ها میتوانیم به رنگ آنها اشاره کنیم. برای اینکه بتوانید شاهد برترین کیفیت باشید، برای رنگ آمیزی دربهای آکاردئونی ذکر شده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک بهره برده شده است. این رنگ ها به دلیل خاصیتی که دارند در طول زمان تغییر نمیکنند، از بین نمی روند و در نهایت در برابر تغییرات آب و هوا و شرایط جوی مقاوم هستند. پس میتوانید با این رنگ ها در هزینه های بازسازی صرفه جویی کنید.

تاریخ : 1401/10/18

خرید درب آکاردئونی سه گل دو خم پیچ شکلاتی

اگر به دنبال خرید درب آکاردئونی سه گل دو خم پیچ شکلاتی هستید، شرکت آنلاین حفاظ گزینه مناسبی برای این امر به شمار می رود. چرا که در تولید محصولات خود همواره کیفیت را در راس اولویت های خود قرار داده است. پس شما نیز می توانید با خرید این محصولات خیال خود را از بابت امنیت راحت کنید.

لینک مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=1967

لینک مطلب : https://tinyurl.com/5h5xk549

لینک مطلب : https://cutt.ly/GQq59K1

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید