خرید درب آکاردئونی دو گل نقش دار

درب آکاردئونی دو گل نقش دار یکی از مهم‌ترین مدل‌های درب‌های آکاردئونی است که کاربردهای بسیاری نیز برای محافظت دارد. این مدل درب را شما می‌توانید با قیمت بسیار مناسب از مجموعه آنلاین حفاظ خریداری کنید. این نوع درب‌ها را معمولا با نام حفاظ آکاردئونی دو لوزی نقش دار نیز می‌شناسند.

درب آکاردئونی دو گل نقش دار

درب آکاردئونی دو گل نقش دار چیست؟

درب آکاردئونی دو گل نقش دار از مهم‌ترین وسایل حفاظتی برای خانه‌های آپارتمانی و حتی ویلایی است. این نوع حفاظ آکاردئونی دو گل نقش دار دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که شما را مجاب به خرید این نوع درب آکاردئونی می‌کند. این نوع از درب‌ها استحکام بسیار بالایی دارند قبل از اینکه به طراحی و ساختار این نوع از درب‌ها بپردازیم بهتر است بدانید که این نوع درب به درب آکاردئونی لوزی نیز معروف است و در بسیاری از فروشگاه می‌توانید این درب را با این اسم پیدا کنید.

فروشگاه‌های متعددی هستند که به صورت تخصصی در زمینه فروش این درب‌ها فعالیت می‌کنند. شرکت آنلاین حفاظ با داشتن بیشترین تنوع از تمامی مدل‌های درب آکاردئونی این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بهترین و مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید.

تاریخ: 1401/10/18

ساختار حفاظ آکاردئونی دو لوزی نقش دار

درب آکاردئونی دو گل نقش دار همانطور که گفتیم با نام درب آکاردئونی دو لوزی دار  نیز شناخته می‌شود. اما ساختار این درب‌ها چگونه است؟ این نوع درب و حفاظ آکاردئونی دو گل نقش دار، یک ساختار مستطیلی از جنس فلز دارد که با دو ردیف لوزی شکل منظم در قسمت راستی لولای حفاظ قرار گرفته‌‌اند و همچنین در قسمت چپ، دستگیره و قفل قرار گرفته شده‌اند. تعداد قفل‌های درب‌های آکاردئونی متفاوت است. تعداد قفل‌های حفاظ آکاردئونی دو لوزی نقش دار 3 عدد است.

همچنین این نوع رنگ‌ها را با رنگ‌های معمولی رنگ نمی‌کنند. چرا که باید در برابر ضربه و فرسایش مقاوم باشند. به همین دلیل است که این نوع درب‌ها را رنگ‌های کوره‌ای رنگ می‌کنند. یکی از مشکلاتی که  در بسیاری از درب‌ها دیده می‌شود، نقاط جوشکاری شده است. اما در این مدل از درب‌ها اگر کمی با دقت نگاه کنید متوجه این نقاط نخواهید شد.

ویژگی‌های ظاهری حفاظ درب آکاردئونی دو گل نقش دار

از درب آکاردئونی دو گل نقش دار را معمولا در ورودی آپارتمان‌ها، درب انباری و حتی برخی از بالکن‌ها نیز استفاده می‌کنند. این مدل از درب‌های آکاردئونی طرفداران بسیاری دارد به همین دلیل اولویت اصلی بسیاری از خریداران این مدل است. در ادامه به بررسی برخی از مهم ترین ویژگی‌های این نوع درب‌های حفاظتی می‌پردازیم تا شما بتوانید با داشتن اطلاعات کافی و کامل محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

تاریخ: 1401/10/18

  • درب آکاردئونی دو گل نقش دار، دارای ظاهری زیبا است
  • نیاز به فضای کم
  • استفاده ار بهترین متریال برای ساخت درب
  • رنگ‌بندی مختلف
  • حفاظت و ایمنی بالای 90 درصد
  • روان بودن درب‌های ریل برای باز و بسته کردن درب
  • به صرفه و اقتصادی بودن درب‌های آکاردئونی

https://onlinehefaz.ir/?p=2895

https://tinyurl.com/yd2ea4ca

https://bit.ly/3D4gnDs

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید