مهم ترین ویژگی درب آکاردئونی بجنورد

درب آکاردئونی بجنورد آنلاین حفاظ به عنوان یک محافظ فوق‌العاده برای ساختمان های واقع در استان خراسان شمالی است. این نوع درب ها از ویژگی های فوق‌العاده ای برخوردار هستند که مهم ترین آن ها ایجاد امنیت در ساختمان های محله دهخدا است. درب های آکاردئونی را معمولا برای بخش بیرونی ساختمان استفاده می کنند. عملیات نصب این نوع درب بدون درگیر کردن درب های دیگر انجام می شود.

تاریخ : 1401/10/18

کاربران می توانند از این نوع درب ها در همه شرایط آب و هوایی در محله کوی معلم استفاده کنند. جنس فلزی این درب ها باعث می شود که در برابر نم و خوردگی مقاومت بالایی داشته باشند.

درب آکاردئونی بجنورد

موارد تاثیرگذار بر قیمت درب آکاردئونی بجنورد

اولین گزینه تاثیرگذار بر قیمت درب آکاردئونی بجنورد جنس آن ها است درب های فلزی نسبت به دیگر متریال ها از قیمت بالاتری برخوردار است. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این نوع درب ها استفاده از قفل های ایمنی است. تعداد حفاظ و نرده ها نیز یک مورد بسیار حائز اهمیت در این زمینه به شمار می رود. در هنگام خرید درب ها به فضای مورد نظرتان برای نصب توجه کنید.

تاریخ : 1401/10/18

یکی دیگر از ویژگی های این درب های استفاده ی آسان از آن ها است که به دلیل طراحی تاشو و آکاردئونی به راحتی و سبکی گشوده می شود. می توانید  این درب ها را بدون استفاده از نیروی برق و باطری باز کنید. البته امکان سفارش درب های آکاردئونی برقی نیز وجود دارد. با استفاده از این قابلیت می توانید به وسیله ی ریموت و موتور عملیات باز و بسته شدن را انجام دهید که موجب امنیت بیشتری خواهد شد.

همه این موارد ذکر شده می‌توانند در تغییر قیمت حفاظ آکاردئونی بجنورد تاثیر گذار باشند.

درب آکاردئونی بجنورد

انواع حفاظ آکاردئونی بجنورد در محله کوی شاهد

درب آکاردئونی فلزی: این نوع درب ها از جنس آهن و پروفیل ساخته می شوند به همین دلیل از استحکام و دوام بالایی برخوردار است. این نوع از درب ها را برای جلوگیری از پوسیدگی و زنگ زدگی رنگ آمیزی می کنند. به همین علت درب های فلزی آکاردئونی را در بخش های بیرونی به کار می برند. این نوع درب ها به عنوان مقاوم ترین و بادوام ترین درب های آکاردئونی بوده و از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

درب آکاردئونی ام دی اف: این مدل درب آکاردئونی سنگین تر از دیگر مدل ها است همچنین از دوام کمتری برخوردار است و امکان دارد با گذشت زمان دچار ترک خوردگی می شوند. درب های ام دی اف آکاردئونی بیشتر به دلیل قیمت پایین آن ها مورد توجه قرار می گیرند. این مدل از درب ها را به علت امنیت پایین تر نسبت به مدل های فلزی در محیط داخلی به کار گرفته می شوند.

حفاظ آکاردئونی بجنورد

درب آکاردئونی پی وی سی: این نوع درب ها به دلیل ویژگی های زیادی که دارد بسیار مورد توجه قرار می گیرد. از دیگر مزیت های این نوع درب ها وزن پایین و قابلیت شستشو می باشد. علاوه بر زیبایی ظاهر از قیمت مناسبی برخوردار هستند. می توانید از این نوع در محل هایی استفاده می شود که نیاز به شستشو و نظافت زیادی دارند.

https://onlinehefaz.ir/?p=2188

https://tinyurl.com/yzj7tjnk

https://bit.ly/3yhIrAu

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید