مشخصات مهم و ضروری درب آکاردئونی پنج گل سلطنتی

درب آکاردئونی پنج گل سلطنتی از جمله مرسوم ترین درب آکاردئونی به شمار می رود که توانسته ویژگی های مختلفی را با خود به همراه داشته باشد و از این طریق امنیت را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. کاربردهایی که حفاظ آکاردئونی پنج گل سلطنتی به خود اختصاص داده است بسیار گسترده بوده و از این طریق افراد مختلفی به سمت تهیه آن جذب می شوند. این درب در بین زیباترین ها نیز جای گرفته است. به همین علت همراه با امنیت می توانید به زیبایی ظاهری نیز دست پیدا کنید. در ادامه به بررسی کامل تری از ویژگی های این درب امنیتی خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب دنبال کننده ما باشید.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی پنج گل سلطنتی

مشخصات مهم برای خرید درب آکاردئونی پنج گل سلطنتی

استحکام این دربها بسیار بالا بوده و به همین علت خیالتان بابت نفوذ افراد غریبه از طریق شکستن آن ها راحت باشد. در درب آکاردئونی پنج لوزی سلطنتی شاهد 4 لایه مختلف خواهید بود. چرا که تسمه های به کار گرفته در این حفاظ ها بسیار مستحکم هستند. تمامی این موارد در کنار هم جای می شوند تا در نهایت بتوانید بالاترین سطح از امنیت و مستحکم بودن را مشاهده کنید.

همچنین حفاظ آکاردئونی پنج گل سلطنتی دارای تسمه نقش دار و پرچ مخفی است. از این رو سارق نمی تواند با کمک دیلم و یا دیگر وسیله ها نسبت به باز کردن درب اقدام کند. به همین علت می توانید خیال خودتان را از بابت این موضوع راحت کنید. میخ پرچ ها نیز به همین صورت است. یعنی حالت تعبیه آن ها در حالت مخفی بوده است. بدین صورت که در ابتدا پرچ ها قرار گرفته شده اند و سپس بر روی آن ها میخ زده شده اند. در نهایت برای پنهان کردن آن ها، از تسمه بهره برده شده است.

استحکام بسیار بالای حفاظ آکاردئونی پنج لوزی سلطنتی

یکی از مقاوم ترین دربهای آکاردئونی، مدل پنج لوزی سلطنتی است. چرا که پوشش این دسته از دربها به صورت تمام لوزی بوده و جوشکاری و فرز کاری به گونه ای انجام شده اند که نمی توان هیچگونه وسیله اضافی مانند دیلم را در درب فرو کنند و آن را باز کنند.

تاریخ: 1401/10/18

مزیت های درب آکاردئونی پنج لوزی سلطنتی

درب آکاردئونی پنج گل سلطنتی توانسته همراه با خود مزیت های بسیار زیادی را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال ریل های این درب بسیار روان بوده و در باز کردن آن با مشکلی رو به رو نخواهید شد. همچنین این دربها بسیار کم جا بوده و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. برای اینکه درب بسیار روان کار کند، از بلبرینگ های درجه یک استفاده شده است.

خرید حفاظ آکاردئونی پنج گل سلطنتی

اگر به دنبال خرید حفاظ آکاردئونی به منظور امنیت بخشی هستید، باید به دنبال یک مجموعه بزرگ برای این امر باشید. یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه تولید این دربها، شرکت آنلاین حفاظ بوده که توانسته کیفیت را اصل کارهای خود قرار دهد. فقط کافیست سفارش خود را ثبت کنید تا از یک درب بسیار باکیفیت بهره مند شوید.

تاریخ: 1401/10/18

لینک کوتاه : https://onlinehefaz.ir/?p=1976

لینک کوتاه : https://tinyurl.com/v99f3czf

لینک کوتاه : https://cutt.ly/GQemxmz

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید