ویژگی های درب آکاردئونی سه گل چهار خم سفارشی

درب آکاردئونی سه گل چهار خم سفارشی از دیگر درب‌های حفاظتی با کیفیت است که میزان امنیت محل کار یا زندگی افراد را تا حد چشم گیری افزایش می دهد. این نوع درب با توجه به ویژگی‌های فنی و ظاهری که دارد جز بهترین حفاظ های آکاردئونی است. برای سفارش این درب مطابق با نیازهای خود می‌توانید با کارشناسان آنلاین حفاظ در ارتباط باشید.

تاریخ: 1401/10/18

درب آکاردئونی سه گل چهار خم سفارشی

دلیل افزایش خرید درب آکاردئونی سه گل چهار خم سفارشی

در صورتی که قصد خرید درب آکاردئونی سه گل چهار خم سفارشی را دارید، باید در ابتدا به نیازهای خود توجه کنید چرا که مطابق بودن درب با نیازهای شما و فضای نصب حفاظ اهمیت زیادی دارد. حفاظ آکاردئونی سه لوزی چهار خم سفارشی دارای ویژگی‌های متفاوتی با سایر درب‌های حفاظتی دارد.

این نوع درب هنگام باز شدن فضایی نزدیک به 1 متری و 20 سانتی‌متر از محیط را پوشش می‌دهد و همین فضا از وارد شدن سارقان جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است در سری جدید درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم سفارشی تمام مشکلات و نقص‌های مدل‌های قبلی بر طرف شده است در نتیجه می‌توانید با خیال راحت این نوع درب را سفارش دهید.

ویژگی‌های درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم سفارشی

درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم سفارشی از سه ردیف لوزی شکل ساخته شده است که بین هر یک از این ردیف‌ها، خم کاری انجام شده است. این مسئله نه تنها بر زیبایی درب تاثیر دارد بلکه امنیت درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم سفارشی را نیز افزایش می‌شود. از این نوع حفاظ آکاردئونی سه لوزی چهار خم سفارشی معمولا برای ورودی درب‌های آپارتمان‌ها، ویلا‌ها، شرکت‌ها، مغازه‌ها و … استفاده می‌شود.

در ادامه با دیگر ویژگی‌های این نوع از درب‌ها آشنا می‌شویم.

  • روان بودن ریل‌ها
  • اشغال فضای کم
  • طول عمر بالای درب

مزایای حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم سفارشی

حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم سفارشی مزایای زیادی نسبت به سایر درب‌های آکاردئونی دارد. در دیگر مدل‌های حفاظ‌ها یک ضعف بسیار عمده در قسمت تسمه‌های عمودی وجود دارد. این ضعف باعث می‌شود تا تسمه‌ها فاصله 5 سانتی‌متری از یک‌دیگر داشته باشند و در نتیجه در خارج شدن ریل از درب مشکلاتی به وجود می‌آید.

اما در نوع جدید درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم سفارشی، تسمه‌های عمودی به خوبی جوش داده شده اند در نتیجه مشکلات قبلی کاملا حل شد‌ه‌اند. لازم به ذکر است این موضوع تاثیر بسیاری در زیبایی درب شما خواهد داشت.

https://onlinehefaz.ir/?p=2703

https://tinyurl.com/33u243aj

https://cutt.ly/WQYnqJd

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید