تاثیر درب آکاردئونی بروجرد در امنیت ساختمان

درب آکاردئونی بروجرد در كنار قيمت مناسب از امنيت بالايي نيز برخوردار است. كاربران مي توانند از اين نوع درب در داخل و بيرون اماكن مختلف استفاده كنند. يكي از ويژگي هاي اين نوع از درب ها امكان استفاده از آن ها در فضاهاي محدود است. با استفاده از اين مدل درب ديگر نياز به ساختن يك محوطه ي اضافي نخواهد بود. با استفاده از اين نوع درب مي توانيد براي مدت زيادي امنيت منزل و محيط كار خود را حفظ كنيد.

تاریخ : 1401/10/18

نصب درب آکاردئونی بروجرد

قیمت درب آکاردئونی بروجرد

در ارتباط با قیمت درب آکاردئونی بروجرد بايد گفت كه اين مدل دربها با توجه به استحكام و طول عمر بالا بسيار مقرون به صرفه است. توجه داشته باشيد كه برخي از سودجويان درب هايي با قيمت هاي بسيار پايين را به افراد پيشنهاد مي دهند كه امكان دارد كه اين دربها از آهن هاي نامرغوب ساخته شده اند كه از كيفيت و ايمني پاييني برخوردار هستند.

تاریخ : 1401/10/18

مکان های قابل استفاده از حفاظ آکاردئونی بروجرد

همان طور كه در ابتداي امر اشاره كرديم استفاده از درب آكاردئوني بروجرد در محله ي جهان آباد و ديگر محله هاي اين شهر به شكل گسترده اي افزايش پيدا كرده است كه مهم ترين علت آن جنبه ي امنيتي و حفاظتي اين نوع درب ها است.

حفاظ آکاردئونی بروجرد آپارتمانی

به طور كلي مي توانيد درب ها را در همه ي ساختمان هاي تجاري، مسكوني، اداري استفاده كنيد. طراحي درب هاي آكاردئوني فقط براي درب هاي ورودي صورت نگرفته است و كاربران مي توانند از آن ها به عنوان محافظ درب هاي حياط  و پاركينگ ها استفاده كنند.

استفاده از درب آكاردئوني بروجرد در پاركينگ ها

محله تختي يكي از محله هاي مركزي بروجرد است كه قاعدتا داراي ساختمان هاي مسكوني و تجاري زيادي در اين منطقه وجود دارد. درهاي آكاردئوني در حال حاضر يك گزينه مناسب براي ايجاد امنيت در پاركينگ هاي اين ساختمان ها است. اين درب ها مي توانند براي استفاده در پاركينگ ها به شكل دو لنگه اي طراحي شوند. با توجه به دو لنگه بودن درب آکاردئونی بروجرد براي پاركينگ ها اين سوال پيش مي آيد. آيا از قابليت هاي حفاظتي و امنيتي اين حفاظ ها كم شده است اما اين تصور كاملا اشتباه است.

درب آکاردئونی بروجرد رنگ شده

زيرا در زمان بسته شدن درب دو قسمت بر روي هم قرار گرفته و به وسيله قفل هاي با ايمني بالا امنيت آن ها تضمين مي شود. نكته ي مهم در مورد درب هاي پاركينگ آكاردئوني وجود دارد در محيط هاي كوچك مانند منازل مسكوني مي توانيد براي باز و بسته كردن درب از ريموت استفاده كنيد.

حفاظ آكاردئوني کارگاه های بروجرد

با توجه به اينكه كارگاه هاي توليد معمولا در حاشيه شهر ها قرار گرفته اند طبيعتا امكان سرقت از آن ها بيشتر است. اين كارگاه ها اغلب داراي ماشين هاي بسيار گرانقيمت هستند حفاظ هاي آكاردئوني يك گزينه ي مناسب براي محافظت از اين محيط ها هستند. علت استقبال از درب آکاردئونی بروجرد براي فضا هاي كارگاهي قابليت تاشو آن است در هنگام بارگيري كاميون ها ايجاد مزاحمت نمي كنند.

لینک مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=1362

لینک مطلب : https://tinyurl.com/2bb64wsk

لینک مطلب : https://bit.ly/2TS4nDt

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید