حفاظ شاخ گوزنی (محاسبه آنلاین قیمت) 28 اسفند 1402

حفاظ شاخ گوزنی (deer wall spikes) یکی از خوش قیمت ترین حفاظ های موجود در بازار می باشد.

برای تماس با پشتیبانی و اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1402 با ما در ارتباط باشید.

نرده شاخ گوزنی از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می شود.

این نوع حفاظ از قدیمی ترین و پرفروش ترین نرده هاست که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند. گران تر نخرید. قیمت 28 اسفند 1402

توضیحات ویژگی یک حفاظ شاخ گوزنی مناسب اول گوش دهید. بعد خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی را مدنظر قرار دهید.
برش میلگرد گیوتینی
برش میلگرد گیوتینی

محاسبه آنلاین قیمت حفاظ شاخ گوزنی

طول حفاظ خود را وارد کنید

سرویس/ خدمات جانبی حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حمل و بارگیری حفاظ شاخ گوزنی برای تمام مناطق تهران، برای اطلاع از هزینه ارسال سایر مناطق تماس بگیرید.
رنگ الکترواستاتیک به انتخاب مشتری رایگان می باشد.
شستشو حفاظ شاخ گوزنی با کارواش صنعتی بصورت رایگان انجام می شود.
هر متر نصب و لکه گیری 33 هزار تومان
جمع کل هزار تومان

این نرده علاوه بر این که تعداد زیادی نقطه های تیز در دیوار شما ایجاد می کند و نسبت به روش های دیگر قیمت مناسبی دارد، از لحاظ زیبایی جلوه خوبی به ساختمان می دهد و از این رو انتخاب اکثر معماران برای ساختمان ها شده است.

درب آکاردئونی مکمل حفاظ شاخ گوزنی

برای افزایش هرچه بیشتر امنیت توصیه ما علاوه بر خرید حفاظ شاخ گوزنی استفاده از درب آکاردئونی نیز می باشد.

از دیگر مزیت های این نرده نصب سریع و بدون نیاز به خرابی ساختمان می باشد. صنایع فلزی آنلاین حفاظ از قدیمی ترین تولیدکنندگان انواع حفاظ می باشد. همراه با کادر متخصص در تمام زمینه های لازم برای شما مشاوره و بازدید از ساختمان و همچنین تخمین تراکم و ارتفاع را به صورت رایگان انجام می دهند تا قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی را به صورت حضوری به شما اعلام کنند.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی تراکم 20 ردیف 28 اسفند ماه 1402

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاریخ: 28 اسفند

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکمقیمت هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر20 ردیف291
2نرده شاخ گوزنی80 سانتی متر20 ردیف309
3حصار شاخ گوزنی90 سانتی متر20 ردیف327
4حفاظ نرده شاخ گوزنی100 سانتی متر20 ردیف344
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر20 ردیف362
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر20 ردیف379
قیمت حفاظ شاخ گوزنی (تراکم ۲۰ ردیف) در تاریخ 28 اسفند ماه 1402

نرده حفاظ شاخ گوزنی سفید
نرده حفاظ شاخ گوزنی سفید
  • رنگ تمامی حفاظ های شاخ گوزنی رنگ الکترواستاتیک (کوره ای) پوشش فام درجه یک می باشد.
  • جوش استفاده شده در تمامی حفاظ های شاخ گوزنی جوش CO2 به صورت دوطرفه می باشد.
  • سایز میلگرد مصرفی در همه مدل ها نمره 10 استاندارد می باشد.
  • کمترین عرض حفاظ های شاخ گوزنی 50 سانتی‌متر می باشد.
  • هزینه حمل و بارگیری و نصب به عهده مشتری می باشد.
  • آخرین قیمت در روز 28 اسفند 1402

این نکته را در محاسبه قیمت این نوع نرده ها باید بدانید که محافظ های روی دیوار به‌صورت کلی با متر طولی محاسبه و قیمت گذاری میشوند پس بهترین سوآلی که میتوانید هنگام خرید بپرسید این است که حفاظ شاخ گوزنی متری چند هست؟

برای اطلاع از شاخ گوزن قیمت روز 28 اسفند ماه 1402 به جدول بالا مراجعه کنید.

حصار شاخ گوزنی چیست؟

در زمان های نه چندان دور و همچنین همین امروزه برخی از باغات و زمین های کشاورزی برای محافظت از اراضی کشاورزی و مشخص کردن محدوده مرزی خود، از چوب هایی که به شکل نرده شاخ گوزنی ساخته شده است استفاده کرده و در زمین خود متصل میکنند.

البته این روز ها بیشتر زمین های کشاورزی از حصار های فلزی و سیم خار دار استفاده می کنند اما هنوز هم هستند برخی زمین هایی که از حصار چوبی برای امنیت خود و اموالشان بهره برداری نمایند. برای باغات نیز بر روی دیوار های خود از نرده های شاخ گوزنی استفاده می شود.

لیست قیمت نرده شاخ گوزنی تراکم 24 ردیف 28 اسفند ماه 1402

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار تاریخ: 28 اسفند ماه

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکمقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر24 ردیف327
2نرده شاخ گوزنی80 سانتی متر24 ردیف348
3حصار شاخ گوزنی90 سانتی متر24 ردیف369
4حفاظ نرده شاخ گوزنی100 سانتی متر24 ردیف390
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر24 ردیف412
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر24 ردیف434
قیمت حفاظ شاخ گوزنی (تراکم 24 ردیف) در تاریخ 28 اسفند ماه 1402

  • آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی،  نرسیده به میدان کتاب، خیابان طاهرخانی، خیابان باران،  باران یکم،  پلاک 17 تلفن تماس: 28422153-021 (خط ویژه)
  • شماره فکس: 28422153-021 داخلی 5
  • آخرین قیمت در روز 28 اسفند 1402
  • آدرس سایت: www.onlinehefaz.ir
  • آدرس ایمیل: info@onlinehefaz.ir

از طریق روش های بالا می توانید با ما در ارتباط باشید. برای هماهنگی جهت بازدید از نمایشگاه حفاظ و نرده های ما تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی ما قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی و سایر محصولات را در اختیار شما بگذارند.

تصاویر حفاظ شاخ گوزنی

تصاویری که در قسمت بالا مشاهده نمودید بخشی از نمونه کار های اجرا و نصب شده توسط شرکت آنلاین حفاظ می‌باشد. برای اطلاعات جامع درباره ی حفاظ شاخ گوزنی به این سایت مراجعه کنید.

ساختار حفاظ شاخ گوزنی

ساختار حفظ شاخ گوزنی چگونه است؟ حفاظ شاخ گوزنی با ایده اولیه ای از شاخ های درهم تنیده و محکم و زیبای گوزن به دست آمده است. یکی از فاکتورهای مهم در حفاظ ها وجود نقاط تیز در آن ها می باشد و با الهام گرفتن از شکل کلی شاخ های گوزن به تعداد نقاط تیز مناسبی می رسیم.

از دیگر ویژگی های شاخ گوزن تناسبات و تعداد شاخه های تصاعدی آن می باشد. به این صورت که در سال اول دو قسمت در پیشانی آن ها می روید و به آنها شاخه اصلی می گویند و در طول زندگی گوزن باقی می ماند. این شاخه ها در بهار ظاهر می شوند و در تابستان رشد می کنند. در سال دوم یک شاخ میله ای از آن پدید می آیند و در سال بعد شاخه های فرعی می رویند. جدول قیمت لحظه ای 28 اسفند ماه 1402 فقط در این سایت.

لیست قیمت روز نرده شاخ گوزنی تراکم 28 ردیف 28 اسفند ماه 1402

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار تاریخ: 28 اسفند

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکمقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر28 ردیف383
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر28 ردیف408
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر28 ردیف434
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر28 ردیف460
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر28 ردیف487
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر28 ردیف513
قیمت حفاظ شاخ گوزنی (تراکم 28 ردیف) در تاریخ 28 اسفند ماه 1402

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی

برای بررسی ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی که هم در تعیین قیمت نهایی کار تاثیر گذار میباشد و هم در کیفیت و استقامت پروژه قطعا خیلی موثر است موارد زیر است که هر یک را در طول مقاله مفصل توضیح داده ایم.

مواردی از جمله قطر میلگردی که برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی استفاده میشود که به درخواست مشتری قابل تغییر است و میتوان کمتر یا بیشتر از حد استاندارد باشد. مورد دیگر ارتفاع میلگرد هایی است که نهایتا ارتفاع کار را تعیین میکند. این ارتفاع ها از 70 سانت شروع شده و تا 120 سانتی متر نیز خبالا خواهد رفت که همین بالا رفتن ارتفاع، امنیت حفاظ را هم افزایش خواهد داد.

گزینه هایی مثل تراکم نرده شاخ گوزنی نیز بسیار تاثیر گذار است و هر چقدر تعداد ردیف های حفاظ که تراکم نامیده میشود بالاتر باشد هم امنیت بیشتر است و هم قیمت نهایی بیشتر خواهد شد.

برای اطلاع از شاخ گوزن قیمت 28 اسفند ماه 1402 به جدول بالا مراجعه کنید.

بررسی عوامل موثر در قیمت دزدگیر شاخ گوزنی

هنگام خرید، بررسی عوامل مؤثر در قیمت دزدگیر شاخ گوزنی بسیار مهم است. دزدگیر شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ ها دارای قیمت پایین تری است ولی به دلیل قطعات کوچک و نوک تیز فراوان موجود در آن از امنیت بالایی نیز برخوردار است. این نوع دزدگیر شاخ گوزنی در ویلاهای با متراژ بالا یا در ساختمان هایی که می خواهند هزینه کمتری برای حفاظ کنند، گزینه مناسبی می باشد. شما می توانید با مراجعه به جداول موجود در صفحه، از قیمت روز 28 اسفند 1402 با خبر شوید.


در ادامه به عوامل موثر در قیمت دزدگیر شاخ گوزنی می پردازیم، همچنین راه های کلاهبرداری برخی از تولیدگنندگان سودجو برای کاهش قیمت انجام می دهند! تلاش ما ارائه بهترین قیمت در کنار بهترین امنیت می باشد و نمی خواهیم هر مولفه قربانی مولفه دیگر شود و شما بهترین قیمت هر متر شاخ گوزنی را دریافت کنید. شما همچنین می‌توانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا در مورد قیمت هر متر حفاظ شاخ کوزنی و سایر محصولات ما را دریافت کنید.

قیمت انواع حفاظ شاخ گوزنی به چند فاکتور بستگی دارد از جمله :

هر نوع از حفاظ شاخ گوزنی با انواع دیگر دارای تفاوت هایی است که همین تفاوت ها باعث اختلاف قیمت در قیمت تمام شده پروژه خواهد شد.

  • ضخامت میلگرد : همانطور که می‌دانید حفاظ های شاخ گوزنی باید از میلگرد های صاف و سیقلی ساخته شوند. این میلگرد ها دارای قطر های متنوعی بوده و معمول ترین ضخامت موجود در بازار ضخامت 9 و 10 میلی‌متری می‌باشد. البته که قطر 10 کیفیت بالاتری داشته و به راحتی قابل خم شدن یا برش خوردن توسط سارقین نخواهد بود.
  • تعداد (تراکم) : تعداد تراکم های نرده شاخ گوزنی با روش های متنوعی شمرده می‌شود اما جدید ترین و بهترین روش برای شمردن تراکم این نوع حفاظ ها تعداد میگرد های پایین ترین قسمت بدنه نرده است. این تعداد نیز از تراکم 20 آغاز شده و تا عدد 50 ادامه دارد.
  • نوع جوش : در قسمت مشخص شد در متن می‌توانید تفاوت جوش الکترود و جوش co2 را تصویری با مثال مشاهده نمایید.
  • ارتفاع : ارتفاع مهم ترین عامل در تعیین قیمت نرده های بالای دیوار خصوصا نوع گوزنی است. قطعا هر چقدر ارتفاع حفاظ بیشتر باشد، هم قیمت و هم امنیت نرده ساخته شده بالاتر خواهد بود.
  • نوع رنگ : رنگ به کاربرده شده برای حفاظ در زیبایی و ظاهر دیوار بسیار اهمیت داشته و اولین دغدغه هر فردی خواهد بود.که در بخش دیگری تفاوت دو نوع رنگ کوره ای را به تصویر کشیده اسم. کیفیت رنگ در قیمت شاخ گوزنی حفاظ تاثیر می‌گذارد و کیفیت آن را نیز جا‌به‌جا می‌کند.

ارزانترین حفاظ شاخ گوزنی کدام است؟

ارزانترین حفاظ شاخ گوزنی کدام است؟ حفاظ شاخ گوزنی تراکم 20 ردیف که کمترین میزان تراکم را دارا میباشد جزو ارزان‌ترین حفاظ های شاخ گوزنی محسوب میشود. اما عوامل دیگری نیز هستند که در کاهش بیشتر قیمت حفاظ تاثیر گذار خواهند بود. عواملی همچون ارتفاع حفاظ که میتواند حتی از 70 سانت هم کمتر باشد. شما می توانید با مراجعه به جداول موجود در صفحه، از قیمت روز 28 اسفند 1402 با خبر شوید.

قطر میلگرد نیز در تعیین قیمت بسیار تاثیر گذار است. بطور معمول قطر های 9 و 10 میلی متری برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی استفاده میشود اما به درخواست مشتری امکان سفارشی سازی و استفاده از میلگرد های قطر کمتر از 9 میلیمتر هم وجود دارد. که طبیعتا قیمت شاخ گوزنی حفاظ در آن کمی کاهش می‌یابد. پس بهتر است تا قبل از نهایی کردن خرید با تیم ما در ارتباط باشید تا قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی موردنظرتان را به شما اعلام کنند.

برای تماس با پشتیبانی و اطلاع از شاخ گوزن قیمت در سال 1402 با ما در ارتباط باشید.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی تراکم 32 ردیف 28 اسفند ماه 1402

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکمقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر32 ردیف440
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر32 ردیف471
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر32 ردیف502
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر32 ردیف533
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر32 ردیف565
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر32 ردیف596
قیمت حفاظ شاخ گوزنی (تراکم 32 ردیف) در تاریخ 28 اسفند ماه 1402

قیمت های اعلام شده در جدول بالا برای هر متر مربع از تراکم 32 ردیف می‌باشد که با ارتفاع از 70 سانت الی 120 سانتی متر را پوشش می دهد. شما می توانید با بررسی این نرخ قیمت ها نسبت به نوع کار و پروژه خود تصمیم گیری کرده و بهترین انتخاب را نمایید. پیش از اقدام برای خرید حفاظ بهتر است تا با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید و قیمت شاخ گوزنی حفاظ را به صورت روزانه و به روز بگیرید.

حفاظ شاخ گوزنی مشکی
حفاظ شاخ گوزنی مشکی

ضخامت میلگرد نرده شاخ گوزنی مورد استفاده و رابطه آن با قیمت حفاظ

نرده شاخ گوزنی با میلگردهای شماره 10،9،8 و 12 ساخته شده است که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. به طبع هرچه ضخامت میلگرد کمتر باشد قیمت آن نیز کمتر می شود و می توان گفت ضخامت میلگرد و هزینه ی آن رابطه مستقیم دارند و هدف ما پیدا کردن بهترین انتخاب با درنظر گرفتن هزینه و کیفیت می باشد.
میلگرد شماره 8 با اینکه کمترین هزینه را برای ما ایجاد می کند ولی مقاومت پایینی دارد و انتخاب مناسبی برای ما نیست . برای اطلاع از قیمت شاخ گوزنی دیوار روز 28 اسفند ماه ۱۴۰2 به جدول بالا مراجعه کنید

برای اطلاعات بیشتر درمورد حفاظ شاخ گوزنی وارد این سایت شوید.

بهترین تعادل قیمت و امنیت استفاده از میلگرد شماره 9 می باشد و به طور معمول برای تولید حفاظ شاخ گوزنی از این شماره میلگرد استفاده می شود. بعضی از فروشندگان از اعتماد خریدار سواستفاده کرده و میلگرد شماره 9 را به عنوان میلگرد شماره 10 به آن ها می فروشند. در برخی موارد برای شخصی سازی سفارش میلگرد شماره 12 از طرف خریدار به دست ما می رسد که هزینه بالاتری را موجب می شود.

برای تماس با پشتیبانی و اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1402 با ما در ارتباط باشید.

حفاظ شاخ گوزنی دست دوم

گاهی برای ما اتفاق افتاده که به دنبال حفاظ شاخ گوزنی دست دوم بگردیم.
از قضا بعضی از از مراکز حفاظ دست دوم میفروشند.
در ادامه به بررسی دلیل خریدن نخریدن نرده شاخ گوزنی دست دوم می پردازیم.

معایب و مزایا حفاظ شاخ گوزنی دست دوم

خب اولین و تنها مزیت حفاظ دیوار دست دوم هزینه پایین تر آن است. که خب لازم به ذکر است که هیچ ارزانی بی علت نیست!!

قطع به یقین نرده شاخگوزنی دیوار دست دوم استحکام و دوام اولیه را ندارد.
هنگام جداسازی و حمل بار دواره ممکن است رنگ آن کنده شود.
و موجب زنگ زدگی و از بین رفتن کل حفاظ شود. و تنها قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی دست دوم است که کاهش می‌یابد ولی کیفیت و استحکام نیز به شدت روند کاهشی دارد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم

مطمئن باشید قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم را (هر چقدر هم باشد) بسیار بالاتر از چیزی که ارزش دارد می پردازید. پس بهتر است تا کاهش قیمت شاخ گوزنی را نکته‌ی مثبتی ندانیم و امنیت را فدای قیمت نکنیم.

مزایا و معایب حفاظ شاخ گوزنی

در خصوص مزایا و معایب حفاظ شاخ گوزنی باید بگوییم که معایب و مضراتی برای ساختمان و صاحب ملک نخواهد داشت. این محافظ بالای دیوار تنها مزایایی برای ارتقای امنیت و زیباسازی هر چه بیشتر ساختمان برای مالک و ساکنین خواهد داشت.

همانطور که گفتیم مهمترین مزیتی که نصب حفاظ شاخ گوزنی دارد ارتقای امنیت ساختمان و جلوگیری کامل از ورود سارقان و افراد غیر مجاز به حریم شخصی ملک میباشد.

مزایای حفاظ شاخ گوزنی

برای شمردن و بررسی مزایای حفاظ شاخ گوزنی باید یک مطلب جداگانه و کامل نوشته شود به بصورت مفصل هر یک از این مزایا را کامل شرح دهیم.

اما اگر بخواهیم خیلی خلاصه وار به بررسی مهمترین این مزیت ها برای استفاده و نصب حفاظ شاخ گوزنی بپردازیم باید به اولین نکته یعنی ارتقای امنیت ساختمان تا چند ده برابر بپردازیم. یک حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع و تراکم مناسب میتواند خیال ساکنان و مالکان یک ساختمان یا باغ را راحت کند که هیچ دزدی حتی به فکر عبور از دیوار های آن محل را به سر خود نخواهد زد.

این حفاظ ها زیبایی چشم نواز و خاصی را به نمای ساختمان خواهند داد. اگر توجه کرده باشید قطعا دیواری که دارای حفاظ شاخ گوزنی با رنگی شیک باشد خیلی زیباتر از دیوار هایی بدون حفاظ هستند.

با مراجعه به جدول بالای صفحه می توانید از قیمت شاخ گوزنی دیوار روز 28 اسفند 1402 مطلع شوید.

معایب حفاظ شاخ گوزنی

یکی از اصلی ترین معایب حفاظ شاخ گوزنی وقتی از شرکت های نا معتبر تهیه میشوند این است که به سادگی توسط هر شخصی بریده و یا خم میشوند. زمانی که تولید کننده نرده از میلگرد هایی با قطر خیلی کم استفاده نماید کار بریدن و خم کردن نرده برای هر شخصی مقل آب خوردن خواهد بود.

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی یکی از راه های سریع تهیه نرده دیوار می باشد. شما برای خرید باید قیمت روز 28 اسفند 1402 را بدانید.

برای خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی بهتر است اطلاعات جامعی درباره تولیدی و شرکت داشته باشید. برای دریافت قیمت شاخ گوزنی حفاظ می‌توانید به ما پیام دهید یا در همین سایت مشاهده کنید.

از بارز ترین معایب دیگر نرده شاخ گوزنی نوع جوش آن است که باید دو طرفه باشد اما برخی از تولید کننده ها از جوش یک طرفه با الکترود استفاده میکنند که از مقاومت خیلی پایینی برخوردار است.

چگونه حفاظ شاخ گوزنی درست کنیم؟

چگونه حفاظ شاخ گوزنی درست کنیم؟ وقتی صحبت از درست کردن حفاظ شاخ گوزنی به میان می‌آید باید این را بدانید که کار هر کسی نیست. ساخت حفاظ شاخ گوزنی به دستگاه های خاصی نیاز دارد که هم تیزی نوک میلگرد ها را به میزان دقیقی برش گیوتینی دهد و تیزی خوبی داشته باشد.

بنابراین ممکن است حتی قیمت شاخ گوزنی دیوار که برایتان تمام می‌شود با قیمت نسخه شرکتی آن فاصله زیادی داشته باشد.

بعلاوه برای خم کردن این میلگرد ها نمیتوان به زور بازوی افراد خوش بین بود و نیاز حتمی به دستگاه های گران قیمت میباشد. جوش دادن این تکه میلگرد ها به سازه اصلی هم خیلی زمان بر و هم نیاز به تخصص دارد که آسیبی به خود و دستگاه یا سازه وارد نشود.

البته بهترین نوع جوشی که باید برای اتصال قطعات حفاظ استفاده شود جوش CO2 میباشد که بسیار قوی تر و محکم تر از جوشکاری با الکترود است.

لیست قیمت نرده شاخ گوزنی تراکم 36 ردیف 28 اسفند ماه 1402

لیست قیمت نرده شاخ گوزنی تراکم 36 تاریخ: 28 اسفند

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکمقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر36 ردیف499
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر36 ردیف535
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر36 ردیف572
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر36 ردیف608
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر36 ردیف643
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر36 ردیف680
قیمت حفاظ شاخ گوزنی (تراکم 36 ردیف) در تاریخ 28 اسفند ماه 1402

انواع مدل حفاظ شاخ گوزنی

در اصل انواع مدل های حفاظ شاخ گوزنی خلاصه شده در یک مدل واحد میباشد و مدل های متنوع دیگری برای نرده های شاخ گوزنی وجود ندارد.

اما به درخواست مشتری میتوان مدل های حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم یا سر نیزه ای را تولید کرد. بدین صورت که قالب اصلی همان شاخ گوزنی باشد اما بر سر نرده های جوش خورده به هم، طرح لیلیوم را جوش داد یا شکل نیزه به حفاظ ها داد. اما این فرایند در صورتی که تعداد تراکم حفاظ خیلی بالا باشد امکان پذیر نیست.

طرح های حفاظ شاخ گوزنی

در خصوص طرح های حفاظ شاخ گونی باید این نکته را تا به اینجا متوجه شده باشید که این نوع نرده ها تنها یک مدل و طرح دارند و تنوع طرح بندی آنها بسته به سفارشی سازی و سلیقه مشتری است.

با اضافه کردن بخش لیلیوم به قسمت بالایی حفاظ ها میتوان نرده شاخ گوزنی طرح لیلیومی داشت. همچنین با خم کردن بخش فوقانی میلگرد ها به سمت پاییم میتوان حفاظ شاخ گوزنی طرح آبشاری ساخت. به همین ترتیب طرح های دیگر را میتوان به این محافظ بالای دیوار اضافه کرد.

بررسی تعداد تراکم محافظ شاخ گوزنی و ارتفاع و عرض و رابطه آن با قیمت نرده

در نرده شاخ گونی منظور از تراکم شاخه ها نسبت تعداد ردیف های اصلی در طول مشخص می باشد که استاندارد طول شاسی های حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول 2متر است. روش تشخیص تراکم نرده ها شمردن میله های عمودی روی پروفیل (شاسی) می باشد. به طور قطع ضخامت میلگرد به عنوان تنها فاکتور مقاومت بررسی نمی شود و یک شاخه به تنهایی مقاومت کافی ندارد ممکن است به راحتی خم و بریده شوند.

لازم به ذکر از هر چقدر تعداد این تراکم بالاتر باشد عبور از آن و خم کردنشان سخت تر خواهد بود. معمولا کسانی که تراکم بالاتر از 40 را انتخاب می‌کنند، عبور حیواناتی از جمله گربه نیز برایشان اهمیت دارد.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی
تراکم حفاظ شاخ گوزنی

با درنظر گرفتن تراکم مناسب و شکل هندسی چیدن شاخه ها در کنار هم می توان استراتژی مناسبی برای مقاومت و تحمل و دفع فشار چید. زمانی که عرض حفاظ روی دیوار زیاد باشد باید موانع زیادی از میان برداشته شود و در این صورت تردد از بالای دیوار عملا غیرممکن می باشد. معمولا تراکم این نرده را 8 الی 16 ردیف اصلی در هر شاخه در نظر می گیرند که به وضوح هرچه تعداد ردیف های اصلی بیشتر باشد مقاومت بالاتر می رود همچنین قیمت بالا می رود.

به طبع هرچه ارتفاع و عرض حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد قیمت حفاظ های شاخ گوزنی و امنیت بالاتر می رود و هرچه نرده ارتفاع کمتری داشته باشد قیمت و امنیت کمتر می شود و نسبت ارتفاع و عرض با امنیت رابطه مستقیم دارد. به طور معمول ارتفاع مورد استفاده در این نوع حفاظ 30 الی 140 سانتی متر می باشد و عرض این نرده 30 الی 75 سانتی متر می باشد.

برای تماس با پشتیبانی و اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1402 با ما در ارتباط باشید.

ارتفاع توصیه شده 90 الی 120 سانتی‌متر است، شاخه های اصلی معمولا ارتفاع بیشتری دارند و در ردیف اصلی به صورت عرضی قرار می گیرند. تناسب دو فاکتور عرض و ارتفاع نرده به هم بستگی دارد و هرچه ارتفاع بیشتر باشد عرض حفاظ هم بیشتر می شود البته بنا به خواسته مشتری می توان این قضیه را شخصی سازی کرد که در نتیجه بر قیمت حصار شاخ گوزنی می‌افزاید.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی نیاز به جوشکاری دوطرفه و باکیفیت بالا دارد تا استحکام قابل قبول را داشته باشد، جوشکاری یکی از قدیمی ترین و بهترین روش های اتصال دو قطعه نرده شاخ گوزنی به هم می باشد که در آن دو قطعه فلزی یا غیرفلزی را به وسیله گرم کردن دو قطعه و یا ذوب کردن مواد اتصال به یکدیگر متصل کرد. لیست قیمت در تاریخ 28 اسفند 1402

وقتی که می خواهیم دو شاخه را به همدیگر اتصال دهیم از چهار طرف امکان ایجاد نقطه جوش (خال جوش) وجود دارد و برای ایجاد استحکام کافی در نرده حداقل دو نقطه جوش در هر اتصال ضروری است. که در بازار با نام جوش دو طرفه از آن اسم برده می شود.

جوشکاری دوطرفه آنلاین حفاظ
جوشکاری دوطرفه آنلاین حفاظ

حفاظ شاخ گوزنی به جوشکاری دقیقی نیاز دارد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید تفاوت جوشکاری یک طرفه با جوشکاری دو طرفه کاملا واضح و مشخص است. حفاظی که از جوشکاری دو طرفه استفاده کرده است را نمی‌توان به سادگی غیر مقاوم کرد و نرده های آن را از هم باز کرد چرا که از دو طرف محکم چسبیده شده است.

اما جوشکاری یک طرفه این امکان را به سارق یا مهاجمان به حریم منزل یا باغ خواهد داد که به سادگی با یک ضربه کمی سنگین مقاومت جوش را شکسته و نرده ها را از یکدیگر جدا سازد. این مسئله باعث می‌شود تا امنیت منزل، محل کار یا هر محل دیگری که قصد نصب نرده روی آن را دارید تهدید شود.

لیست قیمت محافظ شاخ گوزنی تراکم 38 ردیف(قیمت روز 28 اسفند ماه 1402)

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار تاریخ: 28 اسفند

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکمقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر38 ردیف492
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر38 ردیف531
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر38 ردیف572
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر38 ردیف611
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر38 ردیف651
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر38 ردیف677
قیمت حفاظ شاخ گوزنی (تراکم 38 ردیف) در تاریخ 28 اسفند ماه 1402

جوشکاری حفاظ شاخ گوزنی با استحکام بالا

متأسفانه برخی از افراد سودجو به خاطر پایین آوردن قیمت خود با استفاده از جوش های بی کیفیت یک طرفه انواع حفاظ ها را تولید می کنند و به عنوان کالای ارزان‌تر به مشتری می فروشند. جدا از بحث نوع جوش ملاک های دیگری مانند مهارت افراد در جوشکاری مهم است که در صنایع ما بهترین افراد برای این کار انتخاب شده اند.
در صنایع فلزی آنلاین حفاظ از دو روش برای جوش استفاده می شود:

  • جوش الکترود
  • جوش CO2
جوشکاری Co2 آنلاین حفاظ
جوشکاری Co2 آنلاین حفاظ

تفاوت جوش الکترود با co2

جوش الکترود که به آن جوش آرگون نیز گفته می‌شود، روشی است که از الکترود بعنوان پرکننده قسمت جوش استفاده می‌شود در حالی که جوش به روش co2 باید از سیم جوش استفاده کرد که در ادامه هر یک را جداگانه بررسی خواهیم کرد.


جوشکاری CO2

حفاظ شاخ گوزنی با جوشکاری CO2، در تولید حفاظ جوش CO2 از بهترین روش های اتصال نرده های حفاظ شاخ گوزنی به همدیگر است زیرا گل جوش ایجاد نمی کند و نقطه جوش های دقیق و محکم تری به وجود می آورد.
از مزیت های دیگر می توان به نرم بودن جوش اشاره کرد که در این شرایط شکستن شاخه ها در نقطه جوشکاری شده سخت‌تر می شود.
این جوش قیمت بالاتری دارد ولی نتایج آن قابل قیاس با سایر جوش ها نیست.

جوشکاری با الکترود

حفاظ شاخ گوزنی با جوشکاری الکترود، در روش جوشکاری با الکترود یا همان جوشکاری با برق بعد از اتصال دو قطعه بر روی آن یک لایه زائد به اسم گل جوش باقی می ماند که باید قبل از رنگ کاری کنده شود.
از معایب این نوع جوش می توان گل جوش را نام برد که از بین نبردن آن باعث پوسیدن جوش به مرور زمان می شود.
همچنین در حفاظ شاخ گوزنی به دلیل درهم تنیدگی میلگرد ها امکان استفاده از فرز برای پاکسازی وجود ندارد.
از دیگر معایب می توان به مقاومت پایین این جوش به خاطر ترد بودن و شکستن راحت آن اشاره کرد.

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی

انواع مدل های رنگ کاری حفاظ

حفاظ شاخ گوزنی با کیفیت حتما باید به صورت الکترواستاتیک رنگ آمیزی شود، معمولا تولیدکنندگان بعد از جوشکاری شاخه ها را مستقیم به قسمت رنگ کاری می فرستند ولی این کار درست نیست. زیرا روی قطعات تعدادی گل جوش یا حتی کثیفی وجود دارد که حتما باید قبل از رنگ کاری تمام سطوح با فشار مناسب آب پاک شوند.

با این اقدام بعد از رنگ آمیزی و بعد از نصب گل جوش ها همراه با رنگ کنده نشده و با بارندگی این قسمت ها زنگ می زند و باعث از بین رفتن استحکام و زیبایی حفاظ می شود.

رنگ کوره ای آنلاین حفاظ
رنگ کوره ای آنلاین حفاظ

برای تماس با پشتیبانی و اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1402 با ما در ارتباط باشید.

انواع رنگ های مورد استفاده در نرده حفاظ شاخ گوزنی 1-رنگ روغنی که به دو روش استخری و پیستوله مورد استفاده است. 2-رنگ کوره ای الکترو استاتیک. برخی از تولیدکنندگان سودجو نرده ها را با رنگروغنی رنگ کرده در کوره قرار داده و به عنوان نرده با رنگ الکترو استاتیک می فروشند.

کاربرد رنگ روغنی در نرده
حفاظ شاخ گوزنی با رنگ روغنی یا رنگ مایع به دو روش رنگ آمیزی صورت می گیرد یک روش با پیستوله که این روش سرعت بالا و هزینه پایینی دارد ولی برای سطوح تخت کارایی دارند زیرا دقت برای رنگ کاری زاویه های مختلف پایین می آید و ممکن است همه زوایا آغشته به رنگ نشوند.

از این رو ما این روش را برای رنگ کاری حفاظ شاخ گوزنی توصیه نمی کنیم. روش استخری به این صورت است که تمام نرده را در استخر رنگ غوطه ور می کنند و با این کار تمام زوایا آغشته به رنگ می شود.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی تراکم 44 ردیف (قیمت روز 28 اسفند ماه 1402)

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی تراکم 44 تاریخ: 28 اسفند

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکمقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر44 ردیف556
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر44 ردیف604
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر44 ردیف652
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر44 ردیف699
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر44 ردیف747
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر44 ردیف795
قیمت حفاظ شاخ گوزنی (تراکم 44 ردیف) در تاریخ 28 اسفند ماه 1402

برای تماس با پشتیبانی و اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی در سال 1402 با ما در ارتباط باشید.

استفاده از رنگ پودری الکترو استاتیک برای حفاظ
در رنگ آمیزی پودری الکترواستاتیک قطعه را با دستگاه پاشش رنگ پودری می پوشانیم و با کمک الکتریسیته به تمام سطح نرده به طور یکنواخت جذب می شود. بعد از این مرحله قطعه را در کوره به مدت 15 دقیقه با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار می گیرد. این روش جدیدترین متد رنگ آمیزی است و در تولید حفاظ شاخ گوزنی آخرین گام می باشد. این مدل رنگ کاری با این روش به دلیل پوشش کامل نرده ها و مقاومت بالای آن گزینه بسیار مناسبی است.

بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی

بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی که از نظر امنیت برتر از سایر مدل ها و انواع دیگر باشد حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 120 سانتی متری با تراکم 50 ردیف میباشد که البته قیمت این نوع حفاظ نسبت به سایر نرده ها نیز بالاتر خواهد بود.

اگر تنها زیبایی برایتان ملاک باشد و امنیت اولویت آخر شما برای نصب نرده شاخ گوزنی است میتوانید از نرده های تراکم کمتر با ارتفاع کمتر استفاده کنید که هزینه حد اقلی را برای شما خواهد داشت اما از نظر ایمنی قطعا به پای تراکم های بالاتر نمیرسد.جدول قیمت لحظه ای 28 اسفند ماه 1402 فقط در این سایت!

البته قطری که برای میلگرد مورد استفاده جهت ساخت حفاظ شاخ گوزنی انتخاب میکنید هم اهمیت بالایی دارد که معمولا از میلگرد های 9 و 10 میلیمتری استفاده میکنند که نه قیمت حصار شاخ گوزنی بی اندازه بالا برود و نه با نصب اندازه‌ی میلگرد کم قطر، کیفیت تاثیری نبرد

ساخت و نصب انواع حفاظ شاخ گوزنی

ساخت و نصب حفاظ شاخ گوزنی نسبتا فرایند پیچیده ای خواهد بود.

نصب نیز با توجه به نوع دیواری که قرار است نصب بر روی آن انجام شود متفاوت خواهد بود. فرایند نصبی که بر روی دیوار های سنگی باید اعمال شود با دیوار آجری و یا سیمانی کاملا متفاوت است.

نحوه ساخت حفاظ شاخ گوزنی

نحوه ساخت حفاظ شاخ گوزنی از مواردی است که شما بعنوان مشتری قبل از خرید باید یک سری اطلاعات کلی درباره آن داشته باشید تا بتوانید هنگام سفارش با توجه به این اطلاعات، بهترین و با کیفیت ترین نرده را برای محافظت از دیوار های خود انتخاب و خریداری نمایید.

حفاظ شاخ گوزنی از اتصال تعدادی میلگرد یا پروفیل آهنی بریده شده با نوک تیز به یکدیگر و در نهایت به سازه اصلی میباشد. این میلگرد ها با اندازه استاندارد و دقیق بریده شده و با استفاده از جوش co2 که البته برخی تولید کننده ها به دلیل اینکه هزینه کار برایشان کمتر شود از جوش الکترود استفاده میکنند، به میلگرد بزرگتر که سازه اصلی حفاظ را تشکیل میدهد متصل خواهند شد.

پس از اتمام مراحل اتصال و جوشکاری، حفاظ به قسمت شست و شو میرود تا گرد و خاک آهن از روی بدنه آن بصورت کامل پاک شود تا هنگام رنگ کاری مشکلی از نظر ظاهری پیش نیاید. در انتها حفاظ به بخش رنگ کاری رفته و رنگ دلخواه مشتری که هم میتواند رنگ روغنی باشد و هم رنگ کوره ای الکترواستاتیک به نرده اضافه میشود.

آموزش ساخت حفاظ شاخ گوزنی

مراحل ساخت نرده های شاخ گوزنی که از بریده شدن میلگرد در ارتفاع های سفارش داده شده شروع میشود و به خم کردن با دستگاه در قسمت های معین و در نهایت جوش خوردن بر روی بدنه اصلی سازه حفاظ ختم خواهد شد. البته این تمام کار نیست و پس از ساخت وارد مرحله شست و شو و رنگ کاری حفاظ میشود.

اختلاف روش ساخت حفاظ شاخ گوزنی تولید کننده ها

تولید کننده های مختلف روش های ساخت حفاظ شاخ گوزنی متفاوتی را دارد و برخی از آنها برای ارزان تر شدن قیمت نهایی روش دیگری را انتخاب کرده و برخی دیگر برعکس، کیفیت برایشان اولویت و اهمیت بیشتری دارد به همین دلیل روشی را انتخاب میکنند که شاید هزینه بیشتری برای تولید کننده داشته باشد.

این تفاوت روش های ساخت حفاظ شاخ گوزنی میتواند در نوع برش زدن میلگرد های نرده که تیزی نوک آنها متفاوت میشود باشد و هم میتواند در مرحله رنگ کاری باشد. برخی تولید کننده ها قبل از رنگ کاری نرده را شست و شو نمیدهند که این موضوع باعث میشود گرد و خاک روی حفاظ مانع از نشستن درست رنگ روی بدنه شود.

(لیست قیمت هر کیلو حفاظ شاخ گوزنی)

انتخاب نوع جوش که co2 باشد یا الکترود و همچنین نوع رنگ که کوره ای باشد یا رنگ روغنی کم کیفیت نیز در این روش ها تاثیر گذار خواهد بود. سایر شرکت ها از رنگ بی کیفیتی به نام استخری یا الکترود استفاده می کنند که قیمت شاخ گوزنی را کاهش می‌دهد ولی کیفیت آن را نیز به شدت کاهش می‌دهد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار

نصب کردن حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار پیچیدگی های خاص خود را دارد. برای همین موارد است که ما گزینه بازدید کارشناسان فنی را بصورت رایگان در اختیار مشتریان قرار داده است که بصورت دقیق و کارشناسی شده شرایط دیوار را سنجیده و بهترین گزینه را برای روش نصب در نظر بگیرد تا مشکلی بعد از انجام فرایند نصب برای نرده پیش نیاید.

برخی افراد تمایل دارند فرایند نصب را خودشان انجام دهند. بدون شک در این که افراد کار های فنی را میتوانند خودشان انجام دهند شکی نیست اما این مورد بخصوص که بحث تامین امنیت را بر عهده دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و باید با دقت و ظرافت بالایی توسط افراد متخصص و خبره انجام شود.

طریقه نصب نرده گوزنی

برای نصب نرده گوزنی روش ها و طریقه های مختلفی وجود دارد. انواع دیوار و درب هایی که فرایند نصب روی آنها باید انجام شود متفاوت خواهد بود و همین تفاوت باعث میشود فرایند نصب نیز با دیوار نوع دیگر فرق داشته باشد.(قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی 28 اسفند 1402 )

به نصب بر روی درب های ورودی و درب آهنی، حفاظ درب شاخ گوزنی گفته میشود که بالای درب های ورودی نصب میشود.

بطور مثال برای دیواری که نمای سنگی داشته و سقف دیوار هم سنگ و خصوصا سنگ مرمر کار گذاشته شده است با دیواری که آجری میباشد قطعا نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی که باید انجام شود متفاوت است. دیوار های سیمانی هم با توجه به سفت بودن بدنه دیوار سختی های خود را برای نصب کردن خواهد داشت.

روش نصب حفاظ شاخ گوزنی

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی از روش های خاصی استفاده میشود. البته هر یک از این روش ها برای نوع خاصی از دیوار کاربرد دارد یعنی اگر دیوار شما سنگ باشد با دیوار سیمانی یا آجری روش های متفاوتی را باید برای نصب نرده های شاخ گوزنی طی کنند.

یکی از رایج ترین روش ها وارد کردن پایه سازه به داخل دیوار و اتصال محکم این پایه ها به دیوار است. روش دیگری که معمولا مورد استفاده قرار میگیرد جوش دادن بدنه حفاظ به دیوار میباشد که البته باید این کار با دقت بالایی انجام شود تا آسیبی به دیوار و نمای ساختمان وارد نشود. روش دیگری هم وجود دارد که ترکیبی بوده و از جوش دادن پایه های وارد دیوار شده به بدنه اصلی سازه تشکیل میشود.با مراجعه به جدول بالای صفحه می توانید از قیمت روز 28 اسفند 1402 مطلع شوید.

قیمت هر متر شاخ گوزنی چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت هر متر شاخ گوزنی با دو روش محاسبه می‌شود یکی تراکم حفاظ و آن یکی نیز وزن نرده می‌باشد. برای تعیین وزن در آنلاین حفاظ از باسکول دقیق در مقابل چشم مشتری انجام می‌شود. و تراکم نیز با استفاده از شمارش تعداد شاخه های حفاظ انجام می‌شود و تمام شاخه ها برای تعیین قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی شمارش می‌شود.

آموزش نصب حفاظ شاخ گوزنی

در خصوص آموزش نصب کردن حفاظ شاخ گوزنی دو حالت مختلف وجود دارد که هر دو این حالات بستگی به هدفی دارد که شما برای آموزش مد نظر دارید.

چنانچه شما فقط برای یک یا دو بار میخواهید نرده شاخ گوزنی را که برای ساختمان و یا ملک خودتان سفارش داده اید تا ساخته شود را نصب نمایید میتوانید با مراجعه به شبکه های اشتراک ویدئو مانند آپارات نمونه هایی از نصب را دیده و آموزش ببینید. که البته ما به هیچ وجه چنین اقدامی را حتی برای یک بار هم پیشنهاد نمیکنیم چرا که هم ممکن است خطرات جانی برای نصاب داشته باشد و هم احتمال خراب شدن کار زیاد خواهد بود.(قیمت هر کیلو حفاظ شاخ گوزنی 28 اسفند 1402)

بهترین حالت استفاده از تجربه یک فرد متخصص و فنی است که در این زمینه تخصص و سر رشته دارد. بیایید برای این کار از یک نصاب ماهر استفاده کنید و خیال خودتان را راحت نمایید.

اما چنانچه حالت دوم را مد نظر دارید و میخواهید این کار را بعنوان شغل و محل درآمد خود انتخاب نمایید بهترین راه برای آموزش و یادگیری، یگیری از طریق سازمان آموزشی فنی و حرفه ای میباشد. در این مراکز بصورت تخصصی و عملی به شما کار را با اصول ایمنی یاد داده و مدرک فنی نیز به شما تعلق خواهد گرفت. بعلاوه میتوانید بعنوان کارآموز به مراکز تولید کننده سر بزنید.

لیست قیمت نرده شاخ گوزنی تراکم 50 ردیف 28 اسفند ماه 1402

لیست قیمت نرده شاخ گوزنی تراکم 50 تاریخ: 28 اسفند

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکمقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر50 ردیف635
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر50 ردیف692
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر50 ردیف747
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر50 ردیف804
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر50 ردیف860
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر50 ردیف915
قیمت حفاظ شاخ گوزنی (تراکم 50 ردیف) در تاریخ 28 اسفند ماه 1402

مدت زمان تحویل حفاظ روی دیوار

در خصوص مدت زمان تحویل زیر مجموعه های صنایع فلزی خصوصا انواع حفاظ روی دیوار که دقت و حساسیت بیشتری لازم دارد بهتر است بدانید به حجم و ظرافت کارتان بستگی دارد.

هر چقدر متراژ کار شما بیشتر باشد طبیعتا زمان بیشتری برای ساخت آن لازم است. همچنین ارتفاع و تراکم نیز بر این مورد تاثیر گذار خواهد بود. اما به‌صورت میانگین برای یک نرده طول عادی 7 الی 10 روز زمان خواهد برد. اما در صورت قطعی برق که این روز ها احتمال آن زیاد است این زمان بیشتر خواهد شد.

پیشنهاد ما این است که برای دریافت اطلاعات دقیق و درست با کارشناسان ما در تماس باشید با توجه به شرایط خود مشاوره تخصصی رایگان دریافت نمایید.

برای تماس با پشتیبانی و اطلاع از قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی در سال 1402 با ما در ارتباط باشید.

چرا از دیجی کالا حفاظ شاخ گوزنی نخریم؟

دیجی کالا حفاظ شاخ گوزنی تولید نمی کند، بلکه یک واسطه است! در نتیجه باعث افزایش قیمت حفاظ شاخ گوزنی می شود. شما با خرید از شرکت تولید کننده و حذف واسطه هم دسترسی و پشتیبانی راحت‌تری دارید و هم قیمت پایین‌تری را تجربه خواهید کرد و قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی را به صورت مستقیم و به روز دریافت خواهید کرد.

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی چگونه اندازه‌گیری می‌شود؟

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی بیشتر اوقات به روش‌های شمردن تراکم و طول آن محاسبه می‌شود. بنابراین قیمت یک متر با تراکم‌ های متفاوت قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. هر چقدر که تراکم بالاتری داشته باشد امنیت بالاتری دارد و در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. اما بهتر است بدانیم که قیمت حصار شاخ گوزنی آنلاین حفاظ به دلیل حذف واسطه‌ها بسیار مقرون به صرفه است و شما می‌توانید با خیال راحت خرید کنید.(قیمت هر کیلو حفاظ شاخ گوزنی)

قیمت حصار شاخ گوزنی در تهران

قیمت حصار شاخ گوزنی به دلیل مستقر بودن تیم فروش و کمتر بودن هزینه‌های ارسال و فرستادن کارشناس از باقی شهرها کمتر است اما این دلیل نمی‌شود تا قیمت حصار شاخ گوزنی در سایر شهر ها با اختلاف محسوسی عرضه شود و در سایر شهر ها نیز تنها هزینه ارسال به قیمت حصار شاخ گوزنی اضافه می‌شود.

حفاظ شاخ گوزنی در خوزستان

حفاظ شاخ گوزنی در خوزستان با توجه به باغات خرما و نخل های ارزشمندی که دارد زیاد مورد استفاده قرار میگیرد. امنیت این باغ ها و نخل ها تا حدی دشوار است و اگر بر روی دیوار ها نرده های محافظی مانند حفاظ شاخ گوزنی نصب شود این کار دشوار تا حد زیادی آسان خواهد شد.

این نرده نه تنها امنیت باغ زمین را افزایش میدهد بلکه زیبایی زیادی را به نمای ساختمان ها و باغات خواهد داد.

حفاظ شاخ گوزنی در شهریار

حفاظ شاخ گوزنی در شهریار مشتریان و متقاضیان زیادی دارد. شهرستان شهریار که یکی از مهمترین و بزرگترین شهرستان های زیر مجموعه استان تهران به حساب می آید، به دلیل داشتن باغ و ویلا های زیاد در مناطق ویلاسازی شده باغات شهریار و همچنین اهمیت در تامین امنیت ساختمان ها نیاز شدیدی به محافظت از منازل و بستن همه راه های ورود به حریم خانه و یا شرکت و باغات خود را دارند.

کارگاه تولیدی مجموعه آنلاین حفاظ با توجه به نزدیکی مسافتی که با شهریار دارد بازدید و مشاوره رایگان از پروژه مورد نظر انجام میگیرد تا سفارش مشتری به راحتی و با دقت بالا بدون هیچ مشکلی انجام شود.(قیمت حفاظ دیوار شاخ گوزنی 28 اسفند 1402)

حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان

حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان و شهر های حومه ای این استان بزرگ و پر تمدن کاربرد های زیادی دارد. اصفهان به دلیل این که یک منطقه گردشگر خیز از تمام نقاط ایران است، نیاز شدیدی به حفظ امنیت و ارتقای امنیت ساختمان های مسکونی و اداری دارد. شما بعنوان صاحب خانه و یا صاحب شرکت باید به فکر مراقبت از ساختمان و اموالتان از شر سارقان خصوصا افرادی که در شهر غریبه هستند باشید.

حفاظ شاخ گوزنی در شهر اصفهان میتواند به زیبایی ساختمان و باغات تا حد بسیار زیادی اضافه کرده و جلوه ساختمان را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

حفاظ شاخ گوزنی در بابل

حفاظ شاخ گوزنی در بابل کاربرد خیلی مهمی خواهد داشت چرا که ساختمان های این شهر بسیار نزدیک به هم و اکثرا ویلایی هستند و نیاز است تا برای حفظ و ارتقای سطح امنیت از حفاظ شاخ گوزنی استفاده شود.

زیبایی دیوار های ساختمان های شهر با نصب حفاظ شاخ گوزنی تا حد زیادی افزایش خواهد یافت و بر فضای نوستالژی شهر افزوده میشود.

حفاظ شاخ گوزنی در تبریز

برای خرید حفاظ شاخ گوزنی در تبریز راه های متنوعی وجود دارد. شما بعنوان شهروند تبریز میتوانید بصورت سنتی با مراجعه به یکی از کارگاه های آهنگری و تولیدی حفاظ و نرده محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایید.

هم میتوانید از طریق روش های نوین و جدید یعنی سفارش اینترنتی از طریق همین سایت آنلاین حفاظ اقدام کنید و قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی را بگیرید و یا روش های دیگر مانند پیدا کردن افرادی که در دیوار آگهی گذاشته اند نرده شاخ گوزنی مورد نظر خود را سفارش دهید.

لیست قیمت نرده شاخ گوزنی تراکم 56 ردیف 28 اسفند ماه 1402

لیست قیمت نرده شاخ گوزنی تراکم 56 تاریخ: 28 اسفند

ردیفشرح خدمات و کالاارتفاعتراکمقیمت واحد هر متر (تومان)
1حفاظ شاخ گوزنی70 سانتی متر56 ردیف721
2حفاظ شاخ گوزنی80 سانتی متر56 ردیف786
3حفاظ شاخ گوزنی90 سانتی متر56 ردیف850
4حفاظ شاخ گوزنی100 سانتی متر56 ردیف915
5حفاظ شاخ گوزنی110 سانتی متر56 ردیف980
6حفاظ شاخ گوزنی120 سانتی متر56 ردیف1,045
قیمت حفاظ شاخ گوزنی (تراکم 56 ردیف) در تاریخ 28 اسفند ماه 1402

🌟 ضدزنگ و دائمی   🎇 رنگ حفاظ
✅ تمامی ساختمان‌ها 🏠  قابل استفاده در
 📈 قیمت مناسب و امنیت بالا⚜️ مزایای این حفاظ
✔️ همه‌جای ایران⚡️ اعزام کارشناس به

 

صفحات مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی کرج

حفاظ شاخ گوزنی مشهد

حفاظ شاخ گوزنی همدان

حفاظ شاخ گوزنی ساری

حفاظ شاخ گوزنی اراک

حفاظ شاخ گوزنی زنجان

حفاظ شاخ گوزنی رشت

سوالات متداول

رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی به چه صورت می باشد؟

بهترین مدل رنگ آمیزی برای حفاظ شاخ گوزنی به صورت رنگ الکترواستاتیک با پوشش کامل نرده ها همراه است.

آیا بازدید از محل پروژه رایگان می باشد؟

بله، بازدید و مشاوره فنی در تمامی نقاط تهران و کرج رایگان می باشد. شما همچنین می‌توانید قبل از تهیه حفاظ از لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی بر روی سایت ما استفاده کنید تا خرید مطمئنی انجام دهید.



بهترین تراکم و ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی چقدر است ؟

حفاظ شاخ گوزنی سفید

بهترین تراکم 25 ردیف و ارتفاع 120 سانتی‌متر می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی را به شهرستان ها ارسال می کنید؟

نمای نزدیک نرده شاخ گوزنی

بله. آنلاین حفاظ امکان ارائه خدمات به سرتاسر کشور دارد.

56 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ شاخ گوزنی (محاسبه آنلاین قیمت) 28 اسفند 1402;

  1. من حدودا چتد سال پیش از یه کارگاه فلزی حفاظ خریدم که فوق الغاده کیفیت بد و افتضاخی داشت و جای جوشها قلمبه زده بود بیرون رنگ امیزی در حد صفر که بعد از یه بار بارون زدن کل حفاظ زنگ زد و تصویر فئق العاده زشتی اجرا کرد خلاصه با هزار مصیبت اون جفاظهارو دادیم رفت و جاش از شرگت شما حفاظ مدل بوته ای با تراکم 16 و ارتفاع 100 با رنگ قهوه ای خریداری کردیم .
    هنوز بعد از گذشت ماها و اومدن بارون هیج اتفاقی براشون نیوفتاده و کیفیتشون مثل روز اولشون هست . خواستم بگم شما بهترین تولید کننده ی حفاظ هستین . ممنونم از کیفیت بالای کارها

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب جناب اقای شاهرخی عزیز
      خوشحالم که از خرید خودتون از شرکت ما راضی بودید و ممنون که برای ما نظرتون رو به اشتراک گذاشتید
      بله متاسفانه در خیلی از کارگاه هایی که وجود دارند کیفیت کارها بسیار پایین است و جوش ها به صورت یک طرفه و با الکترود که همونطور که خودتون گفتین حالت قلمبگی دارند و بعد از جوش هم جای جوش هارو تمیز نمی کنند
      و نکنه ی دیگه احتمالا کارگاهی که ازشون خرید انجام داده بودید رنگ حفاظ هارو به صورت روغنی زده بودند به همین خاطر با اولین بارش باران دچار زنگ زدگی شدند.
      ما در انلاین حفاظ از بهترین نوع جوش که جوش co2 می باشد استفاده می کنیم و از رنگ کوره ای الکترواستاتیک که در حال حاضر بهترین رنگ موجود در بازار است استفاده می کنیم
      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ
  2. سلام و عرض ادب خدمت شما
    از مطالب فوق العاده مفيدتون در رابطه با حفاظ شاخ گوزني خيلي استفاده كردم فقط چيزي كه متوجه نشدم تراكم حفاظ ها بود
    تراكم به چه صورتي شمرده مي شود؟
    و منظور از تراكم ١٤ تراكم در يك متر مي باشد يا در دو متر؟
    بهتر بود عكسي مي گذاشتين و تراكم را روي عكس توضييح مي داديد كه كساني كه مثل من متوجه نشدند بتونن بهتر مطلب رو درك بكنند

    ممنون ميشم توضييح بديد در مورد تراكم تا كامل برايم رفع ابهام بشه
    و در اخر از همه ي كاركنان مجموعه ي كاوه نهايت تشكر را به خاطر گرد اوري مطالب بالا دارم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت اقای رازقی عزیز
      ممنون که مطالب سایت رو‌ مطالعه کردید و ممنون از کامنتی که برای ما گذاشتین
      تراکم در زبان ساده به میزان شلوغی حفاظ تلقی می شود
      یعنی هر چی عدد تراکم بیشتر باشد حفاظ شلوغ تر است و ایمنی بیشتری دارد و به لحاظ ظاهری هم زیبا تر است
      تراکم معمولا برای حفاظ های شاخ گوزنی در دو متر شمرده می شود که مثلا وقتی می گوییم تراکم دوازده منظور تعداد شاخه های اصلی در دو متر هستند که شاخه های فرعی بینشون جوش داده می شوند
      یعنی در تراکم فقط شاخه های اصلی شمرده می شوند
      امیدوارم کامل متوجه شده باشید
      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ
  3. سلام‌
    خوبین
    ببخشید قیمت هایی که در بالا گذاشتین قیمت های به روزه یا تغییر کرده
    من از این تراکم هم سر در نیاوردم
    تراکم چه جوری شمرده میشه
    من اون طور که خودم اندازه گرفتم شونزده و‌نیم‌متر حفاظ لازم دارم که ۳/۵ متر برای بالای درب حیاط است ولی نمی خوام حفاظ ها به در جوش بخوره ؟ باید چه کاری کنید که هم در زیبایی خودشو از دست نده هم این که بالای در حفاظ داشته باشه ؟
    من ساکن کرج هستم ایا برای کرج هم خدمات ارايه می دین ؟
    ممنون می شم جواب بدید
    با تشکر از سایت خوبتون

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای عالی رضایی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت لیست قیمت میتوانید با شماره
      +989107500503 تماس گرفته و لیست قیمت و دریافت کنید که همکارانم در تلگرام و واتس آپ برای شما ارسال کنند
      منظور از تراکم میزان شاخه هایی است که در یک حفاظ به کار برده شده و معمولاً در دو متر هم شمرده می‌شود که هر چقدر این عدد بیشتر باشد حفاظ شلوغ تر می باشد و هم از امنیت بالایی برخوردار میباشد در شمردن حفاظ حفاظ شاخه های اصلی رو میشمارند یعنی شاخه هایی که از همه شاخه ها بلندتر می باشند
      برای سر درب تون هم برای اینکه حفاظ مستقیم روی در قرار نگیره نیاز هست که شاسی کشی انجام بشه که با توجه به نوع در بتون از شاسی ٣٠ در ۶٠ یا ۴۰ در ۸۰ ویا دیگر پروفیل هت استفاده میشه که کارشناسان باید بیان و ببینند که کدام یک مناسب کار شما هستش و اینکه برای کرج هم بازید به صورت کاملاً رایگان انجام میشه و شما میتوانید با شماره که در بالا گفتم تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناس مون در زودترین زمان ممکن خدمتتون برسند و شما را راهنمایی کنند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  4. سلام خسته نباشید
    پیشاپیش عید رو به شما تبریک عرض می کنم
    سوال من اینه که ایا امکان نصب حفاظ شاخ گوزنی در این روز های پایانی سال وجود داره و اگه من بخوام سفارش بدم تا سی ام اسفند برام قابل نصب هست ؟
    و اگه نیست بعد عید از چه تاریخی شرکت بازه که من سفارشم رو ثبت کنم و معمولا چند روز زمان می بره تا بیاین برام نصب رو انجام بدین ؟
    از این حفاظ های روی دیوار فقط برای قسمت جلوی دیوار حیاط می خواهم که چهار متر ان روی در هست
    امکان بازدید از خونه ی من اینور سال وجود داره ؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ترال‌زاده عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه شرکت از چهاردهم فروردین ماه شروع به کار کرده و شما میتونید با شرکت تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناسان برای بازدید خدمتتون برسن
      معمولاً ۷ روز کاری زمان میبره تا حفاظ آماده بشه و نصب آن حدوداً ۲۰ دقیقه تا یک ساعت زمان می بره تا نصب شه و بعد از نصب لکه گیری از کار انجام میشه امیدوارم که روز خوبی داشته باشید و موفق و پیروز باشید خدا نگهدار

      پاسخ
  5. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    خوبین
    بین حفاظ های تولیدی شما کدوم حفاظ ایمنی بیشتری دارد
    عارضم خدمت شما که ویلایی دارم در شهرستان نطنز استان اصفهان که نیاز به حدودا ۱۴۸ متر حفاظ روی دیوار داره
    و برام قیمت اصلا اهمیتی نداره
    و دنبال حفاظی هستم که بیشتر امنیت و‌ جلوه ی خوبی به ویلای من بده
    برای این که من سفارشم رو ثبت کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم
    و این متراژ حدودا چند روز زمان احتیاج داره که بیاد نصب شه
    و ایا برای نصب خودتون نیرو اعزام می کنین ؟
    ممنونم از شما و سایت خوب شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قرایی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه بین حفاظ هایی که در صنایع فلزی آنلاین حفاظ تولید می شوند حفاظ شاخ گوزنی بوته ای آبشاری و لیلیوم از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند که پیشنهاد من به شما به خاطر این که گفتین قیمت برایتان اهمیتی ندارد حفاظ لیلیوم میباشد با ارتفاع ۱۲۰ و تراکم سه گل که هم به لحاظ ظاهری حفاظ بسیار زیبایی می باشد و زیباترین حفاظ تولیدی مجموعه ماست و هم ایمنی بسیار بالایی دارد
      شما می توانید با شماره
      +989107500503 تماس گرفته و سفارشتون رو ثبت بفرمایید
      حدود ۱۴ روز زمان میبره برای متراژ ۱۴۸ متر تا حفاظ آماده باشه و برای شما ارسال بشه برای متراژهای بالا خودمون تیم نصب مونو از طرف شرکت اعزام می‌کنیم که نصب حفاط را برای شما انجام دهد
      ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  6. سلام
    خوبین
    فرق بین حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای در چیه
    من خوندم ولی متاسفانه زیاد متوجه نشدمم
    کدوم مدل بهتر هست و شما کدومش رو به ما پیشنهاد می کنین
    شاسی زیر کار چی هست
    ایا میشه شاخ گوزنی رو شاخه ای خرید و‌ خودمون جوش کاریش رو انجام بدیم ؟
    من جایی که میخوام حفاظ بزنم در شهرک صنعتی شمس اباده
    شما برای اونجا هم کار انجام میدید یا فقط برای خود تهران
    ممنون می شوم اگر زودتر همکارانتون جواب بنده رو بدهند
    روز خوبی داشته باشید خدا نگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای امانی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به هم هستند و تنها تفاوت آنها در تراکم عرضب آن می‌باشد که تراکم عرضی حفاظ بوته ای نسبت به شاخ گوزنی بیشتر است و همین باعث شده حفاظ شلوغ تر باشه و ایمنی بهتری داشته باشه و شاسی زیره حفازها دوتا میلگرد هستش که با فاصله حدود ۸ سانتیمتر از یکدیگر قرار گرفته ولی اگر مشتری بخواهد به درخواست مشتری می توان از شاسی پروفیل هم استفاده کرد
      و امکان اینکه حفاظ ها را به صورت جدا به شمت دهیم وجود ندارد چون وصل کردن آنها به یکدیگر خیلی کار دشواری و توسط خود شرکت باید انجام بشه
      برای تهران و اطراف تهران بازدید به صورت رایگان انجام میشه که شما میتوانید با شماره موجود در سایت تماس بگیرید و وقت بازدید خودتون را رزرو بفرمایید
      پیروز و برقرار باشید ممنون از همراهی شما

      پاسخ
  7. سلام سال نو مبارک
    امیدوارم سال خوبی رو تا الان داشته باشید
    قیمت های سال جدید به چه صورت است
    از کجا باید قیمت هارو بگیریم
    ایا افزایش و یا کاهش قیمت داشتین؟
    من یه چند متری حفاظ رپی دیوار از این ابشاریا می خوام که تو اینترنت داشتم می گشتم با سایت شما مواجه شدم
    ایا شما به صورت قسطی هم کار می کنین
    بازپرداخت به چه صورته
    و ایا باید‌چک بدیم بهتون
    رنگ حفاظی که نی خوام قهوه ای هست
    ایا شما رنگ قهوه ای هم می زنید
    و رنگ هاتون چه جوریه
    هر رنگی دارید ایا
    ممنونم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای الهی پرست عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت لیست قیمت شما میتوانید با شماره
      +989107500503 تماس گرفته تا همکارانم در بخش فروش لیست قیمت را برای شما از طریق تلگرام و یا از طریق واتساپ و ایمیل ارسال کنند
      حفاظ های آبشاری هم یکی از حفاظ های بسیار ایمن ما می باشد فروش ما به صورت نقدی و به صورت اقساطی انجام می‌شود که برای برای اطلاع از شرایط اقساطی ما میتوانید با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید و با کارشناسان فروش ما در این باره صحبت بکنید حفاظهای ما رنگشون به صورت کوره ای الکترواستاتیک پوشش درجه یک می باشد
      که قهوه ای مشکی سفید و مسی مشکی جزو رنگ بندی هست که شما بین این رنگ‌ها می‌توانند انتخاب فرمایید
      ممنون از همراهی گرم و صمیمانه شما روز خوبی داشته باشید بدرود

      پاسخ
  8. سلام
    من چند وقت پیش حفاط روی دیوار حیاط خونه ام زدم که ارتفاعش حدودا چهل سانت است ولی الان می خوام ارتفاعش رو افزایش بدم چون ارتفاعش خیلی کوچیکه
    باید کارشناستون بیان و از محل بازدید کنند و بگن چی کار کنیم بهتر هست
    برای اینکه اردسمو بدم باید با کجا تماس بگیرم
    ایا کارشناستون روزای تعطیل هم میان یا نه
    من فقط جمعه ها هستم و می خوام کارشناستون اومدنی خودم هم باشم
    ایا میشه روی همین حفاظ ها دوباره حفاط زد یا باید اینارو بکنم و دوباره از نو حفاظ بزنم ؟
    ممنون می شم‌ جواب منو بدید

    پاسخ
    • با عرض ادب خدمت شما جناب آقای شیخی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      استاندارد ارتفاع حفاظ ها بین ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت هستش و معمولاً ارتفاع ۷۰ سانت به پایین را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم زیرا ایمنی کافی ندارند و می توان گفت که فقط حالت دکوری دارد
      برای این‌که حفاظت از این ارتفاعات افزایش پیدا کنه می توانیم روی آنها دوباره حفاظی با ارتفاع ۶۰ سانت بزنیم که ایمنی را حفظ کنه برای اینکه ببینیم این کار شدنی هستش نیاز دارید که کارشناسان بیان از پروژه تون بازدید کنند شما می توانید با شماره
      +989107500503 تماس گرفته و وقت بازدید رزرو بفرمایید تا کارشناسمون خدمتتون برسن
      در مورد اینکه امکان بازدید در روزهای تعطیل هست باید با کارشناس فروش ما هماهنگ بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند ممنون از همراهی شما شاد و پیروز باشید

      پاسخ
  9. سلام خسته نباشید سال نو رو به شما تبریک میگم و امیدوارم سال ۴۰۰ برای شما بهترین سال زندگی تو نباشه من یک منزلی دارم که می خوام برای دور تا دور تا دور دیوار آن بکشم و بعد از اینکه مطالبتون و خوندم و عکسها رو دیدم فکر می‌کنم مناسب‌ترین گزینه برای ما حفاظ شاخ گوزنی باشه آیا قیمت هایی که در بالا گذاشتی قیمت های به روز هستش و اینکه برای اینکه دریافت کنیم قیمت‌های جدید را باید با چه شماره ای تماس بگیریم من ساکن پاکدشت تهران هستم آیا برای پاکدشت هم بازدید انجام می‌دهید و برای اینکه وقت بازدید رزرو کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید و به سوالم جواب بدین تا بتونم زودتر سفارشم را ثبت کنم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای احد پور عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه و بنده هم به نوبه خودم سال نو رو به شما تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم سال خوبی براتون باشه حفاظ شاخ گوزنی ایمن ترین و بهینه ترین و محبوبترین حفاظ هم به لحاظ ایمنی ست که از امنیت بالایی برخوردار است و هم قیمت آن نسبت به حفاظ های دیگر مقرون به صرفه تر می باشد و اقتصادی تر است که شما می توانید بین ارتفاع ۷۰ تا ۱۲۰ ارتفاع استاندارد این حفاظ انتخاب فرمایید و معمولاً ارتفاع ۹۰ سانت و یا تراکم ١٢ یا ١۵ و یا ۱۹ می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت رایگان انجام می‌شود و شما می توانید با شماره
      +989107500503 تماس گرفته و وقت بازدید رزرو بفرمایید تا کارشناسمون خدمتتون برسن و شما را راهنمایی کنند برای دریافت لیست قیمت هم به همین شماره زنگ بزنید و با کارشناس فروشمون صحبت کنید و شماره خودتون رو بدین تا از طریق تلگرام و واتساپ قیمت ها برای شما ارسال بشود ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  10. سلام من ساکن شهرستان یزد هستم که می خوام برای خونم که به تازگی دزد پریده از دیوارش پایین حفاظ تهیه کنم ولی بین حفاظ ها تون نمیدونم کدوم حفاظ بهترین و بیشترین امنیت رو داره برای من قیمت مهم نیستش و فقط می خوام امنیت لازم رو داشته باشه و اینکه برای اینکه سفارش خودم را ثبت کنم باید با چه شماره ای تماس بگیرم و نصب این حفازها به چه صورته آیا برای ما که روی دیوارها بود از این لامپ های حبابی وجود داره نصبش مشکل نمیشه نصب این حفاظ ها به چه صورت انجام میشه ممنون از سایت خوبتون موفق و پیروز باشید بدرود

    پاسخ
    • سلام و عرض سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای دهقان عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      سال نو را به شما تبریک عرض می‌کنم و متاسفم برای اتفاقی که برای شما افتاده و امیدوارم که دیگه این اتفاق برای شما نیافته
      حفاظ های که در صنایع فلزی آنلاین حفاظ تولید میشه همگی از استاندارد و امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند ولی ایمن‌ترین حفاظی که میتونید شما تهیه کنید حفاظ لیلیوم سه گل ارتفاع ۱۲۰ سانت هستش و حفاظ آبشاری ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۱۴ و یا حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۱۲۰ با تراکم ۲۵ می باشد که این سه حفاظ ایمن‌ترین حفاظهای ما در مجموعه صنایع فلزی آنلاین حفاظ می باشد

      شما می تونین با شماره +989107500503 تماس بگیرید و سفارش خودتان را ثبت بفرمایید برای دیوارهایی که روی آنها لامپ نصب شده مشکلی وجود نداره و امکان نصب حفاظ ها روی این دیوار ها وجود داره فقط کمی نحوه نصب آن متفاوت می باشد که اول باید لامپ رو در بیارن و پس از اینکه حفاظ ها رو نصب کردن دوباره لامپ ها را روی دیوار نصب کنند امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم ممنون از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  11. سلام ویلایی دارم در لواسانات تهران که حدوداً نیاز به ۱۲۰ متر حفاز از نوع شاخ گوزنی با تراکم ۱۲ و ارتفاع ۹۰ دارم می خواهم ببینم آیا برای لواسان هم خودتون کار انجام می‌دهیم یا اینجا نمایندگی دارید که من باهاش تماس بگیرم و بیان برای ما اندازه گیری کنند و یک پیش فاکتور بدهند تا ما بتوانیم در مورد خرید تصمیم بگیریم آیا فاکتور به صورت رسمی هم شما می دهیم به ما و اینکه چقدر افزایش قیمت دارد در صورت اینکه فاکتور رسمی بخواهیم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نوروزی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع ۹۰ سانت با تراکم ۱۲ یکی از محبوبترین حفاظ های ما می باشد
      برای تهران و اطراف تهران از جمله لواسان خودمون کار حفاظ و نرده کشی را انجام می دهیم و شما کافیه که با شماره +989107500503 تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید که کارشناس مون در زودترین زمان خدمتتون برسند و شما را راهنمایی کنند و اندازه های دقیق پروژه شماره و برداشت کند بازدید و به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود که شما می‌توانید از این خدمات بهره مند بشید
      شرکت ما فاکتور به صورت رسمی هم به شما ارائه می دهد که فقط ۹ درصد به دلیل مالیات ارزش افزوده به قیمت نهایی آن اضافه می شود
      ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  12. سلام روی دیوار خونه ما حفاظ های سر نیزه ای قدیمی نصب شده که ارتفاع آنها حدود ۱۲۰ سانت و به صورت دو طرفه آبشاری هستش ولی چیزی که هست اینه که اصلا امنیت خاصی را برقرار نمیکنه و ما می خواستیم که روی این حفاظ ها شاخ گوزنی نصب کنیم به ارتفاع حالا ۷۰ یا ۸۰ سانت آیا این امکان وجود داره که رویه فازهای قدیمی حفاظ شاخ گوزنی نصب بشه ممنون میشم منو راهنمایی کنید و بفرمایید که برای هماهنگی وقت بازدید باید با چه شماره ای تماس بگیرم
    ممنون از سایت خوب و مفید شما دوستان
    موفق باشی

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای ارامنه عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      حفاظ های سر نیزه ای کلاسیک به دلیل اینکه عرض خیلی کمی دارند امنیت خیلی بالایی ندارند و بهتر است که در روی این حفاظ ها شما از حفاظ های شاخ گوزنی همونطور که خودتون گفتین با ارتفاع ۷۰ و ۸۰ نصب کنید به دلیل اینکه حفاظ شاخ گوزنی بتونه روی قدیمی شما نصب بشه احتیاج هست که شاسی زیر اون پروفیل باشه که مشکلی در نصب وجود نداره شما می تونید با شماره +989107500503 تماس بگیرید تا کارشناس هم خدمتتون برسند و برای شما اندازه گیری را انجام دهند و هر سوالی داشتید می توانید از ایشان بپرسید بازدید برای تمامی مناطق تهران به صورت کاملاً رایگان انجام می شود امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی کنم روز خوبی داشته باشید خداحافظ

      پاسخ
  13. سلام خسته نباشید متاسفانه چند روز پیش دزد وارد منزل ما شده و از روی دیوار پریده و از منزل ما مقداری طلا برده که بعد از اینکه پلیس آمد و منطقه را دید به ما پیشنهاد کرد که از دربهای آکاردئونی و حفاظ روی دیوار استفاده کنیم که ما بعد از جستجو در گوگل با سایت شما آشنا شدیم میخواستم بدونم آیا قیمت هایی که در بالا گذاشتین قیمت های به روز هستش و برای اینکه من سفارش بدم و کارشناس تون بیان ما رو راهنمایی کنند باید با چه شماره ای تماس بگیرم و آیا درب آکاردئونی هم تولید می کنید و اینکه چه مدت زمانی که لازم است تا این حفاظ ها چه آکاردئونی و چه حفاظ روی دیوار را به ما تحویل بدهید چند روز
    چون بسیار عجله دارم و خانوادم بسیاری از این قضیه ترسیده اند و می‌خواهم هرچه زودتر برای من این کار را انجام دهید می خواهم نهایتاً تا ۴۸ ساعت بیان و برایم نصب رو انجام بدن آیا این امکان برای شرکت شما وجود داره و به صورت می توانم سفارش خودم را ثبت کنم ممنون میشم اگر من رو راهنمایی کنید و به من کمک کنید تا زودتر این حفاظ ها را روی دیوار نصب کنم

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای اسکویی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای اتفاقب که پیش آمده متاسفم و امیدوارم دیگه هیچ وقت از خونه شما دزدی نشه
      شرکت ما حفاظ های روی دیوار و حفاظ آکاردئونی و حفاظ پنجره و بالکن تولید می‌کند که میتوانید برای اطلاع از قیمتهای به روز آنها با شماره +989107500503 تماس بگیرید تا از طریق تلگرام و واتساپ همکارم لیست قیمت و لیست کاتالوگ را برای شما ارسال کنند دربهای آکاردئونی و حفاظ های روی دیوار انواع مختلفی دارند که می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید سفارش بدهید در حالت عادی ۷ روز کاری زمان میبره تا کارها آماده بشه و بیان براتون نصب و انجام بدهند ولی اگر حفاظ هایی که مد نظرتون هست و اندازه ای که می‌خواهید موجود باشه طی ۴۸ ساعت آینده امکان نصب آن وجود داره که میتوانید برای اطلاع از آن با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید و آدرس خودتان را محبت کنید که کارشناسان برای بازدید خدمتتون برساند تا زودتر برای شما این کار را انجام بدهیم و ممنونم از همراهی شما روزتون بخیر

      پاسخ
  14. سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه من به اندازه ۲۵ متر ارتفاع از روی دیوار می خوام که می خوام اونو برای دیوار های دور حیاط استفاده کنم و می خوام امنیت بسیار بالایی داشته باشه قیمت برای من اهمیت زیادی نداره فقط تنها چیزی که مدنظر من هستی ایمنی بسیار بالای این حفاظ ها می باشد آیا از حفاظ های نسل جدید شما یعنی این حفاظ های روی دیوار و انواع و اقسام استفاده کنیم بهتر است یا از حفاظ های سر نیزه های قدیمی که با چهار پهلو ساخته می‌شدند ممنون میشم پاسخ بدین و اینکه بفرمایید چه زمانی فرصت دارید بیان کارشناسان از کار ما بازدید کنند و سفارش مون به ثبت برسد

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای علامه عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه حفاظهای که در صنایع فلزی آنلاین تولید می‌شود ایمنی بسیار بالایی دارند و انواع مختلفی تولید می شود که میتوانید از بین آنها استفاده انتخاب کنید و استفاده کنید ولی ایمن‌ترین حفاظی که در این مجموعه موجود است حفاظ لیلیوم با ارتفاع ۱۲۰ و تراکم سه گل حفاظ آبشاری با تراکم ۱۴ و ارتفاع ۱۲۰ و حفاظ بوته ای و شاخ گوزنی با ارتفاع ۱۲۰ و تراکم ۱۴ می باشدکه جزو محبوبترین و پرفروشترین حفاظ‌های میباشد که میتوانید بین آنها انتخاب داشته باشید و و همچنین می توانید برای دریافت لیست قیمت و رزرو وقت بازدید با شماره شرکت +989107500503 تماس بگیرید تا کارشناس مون آدرس دقیق شما را یادداشت کنند و کارشناس اعزام بشه برای اندازه گیری و مشاوره رایگان
      بین حفاظ‌های سرنیزه کلاسیک و حفاظ هایی که نسل جدید تولید می‌شود ما حفازهای جدید را پیشنهاد می کنیم چون با توجه به عرضی که دارند و ارتفاع آنها امکان عبور از آنها بسیار دشوار است و امنیت بسیار بالایی هسته ای دارند برای اینکه وقت بازدید خودتون رزرو کنید با کارشناس فروش ما صحبت کنید تا روزی که شما منزل هستین کارشناسان ما خدمت برسند و اندازه های شما را بردارند روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  15. سالها پیش برای دیوار حیاط منزل حفاظ های سر نیز ه ای مدرن استفاده کردیم که الان بعد از گذشته چندین سال متاسفانه امکان عبور از این حفاظ ها وجود دارد و ما می‌خواهیم روی این حفاظ ها از حفاظهای لیلیوم استفاده کنیم آیا امکان داره روی این حفاظ ها حفاظ لیلیوم زد یا باید کلا این حفاظ خا برچیده بشه و از نو حفاظ زده بشه و اینکه برای فروش این حفاظ های کنونی خودمون باید به کجا مراجعه کنیم آیا شما این حفاظ ها را از ما برمی دارید یا نه باید از نو حفاظ زده بشه و چه ارتفاعی را به ما پیشنهاد میکنید ارتفاعی که الان داریم به ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر هستش ممنون میشم بگید چه ارتفاعی برای روی این حفاظ مناسب هستش و بگویید آیا فروشتون به صورت اقساطی هم هست و امکان داره از ما چک کارمندی بگیرید و بتوانیم از شما اقساطی برداریم یا فروشتون به صورت نقد و آیا فروش نقدی تخفیف داره که بتونیم ازش استفاده کنیم ممنون میشم منو راهنمایی کنید خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای طالبی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه بر روی حفاظ‌های سرنیزه کلاسیک امکان داره که حفاظ شاخ گوزنی لیلیوم بوته ای و یا آبشاری اضافه بشه که شما می توانید بین این حفاظ ها با توجه به بودجه ای که دارید انتخاب فرمایید زیرا همگی از ایمنی بسیار بالاتری برخوردار هستند ولی بین اینها حفاظ شاخ گوزنی قیمت مناسب‌تری دارد و همچنین ایمنی خوبی هم دارد و جزو پرفروش‌ترین حفاظهای ما می باشد می توانید از ارتفاع ۷۰ سانت انتخاب کنید چون با توجه به اینکه ۱۰۰ سانت ارتفاع حفازهای قبلی شما هست روی اونها ۷۰ سانن هم شاخ گوزنی زده باشه ایمنی آن افزایش پیدا میکنه روش دوم هم این هست که کلا حفاظ ها برچیده بشه و حفاظی به ارتفاع ۱۲۰ سانت برای شما از نو گذاشته بشه که شامل هزینه بیشتری خواهد شد برای فروش حفاظ های قبلی تون می‌توانید به بازار آهن مراجعه کنید و همچنین می توانید برای ثبت آدرس خود با شماره +989107500503 تماس بگیرید و آدرستون رو محبت کنید تا کارشناسان بیان برای بازدید
      بازدید برای تهران و اطراف تهران و به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود و فروش هم به صورت نقدی و اقساطی است که اقساط به صورت شش ماه میباشد که میتوانید از این خدمات شما بهره‌مند بشوید ممنونم از همراهی شما روزتون بخیر باشه

      پاسخ
  16. سلام من روی دیوارهای منزل من از این حفاظ های شاخ گوزنی به ارتفاع ۳۰ سانتیمتر از مدل‌های قدیمی اف نصب شده که متاسفانه ارتفاع آنها خیلی پایینه و عملاً هیچ کاربری نداره و میشه به راحتی از آن رد شد و وارد منزل شد
    میخواستم بدونم آیا امکانش هست که این حفاظ ها را از ما بردارید و به جاش حفاظ هایی با ارتفاع بیشتر برای ما بیارید تا هزینه شو پرداخت کنیم یا میشه این حفاظ ها رو خودشون رو ارتفاعشان را بالا برده شود در ۵۰ سانت دیگر بهش اضافه شود تا ایمنی لازم را داشته باشه کلا حفاظ که ارتفاع مناسب باشه چه ارتفاعی هستش چه پیشنهادی شما می کنید ممنون ما رو راهنمایی بفرمایید و کارشناس تون رو بفرستین که بیان برای ما بازدید انجام دهند بازدید آیا به صورت رایگانه یا شامل هزینه می شود

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای نمازی عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه متاسفانه شرکت ما حفاظ شاخ گوزنی طرح آف دیگه تولید نمی کنه و حفاظ های جدیدی را جایگزین حفاظ آف کردیم با توجه به ارتفاع کمی که شما دارید یا شما باید حفاظ هاتون رو یا بردارید به کل و دوباره حفاظی با ارتفاع حداقل ۷۰ سانت بزنید و یا اینکه روی این حفاظ ها دوباره ۵۰ و ۶۰ سانت حفاظ مجدد نصب فرمایید امکان اینکه این حفاظ ها برده بشه و ارتفاع ‌هایشان افزایش پیدا کنه نیست و باید روی این حفاظ ها حفاظ بزنید و اگر بخواهید که کلاه حفاظ ها را بردارید باید به بازار آهن مراجعه کنید و حفاظ هاتون رو اونجا بفروشید حفاظ استاندارد ارتفاعش بین ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت هست که بهترین ارتفاع نود سانت به بالاست که می تونین بین اونها انتخاب بفرمایید برای اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو وقت بازدید شما میتوانید با شماره +989107500503 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کند

      پاسخ
  17. سلام ممنونم از مطالب مفیدی که در اختیار ما گذاشتین من میخواستم بدونم که چه حفاظی برای دیوارهایی که به ارتفاع دو نیم متر هستش مناسب هست و می خواهم به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه باشد و همچنین ایمنی بالایی داشته باشد آیا موردی داریم که هم قیمت مناسبی داشته باشه هم ایمنی و زیبایی خوبی داشته باشد متراژ حدود ۳۵ متر هستش که در منطقه شهران شمالی قرار دارد که با همسایه‌ها تصمیم گرفتیم برای دیوارها حفاظ روی دیوار بزنیم ممنون میشم اگه من رو راهنمایی کنید و بفرمایید که برای گرفتن وقت بازدید با چه کسی تماس بگیرم و همچنین در مورد نوع جوشها و نوع رنگ حفاظ هایی که تولید می کنید توضیح بدهید و بفرمایید آیا قیمتی که در بالا در سایت گذاشتین به روز شده می باشد و برای دریافت لیست قیمت با چه شماره ای تماس بگیرم که خیلی ممنون از زحمات شما
    شاد و پیروز باشید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای قیامی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنونم از اینکه مطالب ما رو مطالعه کردید
      ما حفاظ های مختلفی تولید می کنیم که با توجه به بودجه‌ای که برای این کار در نظر دارید که می توانید انتخاب فرمایید ولی با توجه به قیمت مقرون به صرفه ترین حفاظ ما حفاظ شاخ گوزنی می‌باشد که ارتفاع آنها ۷۰ سانت تا ۱۲۰ سانت میباشد و تراکم ٨ را کم ۲۵ دارد که بهترین گزینه میتونه ارتفاع ۹۰ سانت با تراکم ۱۵ و ۱۹ باشه که ایمنی بسیار بالایی داره هم ظاهر قابل قبولی داره بازدیدمون برای تهران و اطراف تهران به صورت کاملاً رایگان هستش که می توانید برای استفاده از این خدمات با شماره+989107500503 تماس بگیرید و آدرس دقیق و محبت کنید که کارشناسان بیان و اندازه‌ها را بردارند تا برای شما پیش فاکتور ارسال بشه
      جوش ها به صورت co2 می باشد و به صورت دو طرفه است و رنگ هایی که استفاده می کنیم رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش فام درجه یک می باشد که بهترین نوع رنگ در بازار میباشد برای اطلاع از قیمتهای دقیق می توانید با شماره ای که در بالا گفتم تماس بگیرید و شماره تلگرام و واتساپ خودتون رو بدین که کارشناسان براتون لیست قیمت جدید رو ارسال کنند تا بتوانید انتخاب فرمایید روز خوبی داشته باشید ممنون از همراهی شما موفق باشید

      پاسخ
  18. سلام خواستم تشکر کنم از سایت خوبتون و مطالب بسیار مفیدی که در اختیار ما گذاشتین من در گوگل سایت های مختلف را دیدم ولی هیچ کدوم از سایت‌ها به اندازه‌ای سایت شما جامع و کامل نبودش و خواستم نظر خودم را در مورد سایتتون بگم و همچنین یک سوالی داشتم که رنگ روغنی و رنگ کوره‌ای با هم فرق شون چیه و شما از چه رنگی استفاده میکنید و رنگبندی کارهاتون به چه صورت هستش من یک منزل دارم که می خوام برای دیوارهای اطراف اون حفاظ بزنم اما فعلاً حدوداً یک ماه دیگر تصمیم داریم که این کار را انجام دهیم و در حال تحقیق هستیم که قرار شده هر کدام از همسایه‌ها استعلام قیمتی را از شرکت‌های مختلف بگیرند تا در جلسه به جمع‌بندی برسیم که من هم می‌خواهم از شرکت شما این کار را انجام دهم برای اینکه که استعلام قیمت بگیرم باید با چه شماره ای تماس بگیرم و بدون بازدید هم امکان دارد به من پیش فاکتور بدید که من در جلسه مطرح کنم و اگر اوکی بود که کارشناس تونم بیان بازدید و انجام دهند ممنون از شما روزتون بخیر خداحافظ

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای تیرداد عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنونم از همراهی شما و مرسی که مطالب ما رو خوندید و نظرتون رو به ما اعلام کردین
      در رابطه با رنگ روغنی و رنگ کورهای باید عرض کنم که رنگ روغنی به صورت دستی زده میشه و از مقاومت بسیار پایینی برخوردار و بسیار زود زنگ میزنه و در برابر بارش باران و نور خورشید مقاومت کمی داره ولی رنگ کوره ای که در کوره پخته میشه و کلاً رنگ به خودکار با حرارت زده میشه مقاومت بسیار بالایی داره که می توان مقاومت آن را تا ۲۰ سال تخمین زد و رنگ‌هایی که ما داریم رنگ قهوه ای مشکی مسی و سفید و کرم هستش که میتونید از بین این اینها انتخاب داشته باشید برای دریافت پیش فاکتور می توانید با شماره +989107500503 تماس بگیرید و متراژ حدودی خودتون رو بدین که همکارانم برای شما پیش فاکتور را ارسال کنند ولی با توجه به اینکه بازدید برای تهران به صورت کاملا رایگانه بهتر است آدرستون رو محبت کنید که کارشناس مون خدمتتون برسن و شرایط پروژه را ببینند که صفر تا صد کار رو هزینه‌اش را به شما اعلام کند تا بتوانیم در خدمت شما باشیم ممنونم از اینکه ما را انتخاب کردیم روز خوبی داشته باشید

      پاسخ
  19. عرض سلام و ادب خدمت همه دست‌اندرکاران صنایع فلزی آنلاین حفاظ امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشید و روز خوبی داشته باشید من برای باغی که در منطقه لواسان دارم دنبال مقداری حفاظ می گردم که با جستجو در گوگل با سایت شما آشنا شدم و با توجه به مطالب خوب و ارزنده ای که در خدمت مخاطبان خود قرار دادین تصمیم گرفتم که از شرکت شما خریدم را انجام بدهم منتها قبل از اینکه خرید و انجام دهند چند تا سوال دارم که می‌خواهم به آنها پاسخ بدهید یک اینکه چه حفاظی برای دیوارهای ما مناسب می باشد چه ارتفاع و چه تراکمی شما پیشنهاد می کنید و اینکه رنگی که مورد استفاده قرار می‌گیرد در حفاظ‌های شما چه نوع رنگی می باشد باشد و منظورتان از جوش دو طرف یعنی چه چه فرقی با جوش یک طرفه دارد و آیا برای منطقه لواسان هم خودتون کار انجام می دهید و یا اینکه نمایندگی دارید که من با ایشان تماس بگیرم تا بیان برای ما اندازه ها را بردارند و مشاوره به ما بدهند سردر باغ از آردواز می باشد آیا می خواستم بدانم روی آردواز هم امکان نصب وجود داره ممنون میشم اگر پاسخ بنده را بدهید و بگویید با چه شماره ای برای هماهنگی وقت بازی تماس بگیرم و روز خوبی داشته باشید خداحافظ شما

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای جهانگیری عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه ممنون از لطفی که به ما دارید حفاظ هایی که در مجموعه ما تولید می‌شوند انواع مختلفی دارند که با توجه به بودجه‌ای که شما در نظر گرفتید میتوانید از بین آنها انتخاب کنید ولی مقرون به صرفه ترین و همچنین یکی از ایمن ترین حفاظ های ما حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۱۲۰ و تراکم ۲۵ می باشد که جزو پرفروش ترین و محبوبترین حفاظ های ما در سال گذشته می باشد که برای مناطق مسکونی و همچنین باغ و ویلا کاربرد بسیار زیادی دارد می توانید از این حفاظ ها استفاده بفرمایید رنگی که ما مورد استفاده قرار می‌دهیم رنگ کوره ای الکترواستاتیک هستش و منظور از جوش دو طرف این است که از دو طرف حفاظ جوش میخوره و مقاومت بالایی داره و امکان کنده شدن آن وجود نداره برای تهران و اطراف تهران خودمون کار انجام میدم و کارشناس می‌فرستیم که بیان شرایط پروژه را ببینند و متراژ را بردارند که برآورد هزینه انجام بشه برای رزرو وقت بازدید می توانید با شماره +989107500503 تماس بگیرید و آدرس دقیق تون رو محبت کنید که کارشناسان خدمتتون برسم و شما را راهنمایی کنند و سردر باغ تون رو هم ببینند و نظر خودشون رو اعلام کنن ممنون از شما روزتون بخیر باشه

      پاسخ
  20. سلام عصرتون بخیر میخواستم از شما سوال کنم تولیدی حفاظ شاخ گوزنی شرکت شما در تبریز کجاست
    ممنون میشم آدرس تولیدی خودتون رو در این شهر بفرمایید که من بتونم برم از نزدیک نمونه حفاظ های تولیدی شما را ببینم و همونجا سفارش بدم و اینکه بفرمایید آیا به صورت آماده حفاظ ها در کارگاه و تولیدی شما هستند و یا باید سفارش بدیم و روی سفارش برای من بسازید و همچنین میخواستم منو راهنمایی کنید که چه حفاظی بهتر هست
    همچنین بفرمایید اگه مستقیم از خودتون خرید کنم به صرفه تره یا اینکه از نماینده تون یا هیچ فرقی با هم دیگه نداره مرسی از شما خداحافظ

    پاسخ
  21. میخواستم بدونم که حفاظ آهنی شاخ گوزنی چه تفاوتی با حفاظ های بوته ای شما دارند
    به لحاظ ظاهری که من تفاوتی در آن ها ندیدم به خاطر همین تصمیم گرفتم که از خود شما بپرسم که تفاوت آنها را بفرمایید و اینکه کدوم یکی امنیت بیشتری دارند و ما کدوم رو انتخاب کنیم
    من می خوام حفاظی که انتخاب می کنم خیلی پر تراکم باشه و همچنین ارتفاع ۱۴۰ سانت باشه و از پایین حفاظ شلوغ باشه حفاظی که شما پیشنهاد می کنید چه حفاظی است
    متشکر میشم بنده را در این باره راهنمایی بفرمایید من ساکن تهران هستم در منطقه ۳ آیا خدمات تون برای این منطقه هم ارائه میشه یا خیر

    پاسخ
  22. سلام خسته نباشید بین حفاظ آهنی شاخ گوزنی مختلف شما چه تفاوتی با یکدیگر وجود داره
    کدوم یکی از لحاظ ایمنی بهتر است
    شما پیشنهاد می کنید که چه ارتفاع با چه تراکمی را انتخاب کنیم
    جایی که ما می‌خواهیم براش حفاظ بزنیم حفظ دیواره حیاط مون هست که با همسایه ها اخیراً تصمیم گرفتیم این کار را بکنیم ولی نمی دانیم که کدوم یکی مناسبه هر کسی هر شخصی چیزی به ما میگه و ما تصمیم گرفتیم که با شرکت در ارتباط باشیم چون هم سابقه بهتری داره و هم بهتر میتونه منو راهنمایی کنه و تصمیم گرفتیم که از شرکت شما خریدم اون رو انجام بدیم
    ممنون میشم بفرمایید که چه جوری میتونم از خدمات و راهنمایی های شما استفاده کنم

    پاسخ
  23. سلام خسته نباشید امیدوارم خوب و خوش باشه من دهقان هستم مزاحمتون میشم چندی پیش اومدین از حرف های شاخ گوزنی خودتون برای من رو نصب کردین اول بین حفاظ بوته ای و شاخ گوزن مونده بودم و نمیدونستم کدام یک را انتخاب کنم با توجه به بودجه‌ای که ما در نظر گرفته بودیم حفاظ شاخ گوزنی بهترین گزینه برای ما بود
    بعد اینکه اومدید نصب انجام دادید خیلی راضی بودیم از ارتفاع آن و همچنین تراکم آن که کارشناسان تون به ما پیشنهاد داده بود و بعد از گذشت چندین ماه هنوز خدا را شکر که کسی نتوانسته ازش عبور کنه و خبری از دزدی نیست که وارد منزل ما بشه ممنونم از شما و سایت خوبتون و بسیار متشکرم از محصولات خوبی که ارائه می دهد امیدوارم شاد پیروز و موفق باشید

    پاسخ
  24. سلام
    میخواستم بدونم امکانش هست روی بدنه میلگرد های حفاظ شاخ گوزنی هم تیز باشه و مثل خار عمل کنه که کسی نتونه دستش رو ازش بگیره و ازش بره بالا؟

    پاسخ
    • سلام و روز بخیر
      امکان طراحی و سفارشی سازی حفاظ شاخ گوزنی وجود داره و کارشناسان فنی ما میتونن بازدید رایگان از پروژتون انجام بدن و در مورد جزئیات بهتون مشاوره تخصصی بدن

      پاسخ
  25. خداقوت
    شما برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی اگر خودمون بخوایم از میلگرد های قطور تر و محکم تر هم استفاده میکنید؟
    ینی قطر بالای 10 میل

    پاسخ
    • سلام روز خوبی داشته باشید
      مدت زمان تحویل پروژه همونطور که در مطلب نوشته شده بستگی به میزان کار شما داره
      اما بصورت پیش فرض یک هفته الی 10 روز کاری زمان خواهد برد.

      پاسخ
  26. هزینه نصب حفاظ شاخ گوزنی تراکم ۲۴ و ارتفاع ۱۲۰ برای ۴۰ متر چقدر میشه ۱۸ متر روی دیوار به ارتفاع سه مار و ۲۲ متر روی پشت بام

    پاسخ
    • با سلام
      وزن و قیمت شاخ گوزنی بستگی به تراکم و ارتفاع دارند.
      برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
      +989107500503

      پاسخ
    • با سلام
      بستگی به ارتفاع دیوار و موقعیت شما دارد. برای مشاوره رایگان با کاشناسان ما در تماس باشید.
      +989107500503

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید