امنیت بالای درب آکاردئونی سه گل چهار خم پرچ مخفی

طراحان و سازندگان درب های آکاردئونی در مسیر رفع نقاط ضعف و ارتقاء کیفیت این درب ها به درب آکاردئونی سه گل چهار خم پرچ مخفی رسیدند که بالاترین سطح امنیت استحکام و کارایی را دارد. این اتفاق به این دلیل افتاد که همگام با پیشرفت فناوری و با توجه به افزایش روزافزون استفاده از درب های آکاردئونی نقاط قوت و ضعف آن‌ها بیش از پیش مشخص شد.

درب آکاردئونی سه گل چهار خم پرچ مخفی

درب آکاردئونی سه گل چهار خم پرچ مخفی چیست؟

بطورکلی درب های آکاردئونی سه گل از رایج ترین و پرطرفدارترین نوع درب و حفاظ آکاردئونی به شمار می روند و در میان انواع درب آکاردئونی، حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم پرچ مخفی از بهترین هاست چرا که این درب  ضمن برخورداری از زیبایی و کارایی دربهای آکاردئونی سه گل، فاقد ضعف های احتمالی موجود در نمونه های مرسوم است. تمام نقاط ضعف در این نمونه  مورد بازبینی قرار گرفته و درب و حفاظی در نهایت استحکام و
 نفوذ‌ناپذیری طراحی و عرضه شده است.

تاریخ: 1401/10/18

از جمله نقاط ضعف مشهود در برخی دربهای آکاردئونی می توان به مقاومت پایین تسمه های عمودی اشاره کرد. علاوه بر آن فاصله ی بیش از5 سانتی متر میان تسمه ها باعث سهولت در قرارگیری دیلم شده و با اندک پیچش دیلم به سادگی تسمه ها کج شده و راه برای نفوذ سارقان هموار می گردد.

تفاوت حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم پرچ مخفی

در طراحی و ساخت درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم پرچ مخفی نقاط ضعفی که حفاظ یا درب را مستعد نفوذ سارقان نموده بود به بهترین شکل برطرف شده است. چنانکه تسمه های از محل خم به کمک جوش به هم متصل شده اند و این موضوع علاوه بر استحکام بخشی هر چه بیشتر امکان نفوذ به آن را به حداقل رسانده است. از طرف دیگر با دوبل کردن تسمه ی عمودی و مخفی سازی پرچ های اصلی امکان نفوذ از طریق باز کردن پرچ ها نیز وجود ندارد. پس چندان بیراه نیست اگر درب آکاردئونی سه گل چهار خم پرچ مخفی را دربی با نهایت امنیت و استحکام بدانیم.

علاوه بر تمام موارد ذکر شده تنها با افزودن قفل مخفی به این درب می توان ضریب امنیت آن را به بالاترین سطح ممکن رساند تا جایی که بسیاری متخصصان این حوزه معتقدند درب یا  حفاظ آکاردئونی سه گل چهار خم پرچ مخفی اگر سه قفله شود حتی از درب های ضد سرقت فولادی بسیار پیشرفته نیز مستحکم تر و غیرقابل نفوذ تر خواهد بود.

اطلاعات تکمیلی در مورد درب آکاردئونی سه لوزی چهار خم پرچ مخفی

 علاوه بردرب، انواع حفاظ آکاردئونی سه لوزی چهار خم پرچ مخفی نیز در رنگ ها و اندازه های مختلف موجودند که نصب آن می تواند باعث افزایش ایمنی و امنیت نقاط مختلف ساختمان شود. کاربردهای گوناگونی برای حفاظ های آکاردئونی ودرب آکاردئونی سه گل چهار خم پرچ مخفی تعریف شده است .از تامین ایمنی و امنیت تراس و پنجره گرفته تا جداسازی فضاهای مورد نیاز فروشگاه و اداره را می توان به وسیله ی این درب و حفاظ ها به زیباترین شکل ممکن تامین کرد.

تاریخ: 1401/10/18

علاوه بر امنیت و استحکام فوق العاده این درب و حفاظ به گونه ای طراحی و ساخته شده که در برابر عوامل جوی نیز بسیار مقاوم بوده و هیچ نیازی به نگهداری و شیوه های مراقبتی خاص ندارد. ضمن اینکه امکان رنگ آمیزی این درب ها به رنگ های کوره ای متنوع و چشم نواز وجود دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://onlinehefaz.ir/?p=2909

لینک کوتاه مطلب : https://tinyurl.com/med2d3an

لینک کوتاه مطلب : https://cutt.ly/tQ4OeN8

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید