درب آکاردئونی دو گل پرچ مخفی تلفیق امنیت و زیبایی

مسلما مهمترین فلسفه‌ تولید و کاربرد درب آکاردئونی دو گل پرچ مخفی افزایش ضریب امنیت منازل و ساختمان ها  است. اما با وجود استفاده از مقاوم ترین فلزات و دقت در طراحی این درب ها همچنان راههای نفوذ متعددی وجود دارد که سارقان از آنها استفاده نموده و به مقاصد خود دست می یابند.

کیفیت پرچ ها، فاصله بین تسمه ها و تعداد گل های به کار رفته در طراحی درب های آکاردئونی در میزان امنیت آنها تاثیر بسزایی دارد. درب آکاردئونی دو گل پرچ مخفی بهترین انتخاب برای دستیابی به بالاترین امنیت و ایمنی و مناسب ترین قیمت است چرا که از طرفی کاهش تعداد گل ها و تسمه های به کار رفته در طراحی و ساخت درب آکاردئونی دو لوزی پرچ مخفی منجر به کاهش هزینه  نهایی می شود.

درب آکاردئونی دو گل پرچ مخفی

از طرف دیگر به کار بردن پرچ مخفی به استحکام درب افزوده و امکان نفوذ سارقان از طریق دیلم اندازی و باز کردن پرچ ها را به صفر می رساند.

قیمت درب آکاردئونی دو گل پرچ مخفی

معمولا در احتساب  قیمت درب و حفاظ آکاردئونی مولفه های از ارتفاع، عرض درب طراحی شده دخیلند و قیمت نصب و رنگ نیز به آن افزوده می شود. اما در مورد درب آکاردئونی دو گل پرچ مخفی می توان این اطمینان را داد که نهایت صرفه جویی در هزینه ها صورت گرفته است.

تاریخ: 1401/10/18

28 اسفند 1401

ویژگی های درب آکاردئونی دو گل پرچ مخفی

معمولا پرچ یکی از اصلی ترین اجزای درب آکاردئونی به شمار می رود چرا که آکاردئون بر پرچ ها استوار است و باز کردن پرچ ها از شایع ترین راههای نفوذ و گشودن درب های آکاردئونی است که سارقان از آن بهره می برند.

معمولا وقتی صحبت از درب آکاردئونی دو گل به میان می آید ممکن است برخی افراد به دلیل فاصله موجود در بین لوزی ها، این نوع درب آکاردئونی را فاقد امنیت کافی تصور کنند اما این تصور چندان درست نیست. چرا که طراحان و سازندگان حرفه ای درب آکاردئونی با افزودن تسمه و به اصطلاح دوبل نمودن تسمه ها اقدام به ایجاد پرچ مخفی نموده اند.

بنابراین درب آکاردئونی دو گل پرچ مخفی به گونه ای طراحی و تولید شده که پرچ ها به هیچ عنوان در دسترس سارقان نیست که بتوانند با ابزار مختلف آنها را باز کرده و به داخل ساختمان راه یابند. پس با استفاده نصب درب آکاردئونی دو گل پرچ مخفی  بدون اینکه کیفیت و امنیت و ایمنی فدای قیمت شود می توان هزینه را کاهش و امنیت را افزایش داد.

خاصیت مخفی بودن حفاظ آکاردئونی دو گل

مخفی سازی پرچ ها منجر به ایجاد استحکام و ایمنی بیشتر شده بنابراین با خیالی آسوده می توان از حفاظ آکاردئونی دو گل پرچ مخفی برای ایجاد نهایت ایمنی بر روی پنجره ها، تراس و حتی فضای داخلی ساختمان ها استفاده کرد.

فقط کافیست ذوق بیشتری به خرج داده و طرح و رنگهای متنوع تری انتخاب کنید تا در عین استحکام و نفوذ ناپذیری از نهایت زیبایی حفاظ آکاردئونی دو لوزی پرچ مخفی بهره مند شوید.

https://onlinehefaz.ir/?p=3181

https://cutt.ly/EWWb5MD

https://bit.ly/38CW0ze

مطالب مرتبط

حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار

نرده راه پله

درب فلزی

دیدگاهتان را بنویسید