حفاظ درب آکاردئونی اصفهان

در این مقاله می خواهیم ضرورت استفاده از حفاظ درب آکاردئونی اصفهان و عوامل موثر در قیمت آنرا بررسی کنیم. آمارها نشان می‌دهد که اکثر سرقت‌ها در هنگام روز اتفاق می‌افتد. چون در عصر حاضر شاهد آن هستیم که زن و مرد هر دو شاغل هستند.

تاریخ: 1401/10/18

بنابراین در صورت پایین بودن امنیت خانه سارقان در روز فرصت بیشتری برای نفوذ به خانه پیدا می‌کنند. برای پیشگیری از سرقت منزل و مقابله با دزدی نیازی نیست اطراف خانه گودال حفر کنید. یا کارهای دیگری را که باعث جلب توجه می‌شوند انجام دهید.

به نقل از خبرگزاری برنا در اصفهان، سرهنگ حسین ترکیان اذعان کرد. کارآگاهان پژوهش های خویش را دراین باره شروع کرده. و با انجام چندین اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۳ دزد ماهر در این ارتباط شدند. او خاطر نشان کرد: بعداز هماهنگی‌های لازم و در یک عملیات غافلگیرانه همگی سارقان بازداشت شده و بعداز کامل شدن پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: این سارقان بعد از شناسایی منازل خالی از سکنه با شکستن قفل درب محل ورود یا بالا رفتن از دیوار وارد خانه می‌شدند. اموال گران بها مانند طلا و جواهرات را سرقت می‌کردند. که پیشنهاد می گردد حد الامکان از خالی گذاشتن خانه دوری کنید.

تاریخ: 1401/10/18

و منازل خویش را با حفاظ های روی دیوار مانند نرده شاخ گوزنی، درب های آکاردئونی و حفاظ پنجره و بالکن برای پیشگیری از سرقت مجهز فرمایید. امروزه با بالا رفتن آمار سرقت بهتر است برای تامین امنیت مالی و جانی تلاش شود تا جای هیچ ریسکی باقی نماند. با پرداخت قیمت پایین‌تر برای ایمن کردن ساختمان بیمه ای برای اموال و جان خود در نظر گرفته اید.

قیمت حفاظ درب آکاردئونی اصفهان

حفاظ درب آکاردئونی و عوامل موثر بر قیمت آن در شهر اصفهان

یکی از بهترین روش های محافظت از درب ورودی در ساختمان های شهر اصفهان استفاده از حفاظ درب آکاردئونی اصفهان می باشد.

تاریخ: 1401/10/18

این نرده از تسمه های عمودی که توسط شبکه های هندسی لوزی شکل به هم دوخته شده اند. متشکل شده است. تهیه این نوع حفاظ ها نسبت به راه های دیگر در ایجاد امنیت قیمت پایین تری را دربر میگیرند. از موارد استفاده ی این در می توان به حفاظت از بانک ها، مغازه ها، پارکینگ ها و خانه های مسکونی اشاره کرد. به طور کل در مکان هایی که با کمبود جا مواجهیم استفاده از این درب آکاردئونی اصفهان پیشنهاد می شود.

از مزیت های دیگر این درب می توان به بی صدا بودن آن نسبت به کرکره های قدیمی اشاره نمود. در ادامه به بررسی انواع مدل های این نوع حفاظ درب می پردازیم.

حفاظ درب آکاردئونی اصفهان در مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند. از پرکاربرد ترین نوع آن می توان به مدل سه لوزی و چهار خم اشاره کرد. در این طرح به خصوص تناسب قیمت و ضریب امنیت به خوبی ایجاد می شود.

بهتر است از مدل سه ردیف لوزی به پایین‌تر استفاده نشود زیرا مقاومت آن پایین‌تر از حد مناسب است. از طرح های دیگر این نرده مدل چهار لوزی و دو خم می باشد. از این مدل می توان در مجتمع های پر واحد در شهر اصفهان استفاده نمود.

ضریب امنیت در این حفاظ چهار لوزی به حد بالایی افزایش می یابد زیرا فضای خالی درون درب باقی نمی ماند. مدل دو لوزی و سه خم دارای دو ردیف لوزی است و خم هایی روی تسمه قرار می گیرد که به استحکام در کمک کند. این درب به درخواست مشتری ساخته می شود.

قیمت حفاظ درب آکاردئونی اصفهان

تاریخ: 1401/10/18

نرده های آکاردئونی آنلاین حفاظ

در شرکت آنلاین حفاظ با تولید حفاظ های استاندارد تلاش به برقراری تناسب بین کیفیت و زیبایی و قیمت محصولات میشود. اولویت اصلی این گروه تامین آرامش و امنیت برای شما دوستان عزیز می باشد. برای درب ها از بهترین روش ها نظیر رنگ های پودری الکترو استاتیک و جوش co2 دوطرفه استفاده می شود. از دیگر مزیت های درب های این گروه تولیدی میتوان به روان بودن و بی صدا بودن آن اشاره کرد. در صنایع فلزی آنلاین حفاظ علاوه بر حفاظ های درب آکاردئونی اصفهان، حفاظ پنجره، نرده راه پله، درب فرفوژه، نرده فرفوژه، حفاظ شاخ گوزنی و… تولید می شود.

برای خرید حفاظ درب آکاردئونی اصفهان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در این گروه صنعتی امکان مشاوره رایگان برای همه وجود دارد. این شرکت تولیدی حفاظ با به کارگیری نیروهای مجرب متخصص همواره در پی برآورده سازی بهترین کیفیت برای مشتریان خود می باشد. قابلیت ارسال به شهرهایی نظیر تهران، شهریار، اسلامشهر، شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز از دیگر مزیت های این گروه صنعتی می باشد.

مطالب مرتبط

درب فلزی

حفاظ پنجره

نرده راه پله

حفاظ روی دیوار

10 دیدگاه دربارهٔ «حفاظ درب آکاردئونی اصفهان;

  1. Ba salam o khaste nabashid khedmate shoma . man chejoori mitunam sefareshe khodamo sabt konam? Aya ghable eyd dastam mirese in dar? Man sakene Shahin share esfehanam . baraye nasbesh bayad az ki komak begiram? Kesi ro darin ke buad inja baram nasb kone? Va inke shoma darbe zede serghate ham darin? Aya dare daste dovom ham darin k hazinash baramoon kamtar dar biad ? dar kol chi pishnehad mikonin? Pishnehade khodetoon chiye? Mamnoon misham age rahnamaii konin . aya alan sefaresh migirid ?

    پاسخ
    • سلام دیاکوی عزیز
      امیدوارم که حالتون خوب باشه
      برای ثبت سفارش خود و هم چنین برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید. 28422153-021
      و اندازه های تقریبی خود را به همکارانم که در بخش فروش انلاین حفاظ هستند بگویید اگر اندازه ها اماده و نوجود باشند چهل و هشت ساعته برای سما درب ارسال می شود
      البته اخر سال هست و اکر باربری قبول کند ما درب رو خدمتتون ارسال می کنیم
      برای نصب درب اکاردیونی هم می توانید از یک جوش کار کنک بگیرید تا درب رو به چهار چوب درب اصلیتون جوش کنند
      درب ضد سرقت چوبی اگر منظورتان است خیر متاسفانه تولید نمی کنیم
      فقط محصولات اهنی تولید می کنیم‌
      هنه ب درب های ما نو و از بهترین درجه کیفی برخوردار هستند که با خیال اسوده می توانید سفارش دهید
      با تشکر

      پاسخ
  2. سلام . من در نمایشگاهی که مرداد 97 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار کرده بودین با شرکت شما اشنا شدم و ار 97 تا به الان با توحه به اینکه کار خودم هم صنایغ فلزی است با شما همکاری داشتم و بارها برای بنده در اصفهان محص.لات خود را بدون هیچ و همونطور که سفارش دادم فرستادید . هم من راضی بودم و هم مشتریانم در اصفهان . ایشالا بتوانیم همکاری های بیشتری با همدیگه داشته باشیم تا ب تونیم از محصولات بی تقص شما نهایت استفاده رو کنیم .
    جا داره از شما و شرکت خوبتون تشکر و قدردانی کنم . ممنونممم

    پاسخ
    • سلام و درود بر اقای ایمانی عزیز
      همکار محترم ما و نماینده ی فروش ما در اصفهان
      خسته نباشید میگم به شما و امیدوارم‌ حالتون خوب و‌ خوش بوده باشه

      ممنونم از نظرتون که در مورد شرکت ما به اشتراک گذاشتین
      و امیدوارم همکاری شما با انلاین خفاظ تا سالیان سال ادامه داشته باشه و همیشه راضی از محصولات ما باشید و پیام های مثبت شما رو دریافت کنیم
      براتون ارزوی موفقیت در کار و تمام‌م احل رندگی رو دارم
      با تسکر از شما

      پاسخ
  3. سلام خسته نباشید ساکن شهر اصفهان هستم که میخواستم از دربهای آکاردئونی شما برای درب منزل استفاده کنم خواستم بدونم شماره نمایندگی تون در اصفهان چند است و با چه کسب هماهنگ کنم بیان در بم را اندازه‌گیری کنند با چه شماره ای باید تماس بگیرم و چهارچوب من به صورت چوبی هستش میخواستم بدونم آیا امکان نصب روی چهارچوب چوبی قرار داره و همچنین در ب منزل ما کنار درب اسانسور هستش و از چند جا امدند و گفتند امکان نصب وجود نداره خواستم شما هم ببینید و نظر قطعی آن را به من بدهید اگر بخواهید عکسشو براتون ارسال می کنم که کارشناس فنی تون منو راهنمایی کنن که چه دربی برای ما مناسب است ممنون میشم در مورد درل و مشخصات فنی عمومی برای من توضیح بدین که ابعادش به چه صورت هستش تسمه آش و ریلی که استفاده می‌کنید چه جوریه و قفلی که در آن قرار می دهید به چه صورت هستش انشاالله که موفق باشید خدانگهدار

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای شایان عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت شماره نمایندگی در اصفهان با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا همکاران به شما شماره نماینده و عامل فروش مونو بدهند برای نصب در روی چهارچوب چوبی مشکلی وجود ندارد و درب آکاردئونی به دیوار با میلگرد پین می سه
      فقط باید یک عکس از بیرون در بتون برای ما ارسال کنید تا ببینیم که امکان نصب روی در بتون وجود دارد
      با توجه به اینکه درب آسانسور هم در کنار اون قرار داره ممنون میشم یکی عکس واضح از درب خودتون برای شماره ای که کارشناس فروش ما به شما میدهند در واتساپ ارسال کنید تا بتونیم شما را راهنمایی کنیم بعد اینکه در هایی که ما تولید می‌کنیم درب دو گل لوزی سه گل لوزی و چهار گل لوزی هست که ایمن ترین درب چهار گل لوزی هستش که با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفتین می توانید بین آنها انتخاب داشته باشید تسمه هایی که استفاده میشه تصمیم ۵ در ٢٠ کلاف دورش ۵۰ در سی و کلاف بالای ۵۰ در ۵۰
      در دارای دو تا قفل آویز در بالا و پایین می باشد و امکان نصب قفل مخفی در روی آن وجود دارد
      امیدوارم تونسته باشم شما را راهنمایی می کنم روز خوبی داشته باشید خدانگهدار

      پاسخ
  4. عرض ادب من از خمین با شما تماس می گیرند و می خواستم بدونم آیا در شهر خمین هم شما نمایندگی دارید و من میتونم شماره های نمایندگی تون را از چه کسی بگیرم و می‌خواستم کاتالوگ‌محصولات تونم برای من بفرستید که بتونم بین درب ها و مدل ها انتخاب داشته باشم آیا کاتالوگ را می شود به صورت فایل برای من ارسال کنید از طریق تلگرام و واتساپ
    و همچنین لیست قیمت محصولات تون رو میخواستم اگر امکان داره برای من بفرستید تا من بتونم تصمیم بگیرم آیا در منطقه خمین هم نمایندگی دارید و نزدیکترین نمایندگی تون به خمین کدام شهر میباشد و یا مستقیم باید از خود کارخانه در تهران سفارش خودمون رو ثبت کنیم تحویل به چه صورت است از درب کارخانه می باشد و یا اینکه امکان داره برای شهرهای دیگر هم ارسال بفرمایید هزینه ارسال به چه صورت و به عهده کی میباشد ممنون میشم در این مورد ما رو همراهی بفرمایید

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب خدمت شما جناب آقای خرازی عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه برای دریافت نمایندگی ما در استان اصفهان و شهرهای نزدیک به هم می توانید با شماره +989107500509 تماس بگیرید تا کارشناس فروشمون شماره نماینده رو خدمتتون بگه و همچنین برای دریافت کاتالوگ محصولات و لیست قیمت می توانید شماره تلگرام و واتساپ خود را بگویید تا کارشناس فروشمون براتون ارسال کنند و هم اینکه می توانید از نماینده ما خرید کنید و هم می توانید مستقیم از کارخانه در تهران سفارشتون رو ثبت کنید حدود ۷ روز کاری زمان میبره که آماده بشه و در تحویل شما داده بشه از طریق باربری برای شما ارسال میشه و مشکلی در ارسال درب وجود نداره فقط نصب به خودتون می باشد که باید جوشکاری بیارید که نصب رو برای شما انجام بده ممنونم از همراهی شما روز خوبی داشته باشید خداحافظ

      پاسخ
  5. سلام ساکن شهر اصفهان هستم که می خواهم برای درب خودم از حفاظ های آکاردئونی شما استفاده کنم فقط من نمیدونم چه حفاظی به دردم میخوره و میخواستم بدونم شما کدوم رو بیشتر پیشنهاد میکنید ایمن ترین حفاظی که مجموعه شما تولید میکنه چه حفاظی هست آیا تسمه هایش رو به صورت دوبله هم کار می کنید و می‌خواهیم که پرچ هاش به صورت پرچ مخفی باشد و به ما گفتند تسمه هاش حتما تسمه ۵ در ۲۰ باشه می خواستم بدونم ضخامت تسمه هایی که شما تولید می‌کنید چند سانتی متر هستش که ما بتونیم از شما خرید انجام بدیم و اینکه مشخصات درب رو بهمون بگید و آیا باید اندازه رو خودمون بزنیم بدیم تا طبق اندازه برای ما تولید کنید یا اینکه کسی را در اصفهان دارید که بیان برامون اندازه رو انجام بدن چقدر زمان میبره که حفاظ به دست ما برسد چون برای ما خیلی مهم هست آیا در سه چهار روز امکان ارسال حفاظ ها توسط شرکت شما وجود داره ابعادی که داریم حدود یک و نیم در دو متر و نیم هستش ممنون میشم منو راهنمایی کنید خداحافظ

    پاسخ
  6. سلام و عرض ادب و خسته نباشید میگم خدمت شما و تمامی عوامل آنلاین حفاظ امیدوارم که خوب و سرحال باشید من نیازمند درب آکاردئونی ام دی اف هستم و می خواستم بدونم آیا شما این در ها رو تولید می‌کنید
    واقعیتش سایتتون خیلی گشتم ولی درب آکاردئونی ام دی اف چوبی هم پیدا نکردم ولی در گوگل سرچ کردم سایت شما رو آورد میخواستم بدونم آیا شما تولید کننده این حفاظ ها هستین و هنوز عکسش رو تو سایت نذاشتین و یا کلاً این در ها رو تولید نمی‌کنید و آیا اصلا امکان تولید در به صورت ام دی اف وجود داره یا درب آکاردئونی هیچگونه نمیشه با چوب ساخته بشه ممنون میشم بهم توضیح بدین و من رو راهنمایی بفرمایید روزتون بخیر باشه خداحافظ

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید